Wish A Baby 91

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annukka, se juttelu varmaan auttoi, sait hiukka purettua asiaa jonkun läheisen kanssa.

Keijukin löytyi taas ;D Toi sairastuminen loman aikaan on niiiiin tuttua, hyvä työntekijä sairastaa vapaalla =) Toivottavasti kuitenkin paranet pian kunnolla. Toivottavasti ei ole endoa.. Mutta toisaalta laparoskopiallahan siitä (toivottavasti) pääsee eroon.. Tsemppiä Keijulle kipujen kanssa selviämiseen.. Mulla itsellä on maha tyyliin koko kierron kipeenä, ennemmän tai vähemmän. Ja toisinaan käy paineleminenkin kipeästi.. Mutta olen ajatellut että se johtuu vaihtelevasta turvotuksesta. =)

Hilmakin saanut varattua lekuriajan. Toivotaan että viimeistään siellä selviää asiat. =)

(.) sain ukkelin kaadettua eilen, ihan vain muuten vain.. En todellakaan ole nyt millään tavalla kiinnittänyt huomiota mihinkään mahdolisiin "merkkeihin".. Onkin mennyt tämä aikakin paljon nopeammin, kun ei ole koko ajan itseään ja kalenteria tuijotellut ;D

Hmph, piti tulla tuo lumimyräkkä tänne meillekin, juuri oli alkanut kivasti lumet sulaa ja kevät antamaan merkkejään itsestään.. MURR!

Kylläpäs täällä on hiljaista! Tosin mulla ainakin nämä sivut tökkivät oikein urakalla ts jäävät jumiin vähän väliä.

Keiju päätynyt kipeenä lomaa viettämään. Niin, itsekin on tullut muutamat lomat vietettyä sairaana. Ja töihin on päässyt mukavasti terveenä!

Mari on hienosti osannut mennä rennolla otteella. Josko se vaikka toimisi ;)

).( Alavatsa muutaman kerran juilinut kuin tätiä tekisi, mutta ei vieläkään.. Tää on tällaista turhauttavaa toivomista puoleen ja toiseen. Laitetaan kroppa sitten "pakolla" kuntoon, jollei muuten. Eli eiköhän tuo lekuri jotain lääkkeitä voisi määrätä ;)

Kaunista viikonloppua ja hedelmälliä aikoja!

Täytyy tulla taas tänne tilittämään... Lopultakin sain koottua itseni ja soitin sinne lääkäriin. Viimeksi kävin siellä siis syksyllä ja oli tarkoitus syödä se 6kk clomeja ja sit ottaa uus aika. No, nyt puhelimessa sanottiin, että "sut on merkitty tänne vasta huhtikuulla". Minkähän laskuopin mukaan ne laskee sen 6 kk? Kun söin clomeja syys-helmikuun, ja nyt on menossa jo toinen kierto ilman, ja vasta huhtikuulla muka tulis aika täyteen? Pah ja pöh taas kerran tuon julkisen kanssa... Sit kun sinne joskus pääsee, niin tuleekin jo kesä, ja kaikki menee kiinni ja jonot sen kun kasvaa... valivali :/

Hilman kärsivällisyys on myös koetuksella! Toivottavasti se täti nyt tekisi jonkun ratkaisun puoleen tai toiseen. Odottelu ja epävarmuus on kaikkein kurjinta! Oliko sulla jo lekuriaika odottamassa? Eiköhän se viimeistään jotain määräisi, että kierto löytäisi taas raiteilleen!

Täällä taas valkkaria tullut runsaammin, joten ovis varmaan tekee tuloaan. Mutta enpä tiedä, jaksanko testata, kun ei sitä toista plussaa tule kuitenkaan.

Aurinkoista viikonloppua!

