+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Täällä tuli + ja eilen ensimmäisen kerran!! :) ollaan yritetty 1/2 vuotta ja en voinut uskoa kun eilen testin tein. Kierto on tänään 41/33 ja selviä oireita on. Tänään tein vielä toisen testin ja tulos oli " Raskaana". Jei! :)

Tämä on suuri homma meille, koska itse kärsin PCO:sta niin yllätys oli ihana <3
 
kolmannen haaveilja Onpas sun elämässä tapahtunut ja paljon lyhyessä ajassa. Toivotan kaikkea hyvää tähän raskauteen!

iloksi En voi edes kuvitella kuinka inhottavaa tollainen kerta toisensa jälkeen pettyminen voi olla :( Tietääkö lähipiirisi ja kaveripiirisi asiasta? Ajattelin vain, että kuinka kestät kaikki kyselyt, lohduttelut ja vakuuttelut, että kaikki kääntyy parhain päin? Hyväähän ihmiset tarkoittavata, mutta...

mg enteileekö plussaa? :D

Maira Aika menee vauhdilla! Kohta olet taas täysillä mukana! Hienoa!

Kiitos tsemppauksesta, vaikka itsellä on joka toinen hetki hanskat tiskissä. Nyt olen vähällä nukahtaa pystyyn ja koko illan on kuvottanut. Olishan se nyt irvokasta kärsiä moisista vaivoista ilman kunnon syytä? :LOL:
 
Bla-bla > Toivottavasti enteilee. Edellyttää kyllä melkoisia taikoja, mutta sitä mukavampihan se olisi kaksi viivaa testissä nähdä. :D Realistisesti ajateltuna en plussaan usko, mutta toivonkipinää pidän yllä. Muuta selitystä en kyllä "oireille" keksi eikä tämä syöpötys ja nälkä todellakaan toiveajattelua ole. :LOL:
 
Paljon olette kirjoitelleet vkonlopun aikana. Oli niin kiireinen vkonloppu meillä, etten ehtinyt täällä käymään. Nyt en muista mitä kaikkea halusin kommentoida... Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :hug:

Jensar yritä ehtiä heittää pikainen info testituloksesta. Mä pidän peukkuja pystyssä sulle!

Iloksi pessimisti ei pety... Mutta mä haluaisin lähettää kuitenkin vähän positiivista mieltä sulle.

ON: Ei mtn raportoimisen arvoista. Ovista odotellessa:popcorn:
Positiivisuuspläjäys mulla on vahvasti kevättä rinnassa ja energiaa. Tänään sain valmiiksi yhden rästissä olleen koulutehtävän, siitä tuli tosi hyvä mieli!

Paljon plussia nyt tänne!!!
 
ON: Ovistestiin piirtyi kirkuvan punaiset kaksi viivaa ja rtestissä en kyllä kirveelläkään nähnyt kunnollista toista viivaa, jtn viivanpaikkaa kyllä oli, ehkä haamun haamua...??:rolleyes: Eli tilanne auki vielä...Eilen tuli piiiiiiitkästä aikaa hieman oranssihtavaa limavuodon mukana joka pisti myös miettimään tädin tulon mahdollisuutta, taas kerran :LOL: No, toivottavasti takaisintuomisina on jo uutisia johonkin suuntaan!!

Hauskaa viikkoa ja plussatuulia ++++++++++++++++++:whistle:
:wave:
 
Viimeksi muokattu:
On se mahtavaa herätä aamuyöstä verenvuotoon! Mieltä ylentävää ja mukavaa! En usko enää mihinkään, enkä varsinkaan siihen, että lasta saataisi. Kieriskelen nyt muutaman päivän itsesäälissä ja odotan, että 3 viikkoa kuluisi ja olisi ehkä seuraava ovulaatio.
_ _ _ _ _ _ _ _ niin _ _ _ _ _ _ _ _ _ _!

