vk34 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terrrrvehdys kaikille jännääjille!!
Nyt se meidän viikko alkoi. Oon saikulla joten ajattelin piristää itseäni lukemalla teidän mietteitä. Mulla on kans aika ristiriitaiset tunteet. Mulla on niiiin vahvoja raskausoireita, että jos ei + rupea kohta näkymään, niin sitten voi vain sanoa että mä vihaan hormooneja ja olla nainen ja sitä kuinka oma pää voi saada niin paljon aikaan. Tänään kävin labrassa ja angiina on nyt pahasti pukannut päälle. Mulla on niin tautisen kipeä kurkku. Samalla jätin raskaustestinkin ja nyt taas jännätään. Mun ystävä laittoi mulle lähetteen, vaikka ei menkat viel myöhässä. Tiedän on maailman tyhmintä tehdä testejä liian aikaisin, mutta kun ei itsellensä nyt vaan voi mitään ja noita suhteita kun on niin tilaisuus ikäänkuin tekee varkaaksi. Entäs jos oonki raskaana ja syön kuuria tohon angiinaani, vaikuttaako se siihen toukkaan? No joo turha kai näitä on etukäteen miettiä....

Mulla oireita nyt sen verran, että on taas aivan kauheen paha olo! Toisaalta näin kävi viiime kerrallakin, n. 5 päivää ennen menkkoja. Sen takia olin viimeks niiiiin varma että oon raskaana joten nyt en todellakaan odottele mitään. Torstaina niitten pitäis alkaa joten sitten selviää enemmän.
Ainoa lisä""oire"" on se, että oltiin lauantaina ulkona bilettämässä. No kun tultiin kotiin niin OKSENSIN oikein kunnolla. Ja eihän siinä mitään varmaan monen mielestä ole, mutta mutta: en ole ikinä oksentanut juomisen jälkeen enkä krapulassa. No toihan saattoi tietty olla mitä vaan mutta näin taas kun oikein toivoo, niin pää alkaa seota.
Mahasta nippaa kyllä aika kovaa aina tasasin väliajoin joten eiköhän ne menkat siellä tee tuloaan. Nyt siis kierto 29/32

Eipä ole oireita ilmaantunut vaikka tissejä oon tökkinyt ;) ja muutenkin kuulostellut olotilaa..! Kivaa joka tapauksessa, että on taas oma jännäysviikko käsillä -sitä piristyy kummasti vaikka tuntuukin, ettei aika kulu lainkaan!!! Jälleen tässäkin kierrossa varsinaiset jännäyspäivät osuu loppuviikkoon eli viime kierrossa menkat alkoi lauantaina; toivottavasti jäävät tällä kertaa kokonaan pois :))

Mun toivo meni tässä kierrossa. Menkat alkoi! Ja kp 23!!! Eli mun kierroksi jäi 22!! Mä en tajua, miten ne nyt alkoi! Viime syksystä kierto on ollut suht säännöllinen 25-27 ja nyt näin aikaisin jo!Hitto, että ottaa päähän ja hiukan pelottaakin, jos kierto vielä alkaa olemaan epäsäännöllinen. Osaako joku viisas sanoa, miksi kierto heittää näin? Mistä sen oviksen enää bongaa...

Jaa-a, samaa asiaa olen surrut ja lukenut muita ketjuja, joissa juttua riittää.. Taitaa olla aikalailla sattuman kauppaa millaisia ihmisiä ketjuun osuu; pari ahkeraa kirjoittelijaa houkuttelee muitakin osallistumaan..

Itse käyn monta kertaa päivässä :) lukemassa muiden viestejä, mutta omia kuulumisia ei oikein riitä kerrottavaksi kuin kerta päivässä. Eri asia olisi jos ketjuun muodostuisi kunnon keskustelua, silloin voisi kommentoida useamminkin! Kukahan keksisi kivan aiheen.. :))

Heippa kaikille jännäilijöille!
Mä oon täällä ihan masentuneena, huomenna pitäisi sitten menkkojen alkaa( Toivottavasti ei ala). Oon nyt ihan sata varma, että tietty ne menkat alkaa. Oireita oli tossa viime viikolla kaikkea mahdollista. Nyt oon epätoivoisena lämpöä mittaillu, että jos se sanois jotain. On se lämpö puol astetta tavallista korkeammalla, mutta mitä se sitten kertookaan. Mä oon nyt joka päivä itkeä pillittänyt milloin mitäkin ja olo tuntuu epätoivoiselta. Jotenkin tää epätietoisuus on rankkaa, liian rankkaa tällä hetkellä mulle. Huomenna on saikku jo loppunut tän flunssan vuoksi ja yhtään ei huvittaisi töihinkään mennä.
Sori nyt kaikille jos masennan kaikki...
Plussatuulia kaikkille kuitenkin.