No nyt on sit niin keväistä, että ottaa ihan päähän. Vettä satanut koko päivän. Olisin ennemmin pitänyt ne hanget ja pienen pakkasen kuin tämän kuravellin, yök!
Onneksi älysin eilen hakea kaupasta kalkkia ja levittää sen hangelle, kun vielä oli hankia, minne laittaa. Nyt vaan odotellaan, että alkais paistaa ja nurmikot kuivais.
Kuka tulis pesemään meillä ikkunat? 36 pintaa, halukkaita?

Keiju, onpas se nyt tarkkaa lekurilla. Johan huhtikuu on kulman takana...
Hilmalla mitää uutta vai edelleen odotellaan?

Täällä oviksen ja tikkujen kanssa painitaan. Eilen aamulla ekat siemenet kylvetty ja jatkoa seuraa tässä piakkoin, toivon.

Jospa menis hetkeksi krapulaisen miehen seuraksi ja sitten laittais ruokaa.
Ihanaa heti aamusta huomenna kasvohoito. Nopeasti se 3kk menee ja peiliin kun katsoo niin huomaa kyllä, että olis jo aikakin mennä :(

Mukavaa sunnuntaita!

Eilen mietinki että mikä rymähti... mut se tais olla Annukka kylvöhommissa ;) tai sitten tuli lumet eteisen katolta... Topakkaasti lisäkylvöjä vaa!

Tänään on sit tullu vettä ihan oikeesti... Viikolla levittelin kinokselle tuhkat saunan pesästä ja kivasti oli hanki sulanu... Kävin just levittelemässä kinosta... Yritetään miehen kans päästä käsiksi pihalla yhteen halkopinoon... kyllä se tästä, ehkä.

Kolmisen viikkoa ois vielä la:han.. Eli kohta vapautus odotuspaikkoja tuolla wab+-ketjussa....

Mikäs Hilman tilanne??

Annukalle mukavaa kasvohoitoa huomenna... Munkin pitäis käydä.. mutta taitaa jäädä... Hyvä kun sain karvarilla käytyä..

Ihanaista kevätiltaa kaikille! =)

Mä olen ihan täpinöissäni kun on vihdoinkin tullut plussakelejä, kun vain kestäisi nämä ilmat. =) Ainoo miinuspuoli on koiran kuivaus lenkkien jälkeen, tylsää.. :/

Hilmallako ei meinaa roppa millään päättää mille alkais, toivotaan että viimestään lekuri sais jotain aikaseksi =)

Annukkakin aloittanut pöyhyttelyt bdbdbdbd että tuottais tulosta! ;D

Keiju, aikas erikoista toimintaa siellä lekurilla.. Onneksi huhtikuu on kuiteski päivien päässä ja toivotaan että pääsette eteenpäin pian. Tai että luomuplussa iskis ennen sitä! ;D

Senorakin jo noin pitkällä, HUI! Aika menee todella kovaa kyytiä. Kohta teillä on oma soma nyytti sylissä =)

Täällä rentous senkun jatkuu.. Kerran ollaan mahdettu olla sellasissa merkeissä yhtä aikaa vällyjen alla, joten eiköhän se kerro kaiken ;P Jotenkin en vain ole jaksanu miettiä koko asiaa. PItää taas oikein laskea päiviä *laskee sormia...* :D

Mari ja kp 18/26-29

Ompas keijulla ihmetouhua lääkärin kanssa...mutta toivotaan että saatte hoidot käyntiin hyvin ennen kesää ja tietysti toivotaan luomuplussaa!! :)

Täällä ei mitään, täti hyvin pienesti varoitellut tänään ja eilen, mutta ei vielä oo tullut pisaraakaan siteeseen saakka. Mutta huomenna pitäis losahtaa ja losahtaakin...

tikru ja koopee vielä toistaiseksi 32

Keijulle pahoittelut ja kärsivällisyyttä! Ihan kuin olisi minä laskemassa kuukausia - yhtä pahasti heittää. Toivotaan, että hommat kuitenkin etenevät.