Nämä oireet ei ole mun raskausoireita, vaan normaali olotila:
1. väsymys
2. kuvotus, oksentelu
3. arat rinnat, kovat nännit, valkoiset nystyrät rinnan päissä
4. hikoilu, hikoilukohtaukset
5. jano
6. tiheentynyt virtsaamisetarve
7. löysä vatsa, ummetus, normaali vatsa
8. kohdun kasvukipu
9. kaikki akavatsakivut, vihlomiset
10. kaikki selkäkivut
11. lisääntynyt ruokahalu/ruokahaluttomuus
12. herkkä hajuaisti
13. oudot maut suussa
14. makuaistimuutokset
15. itkuherkkyys
16. mielialamuutokset
17. tyyneys/rauhallisuus
18. ärtyneisyys
19. nenän tukkoisuus
20. palelu
 
Viimeksi muokattu:
kolmannen haaveilija: Suuren suuri halaus. :hug: Ihan liian paljon pahaa ja ikävää olet joutunut kokemaan. :( Nyt toivon sinulle ja pienelle ihmisen taimelle paljon voimia & suojelusenkeleitä matkaan. :hug:
macy gray: Kiinnittymisvuotoa se tuskin on, vaikka niin mieluusti toivoisinkin. :) Mutta toivottavasti olisi sitä ovis-mallia... Ihan outoa vain, kun ei koskaan ennen ole tuommoista ollut, niin johan sitä pelästyi. : / Ja toiveikkuus & positiivinen asenne on minusta ihan hyvästä, ei siitä ainakaan haittaa ole. :)
iloksi: Vetää niin sanattomaksi tuo tilanteenne. :( Voimia vain toivotan, en muutakaan osaa. :hug:
Minnarun: Joko vuoto alkoi kunnolla? :( Ihan syvältä, paljon jaksamista. :hug:
Maira: Kyllähän vaihtelee nuo neuvot tuon tauon suhteen. :O Mutta samahan se on tuon norm. km:n jälkeen, jenkkisivut väittävät yhä, että vähintään kolme kk pitää olla raskautumatta, jotkut sanoo että 6kk... :rolleyes:
Jensar: Johan on tilanne! :O Jännäksi vetää...toivottavasti ratkeaa pian, ja toivottuun suuntaan. :)
Bla-bla: Voi ei...ja niiin hyvältä vaikutti... :( Jaksuja. :hug:

Mango86:n sanoihin voisin yhtyä: Nyt tänne pinoon niitä plussia ja äkkiä!!! Mä vaadin! :D :D

***

Ei mitään vuotoja eilen, eikä tänään (vielä). Hyvä, hyvä.
Tissit ihan normaalit. Hmm. Näinköhän sitä ovista sitten oikeasti olikaan, vai temppuileeko kroppa (ja lämmöt) muuten vaan? Jää nähtäväksi. :|

Positiivisuutta tähän päivään:
Rakas ystävä tulee pian kahville. :)
(vaikka olen kahviakin vähentänyt kahteen kuppiin pvässä...ihan varmuudeksi... ;) )

Tiistaita kaikille... :heart:
 
Kolmannen haaveilija: Sinulla on paljon ollut kestettävää, olen pahoillani! :hug: ONNEA plussasta, nyt toivotaan koko sydämestä että vaavi pysyisi turvallisesti matkassasi :)

Bla-bla&Minnarun: Voi että tiedän NIIIIIN tunteen, mur :( Pahoittelut tädistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Täällä kans masennellaan ja ollaan onnettomia mutta ehkä se tosiaan tästä vähitellen taas mieli paranee kun mennään kohti ovista ja uutta yritystä(joka tuntuu jo niin toivottomalta tällä hetkellä...nyyh). Mullakin on ollut viimeiset puoli vuotta kaikki mahdolliset oireet joita ei aikaisemmin koskaan ole ollut mutta nyt ne sitten yhtäkkiä ovatkin "normaaleja" oireita,ärsyttävää kun kroppa tuntuu leikkivän meidän tunteilla :( VOIMIA kovasti! :hug:

Iloksi: Voi ääk,mitä säkää sulla noiden tätien ajoittumisien kanssa:( Tosi kurjaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivon NIIIIIIIIIIIIIIIN valtavan kovasti teille plussaa :heart: Teillä vasta onkin pitkä matka takana! On se niin kurjaa kun paljon tulee niitä "vahinkoja" monille ja sitten toisilla on monia monia vuosia takana yritystä,lapsettomuushoitoja eikä vieläkään tärppää! Nyt puhallan KAIKKI plussatuulet sinne sinulle :heart: VOIMIA!!!!!

Jensar&MG: Paljon tsemppiä ja plussatuulia!!!!!!!!!!! :) Täällä odotellaan kuumeisesti lisää uutisia!!!!

Padmire: paljon onnea :flower: jihuu!!!!!

