vk34 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh.. Nyt näyttäis siltä, että joku hemmetin flunssapöpö yrittää kovasti iskeä meikäläisen kimppuun.. Joka lihasta särkee ja taitaa lämpöäkin olla vähän. Olo on kuin tiskirätillä, ei edes kättä jaksais nostaa!!!

Toivottavasti tää on nopeesti ohimenevää sorttia. Eipä tuota olekaan tarvinnut kipeänä olla aikoihin!

Eikä tähän taida auttaa kuin lepäily.. on nimittäin jotain virusflunssaa täällä meilläpäin liikenteessä.

Ainakin hyvällä omallatunnolla saa oikeesti ja kunnolla laiskotella... :))

Ens viikolla tosiaan täytyy alkaa tikuttamaan jotta edes vähän tietäis ollaanko lähelläkään ovista. Sen pitäis olla suunnilleen keskellä viikkoa mutta kierto oli nyt niin pitkä joten parempi ottaa varman päälle. Mies on tosin työreissussa koko ens viikon perjantaihin asti joten vaikeeks menee...

Joo tai se näyttää viivalla että onko nyt suunnilleen oikea aika aloittaa ""touhut"". Siitä n.24h on aikaa. Mä tilasin niitä netin kautta (olivat halvempia) ja tulivat päivässä. Lukasin jonkin verran niitä ohjeita mutta ensi viikolla sitten tarkemmin kun aika on.

Yes, elämä voitti taas -menkat takanapäin ;) Ja nyt uudella innolla miehen kimppuun ovulaatioviikkotoimintaa harjoittelemaan..! Arvon täällä edelleen tilaisinko ovulaatiotestejä vai en. Toisaalta olis kiva jo kokeilla niitä, mut ens viikolla kun tikutuksia pitäisi tosissaan harrastaa ollaan lomareissulla aika vaihtelevissa olosuhteissa.. Ehkä jätän vielä tilaamatta..

Täti tuli vasta tänään kunnolla kylään, joten joudun ehkä jännäämään pidempään kuin viikon 34 loppuun. Monta päivää siinä meniki tihrustaessa... No, saa kattoo miten käy. :)

Tilannekatsaus:

Kp11/27-34. Vielä en ole tikuttanut, mutta huomenna ajattelin tehdä ekan testin. En ole oikeastaan edes muistanut koko asiaa, kun on ollut niin paljon kaikenlaista muuta tekemistä.. Ehkä vain parempikin, kun välillä unohtaa koko lapsentekoprojektin:))

Limoja olen bongaillut jonkin verran, ja muutamaan otteeseen on vatsaa nippaillutkin. Mulla taitaakin tällaisia oireita olla joka kuussa, ennen ovista. Oviksen aikaan vatsaa yleensä ""vääntää"" enemmän.. Seksiä toki ollaan harrastettu joka toinen pv -systeemillä, joten periaatteessa ei edes haittaa, vaikka en itse muistaisi koko ovista!

Ilmoittelen sitten huomenissa, mitä se ovistesti oikein näytti!

Uusi ""yrittäjä"" ilmoittautuu=)
Siirryin tuolta vkolta 30 tänne, kun pahin masennus/pettymys on ohi. Olin todella varma, että olisin ollut raskaana viime kierrossa, mutta ei! Nyt menossa kp 4/25-27. Hiukan taustaa: olemme 30-kymppinen kihlapari, yhdessä reipas 6 vuotta ja yritystä viime syksystä. Tikutin ovista muutama kuukausi sitten ja se löytyi (kotitestit.comista tilasin). Ajattelin aluksi, etten ala tikuttelutouhuun, mutta jotenkin tuli pakkomielle, että täytyy kokeilla. Saatan alkuvkolla käydä ostamassa tähänkin kiertoon tikkuja. Lapsenkaipuu on valtava ja monet itkut on itketty raskaudettomuuden vuoksi. Toivottavasti meille kaikille säteilee plussat tässä kierrossa=)

täällä menossa kp 12/29, eikä mitään oireita. olen alkanut tikuttaa ovista. jotenkin vain tuntuu, että kiertoa on vielä niin sekaisin (mm. välivuotoa), ettei ovista välttämättä tule lainkaan. pitäiskö testiviivan vahvistua hiljalleen ovista kohti? mun testeissä ei ole näkynyt muuta kuin kontrolliviiva. pläh, tylsää tällainen odottelu ja arpominen. toivottavasti ovis ilmaantuu ja pääsisi edes yrittämään tosissaan raskautumista....

Manta: Mulla ainakin ovistesteissä testiviiva vahvistuu päivien mittaan, mitä lähemmäs ovista mennään.. Jatka vain tikuttelua, kyllä se vielä sieltä löytyy! Teethän muuten testin aina aamupäivällä, silloin nimittäin sitä hormonia on eniten virtsassa..