Annukalla kevät kylvöt hyvässä vauhdissa ;) Kovasti peukutan, että nappaisi! bd bd bd bd

Jestas Senora! Enää kolme viikkoa! Mitkä on omat tuntemukset, tuleeko edellä, ajallaan vai jäljessä aikataulusta tuo uusi ihminen? Kovasti jaksamista tulevaan.

Täällä ei mittään. Lupasin vielä tällä viikolla testata - teen sen joskus loppuviikosta - ja sitten soitan lekurille ajan. Kovin on sellainen olo, että nega sieltä tulee, nyt kun haamut ovat häipyneet.

Tikrukin on päättänyt, että täti heille tulee. Hieman tahdon muuta toivoa... bd bd

Sain postia sairaalasta: se hoitsu oli kuitenkin ollut tehokas ja laittanut mulle ajan huhtikuun lopulle! Ei sitten voinut puhelimessa sitä antaa?!? No, tässä kuussa päästään lääkäriin, ja se on kai pääasia. Nää viikot menee niin nopeasti muutenkin.

Mikäs Tikrulla on tilanne? Losahtiko? Hope not! Peukkujaaaaa! Mikä siinä onkin, että muiden mahdollisuuksiin jaksaa aina uskoa, mutta ei omaan :D

Marilla mennyt kierto rennoissa merkeissä, hyvä niin. Ainakin itselle on helpompi, jos ei niin ressaa! Ehkä se plussa sitten yllättää :)

Hilmaa se täti nyt tuntuu karttelevan.. Tylsää, kun ei tule asioihin selvyyttä! Joko sulla on toinenkin kierto täynnä, ettei olis vaan yhdet menkat jäänyt välistä?

Senoralle jaksamista viimeisiin viikkoihin!! Ihana, kun jaksat meitä käydä täällä aina tsemppaamassa :)

Teinpä sitten semmoisen tempun, että kirjoittelin tuonne Ajatuksissa-ketjuun lapsettomuuspuolelle. Täältä haaveilupuolen ketjusta siis on siirtynyt porukkaa sille puolelle ja ovat aika samassa tilanteessa kuin minäkin. Te ootte ihanaa porukkaa, mutta jotenkin tuntuu, että tää haaveilupuoli ei oo enää mua varten. En jaksa enää jännäillä... Kaipaan kai enemmän keskustelua hoidoista yms, kun ne tässä kai itsellekin tulevat kohta ajankohtaisiksi, eikä tää haaveilupuoli vaan jotenkin tunnu oikealta paikalta niille. Mulla oli itse asiassa aikeissa ehdottaa teille

Lueskelin tätä palstaa kun täältä tuli uusi tulokas meille tonne lapsettomien puolelle. Ensimmäiseksi suuri osanottoni Tikrulle menetyksen johdosta, vaikken sinua tunnekaan. Paljon voimia!

Mutta meillä on siis Ajatuksissa-niminen ketju tuolla lapsettomien puolella. Se on suht uusi ketju, kun meitä oli useampia "Ajatuksissa yritykseen" -ketjussa joilla ei vaan tärpännyt, ja tutkimukset ja hoidot rupes olla enemmän ajatuksissa kun greippemehuilut ja punkkukeskustelut. Meistä ei oo kuin yks vasta aloittanut varsinaiset hoidot (clomeja on vissiin kyl syöty), eli aika noviiseja ollaan sillä puolella. Mun mies on menossa purkittamaan simppoja huomenna lisätutkimuksia varten, ja toivoisin että kesällä/syksyllä voitaisiin aloittaa koeputkihedelmöitykset.

Ei muuta kun tervetuloa Keijulle ja muillekin samassa tilanteessa oleville.

