Wish a baby 90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tikrulle hulluna tsemiä ettei menkat alkaisi bd bd bd bd bd

Minun tekisi mieleni hiipiä tälle puolelle haaveilemaan, mutta järki sanoo että unohda ne haaveet.. Miksi sitä ei voisi joskus elää tunteella eikä järjellä? :)

Piitu ja pikkumees kohta 7 vk

Uu, Oonallahan oli mielenkiintoista kerrottavaa! Toivotaan että saat kaksi viivaa/plussan siihen r-testiinkin =)

Tikrulle kuitenkin vielä bdbdbd, mä en ole vielä luovuttanut sun kohdallas =) Ei toki ole kummakaan jos kroppa on kovilla tuollaisten vaikeiden asioiden painaessa päällä. Voimia sinulle!

On muuten aika huvittavaa että mennään samoilla kohdilla kiertoa. Nyt joudutaan sitten jännäilemään se pari viikkoa *puree kynsiään*. Onneksi saitte apua siitä lääkärikäynnistä. Nyt vain miettimään asioita, ja toivottavasti teidän ei tarvitse varata sitä aikaa =) bdbdb

Vai meinaa Piitulle iskeä vauvakuume. =D Se mahtaa olla niitä tauteja mikä ei parane koskaan ;D

Mari ja kp16/26-28

Voi vinde... Oona.. kyllä toi voi olla ihan sitä... iiikk...
Tikru, et kyl viel luovuta... ei voi muuttua koopee ykköseksi... jos siellä vaan limikset turpoilee ja siksi punainen häivähdys.
Piitukin on käyny herkistelemässä... Vai meinaa vauvakuume nostaa päätään... :) Ihana pikkumies teillä kyllä on ...

Aamulla oli sitten kuitenkin testattava, malttamaton oon;-) Testiin tuli haamujen haamu. Siis niin olematon, että en nyt kyllä hihku onnesta. Totesin vaan, että perhana:-D

Tekemäni testi herkkyydeltään 25 mlU/ml, joten on todella mahdollista, että haamu ei siitä vahvistu. Nyt siis vasta kp 26/28-30.

Muuutta, jos nyt edes tulee haamujen haamu, niin eikös siitä voi päätellä, että jotain on kuitenkin tapahtunut? Sekin jo helpottaisi mieltä;-)

En kyllä jaksa uskoa, että ois oikeesi tärpänny...täytynee testata uudestaan, jos ei täti kurvaa ennen sitä paikalle. Jännät paikat kuiteski:-)

Päivää ketjuun pitkästä aikaa!

Voimia Tikrulle teidän vaikeassa tilanteessa. Voin vaan kuvitella miltä teistä tällä hetkellä tuntuu! Pahoittelut myös kp1:sestä, jos se vuoto nyt siitä voimistuu! Tsempit kuitenkin uuteen kiertoon!!!

Oonalle onnittelut haamusta, kyllähän ne siitä tapaa vahvistua;)

Missä Keiju luuraa?

Plussatsempit ketjuun! Pitäiskö taas kaivaa esille Meiramin plussajuna!

Moikka pitkästä aikaa! Edelleen on hirmu kiire töissä...

Oonalla näköjään jännät paikat, eiköhän se haamu siitä vahvistu, kun maltat odottaa pari päivää :)

Tikrulle pahoittelut, jos se täti sieltä nyt väkisin tuppaa..mälsää!

En ehtinyt lukemaan teidän juttuja eli olen ihan ulkona mitä kenellekin kuuluu, mutta peukkuja jännäilijöille ja plussatuulia kaikille! Niin ja en varmaan ole muistanut/ehtinyt Safiiria onnitella pikku-prinsessasta, joten Onnittelut näin jälkikäteen!! :)

Me lähdetään ensi viikoksi pohjoseen laskettelemaan, ihanaa! Täällä ei ole pahemmin lunta näkynyt koko talvena, joten kivaa päästä viikoksi "talveen" ;)

Työt kutsuu, se on moro!

