Wish A Baby 91

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tikrulle paljon voimia!

Ostin tänään r-testin, vaikka kovasti epäilin sen tarpeellisuutta. Ja olin oikeassa; samanlainen haamu kuin keskiviikkona. Eli km johtuvaa. Harmitus on silti suuri :( No, lohtu ruokaa löytyy jääkaapista... Tulisi nyt vaan se perhanan täti niin saisi kierron taas kohdilleen!

Elähän Hilma vielä masennu, ei sitä tiedä vielä ennen kuin ne menkat alkaa!

En minä vakituisesti uskalla tälle puolen tulla, vaikka edelleen käyn päivittäin tämänkin puolen lukemassa :D Eihän kukaan minua montaa vuotta kestäisi, kun minä vain haaveilisin yrityksen aloittamisesta!

Nyt plussanneet rohkeasti odottajien puolelle juttelemaan, niin saataisiin sekin pino eloisaksi jälleen ;)

Onko Tikru linjoilla, mikä siellä on vointi? Tiedän että tyhmä kysymys...

Hilma... Haamu on plussa, niin kauan aikaa kun punaista ei oo näkyvillä... eli oon kyllä positiivisella mielellä sun suhteen... Ootellaan vielä muutama pv, ja testaa vielä sitte... Ei mullakaa se testi ollu kovin vahva, mutta silti kaksi viivaa...

Miten Tikrua nukutti?? Kaiken surun keskellä on tärkeetä että muistaa / pystyy nukkumaan... Ootko ny saikulla?? Ja vähitellen sit ihmisten ilmoille... Täällä oli ainaki ihan kamalaa käydä kaupassa kun kaikki tuli kyseleen, mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Hautajaisten jälkeen helpottaa..

Hilmalla vieläkin täti pysyy poissa? Tulis nyt sitten tai vahvistuis se plussa. Varmaan hermojaraastavaa odotella...

Kiva Piitu, kun jaksat käydä kurkistelemassa kuulumisia. Lueskelen minäkin aika usein odottajien ketjua mutta eipä juuri tule kommentoitua mitään. Tämä ketju on mennyt kyllä tosi hiljaiseksi, että eipä täällä niin paljon ole luettavaakaan.

Senoralla enää loppurutistus niin saat Ihimeen sylkkyyn.

Täällä siis jo kp 2 menossa. Eilen vähän harmitti mutta en minä rupea viikkotolkulla tätä suremaan. Uusi kierto menossa ja saadaan kohta yrittää uudestaan.
Tilasin äsken ovistikkuja, jos taas yritettäis niiden kanssa saada jotain selvyyttä. Huomasinpa minä tuossa miehenpuolikkaassakin selviä pettymyksen merkkejä, kun kerroin, että ei meillä vielä marraskuussa vauvaa tule, jotenkin liikuttavaa. Seuraava onkin sitten jouluvauva. Oikeesti ei ole mitään väliä syntymän ajankohdalla...

Luojan kiitos on lyhyt viikko. Kyllä tulee taas ihan hyvään saumaan tämä pääsiäisloma. Ihan hirveä vaihe töissä menossa. Ei ole nähtävästi mitään väliä enää vuoden ajalla näiden kiireiden kanssa, aina kiire.

Tulkaapas vielä jäljellä olevat kertomaan kuulumisia ja ketjua seuraavat odottajatkin vois välillä ilmoittaa itsestään... Ihan vaan, että saatais pidettyä ketju pystyssä. Mukaankin saa liittyä, jos haaveiluttaa...

Annukka kp 2

Annukalle pahoittelut tädistä! Hyvä, että jaksat taas uutta kiertoa!

