Wish A Baby 87

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sonia ja Tikru: mä lipitin punkkua sillon ku raskauduin tosta meidän pojusta, en sitten tiedä oliko siinä se taika vai missä ;D

Mäki tulin urkkimaan Hilmaa, mutta onneks meillä on kone päällä koo illan, niin pääsee aina välillä vilkaseen, ainki yhdeksän jälkeen on tyhjänä, ku ukko kattoo Pakoa =)

JEEEEEEEEE Hilma! Jippii !!!!! Onnea hurjasti...

HIlma vois kyllä vähän enemmän hehkuttaa.. Kerros nyt vähän miehekkeen reaktioista jne... Ihanaa kun pääsette Sonian kanssa tuonne odotuspuolelle...

Nyt vielä peukut tanassa Tikrulle..
Helinälle lohtuhalirutististus.
Mi-iullle vilkutus... enpä oo pitkiin aikoihin sua 'nähnytkää' :) Et wab+ssakkaa oo aikoihin käyny...

hmmm... tuli vaan mieleen, että kenellekköhän seuraavaksi tarjottelisin noita kaapissa jemmassa olevia ovistikkuja??? Pelkkä tarjoaminen riittää siihen että tyyppi raskautuu... :) Soniallehan niitä pari kuukautta sitten tarjottelin... eitä nyt ainakaa niitä tartte... Kukkis?? oisko tarvetta...?? tai joku muu..

Eilen pakattiin laukut ja nyt vaan tää päivä hoidellaan vielä juoksevia asioita.

Huomenta

Hilma. Ihanaa! Nyt se plussa sieltä tuli! Paljon onnea! Mitkä on fiilikset ja mitä sanoi mies?
Minä luovutin jo oviksen metsästyksestä tässä kierrossa. Johan se kohta tulee täti, jos kierto on kohdallaan. Olisko se silloin stressiviikolla ollut sittenkin mutta jäi sitten pois, en tiedä.
Mikäs tikrun tilanne on? Peukkuja peukkuja.

Senoralle vielä toivottelen hyvää matkaa...

Annukka

Jep, alkushokista selvitty ;) Kauhean paljon kiitoksia teille kaikille, ootte aivan ihania!!!

Että miten mies reakoi? Hmm, aika hillitysti. Juttelin hänelle jo maanantaina, että aika selvältä tää näyttää, joten ei eilinen testi ollut kuin varmistus. Nyt hän tosin puhuttelee mua monikossa ;) Ehkä yksi oire joka tuli jo viikonloppuna, oli _tosi_ oudot unet. Yleensä katselen aika ahdistavia unia (miksi?), mutta nyt unet ovat olleet toiminnallisia, mutta ei ahdistavia. En oikein osaa paremmin selittää.

Jään kyllä vielä tähän ketjuun, kunnes ensimmäinen neuvola käynti on takana. Että plussajunaan mahtuu vielä!!

Jo on markkinat... Kävin tossa vessassa ja pyyhkiessä silmät läsähti lautasen kokosiksi... Täti tuliki sit jo nyt.. Juilinnat osuu vain tonne vasemmalle puolelle, mut kyllä viimestään huomenna on kivut sellasia että aijai.. =/ Noh, kierto lyheni sit 26pv.... Ei se ole kummakaan että on hermot ollu taas niin kireenä että oksat pois..

Vielä kerran onnea Hilmalle!

Tirulle bdbd täällä jännäillään sun puolestas!

Annukka, toiv. parempaa onnea ensi kierroksi.

Mites Keijun tilanne olikaan??

Onnittelut Hilmalle, hieno juttu kertakaikkiaan! :)

Noista unista tuli mieleen, että määkin olen nyt ainakin neljänä yönä peräkkäin nähny tosi outoja unia ja olen niihin herännytkin ja muistan vieläkin suht selkeesti mitä niissä tapahtui :O Sinänsä outoa, että yleensä en muista juuri mitään unia saati sitten herää niihin!? Noh, liittyiskö kuun kiertoon tai tähän umpisynkkään ja masentavaan "talvi"keliin...

Kiitos senora o-tikku tarjouksesta, mutta mä olen luopunut niitten käytöstä jo ajat sitten.. mutta toki taikauskoisena toivotaan, että sun tarjottelu toiskin sen kauan toivotun plussan! ;) Just joo ja lehmät lentää...

Tikrulle tsempit punkun lipittelyyn ;) Mä en siihen pystynyt, kun joskus reilu vuosi sitten yritin "piinispunkkua" hörppiä.. En ole viini-ihmisiä minäkään.

Mari ehtikin väliin, kun mulla vähän kestää tää kirjottelu...
Aika lyhyen kierron sulle pukkas.. bongasitko oviksen kuitenkin? Eikös sulla ollut normisti yli 30 pv kiertoja (vai muistanko ihan väärin)?

Voi pahus, Mari! Täti tuli sitten sua kiusaamaan :(

Tikrulle tsemppiä ja bd bd! Vai että viiniä olet alkanut juomaan? Toivottavasti toimii! Itse pidän kyllä punaviinistä, mutta ymmärrän toki, jos ei kaikkiin uppoo.