Minä päätin, etten aloitakaan tikuttelua vielä tänään. Periaatteessa se olisi ihan turhaa, koska tänään lähdemme taas reissuun ja siellä ei oikein ole mahdollisuuksia petipuuhiin.. :/ Sunnuntaina vasta seuraavan kerran. Jos ovis menee ohi, niin sitten ei vain voi mitään! Toivotaan, että aiemmin kylvetyt ""siemenet"" tuolla vielä jaksaa porskuttaa.. :))

!!!Ovisonnea kaikille tasapuolisesti!!!

Moi!
Nostelen meitä vähän ylöspäin ketjussa.. Lähdetään huomenna reissuun ja pääsen koneelle vasta loppuviikosta eli pitäkäähän lippu korkealla ens viikon ajan! Tuloksekkaita ovisteluja kaikille :))

Tervehdys kaikille taas!
Reissu tuli tehtyä ja kivaa oli! Tännehän on mun lomailun aikana tullut uusia yrittäjiä..tervetuloa jännäilemään munkin puolesta!

Oma napa: Tänään siis kp 16/27-34..tänään ovis testi näytti kahta yhtä vahvaa viivaa...tosin katoin testin tuloksen vähän myöhässä...mutta jokatapauksessa tänään laitettiin armeija simppoja liikkeelle..TOIVOTTAVASTI joku niistä saavuttaa päämäärän...
Ja omista ovistuntemuksista vielä et aamulla vatsaa kivisti menkkamaisesti ja sen jälkeen oikeata puolta vihloi...ja limat ""näyttäis"" ovislimoilta...
Toiveet ja odotukset ovat taas korkealla kun kaikki pitäisi olla nyt tehty ""oikein""...no yritetään pitää vielä jalat tukevasti maan pinnalla niin ei tule niin suurta tiputusta jos se täti tulee sieltä sittenkin...

Mites teillä muilla?

Nostetaan taas vähän tätä ketjua ylöspäin..
Mulla kaikkien laskujen mukaan ovis osuis tohon keskiviikon ja torstain tienoille mutta muta.. kierto oli viimeks niin pitkä että voi hyvinkin mennä vasta viikon loppupuolelle. Täytyy tikuttaa sitten vaan niin siitähän sen huomaa.

Nostoa=)
Täällä hiljaiseloa, kp 9/25-27 ja olo tavallinen=) Ovistikut on edelleen ostamatta, en tiedä jos innostun hakemaan apteekista. Kävin hölmöyksissäni raskauslaskurilla ja JOS tärppäisi, niin la olisi toukokuun alussa. Hullua, että ajattelee tuollaisia, mutta täytyy myöntää, että kiertopvät ja la:t ovat paremmin hallussa, kuin normaalit viikonpäivät=) Ehkä just siksi oon stressaantunut ja alaapäib välillä, kun miettii vain näitä raskaudettomuus/raskaus-juttuja...plääh!
Oon keksinyt itselle kaikennäköistä tekemistä koko ajan, jotta ajatukset pysyisi muualla; matonpesua, golfin peluuta, siivousta, leipomista...mutta silti illalla viimeinen ajatus on sängyssä, että tulisipa pian haikara meillekin=)
Noh, palaamme asiaan taas..

+++ +++
+ + +
+ +
+ +
+ +
+ +
+

Moikka ellit!

Ajattelin ketjun ylläpitämiseksi vähän kirjoitella tän päivän fiilareita! Elikkä tänäähän on se kp 19/27-34..
Laskeskelin et oviksen perusteella menkkojen pitäis (toivottavasti ei!!!) siinä kp 32...
Mä oon tosi intona siitä et oon varma et toimittiin oikeana ajankohtana..tosin eihän se sitä sano et tärppi ois käynyt...
Mutta nyt kummiskiin jännittää ehkä eniten ensimmäisten yrityskiertojen jälkeen...
Toivottavasti kaikki jännittäminen ja muut tikuttelut yms ovat vaivan väärti ja tikkuun pamahtaisi se jo niin kauan haluttu ja toivottu plussa!! Ettei vaan pilvilinnat romahtaisi taas! Olen tehnyt sen päätöksen et pidän/yritän pitää lipun korkealla sinne vuoden rajapyykkiin asti ja en ajattele hoitoja yms muita mahdollisia vikoja vaan yritän pysytellä optimisella mielellä!
Plussa tuulia kaikille meille!
Eiköhän taas ketju vilkastu mitä lähemmäksi vko 34 mennään!

Hiukan nostoa=)
Kiva kuulla, että oot Mariska positiivisella mielellä; se tarttuu meihin muihinkin=) Mulla on ovisaika tuloillaan, nyt kp 10/25-27 ja alkaa olla peittojen aktiivisemman pöllytyksen aika;)
Mä yritän kanssa ajatella positiivisesti ja pitää toivoa yllä, vaikka epätoivo yrittää vallata välillä mielen.
Nyt en ehdi enempää luritella, mutta palatkaamme asiaan taas!