Kiitos, Senora, kannustuksesta, mutta pahoin pelkään, että ei nämä haamut mitään raskautta ennakoi. Sillä vaikka miten asiaa ajattelee, niin viivan olisi pitänyt kolmessa päivässä vahvistua edes hiukan. Ja kun itselläkin on sellainen olo, että en ole raskaana. Tämä menee hieman henkimaailman puolelle, mutta kun tuon km päättyneen raskauden testasin, niin tiesin ilman testaustakin, että nyt on napannut. Jonkinlainen omituinen varmuus mulla oli silloin... Kun surin tuota haalea viivaa lauantaina, niin mieheni oli sitä mieltä, että meillä on sitten testaaminen kielletty hetkeksi aikaa ;) Mutta tulis nyt se täti! Kuinka kauan sitä oikein pitää odotelle?!?! No, jollei vielä pääsiäisenäkään kuulu, niin sitten soitellaan taas lekurille.

Ja kyllä, luojan kiitos kahdesta (!!) lyhyestä työviikosta!

Annukalle pahoittelut tädistä, kovasti haluaisin teillekin pian tärpin osuvan! Olitko sää aiemmin kokeillut noita ovistikkuja? Toivottavasti oot tähän asti erehtynyt ovisajankohdasta ja nyt tikkujen avulla löytyis se oikea hetki ;)

Hilmalle... voihan se tosiaan olla niitä huuruja. En nyt ulkoa muista kuin kauan mulla näytti positiivista, mutta olihan se jonku aikaa plussa. Ja keskenmenosta seuraaviin menkkoihin meni 8 vkoa. Sen jälkeen vielä heitteli pari kiertoa.
Toivotaan nyt sitten että ainakin se täti sieltä pian paikalle pelmahtais jos kerta on tulollaan!!

poika sylissä, siksi tulee tekstä ilman isoja kirjaimia:)

annukka, pahoittelut tädin saapumisesta, mutta onneksi jaksat kuitenkin olla positiivinen :) toivotaan että niistä ovistikuista olisi apua ja tällä kertaa sitten tarttuisi kiinni.

hilma, toivotaan että asiat selviäis edes johonkin suuntaan.

tikrulle vielä kerran voimia!

soniakin oli käynyt morjenstamassa. se on hyvä, niin saadaan pidettyä tämä ketju edes jotenkin vielä hengissä :)

piitu, tietenkin saa tulla haaveileen jos haaveiluttaa (mikä sana =))

omaan napaan ei kummempia. odottelen tädin häipymistä. ja tällä kertaa ajattelin etten ota mitään paineita, meillä onneksi onkin niin paljon ohjelmaa tässä, ettei edes ehdi miettiä ja hermoilla ;)

mari ja kp 6/26-29

Annukalle tätipahoittelut.. Kyllä teille olis jo sen marrasvauvan suonut... mutta kyllä me jouluvauvatki ollaan ihan ihania... Nyt tikut tanassa kohti uutta kiertoa...

Hilma... Ehkä se yksi testi olis vielä paikallaan?? Ja jos vielä haamuilee, niin sitte vois jo kyllä soitella neuvolan puolelle, ja pyytää labralähetettä ja jotai toimintaa arvauskeskuksenki puolelta... Mulla heitteli kierrot km: jälkeen ihan koko ajan ... vain se plussaa edeltävä kierto oli normaali 28. Itse en km:n jälkeen testannu muuta ku ovista... tai no ehkä niissä pisimmissä kierroissa sen r-testi negan...

Joo ei tässä mitään hätää ole. Aina vähän pettyy mutta nyt jo katse edessäpäin.

Sonia olenhan minä tikutellut aika useastikin. Jos nyt vähän niinkuin varmistukseksi tikuttelis, auttaa tai ei.

Heippa leidit.

Voi hitto, että täti eksyi taas Annukankin luo...

Hilmalla vaan haamuja liikenteessä. Mä uskon kanssa, että aika hyvin sen itse tietää, kun tärppi on tullut. Itse en kunnolla itsellenikään myöntänyt asiaa, mutta olo oli erilainen kuin aiemmin, ihan pikkiriikkisiä oireilun muutoksia myöten.