No niin, tulin duunista kotiin ja menkathan ne siellä housuissa olivat...
Kaksi yrityskertaa nyt takana ja matka jatkuu. En ole masentunut sillä mies oli työmatkalla oviksen aikoihin joten tiesin melko varmasti ettei nyt tärpännyt. Sitä vaan ihmettelen, että pillereitten aikana ei ikinä ollut ennen menkkoja pahaa oloa ja nyt on kummallakin kerralla ollut! Sitten kun onkin raskaana ei varmaan tiedä sitä etukäteen (siis ennen kuin menkat jäävät) jos pitäisi pahasta olosta sitä päätellä..
No hormoonit ovat tehneet tehtävänsä ja nyt olen ainakin tyytyväinen, että olen saanut kierron tasaiseksi.
Eli nyt sitten 1/31-32. Täytyy perustaa (ellei ole perustettu) uutta jännäysketjua. Mikäköhän viikko se nyt lieneekään..
Onnea nyt Neitoperholle! Toivottavasti edes sulla tärppää. Pakko jollekin tulla tässä ketjussa plussa!

Mitäköhän nyt tapahtuu: illalla alkoi pieni vuoto, pikkuhousunsuojalla pärjää, vuoto ei ole punertunut ja on ehkä jo vähenemään päin, mutta.. Onko tämä nyt sitä kuuluisaa tuhruilua vai ihanko tosissaan mulla alkoi nyt menkat..?!? Kp kuitenkin vasta 26/28-29.. Aika mielenkiintoista :( Mä kun olen ollut niin tyytyväinen kun menkat on tasaantunut tohon 28 päivään eli tää ei ole nyt ollenkaan kiva juttu! Toisaalta pieni ääni päässä yrittää kääntää tän positiiviseksi ja ajatella tätä jonain kiinnittymisvuotona..

Tuskin teistä ketään on koneen ääressä tähän aikaan, mutta kun täällä yksikseni töissä yritän saada aikaa kulumaan niin kaikenlaista ehtii miettimään..

Heippa kaikille!
Vielä jännäillään eli menkkojen pitäisi tänään alkaa, mutta ei kuulu ei näy. Väsyttää maailman eniten ja tissit edelleen aikas kipeät. Mutta nyt siis vaan odotellaan. Jotenkin tässä vaiheessa kun on elätellyt toiveita ja saanut niitä neg. raskaustestejä niin ei valmistaudu kun siihen, että kyllä ne menkat sieltä alkaa.

Joo, mun kohdalla ei sitten olekaan enää mitään epäselvyyttä: menkat alkoivat aamuyön aikana.. Etukäteen oli sellanen olo, et ei oo tärpännyt, mutta silti ottaa päähän! Ja lisäks jos kiertokin alkaa nyt heitellä.. :(

Onnea viimeisille jännääjille ja kiitos kaikille kirjoitteluseurasta; mä siirry viikolle 38..!

Pahoittelut hantalle ja Hannelle. neitoperho vielä jännää?Entäs muita? Kun luin tossa noita jännäyksen ja pettymyksen tunteita, niin ihan kuin olisi omaa kirjoitusta. Sitä yrittää välillä epätoivoisesti kaikella tavalla kuulostella oireita ja itsekin yritin ""pidättää"" vessaan menoa, kun en olisi halunnut kokea istä menkkojen alkua! Mutta pidetään toivoa yllä ja jatketaan muissa ketjuiss,a joilla ei nyt onnistanut. Mä siirryn vkolle 37=)

Huhuu!
Oonko täällä ihan yksin? Taidan olla ja jännään yhä, eli nyt on si jo menkat päivän myöhässä. Maanantaina taidan sen testin tehdä, Jos ei menkat ole ennen sitä alkaneet. Taidan mäkin jäädä täältä nyt sitten taka-alalle kun ei oo täällä enää juttukavereita ja siirryn itsekin sitten taas johonkin viikolle ja jänskään taas....

Unna moi!
Joo eilen lopetin jännäämisen tekemällä testin, joka näytti negaa. menkat ei kyllä vielä ole alkanut, mutta kaippa ne sieltä tulee....Joskus. Ei ole enää yhtään sellainen olo, että olisin raskaana, että varmaan hormoonit on niin sekaisin kun lopetin pillerit just viime kierrossa....

Jep, vaikka en täällä käynytkään kuin pari kertaa jännäilemässä, ajattelin ilmoittaa, että kp 4 mennään. Eli ei tärppiä (taaaaaaaskaaaaan) ja uutta vaan putkeen!!! Taidan jättää nämä nettijäännäämiset vähän sivuun, jotta pää ei ihan sekoa... Taustailen kyllä ja palaan astialle jossain vaiheessa...

Haleja!!

Uusimmat

Yhteistyössä