Omaa napaa: Menkat käynnissä ja mieli vaeltaa jo seuraavassa oviksessa. Pahin masis meni onneksi ohi viikonloppuna mutta nyt on sellainen vastareaktio päällä että en halua yhtäkään lasta tai vauvaa nähdä kun pistää niin heti mielen matalaksi....:( Mutta eiköhän tästä nousta kohti uutta yritystä :)

positiivisuuspläjäys:

Aurinko paistaa ulkona täydeltä terältä (ja aion olla katselematta sen enempää lämpömittaria joka näyttää -14 astetta) :D
 
kolmannen haaveilija Onnea raskaudesta ja pahoittelut tapahtuneesta!Toivon todellakin että nyt kaikki menisi hyvin! :heart:

Jensar Tuli mieleen et tuolla mitäs nytin puolella tossa joku aika sit puhuttiin just ovistestistä ja siitä miten se näyttää raskauden, tuli ilmi et joillakin ovistesti on näyttänyt raskauden ennen raskaustestiä.. ;) Ja toivotaan että haamu vahvistuu... :heart:

Bla-bla No piru vie.. :hug: Ei muutakun pää pystyssä uutta kiertoa kohti..

Mä sitä ovulaatiota yritä katsella, eikös tässä ole viiva jo vahvistunut?Eli vois olla pian tulossa?Mä näistä mitää ymmärrä.. :LOL: Mä yritän tässä nyt ihan tosissani päästä kärryille siitä et miten mun kroppani toimii ja toivon mukaan saisin vähän osviittaa siitä koska odottaa seuraavia kuukautisia kun löytäis sen ovulaation..

 
pikkumy > Millainen olo sulla on? Onko mitään oireita tädin tai raskauden suuntaan vai ihan täysin oireetonta? Jos ei ole napannut, niin toivottavasti täti saapuu pian. Tässä vaiheessa kuitenkin plussatuulia! :wave:

Maira > Ihan mukavastihan tuo on vahvistunut. :) Joskus viiva vahvistuu vaikka lh-huippu ei olisikaan tulossa. Kannattaa siis tikutella tunnollisesti plussan varmistumiseen asti ja vähän ylikin, jos kierto ei ole selvillä. Täällähän on jotkut kirjoittaneet plussan tulleen ihan puskista, joten aikaisemmilla viivoilla ei välttämätä ole merkitystä. Onko sulla oviksen lähestymiseen viittaavia oireita? Onnea oviksen bongailuun ja vauvaliimaista plussatuulta! :wave:

Miimau > :hug: Kyllä se mieli siitä vähitellen kohoaa, kun et periksi anna. :) Nuo masisfiiliksetkin on ihan tarpeellisia, kunhan ei jää sinne montun pohjalle vellomaan liian pitkäksi aikaa.

Bla-bla > :hug: Kylläpäs keho nyt johti oireillaan harhaan tai sitten täti oli yli-innokas tuppautumaan kylään. Tsemppiä ja parempaa onnea uuteen kiertoon!

Jensar > Komppaan Mairaa. :D Toivottavasti ovistestin viivat enteilee raskausplussaa. Eikös niillä ennen r-testin plussaa ovistestiin kaksi viivaa saaneilla ole ollut poikkeuksellisen rääkyvän punaiset ne viivat? Näin olen lukenut. :whistle: Vauvaliimaista plussatuulta!

Joko huomenna saa aamulla testata. :whistle: En tiedä onko mulla herkkiä testejä jäljellä vai olisiko Apteekin oma parempi. Hätäilyähän tuo olisi, kun tuskin plussaa on tässä kierrossa tulossa. Jotenkin vain niin kovasti tekisi mieli tikutella ja tiirailla. :LOL:

Tänään ei ole ollut yhtään kiva päivä. Väsyttää kamalasti vaikka nukuin kuin tukki. Olisin kyllä ollut ihan kypsä petiin jo paljon aikaisemminkuin tuli mentyä, mutta unta kertyi ihan riittävästi. Niskan veti taas jumiin jumppailusta ja venyttelyistä huolimatta ja nyt sitten onk oko päivän särkenyt päätä. Kahvi hieman helpotti, mutta ilmeisesti pitäisi alistua ottamaan särkylääkettä. Etovaa oloakin on vähän ollut ja syömisisä täytyy miettiä. Tuosta jumittamisesta varmaankin johtuu sekin eli käsi kädessä päänsäryn kanssa. Tekisi mieli ottaa pienet päiväunet,mutta huoltomiehet ryskävät katolla. En tajua miten lumien pudottaminen voi kestää nuin kauan. :kieh:

Positiivisuuspläjäys: Mansikka itää ja ulkona on keväisen aurinkoista.
 