En vielä hyppää odottajien ketjuun, haluan odotella vielä vähän aikaan. Käyn täällä teidän seurassa aina silloin tällöin, mutta kertokaa, jos alkaa ärsyttää! :)

Mun älyttömät nännikivut on nyt lieventyneet ja tilalle on tullut kuvotus, joka jatkuu alkuaamusta aamupäivän puolelle. Sellaisena sen uuden elämän itsessään aluksi sitten kokee; kipuina ja yökötyksenä. :) Se on aika hassua.

Tikru rutistan sinua edelleen ja otan suuresti osaa. Voimia!

Hilma, toivotaan nyt kuitenkin vielä että viiva vahvistuisi!

Annukalle tätipahoittelut..

Täällä voidaan suht hyvin...tai noo, mä luulen et mä en vielä tajua tätä asiaa, enkä tajuukkaan kun olen näin tyynen rauhallinen...oiskoha jotain shokkireaktiota vielä tai jotain? No joo...tänään menen kyllä hakemaan muutaman viikon sairaslomaa, haluan ihan rauhassa nyt kerätä voimia ym...vaikka riski on aina et alan hyppiä kotona täällä seinille kahen viikon aikana mut parempi niin kuin yrittää pinnistellä olonsa kanssa töissä jossa potilaat utelevat et mikä on ym...

Huomasin tossa koopee 14-15 et kylläpäs taas limailee ihan hirmusti, oiskohan tulehdus kuivaatanut paikat....kyllä me tos koopee 15 ja 16 touhuiltiin mut ihan vaan siksi et teki mieli....mutta empä minä edes odota mitään...

Kirjoittele vaan Helinä, tänne puolelle niin kauan kuin haluat! WABilaisten raskauksien kehitystä on mukava seurata :)

Täällä ihmetellään kevään tuloa. Asun hyvin lähellä rannikkoa ja tänne ei ole kyllä tänä talvena paljoa lunta satanut. Muistaakseni alle viisi kertaa ollaa piha jouduttu kolaamaan. Viime syksynä laitoin tulppaaneja maahan ja viikko sitten huomasin, että ne ovat jo aluillaan! Monessa paikassa kyllä sanotaan, että tulppaanit kestävät hyvin pakkasta, joten uskon että ne eivät pienistä pakkasista/lumisateista kuole. Ja päivät ovat pidentyneet mukavasti :) Varasin miehelleni ja mulle toukokuuhun kylpyläloman Haikkoon. On taas jotain mitä odottaa..

Tikru. Voimia sinulle. Olen sinua monta kertaa ajatellut ja toivonut kaikkea hyvää. Elämä on vain välillä niin tavattoman julmaa. Lohduttaminen on vaikeaa näin netin kautta, mutta henkisesti halaan sinua lujasti!

Voi sentään miten ikäviä uutisia.. :´( Oikein kovasti lohtuhaleja Tikrulle! En voi kuin kuvitella tuollaisen surun läpikäymistä, mutta paljon voimia sinulle siihen. Nyt äitisi kuitenkin pääsi kivuista ja sinulla säilyy aina kauniit muistot hänestä. Varmasti olet vielä shokissa, mutta oli varmasti hyvä ratkaisu ottaa kunnolla sairaslomaa. Voimia ja jaksamista, olet ajatuksissani! <3

Annukalle tätipahoittelut, perhanan akka! Ihanasti ne miehetkin vain välillä ilmaisevat vauvankaipuunsa. Meillä on ollut samaa pettymystä havaittavissa viime kuukaúsina ja on se mies sen ääneenkin sanonut. Alkaa vissiin sekin jo uskoa, ettei taida enää kotikonstein tärpätä...

Hilma, kurjaa, että vieläkin haamuili. Olen samoilla linjoilla Senoran kanssa, että testaa nyt vielä muutaman päivän päästä, ja jos sittenkin vielä haamuilee, niin soitto terkkariin. Kai tuo voi olla vielä normaaliakin km:n jälkeen, en tiedä, mutta kannattaa kuitenkin tsekata! Tietty toivotaan viivan vahvistumista :)

Sen verran vielä omaa napaa, että tuhrua on tullut jo viidettä päivää ja odottelen vain, että täti nyt saapuisi. Koskahan sitä sais aikaiseksi soittaa lekurille?