Ja tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekin wabbilaisille :)

KRAM,
Minni "tuolta naapurista"

Älä Keiju kuitenkaan kokonaan unneuta Wabbilaisia... vaikka toiseen ketjuun olet siirtymässäkin... Jos vaan energiaa piisaa, niin pidä yhteyttä... Jotenkin toi sun viesti jäi sit kesken... hajamielisyyttä ilmassa?? ;) Tosi hyvä juttu että sait tälle kuulle ajan lekurille...

Voiii hitsin pimpula tuota Hilman kiertoa... Vakiintuis ny sit kunnolla...

juu, jäi viesti äsken kesken :) Puhelu vähän venähti, niin lähetin viestin, ettei se häviä. Mutta mutta, olin siis kirjoittamassa, että ajattelin ehdottaa teille, et oltais perustettu oma ketju lapsettomuuspuolelle, kun täälläkin jo monella pitkä yritys. Ja varsinkin kun muillakin pidempään yrittäneillä on kirjoittelu täällä vähitellen hiipunut, niin aattelin, et oltais siellä puolella saatu keskustelua aktivoitua. Mutta nyt pisti silmään tuo Ajatuksissa-ketju, jossa oli jo tältä puoleltakin tuttua porukkaa, joten siihen soppaan oli helppo pistää omakin lusikka.

En kuitenkaan ole wabbilaisia täysin hylkäämässä tai unohtamassa ja käyn varmasti tälläkin puolella kuulumisia lukemassa ja kirjoittelemassa :) Ja tosiaan, kyllähän sinne 'toiselle puolelle' saa muutkin tulla, kuten Minnikin tuossa ystävällisesti kutsui :)

Pitäkäähän ketju pystyssä! Halit kaikille!

Keiju

Huomenta.

Vai jätti se Keiju uppoavan laivan :) Toivottavasti saat Ajatuksissa-ketjusta kaipaamaasi tukea. Älä ihan kokonaan unohda meitä!

Yritetään jotenkin pitää tätä ketjua pystyssä, vaikka aika aneemiseksihan tämä on mennyt. Jotenkin ei sitä yhtä ja samaa viitsi joka päivä käydä kirjoittamassa. Mullakin nyt ovis varmaankin ollut ja seuraavat pari viikkoa menee taas odotellessa. Ei tapahdu mitää suuntaan eikä toiseen, tuskin sen jälkeenkään :(

Olen tässä miettinyt, että mikähän olis paras vaihtoehto jatkoa ajatellen. Kyllä varmaan kesälomille asti jatketaan vanhaan malliin. Jos ei tulosta, niin sitten kävis lekurissa juttelemassa tästä tilanteesta. Mietin, että vaihtaisko gynen vähän enemmän näihin lapsettomuus-juttuihin perehtyneeseen? Oma gyneni on jo aika iäkäs, joten ei hän varmaan muutenkaan montaa vuotta enää jatka. Täällä olis ihan lapsettomuuteen erikoistunut paikka, jota ajattelin kokeilla.

Jospa jatkais töitä... Ilmoitelkaas itsestänne!

Annukka kp 18

Täällä mennään jo koopee 2 tai 3 miten sen nyt ottaa, ma iltana vuotoa tuli jo siteeseen asti jonkin verran et ehkä tää ois nyt koopee 3...

Keiju, perästä tullaan tuohon ajatuksissa ketjuun! :) Hienoa että pääsette jo kuun lopussa lekurille!! toivottavasti sitten pääsette etenemään vauhdilla!

Ulkopuolisena huomautan... eipä käy odottajat tsemppaamassa teitäkään...
Niin se on-oma plussa tikussa niin vanhat jätetään...Näin meilläkin omassa, nimeltämainitsemattomassa, ketjussa...

Keijulle jaksamista! Ymmärrän hyvin, ettet jaksa enää innostua jännäilyistä yms. Ja samassa tilanteessa olevien kanssa on helpompaa kirjoitella. Mutta hienoa, että saitte lekurille ajan!