Plussatuulia ja peittojen pöllytystä;)

Hello! Takaisin sivistyksen parissa ;))

Kp 12 olin bongailevinani lupaavia limoja ja niillä main myös vatsa oli ihmeellisen kipeä -ovis toivon mä..!?! Nyt vuorokauden juuri vaihduttua meneillään on kp 14/28-29 eli aika sopivalta ajalta vaikuttaa siementen laskulle ja näin on myös tehty..

Muuten ei ihmeempiä. Käytiin juuri kyläilemässä perheessä, jossa kasvatetaan vatsaa ja jutut luonnollisesti pyöri vauva-aiheen parissa.. Voi kuinka toivoinkaan, että mulla olisi ollut omakohtaisia raskauskokemuksia kerrottavana..! Olisipa jo vko 34..

Huomenta! Ihanaa kun on perjantai!
Tänään sitten testasin ekan kerran ovistikkuja. Kp 19/30-32-
Tossa keskiviikon kohdilla olis varmaan ollut enemmänkin oikea päivä mutta kun mies on työmatkalla niin eipä siitä mitään hyötyä olis ollut. Eli tein testin tänä aamuna ihan vaan huvikseen ja nyt muutama kysymys:
Kun katsotte tikusta ""vastausta"" niin pidättekö tikkua kädessä nuolet alaspäin? Eli kun ohjeissa on niitä testiviivaa ja kontrolliviivaa... niin miten päin sitä tikkua pidetään? ARGH!
oon niin avuton näissä asioissa...
Ja sitten, mulla ei kyllä viiteen minuuttiin tullut siihen paljon mitään, pari pistettä niitten kohdalle mistä viivat alkavat.
Sitten kun oli mennyt lähemmäks 10 min, ilmesty yksi viiva minkä käsitin ettei ovista nyt ole.
Onko teillä muilla tullut elämää viivaa jo heti viiden minuutin kuluessa? APUA!

Moikka!
Mä oon käyttänyt aconin ovistestejä.
Kontrolliviivahan ilmestyy aina niihin testeihin ja se on se ylempänä oleva viiva (jos oletetaan et pidetään testiä pystyssä ylhäältä kiinni pissassa ollut puoli alapäin)..ja tulos viiva on se viiva on se toinen viiva joka on lähinnä niitä nuolia ja kertoo oviksesta...
En tiedä ymmärsinkö oikein sun kysymystä...mut vastasin sen mukaan mitä ymmärsin..
Viiden-10 minuutin jälkeen olen lukenut tuloksen (mun testin ohjeissa lukee et testiä ei pidä lukea jos aikaa mennyt enemmän kuin 10 minuuttia) ja jos sulle on vaan se yksi viiva siihen ilmestynyt ei sulla ole LH:ta niin paljon että ovis tapahtuis..eli todennäköisesti se on menny ohi tai vasta tulossa...
Toivottavasti selkiinty..

Joo selkiinty! Kiitos. Just noin päin mä sitä pidinkin.. eli tajusin oikein, huh!
Joo ei ollut ovista mutta tiesinhän mä sen tavallaan kun sen olis pitänyt olla tossa keskellä viikkoa. No täytyy toivoa että on napannut sattumalta ennen ovista.

Mulla oli kans käytössä jokin kierto sitten Aconin ovistikut ja 2 raskaustestiä odottaa kaapissa, kun tilasin jonkinlaisen ""paketin."" Mulla jäi tähän kiertoon tikut ostamatta, kun pähkäilin, että ostaako-eikö osta?! Lähinnä stressin välttämiseksi jätin ostamatta, vaikka samalla tavalla tässä ajatukset on vain siinä yhdessä asiassa. Nyt on kp12/25-27 ja yritämme olla ""sillä tuulella"". Itse mielessäni tein ""salasuunnitelmaa"", että kp10-14 saisi olla sitä aktiivisinta aikaa ja tähän asti mies on ollut ""juonessa mukana"";) Meillä on vähän sitä ongelmaa, että mies ei haluaisi laskeskella, koska pelkää, että seksin harrastamisesta loppuu nautinto, jos se menee suorittamiseksi ""oikeaan aikaan ja kohti päämäärää."" Ymmärrän sen kyllä ja siksi olen yrittänyt olla vähän matalammalla profiililla. Toki mies on yhtä innoissaan tästä raskausyrityksestä, mutta ei kai miehen ja naisen ajatusmaailma aina oiken loksahda yhteen.
Mulla ei ole mitään ovisoireita ja nyt hiukan mietityttää, että mitä jos tässä kierrossa ei ovista tulekaan...siksi se tikuttelu olisi antanut hiukan mielenrauhaa. Jospa huomenna sittenkin apteekkiin....
Mutta..taitaa suurimmalla osalla olla muutakin tekemistä tähän aikaan kierrosta kuin koneella oleminen, joten palataan asiaan jälleen;)

Yhteistyössä