Mutta nyt lenkille. Moikka moi!

Moikka taas pitkästä aikaa. Niin pitää kiirusta, että ei tännekään ole kunnolla ehtinyt kirjoittelemaan.

Annukka, vinkkinä vain, että itsellä se tärppipäivä oli aikaisemmin, kuin olin kuvitellut, kp 13. Minähän kävin juuri vuositarkastuksessa tuolloin ja munarakkula loisti olemassaolollaan komiasti. Kiirehän siinä tuli;-)

Kevättä täälläkin odotellaan ja kesälomaa, aah! Onneksi on edes tuo pääsiäainen ja vapun aikaankin saa pidemmän viikonlopun yhdellä lomapäivällä:-)

Tuo on Helinä niin totta: "...tilalle on tullut kuvotus, joka jatkuu alkuaamusta aamupäivän puolelle. Sellaisena sen uuden elämän itsessään aluksi sitten kokee; kipuina ja yökötyksenä." Mulla vielä jatkunut illallakin. Viime viikolla piti pitää yksi sairaspäivä, kun heräsin jo 05.00 ja siitä se kuvotus sitten alkoi ja jatkui...

Mutta jokuhan se oli kirjoitanut hyvin tuolla odottajien puolella, että hyvän asian puolesta kannattaa kärsiä. Olen lainannut tämän motoksesi:-D Auttaa kummasti.

oona ja maha-asukki 6+2

Mukavaa kuulla Keijun kuulumisia. Harmillista tosin, että vain tätiä odottelet.

Oona joutunut saikullle. Monesti sanotaan, että tuo kuvotus helpottaa raskauden edetessä. Mutta hyvän asian puolesta :)

Pääsiäinen keikkuvin tulevi. Miten WABilaiset varautuvat pääsiäiseen? Koristeletteko kotia, hankitteko mämmiä, lammasta ja sulkaamunia? Mulla on tasan yksi koriste; narisissi-helmililja-asetelma. Mämmistä pidän ja yksi annos on jo syöty. Lammasta en kai ole koskaan edes syönyt. Ja suklaamunista Kinderit ovat suosikkeja.

Kiva kuulla pitkästä aikaa Keijusta. Vai on se täti jo lähettänyt sinne ilmoituksia tulostaan. No täältä kurvaa varmaan jo huomenna pois.

Oona. Mä vähän luulen, että meillä ollaan vähän liian innokkaita ja aikasessa touhujen kanssa. Voi tietysti olla, että ollaan sitten kuitenkin myöhässä :)

Hilma kyseli pääsiäisestä. Lammasta olen maistanut joskus mutta ei sitä meille nytkään osteta. Mämmiä ostan aina itselleni ja syön yksin. Mies ei siitä välitä. Suklaamunista Kinderit on kyllä parhaita. Eilen lähikaupasta katsoin, että 75 senttiä oli kappalehinta, jäi ostamatta. Täytyy muutama ostaa , jos niitä vielä huomenna/torstaina jossain vähän halvemmalla on.
Ostin lauantaina jo pari narsissikippoa ja yhden mistä tulee vähän suuremmat kukat. Eiköhän nämä riitä koristeiksi... Niin ja sunnuntaina haettiin metsästä koivun oksia maljakkoon. Rahkapiirakkaa tekis mieli mutta taidan laiskana ostaa kaupasta sellaisen pienen vain, kun ei tuo mies syö sitäkään ja tehdä yhteiseksi mamman marjapiirakan. Saisi vähän viinimarjoja pois pakkasesta.
Aamulla satoi oikein kunnolla ja isoja hiutaleita lunta. Ei siitä enää ole kuin muistot mutta olihan se kaunista vähän aikaa.