Ja Tikrulle jaksamista tädin kanssa. Ja paljon voimia *hali*

Jep, mulla olisi nyt aika tarkkaan toisen kierron loppu. Siksi lupasinkin vielä testata ennenkuin lekurille menen. *huoh* Tämä on nii-in hidasta ja inhottavaa odottelua. Toisaalta ei ole tarvinnut tärppi päivistä huolehtia ;) Eli kuten Mari, ollaan menty hyvinkin rennolla otteella.

Aurinko paistaa ja sisällä on tylsä istua!

Tikrulle vielä halitus tätivierailun johdosta!
TOivottavasti täti kurvais Hilman kohalta metikköön... Mut aika oudoksi toi sun hormoonitoiminta on menny...

Toivottavasti muilla ois kylvöt tuottanu tulosta´!
´

senora 37+2 /ihan ulkopuoliskolle tiijoksi, että mä ainaki käyn viikottain täällä jotai läppää heittämässä... Ja Piitukin sillointällöin vilahtelee! Että ei ihan kokonaan olla kavereita unohdettu.

Voi Keiju, toivottavasti kuitenkin onnistutte haaveiluissanne tuolla toisella puolen, minä niin toivoisin!

Tikrulle myös sama sanoma, olisipa jo teidän vuoro!

En minä rupea vielä pikkukolmosesta haaveilemaan, teidän pitää saada plussattua ekaks ;) Se minun horina oli vaan hormoonihyrinää ;)

Täällä ei oikeastaan mitään uutta, coociesit on uunissa huomiselle 1-vuotis hääpäivälle :) Ja huomenna sitten kakutellaan valkosuklaa-daimkakulla myös virtuaalisesti, jookos?

mitä mitä, mitä pipareita Piitu leipoo?! *tahtoo myös*

Tänne ei ihmeitä.. mahaa kasvatellaan... ja kyllä se kasvaakin, tullut monilta kommenttia :) ja välillä tuntuu että se on paljon isompi mitä edellisenä päivänä... kumartuminen ja kyykistely on jo vähän hankalaa... et voin vaan kuvitella mitä se on sitte heinäkuussa.. :)
semmosta..

tikrulle pahoittelut menkoista :P sulle sois jo sen plussan... kuten tietty muillekin..

Senoralla alkaa olee jo jännät paikat :)

Mi-iu rv26+1

Voih, kunpa kaikille nyt kävisi se positiivinen tuulen puhallus kevään kunniaksi.

Itsellä hiipunut kirjoittelu, kun töissä on ollut ihan TOLKUTON kiire ja olo on ollut maha-asukin takia vähemmän ihana. Koko aika öklöttää ja viikon verran huimasi, kuin olisin ollut pahemmassakin merenkäynnissä:-)

Mutta tänään olimme ekassa ultrassa ja 2,1 senttinen kaveri siellä morjensteli:-D Helpottavaa tieää, että sisällä ihan oikeasti kasvaa joku.

Tsemppiä teille kaikille ja onnea myös sinne toiselle puolen. Ymmärrettävää, että haluaa puhua erilaisista asioista, kuin ainaisesta jännäilystä ja oireiden arvuutteluista.

Mikäs Helinän tilanne on?

oona ja 8+4

Haikeana eilen luin, että Keiju on jättämässä ketjun :( Mutta ymmärrän kyllä miksi haluat siirtyä ns. toiseen osastoon!
Käy välillä kertomassa mitä kuuluu ja toivotaan, että asiat alkaa sujumaan keveästi ilman turhia odotteluja ja tietysti pikaista plussaa :):)

Ja uusia "jäseniä" tietysti vois tulla ketjuun, ettei vallan kuihdu! Kun Tikrullakin samanmoiset aatteet näyttää olevan kuin Keijullakin.

