Kiva oli kuulla Keijustakin pitkästä aikaa =) Ikävää kun se ilkeä akka aina sinut löytää. Saisi jo jättää tulematta!
Tikrukin voi suhteellisen hyvin.. Voi hyvinkin olla totta että olet vielä shokissa tapahtuneesta. Se musertuminen voi tulla paljon myöhemmin. Ystäväni romahti puoli vuotta isänsä kuoleman jälkeen, siihen asti pysyi "kasassa".. Voimia!
Annukkakin pääsemässä tädistä eroon.. Sitten pääsette odottelemaan oivia aikoja.. Eikös sitä sanota että on hyvä vain jos ne simpat on valmiina venailemassa sitä munista, joten siinä mielessähän ei ole ollenkaan paha asia jos olette hiukka kiiruksissa olleet petipuuhissa liian aikaisin
Piitu, niitä mämmejähän myydään sellaisissa viiliksen kokoisissa rasioissakin, siinähän on sitten yhden immeisen annos ;D
Oonalle ja Helinälle tsempit huononolon selätykseen! Hyvän asian puolesta kannattaa kärsiä, vaikka tiputuksessa ei varmaan siltä tunnu ;D Toivotaan ettei teillä äidy oksetus sille asteelle..
Täällä yhä edelleen odotellaan tädin poismenoa, sinnillä pysyy varmaan tällä kertaa sen 8 pv. Nyt on tuhruttanut viimeiset pari päivää.. Viime kierrossa menkat kesti 5pv ja nyt taas.. menee näköjään näin että joka toinen kerta viipyy pitempään ja joka toinen kerta häipyy nopeempaa..
PääsiäsG: Meillä ei syödä lammasta, haisee ja maistuu hikisukalle.. yh! Pe käydään mun vanhemmilla syömässä ja ma anoppilassa, tarjonnasta ei tietoa. Lammasta ei onneksi kuitenkaan.. Suklaamunia aijon haalia niin monta kun ukko vain suostuu maksamaan ;D (itse tällä hetkellä persiisauki

) Kinderit on herkkuja, samoin röllit, jotka maistuu aavistuksen verran samalle kuin kinderit ja ovat halvempia... Koristeita ei mahda vielä tänä vuonna paljoa ilmestyä.. Mulla on tollainen ympäri vuotinen muovikukkien kasa tossa kannussa ja siinä on esim. gerberoita ja narsisseja.. Ajattelin kyllä että jos hankkisi joko narsissi ja tulppaanikimput tai sitten jonkun kivan asetelman.. Niin joo, ja mämmistä en pidö ollenkaan.. Rahkaiset pullat ja piirakat uppoo kyllä todella hyvin (lukekaa: liian hyvin

)