Täällä aamulla 8 astetta pakkasta. Eipä ole montaa kertaa tänä talvena ollut.
Olipa mukavia uutisia tikrulla. Nyt voitte huokaista helpotuksesta, taas yksi este ylitetty. Täytyy sanoa, että äitisi on kyllä todella vahva ihminen, varmaan auttaa kun on hyvät tukijoukot. Jaksamista teille kaikille.
Vai on Senoralla jo koulutukset menossa. Työsi taitavat jäädä sitten ihan hyviin käsiin poissaolosi ajaksi? Mitäs sun sokerit on nyt näyttänyt? Pysyykö sallituissa rajoissa? Mukava lukea, että masussa on kaikki hyvin ja hän kasvaa... Ei ole enää kauaa, kun Ihime on sylissä
Mä olen ja mielessäni pohtinut, että kukahan mun varsinaisen työn tekisi, jos pois jäisin. Meillä tuskin ketään palkattais vaan yritettäis löytää yksikön sisältä tekijä. Olenhan mä siitä viimeeksi viime viikkolla vihjaissut, että tarvisin kaverin tekemään näitä kehityshommeleita mun kanssa mutta puheeksihan se aina jää. Pari halukastakin olis tiedossa, täytynee vielä jutella pomon kanssa. Eihän sitä tiedä, jos esim. joutuisin pitkälle sairaslomalle, aika hyvin tuntuvat luottavan, ettei mulle mitään käy.
Eihän ohjelmassa mitään ihmeellistä ole. Itsekseenhän se palvelimella pyörii ja ihmiset sitä jo hyvinkin tottuneesti käyttävät mutta ongelmatilanteissa on vähän kaivamista, jos ei yhtään ole etukäteen tutustunut... Ja siinä vaiheessa, jos tarvitaan jotain lisäkehitystä. No nämä on näitä mun pohdintoja. Ainakaan tämän päivän perusteella ei kannata suunnitella äitiyslomaa, näyttää meinaan kp 29 kääntyvän kp ykköseksi. Kiitos kuitenkin peukuista kaikille! Harmittaa mutta eiköhän se tästä taas muutu uuden oviksen odotteluksi. Pitäiskö tähän kiertoon jo hommata tikkuja, täytyy miettiä.
Kukkis kovin kiireinen nykyisin, tulehan "rupattelemaan".
Helinällä hyvä päätös, toivottavasti on hyödyllinen käynti.
Mä päivystän tänään ja aamupalakin vielä syömättä, joten täytynee lopetella... Hauskaa pakkasviikonloppua kaikille.