Wish A Baby 91

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annukalle lohtuhali tädin hyökkäyksestä!

Hilmalle bdbdbd että se yksi peuhauskerta ois nyt tuottanut tulosta ja saataisiin parin viikon päästä ihania plussauutisia. =)

Senoralla alkaa todellakin olla jännät paikat. Ootko ajatellu synnytystä, haluaisitko luomusynnytyksen vai lääkkeillä avustetun? Mulla itsellä oli sillon epiduraali ja se toimi ainaskin mulla juuri toivotulla tavalla. Ajattelin vain kun sanoit siitä kipuherkkyydestä..

Soniakin unelmoi pihan laittamisesta. =) Voithan sä käydä istuttelemassa muutamia kukkia sinne tontille, ihan kokeilumielessä, näät miten ne sinne passaa ;D

Mitäs muuta.. Täälläki on satanu koko päivän lunta, tuli ihan urakalla, mutta en ole jaksanu tehdä lumitöitä ku huomiseksi jo lupailtiin plussakelejä, niin siinäpä ne itsestään sullaapi pois..

Mulla on siis menossa nyt kp 6 ja tässä odottelen tädin lähtöä ja oviksen lähestymistä. Viikonlopusta eteenpäin pitäs kaiken järjen mukaan alkaa olemaan ovisajat.. Jos tällä kertaa sais aikaiseksi kaadeltua tuota miekkosta hiukka useammin sinä aikana..

Meilläki on poika nyt kipeenä melkein 39 astetta kuumetta.. Jos se jäis siihen kuumeeseen eikä tulis sitä järkyttävää yskää mikä pikkusella yleensä nuhan aikaan tulee..

palaillaan! Plussatuulia kaikille! =)

Mari: oon mä synnytystä aatellu... kaikki mahdollinen lievitys... kiitos... Mutta ei siis merkkejä tulevasta. Maha kovettuu ehkä kerran tai pari päivässä, kipeitä suppareita ollu tasan kerran... :)

En mitenkään halua vääntää veistä haavassa, mutta katsokaa huomenna kolmoselta 24 minuuttia. Siinä pitäis olla lapsettomuudesta ja lapsettomuushoidoista juttua.. Mä ainaki meinaan yrittää dokkarin katsoa.

Heipä hei!

Tulin täälläkin käväisemään...

Annukalle pahoittelut tädin hyökkäyksestä!! Iso hali!

Mun pitäisi tänään neuvolaan palauttaa tuo kaavake synnytyssairaala varten ja siinä kysytään mm. nimiä hätäkastetta varten. Kyselin mieheltä ehdotuksia eilen illalla...eipä keksinyt mitään joten totesin että laitan sitten että Minttu ja Ville. Kuulemma kelpasivat....??!!!??? hittolainen kun ei siltä tule yhtään apuja noiden nimien keksimiseen. Sitten kun tosissaan mietitään niin sille ei kelpaa mikään mun ehdotus ja itse ei keksi yhtään mitään....ihme homma että noilla kahdella aikaisemmalla on yleensä nimet!

Mäkin mietin tuota senoran mainitsemaan ohjelmaa...tulee vaan vähän huonoon aikaan...voisi tietty laittaa nauhalle... Se on varmasti mielenkiintoinen.

Tänne kovasti kaikille plussapuhureita ja puuhailu intoa!!

MinttuO rv 32+4

Ei tässä mitään hätää ole. Ihan olen tottunut tähän pettymiseen niin menee niinkuin vanhasta tottumuksesta. Viitsi enää edes masentua, kun niin kyllästyttää koko touhu.
Onneksi tulee kesä. Pääsee tuonne pihalle katsomaan uutta kasvua, kun vähän joka kolostaa työntää vihreää... Olen jo haalinut uusia työvälineitä ja lannoitteita.. Siemenet itää purkeissa :)
Gynelle menen varmaan joskus kesällä, sille lapsettomuuteen perehtyneelle. Katsotaan , mitä ehdottaa. Meillä nuo varsinaiset lapsettomuushoidot on kyllä niin vihoviimeinen oljenkorsi, etten paljon viitsi edes ajatella moisia. Ensinnäkin tuntuvat olevan niin kallita, ettei meillä ikinä olis niihin varaa ja epäilen, että mies niitä varten mitään lainaa olis valmis ottamaan, tuskin minäkään. Hyvä, että tuollaisia on saatavilla niille, jotka niihin haluavat ja voivat ryhtyä.
Tuntuu aika mahdottomalta ajatukselta saada miestä mihinkään tutkimuksiin, jos tämä sinne asti joskus menee, kun ei häntä saa normaaliinkaan lekuriin tarkastukseen. Viimeeksi armeijassa otettu verikokeita ja jotenkin tuntuu, että olis ehkä aika tarkastaa, onko kaikki ok. Minähän ravaan verikokeissa alvariinsa, joten mulle ne eivät ole ongelma.

Marille onnea oviksen metsästykseen. Toivottavasti lapsi tervehtyy pian ja säästyy siltä inhottavalta viikkokausien yskältä.

Senoralle onnea synnytykseen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette alkamaan vauvantuoksuisen arjen.

Ihan kaikille haaveilijoille jaksamista. Olette ajatuksissa.

Piipahdan taas, kunhan tämä elo tästä taas kirkastuu. Toivottavasti on silloin mukavia uutisia luettavana. Ihanaista kevättä!

Annukalle kovasti jaksamista! Kyllä tuo miehenkin terveydentilan tarkistus olisi ihan hyväksi. Mikä noissa miehissä on, kun niitä ei saa lääkärille kuin viimeisessä hädässä - eikä aina silloinkaan? Mun appeni taitaa olla tuossa lääkärin välttelyssä ihan omaa luokaansa. Toisaalta kun hän (lopulta) menee lääkärille, niin otetaan heti sairaalaan sisään, joten vaivat tulevat edes silloin kunnolla hoidetuksi.