Nyt olen aika väsynyt *haukottelee* Pahinta taitaa olla tuo kahvin vähentäminen; sitä kun saisi juoda vain 3x1,5 dl päivässä. Ja kyllä muhun uppoo aika paljon enemmän ;) Kaikki muut rajoitukset ovatkin ihan iisejä.

Annukalle parempaa onnea ensi kiertoon!

Oliko ketään jännättäviä? bd bd kaikille

Ja kiitos vielä kerran *kumartaa*

Kukkis: Mulla on nyt tässä ollu 3 viimesintä kiertoa sen 28pv, eli tasottu sit aikas nopeesti.. Nyt vaan ihmetyttää se ku lämmöt ei ole lähtenyt laskuun.. just mittasin ja oli 36,3 (jonkun mielestä vähän mutta mulla yleensä alle 36 sellanen 35,7-35,8)... Hikihän tässä ihan meinaa tulla, vaikka varpaat onki näemmä ihan jäässä..

Äh, yritin äsken bongailla kampauksia hiuksiin, ku ois kaverin häät tossa helmikuun eka viikonloppu, ja jotain kai sitä pitäs yrittää päähän väkertää.. Pirun vaikeeta, ku mulla ei noi kiharatkaan kauaa päässä pysy, ku on niin liukkaat hiukset. Muuten ois kiva kihartaa ja sit laittaa osa kiinni, mut sit ne auki olevat vaan lysähtää hetken kuluttua...... APUA!!!! :D

Ainiin, en ole kyllä varma siitä oviksesta, ku niitä limoja tuli vielä tossa 6pv sunnuntaina ja maanantainaki vielä juili mahassa.. Ottaa nyt tästäki kehosta selvää, limoja tippuu koko ajan, mitään kuivaa kauttakaan en ole koskaan huomannut, paitti heti tädin poistumisen jälkeen..

Meikäläinen vetää täällä jotain monologia =)

Noh, nyt sit laski lämmötkin, ja palelee niiiiin pirusti. Oliki niin ihanan lämpönen olo noi melkein pari viikkoa =)

Olen tässä pohdiskellut niitä ovistikkuja, et hankkisko vai ei????? Ukkeli sanoo kuiteskin et ei me sellasia tarvita.. Miehet......

ONNEA Hilmaaaaa!!!!

Täälläkin maha niin turvoksissa ja ovisoireet päällä, että jos ei oo ovis tulossa, niin on ihme. Jospa ne tikut jo tulis, niin pääsis testaan.

No jo on markkinat. Nyt ne taas kohos ne lämmöt uudestaan.... ei käsitä.. Gsus että oli liukasta käydä tallustamassa koiran kanssa ulkona. Pitelin niin tiukasti kiinni rattaista, että olkapäät oli varmaan korvissa asti ja ei ole ihme jos on illalla taas niska kipeenä.. =/

Toivottavasti Oona bongaat oviksen! =)

Olipas outo kierto Marilla!!!? Tätipahoittelut :(
Vielä noin yllättäen saapuu..
Voithan ottaa käyttöön joka toinen päivä taktiikan heti tosta kp 10 alkaen, se mieskään ei hoksaa millon se ovis on... :) (siis jos ei suostu niihin ovistesteihin).

Niin missä vaiheessa Keiju olikaan menossa?

Onko Helinä eksynyt tuonne vanhaan ketjuun, huhuu?

Oonalle bdbdbdbd ovisbongailuun!!!

Kun Senora tarjosi noita tikkuja niin unohdin vastata, että omasta takaa oli, jotka tosin loppu kesken... Senoran taikatikut!

Anteeksi jo näin etukäteen, mutta pakko kysyä Hilmalta... onko sulla tätikipuja?
Mulla meinaa iltaisin olla, tuntuu että just alkaa :/ ja maha toimii ihan liikaakin...
Yritän otttaa rennosti ja ajatella että kuuluu asiaan, en oo kyllä aivan onnistunut :/

Sonia, ei ole nyt taas. Maanantaina ja lauantaina oli. Aiheuttaisiko pieni hermoilu tuon mahan liiallisen aktiivisuuden? Mulla ainakin menee maha heti sekaisin, kun stressaan. Ainut selkeä oire mitä mulla on, on väsymys. Ja se taitaa johtua kofeiinin äkillisestä vähenemisestä elimistössä ;) Mutta helpottanee..

Sitä joka toinen päivä taktiikkaa voisin koittaakkin, niin ei ukkeli tietäis että millon on "ne" ajat ;D

Sonia: se mahan sekaisin oleminen voi kyllä hyvinkin johtua siitä stressaamisesta. Mullaki on sellanen maha että jos hermoilen ja stressaan jotain niin johan on maha sekaisin..

Tää oli kylllä niiiiiin outo kierto, ei vieläkään pysty ymmärtään, ku lämmötkin lähti nousuun vasta sen maanatain jälkeen.... Ja nytki ne vaan koko ajan kohoaa vaikka palelee niin julmetusti. uutta kiertoa kohti pontevasti mennään. =)