Ulkopuoliskolle sanoisin, että ainakin mun mielestä täällä käy vanhaa porukkaakin kommentoimassa, en sitten tiedä kuin usein se sopiva vierailutiheys sitten olisi...
Minä ainakin luen joka päivä kuulumiset vaikken kommentoikaan :)

Tuli sitten ahtauduttua Stockan ruuhkaan, ehyenä kotona jälleen :)

Sonia 16+5

Rakenneultra vasta 5.5. Jos sitten kaikki ok, niin siitä "alkaa" täysillä mun odotus :)

Mi-iu: Varoitus näihin jää sitten koukkuun! http://www.hellapoliisi.fi/pikkuleivat/cookies.php

Ja noita on pakko tehdä usein :D Meillä käytetään vähän mitäkin taikinan seassa, kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä, erilaisia suklaita yms yms... Eikun leipomaan! Just vetelen valkosuklaamantelicookieseja...

Vai ei täällä käy odottajia... aika hurja väite kun kattoo viimeisimpiä kirjoituksia :) Ja yksi seko vauvautunutkin on mukana............................

Keiju, ymmärrän kyllä miksi haluat siirtyä toiselle puolelle. Tikrulle samoin, sitten/jos siirryt naapuripuolelle. Sieltä te varmasti saatte tukea muilta hoidoissa olevilta/hoitoa odottavilta. Tsemppiä! Älä Keiju kuitenkaan kokonaan unohda meitä. =) Plussaa kuiteskin toivon sekö Keijulle, että Tikrulle mahdollisimman pian, kuten kaikille muillekkin! ;D

Hilmalla todellakin hormoonit mennynnä aikas lailla sekaisin.. Toivotaan että ratkeais suuntaan tai toiseen tuo sinun tilanteesi. Välillä on oikeestaan ihan rentouttavaa olla ressaamatta. Ei tuu tuijotettua kaikkia nipistelyitäkään suurennuslasin kanssa.. =)

Annukalla alkaneet piinaviikot.. Toivotaan että aika menisi nopeasti. Voishan se gynen vaihto olla ihan hyvä asia. Ehkä on helpompi mennä gynelle joka on erikoistunut siihen lapsettomuuteen, ei tule sitten "vääriä diagnooseja" tai muuta sellaista.. Kauankos te nyt olette sitten yrittäneet sitä vaavia? Voimia eteenpäin ja kovasti bdbdbdb että plussa tulisi! ;D

Oonakin jo nähnyt pienen mellestämässä, onnea ihanista ultrakuulumisista! =)

Soniakin jo noin pitkällä, toivotaan että kuukauden päästä tehtävä rakenneultra toisi mukanaan hyviä uutisia. Toivon sitä todella kovasti, saisit sitten nauttia täysin siemauksin odotuksesta! bdbdb =)

Mites Helinä muuten voi?

Senoralla ne päevät vaan vähenee rytinällä. =)

Mi-iukin on jo noin pitkällä. Massu kasvaa loppua kohti aika kivasti =) Sinä varmaan toivot että kesä ei olisi kovin lämmin, sillä pikkuinen on kesällä oikea lämpöpatteri.. HUH! Muistan selvästi pari vuotta taaksepäin olleen kesän... LÄÄH! ;D

Piitukin leiponut keksejä.. Enpäs taida itse edes uskaltaa käydä kurkkaamassa tonne Hellaapoliisin blogiin.. Niiltä löytyy aina niiiiin ihania ja herkullisia ohjeita, että nam, napa rutisee ;P Rohkeesti sit vain tänne kun haaveilu todentuu ;D

Ulkopuoliselle: Mun mielestä täällä käy plussanneet ihan mukavasti kurkkimassa..;) Ymmärrän itse ainakin sen että jos tekee töitä ja kirjailee odotus puolella samassa tilanteessa olvien kanssa, niin täällä kirjoittelu voi käydä vähemmäksi.. Eipä tuota itsekkään jaksa joka päivä olla kirjottelemassa..

Vai tuli tikrulle täti, voi itku! Eikö teilläkin nyt ole ollut tuota yritystä jo ihan tarpeeksi. Kyllä sen plussan teille soisin... *hali* Miten muuten olet voinut?