Täällä ei ole tilanne muuttunut. Jostain syystä reisiä särkee tätimäisesti, mutta mitään muita oireita ei ole! Blaah, hieman taitaa tulla taistelu väsymystä tännekin.

Hilma ja Annukka, täällä samat tunteet. En oikeestaan jaksa enää edes välittää miten käy. Jotenkin on niin turtunu siihen että taas ne menkat sieltä tulee, ja jos mulla on tällaisia tuntemuksia, niin en yhtään ihmettele teidän ajatuksianne..

Senora, ei mullakaan ollu muita suppareita kuin niin vatsankovettumisia, ei yhttän kipeitä ennen lapsivesien menoa. Sitten niitä alkoikin pikkuhiljaa sieltä ilmestyä. Se voi siis oikeesti tapastua millon vain! =) Oih, mäkin tänään ihastelin naapurin parin kuukauden ikäistä pikkuista, voi sitä ihanuutta!

Minttu, miehet meinaa olla tollasia että ne ei saa mitään aikaiseksi. =) Kyllä se siitä.. Meillä oli hätäkasteessa sama nimi minkä poika sai virallisesti nimekseen.

Toivottavasti saamme pian kaikki nähdä sen plussan tikussa. =)

Kukkuu! Täällä :) Listaudun taas jossain vaiheessa ihan virallisestikki, alettiin tjottailla...

Taustalla oon ollu koko nelkun odotusajan, vaan harvemmin oon kerenny kirjottaa mitään. Vaan tästäpä tämä taas lähtee.

Nyt ei muuta, pitää paremmalla ajalla silmäillä juttuja tarkemmin.

Safiiri, kiva kun käyt morjestamassa sieltä vauvailupuolelta meitä. Täällä ollaan oltu jo pidemmän aikaa vähän alavireessä ja jostain pitäis saada uutta potkua ketjuun ja haaveiluun... No mistäpä sitä muusta kuin plussasta tikussa.
Onko siellä odotuspuolella muita tulijoita? En ole nyt vähään aikaan käynyt lukemassa teidän juttuja.

Mulla taas tänään vähän parempi päivä. Täti tuntuu jo pakkailevan kamojaan ja toissäkin menossa varsin seesteinen aika...

En muista, onko koskaan ollut juttua... Eli miten asutte? Onko esim. puutarhaa? Alkaako jo viherpeukaloa kutittamaan? Mulla olis niihin hommiin virtaa vaikka kuinka. Puutarhalehtiä oon selaillu ja tehnyt suunnitelmia. Päätin, että tänä kesänä kaikki ostokukat ovat punaisia kukiltaan. Mä olen meiltä yhtä puskasta nyt parina iltana harventanut. Norjanangervo saa nyt kukkia ensin rauhassa ja sitten vasta leikataan. Krookukset on kukkinut nyt varmaan pari-kolme viikkoa ja tänään ostin orvokkipurkin. Mukulabegonioissa on jo komeat lehdet. Saavat kasvaa sisällä, kunnes hallanvaara joskus kesäkuussa, kai, on ohi.

Jospa sitä menis laittamaan ruoan lämpenemään.. mies lupasi tulla tänään vähän aikaisemmin kotiin. Jos katsois Kotikadun ja kävis saunassa. Sitten sitä onkin varmaan jo ihan valmis unten maille. Huomenna teen vain lyhyen päivän. Iltapäivällä olis kampaaja, jos vähän kirkastais hiusten väriä ja leikkauttais latvoja.

Tulkaapas turisemaan!

Hyvä Annukka jos mieliala on paranemaan päin.. =)

Safiirikin tjottailee =) Ihanaa että on vielä olemassa ihmisiä jotka haluavat useamman lapsen. Mä haluisin 5 lasta, mutta ukkeli meinas että korkeintaan 3, eli aion siis kinuta vielä tän (toivon mukaan pian tulevan plussan jälkeen=)) vielä yhden ;D Annukka oli kyllä siinä oikassa että sais tänne tulla hiukka uutta/uutta-vanhaa verta. Meitä on enää niin vähän, mikä on tietty hyvä, mutta siltikin huono..

Meillä on tuollainen pieni rivarin piha, missä on myös pieni kukkapenkki, mansikka"maa", raparperia, ja ruohosipulia.. =) Just ajattelin että laittaisin ruukkuihin kasvamaan salaattia ja pieniä porkkanoita.. Saas nähdä mitä muuta saan päähäni. Mulla ois kyllä haaveita vaikka mitä, mutta ongelman luo se että en vois sietää niitä ötököitä, mitä kukkapenkit yms on täynnä. YÖKS!! Joten vaatii aika moista itsensätsemppausta että saan aikaiseksi mennä sinne notkumaan..

Täytyy jatkaa "matkaa" =)

Me ei olla vielä tehty päätöstä, missä sitä sitte asustellaan "loppuelämä". Tää nykyinen huusholli on isohko vuokrakolmio (mahutaan hyvin niin että kahessa makkarissa on kahet lapset per huone ja me siipan kanssa nukutaan ruokailutilasta verhoilla eristetyssä alkovissa) ja liikehuoneiston toisessa kerroksessa. Ja ihan sikakuuma kesällä ku ikkunoita on joka suuntaan niin aurinko paistaa aina jostain. Tarkotus muuttaa tästä kesän alussa hieman edullisempaan rivariin. Samalla kattellaan jos sattuis tuon lähikaupungin tienoilta löytymään mukava talo, minkä ostaa. Mää taas ehottomasti haluaisin taas kukkapenkin - ötököistä huolimatta - jota myllätä. Sitä ootellessa...