Kiva kuulla että Tikru on vielä kuitenkin käynyt linjoilla ja voi olosuhteisiin nähden ok. Voimia paljon!

Keijustakin on kiva kuulla, harmi kun se ei vaan tärppää. Minua ärsyttää ihmiset jotka luulee että tärppi käy nuorilla noin vaan, aina sanovat että tehän olette vielä niin nuoria että kerkeätte tehdä niitä lapsia, vaan kun se EI ikään kato tuleeko niitä lapsia vai ei. Soisin kyllä teillekkin jo sen muksun!

Annukalle tätipahoittelut!

Hiliman piäisiäiskalluppi: Suklaata suklaata suklaata... Siinäpä sitä, suklaamunia menee enemmän kuin laki sallii. Rahka on myös mun suosikki, joten sitä joka kohtaan, rahkakakkua ja -pullaa ajattelin leipoa. Kanaa tehdään, lampaasta en välitä. Mulla pojan tekemiä koristeita ikkunassa, muutama tekonarissi ja muutama tipunen, eipä muuta. Mämmiä en kehtaa pelkästään itselleni ostaa, vaikka yhden annoksen voisinkin syödä sitä..

Kiva oli kuulla Keijustakin pitkästä aikaa =) Ikävää kun se ilkeä akka aina sinut löytää. Saisi jo jättää tulematta!

Tikrukin voi suhteellisen hyvin.. Voi hyvinkin olla totta että olet vielä shokissa tapahtuneesta. Se musertuminen voi tulla paljon myöhemmin. Ystäväni romahti puoli vuotta isänsä kuoleman jälkeen, siihen asti pysyi "kasassa".. Voimia!

Annukkakin pääsemässä tädistä eroon.. Sitten pääsette odottelemaan oivia aikoja.. Eikös sitä sanota että on hyvä vain jos ne simpat on valmiina venailemassa sitä munista, joten siinä mielessähän ei ole ollenkaan paha asia jos olette hiukka kiiruksissa olleet petipuuhissa liian aikaisin ;)

Piitu, niitä mämmejähän myydään sellaisissa viiliksen kokoisissa rasioissakin, siinähän on sitten yhden immeisen annos ;D

Oonalle ja Helinälle tsempit huononolon selätykseen! Hyvän asian puolesta kannattaa kärsiä, vaikka tiputuksessa ei varmaan siltä tunnu ;D Toivotaan ettei teillä äidy oksetus sille asteelle..

Täällä yhä edelleen odotellaan tädin poismenoa, sinnillä pysyy varmaan tällä kertaa sen 8 pv. Nyt on tuhruttanut viimeiset pari päivää.. Viime kierrossa menkat kesti 5pv ja nyt taas.. menee näköjään näin että joka toinen kerta viipyy pitempään ja joka toinen kerta häipyy nopeempaa..

PääsiäsG: Meillä ei syödä lammasta, haisee ja maistuu hikisukalle.. yh! Pe käydään mun vanhemmilla syömässä ja ma anoppilassa, tarjonnasta ei tietoa. Lammasta ei onneksi kuitenkaan.. Suklaamunia aijon haalia niin monta kun ukko vain suostuu maksamaan ;D (itse tällä hetkellä persiisauki :)) Kinderit on herkkuja, samoin röllit, jotka maistuu aavistuksen verran samalle kuin kinderit ja ovat halvempia... Koristeita ei mahda vielä tänä vuonna paljoa ilmestyä.. Mulla on tollainen ympäri vuotinen muovikukkien kasa tossa kannussa ja siinä on esim. gerberoita ja narsisseja.. Ajattelin kyllä että jos hankkisi joko narsissi ja tulppaanikimput tai sitten jonkun kivan asetelman.. Niin joo, ja mämmistä en pidö ollenkaan.. Rahkaiset pullat ja piirakat uppoo kyllä todella hyvin (lukekaa: liian hyvin ;))