Hilma. Eilen säätiedostusta katselin, että pilvisempää keliä lupaili viikonlopuksi ainakin tänne meillepäin. Ei kamalasti ole iloa auringosta, kun täällä sisällä istuu aamusta iltaan. Viikonloppuna olis aikaa temmeltää pihalla niin alkaa pilveilemään :)
Nyt näytti jossain lehdessä olevan, että lupaa kaunista viikonlopuksi... Saa nyt nähdä, millainen keli sieltä tulee... Sun kierto tosiaankin ihan sekaisin...

Senoralla ei enää kauaa ole. H-hetki lähestyy kovaa vauhtia. Alkaako siellä kaikki olla jo valmiina tulokasta varten?

Piitulle ihanaista hääpäivää! Miten meinaatte juhlistaa? Kiitos ohjeesta, jos vaikka vapuksi tekisi munkkien kanssa mussutettavaksi.

Mi-iulla masu kasvaa. Hyvä, hyvä. Siellä se pienokainen vahvistuu päivä päivältä. Ei oo oikeesti teilläkään enää hirmu kauaa, kun on nyytti sylissä.

Oonalla huimausta? Onkos paineet millä tolalla?

Sonia oli käynyt Hulluilla Päivillä. Mä olen siellä parina vuonna käynyt, silloin kun vielä asuin pääkaupunkiseudulla. Aika ryysis oli ja juuri mitään järkevää en löytänyt. Jotain kosmetiikkaa taisin ostaa, kun sai halvalla :) Onnea ultraan!

Kiva, kun Marikin oli ehtinyt ja jaksanut kirjoitella. Onhan tässä vauvaa toivottu jo useampi vuosi ja todenteolla tehty varmaan puolitoista vuotta. En niin tarkkaa kirjaa ole pitänyt. Kauan kuitenkin. On tietysti ollut joskus aikoja, ettei kerta kaikkiaan ole ollut edes mahdollista hyödyntää ovista ja muutamana kuukautena ollaan oltu jo ihan selkeästi etuajassa tai jälkijunassa. Laitan nämä aina ulos, jos niistä olis jatkoa ajatellen joskus jotain hyötyä.

Mitäpä kuuluu Helinälle? Huhuu!

Ulkopuoliselle kommentoin, että tietysti sitä toivois, että vauvautuneet/odottajat piipahtais tälläkin puolella, kun sitä yhteistä historiaa on, pysyis ketjukin kasassa. Toisaalta ymmärrän, kun se elämän tilanne ja ne päässä pyörivät asiat on jo ihan eri kuin meillä täällä kirjoittelevilla. Tulisiko sitä itsekään niin useasti käytyä?

Pakko jatkaa hommia...

Annukalle jaksamista. Luulen, että kannattaa mennä sinne lapsettomuuspuolen gynelle. Tietää varmaan enemmän.

Nuo Piitun ohjeet on hyviä, joten pitää tuotakin kokeilla :) Ja hyvää paperihääpäivää Piitulle!

Ah, Hullut Päivät! Ne on tosiaan nimensä veroiset. Onnea Sonia odotukseen ja ultraan.

Mi-ulla mahan kasvatus hyvässä vauhdissa, hienoa!

Tein sitten taas puhtaan negan, joten soitin lekurille aikaa. Sain vasta viikolle 16. Oma moka, kun ei ole aikaisemmin saanut aikaiseksi soittoa. Mutta saattaahan olla, että asia ratkeaa ennen sitä ja täti löytää lopultakin perille.

Onneksi ovat hieman lieventäneet sääennustuksia ja viikonlopulla pitäisi ainakin lauantaina olla kaunis ilma. Alkuviikosta kun uhkailivat, että saattaa luntakin tulla!

Ja hienosti raskautuneet jaksavat tänne kirjoitella!