Tikrulle peukutuksia, ettei se täti sieltä tuliskaan, kunhan säikyttelee vaan bdbdbdbd

Oonalle varovaiset onnittelut, testaa myöhemmin uudestaan, eiköhän se viiva vielä vahvistu :)

Oon säännölisesti käynyt lukemassa teidän kuulumisia, peukut pystyssä taustaillut ;)

Maanantaina olis np-ultra, saa nähdä mitä tällä kertaa näkyy... Pitää mennä perinnöllisyyspolin kautta, down-riski oli 1:50... viimes oli 1:60 ja lopputuloshan oli mikä oli...

Hurjia plussatuulia *PUUH*

Sonia 11+5 (neuvolan mukaan 11+6, huonoja laskemaan..)

Ihan vaan sivulliselle:
Mun tiputtelut menee tätä rataa: Viikko ennen tätiä veskipapruun tuhru, sitten mutama päivä välissä, ja usein kaksi- kolme päivää ennen losahtamista tiputtelua, tosin ei IHAN aina.

Ohoh, Oonallapa mielenkiintoinen tilanne, hihii!

Oonalle onnittelut haamusta, eiköhän se siitä vahvistu!! :)

Eipä oo vielä losahtanu, siteeseen ei oo tullu mitään, pyykiessä tuli punasta vähän päivällä ja sit ei taas mittään. Mä luulen et syy voi olla toissapäiväsessä vyöhyketerapiassa joka sekotti, kipuilee nätisti kuitenkin. Ei ollu ees pettymys tällä kertaa ku olin vissii psyykannu itteeni niin hyvin...onneks ei ollu kova paikka :) nyt vaa sais alkaa kunnolla et pääsis eroon. Ens kierrossa päätin että en osta ovistikkuja...katotaa kuin hyvin päätös pitää :)

Oo, onnea Oonalle haamujen haamusta ;D Mulla on elävä todiste noista haamuista, isukki vie häntä juuri nukkumaan ;) bddbdbd

Tiku, vielä ei saa luovuttaa, mä jaksan jauhaa tota vaikka kuinka kauan ;P bdbdbd

Sonialle tsemppiä np-ultraan, toivotaan että kaikki olisi hyvin ja tämä masukki pysyisi kyydissä loppuun asti =)

Kukkikselle hauskaa talvilomaa pohjoiseen! Täälläpäin on täysi talvi päällä, eli tervetuloa! =D
Toivotaan että työkiireet helpottaa.

Tänne ei kummempia.. Alan pikkuhiljaa epäillä että liekköhän tota on edes ovista tapahtunut, kun ei ole lämmöt lähteny nousemaan. Eli eiköhän se täti pyörähdä tänne sitten parin viikon päästä.. Pitää muuten meikäläisen korjailla tota jännäyslistaa. ei ollu laskupää oikein eilen toiminu ;D

Plussatuulia kaikille! Hypätkää ryhmänä Meiramin plussajunaan! =)

Ootte työ kyllä herttaisia, kun jo onnittelette:-) Laitetaan ny kuiteski vielä jäitä hattuun. En oo ukollekaan kertonu, kun niin epävarma tilanne vielä. Ehkä testaan huomenna uudestaan, mutta todennäköisesti vasta su/ma jos on enää aihetta.
Onhan toi tietty hölmöä testata näin aikaisin, tiedän, mutta...;-)

Voi pah Tikrun tädin kanssa:-( Jospa se nyt kuitenkaan ei tulis kunnolla.
Inhottavaa tietty sanoa näin, jos toinen on ihan varma, että täti koputtelee jo ovella. Mutta miten se legenda meni: Periksi ei anne;-)

Mari, ei saa luovuttaa!

Ihanaa, ollaan viikonloppuna reissussa, niin saa vähän kaupungin pölyjä pois. Niin ja netissäkään ei tuu roikuttua;-) Lunta kyllä jo kaipailis tänne etelään. Ihan hirveetä, jos kaikki talvet on jatkossa tämmösiä:-(

Tuo Meiramin junakyyti kyllä houkuttais!

Tikru... voisitko kuitenkin ihan kaiken varalta tehdä meijän pyynnöstä r-testin... Toi sun oireisto kyllä vois viitata 9 kk:n junakyytiin..
Oonallehan tuossa junassa on jo paikkalippu varattuna...
Samoin tein Helinä ja Marikin... :)

juna jyskyttää ja odottaa matkustajia...
Hirmuiset tsempit sinne!
Kukkikselle mukavaa hiihtolomaa... Täällä pohjoisessa on tosiaan lunta ja pakkasta!!

Minä taas täällä napaani tuijotan, sori:-/

Blääh, eilen illalla tuli jo vähän tuhrua ja laitoin yöksi jo pikkuhousunsuojankin varulta. Juilii niin menkkamaisesti... Mutta äsken tein testin ja siinä se himpuran haamu vaan haamuilee. Nyt koetan vaan olla ja oottaa pari päivää, että kuin käy. En tuota Meiramin lippua haluais ihan vielä luovuttaa:-) Uskon puute kyllä jo vaivaa - niin on tätimäinen olo:-/

Voi hiton täti!!! Ettäs kehtasikin Tikrun luo saapua taas... Voi harmin paikka...

Oonalla on aika mukava haamu vieraanaan, voi ei! Kauhean jännää...

Mä yritän pitää itseni tässä kierrossa rauhallisempana kuin edeltävissä, eli yritän olla toivomatta liikoja, jotta jos hyvin käy, niin se olisi ylläri, ja jos täti pamahtaa portille, niin ei tarvitsisi tällä kertaa kieriskellä sitä paria päivää murheen aallokoissa... En jaksais sitä nimittäin taas! Katsotaan, miten onnistun.

Me menemme miehen kera tänään häihin, mukava juttu. On miehen serkun häät ja tapaan ekaa kertaa miehen lähiperheen ulkopuolisia sukulaisia. Jännittää ehkä hivenen, mutta on kyllä mukavaa!

En aio ottaa alkoholia muuta kuin ehkä yhden viinilasillisen, kun en voi olla varma tilastani. Ollaan tehty miehen kanssa suunnitelmia, miten hämätään hänen äitiään tässä alkoholiasiassa, ettei hän ala epäillä mitään. Tää juttu saa todellakin pysyä meidän välisenä nyt, kun ei tietoa ole vielä mistään.

Oomme mm. aatelleet, että mies käy baritiskillä ja hakee koko pöytäseurueelle juomat ja tuo mulle muka olut-tuopin, joka sitten onkin ginger alea. Hih!

Ihanata viikonloppua kaikille! Sen jälkeen saammekin jo tietää Oonan tilanteen...

Helinän suunnitelma kuulostaa oikeen ovelalta! :) toivotaan että ylläri pylläri tulis teille :) eli bdbdb :)

Mua oikeen ihmetyttää että ei harmita yhtään...välil näinkin...:)

Tikrulle pahoittelut, kurjaa. Mutta hienoa, että jaksat olla positiivisella mielellä!

Oona pitää meitä ja itseään (?) jännityksessä. Kovasti toivon, että haamu vahvistuu! bd

Helinällä ovelat suunnitelmat ;)

Hienoa viikonloppua kaikille! Täällä sataa lunta!!!

Tätipahoittelut Tikrulle! On se kumma akka kun se ainamlöytää perille..

Oonalle vielä bdbdbd että se ois kuiteskin pysyvä kaveri se haamu. =)
Helinälle bdbdbd että teilläkin olisi salainen ylläri mukana =) Hyvältä kuulosti tuo suunnitelma. =)

Hmph.. Luin tänään lehdestä että kun on karkauspäivä, niin naisilla on lupa kosia. Kysyin sitte ukkelilta puhelimessa, niin vastaus oli että saan metrin hamekangasta. Oli pirulainen kuunneluu radiota töissä! ;D Miehen siskolla kävi vielä huonompi tuuri, ei saa edes sitä hamekangasta..