Sunflower11
Maira: Mullaki yhdessä kierrossa alkoi tolleen tummenemaan :) Toisesta sitten taas pärähti ovis+ ihan tuosta vaan :D

Jensarilla jännä tilanne :) toiv. raskautta tarkoittaa!
Ja Mg:lläkö jännät paikat myös :)
 
Nyt tämä nainen on kyllä ihan :O . Hartiat kun on ihan jumissa, niin päätin rentouttaa niitä piikkimatolla. Tiedän ettei sen käyttöä suositella raskaana oleville. Tässä kierrossa on kuitenkin niin pienet mahdollisuudet onnistumiselle ja jos onkin tärpännyt, niin on vielä todella alussa eli mahdoton tietää asiasta. Uskon, ettei tässä tilanteessa ja vaiheessa riskejä ole. Tapahtui kuitenkin jotain kummallista. Heti alussa matolle mentyäni alkoi tuntua alavatsalla ja nivusissa kummalliselle. Nostin mattoa ylemmäs, koska tarkoitus olikin hoitaa yläselkää ja niskaa. Matto ei siis ollut missään vaiheessa lantion alla ja alaselänkin kohdalla vain pienen hetken. Sain asetettua itseni hyvin, mutta tuntemukset jatkuivat enkä voinut jatkaa paria minuuttia pitempään. Tuntemuksia oli vielä pitkään senkin jälkeen, kun maton otin pois ja jatkoin pötköttelyä ilman mattoa. Tuon matolla käynnin jälkeen on tuntunut menkkamaisia juilintoja ja paikallisia kipuja, mutta voimakkuudeltaan ihan siedettävinä. Ikinä ennen ei ole käynyt tuolla tavalla. Testin tekeminen huomenna aamulla alkoi tuntua perustellulta. Tuleeko kenellekään mieleen mistä muusta kuin raskaudesta tuollainen voisi johtua? :confused:
 
Ei ole vuotoa ei..ruskeaa limaa tuli eilen ihan vaaleaa samoin tänään kerran pyyhkiessä, ei tule siteeseen asti... luultavasti huominen on se täti päivä. Nyt alkaa fiilikset olla jo ihan ok...pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä
 
Kiitos sympatiasta ihmiset :) Eilen oli varmaan jotensakin huono päivä alkaa kirjoittamaan mitään, kun meni jutut niin kauheen negatiivisiksi.
Tänään sain palauteetta työtoveriltakin eilisestä v:mäisyydestä. Yleensä yritän olla vähemmän negatiivinen, koska siitä tulee usein vaan paha mieli muille (ja itselle).

Sunflower Kiitos :) Juhannukseen on vielä pitkä matka ja paljon mahdollisuuksia kaiken mennä mönkään jo ennen sitä, mut täytyy pitää toivoa yllä, että JOS sinne asti päästään, että alkio joskus siirretään, niin sitä sais sitten olla raskaana siihen asti että sais sen oman vauvan.

Minulla toimii kipujen kanssa Burana Slow 800, mut Miranax on kans hyvä. Inhottavaa, että joutuu säännöllisesti käyttään särkylääkkeitä naistenvaivojen takia. :/ Toivottavasti koepalan otto ei ole inhottavaa ja toivottavasti tulokset on normaaleja :) Tsemppiä siihen!

Kiitos macy gray toivotuksista :) Onneksi elämä on juuri nyt todella hektistä eikä näitä asioita juurikaan ehdi miettimään. Kaikki aika ja energia menee normielämän pyörittämiseen, kun aikataulut on tumpattu täyteen jos vaikka mitä menoa. Töissä painaa kiireet päälle ja päivät venyvät. Hyvää lääkettä lapsettomuusahdistukseen.
Sinulle toivottelen pikaista lähtöä odottajien puolelle, sillä eiköhän se sinunkin aika tällä puolella ala olemaan jo aikalailla täynnä :) Plussatuulia :)

Minnarun Kiitos halista ja pahoitteluni kp 1 :stä. :hug:

bla-bla Tervetuloa itsesääli/menkkaraivo-kerhoon. Samanlaista on ilmassa täälläkin, kuten tuosta allaolevasta tekstistä huomaa... eikä se ole siis sinuun kohdistettu, mutta vastatessani kysymyksiisi huomasin yhtäkkiä, ettei tänäänkään taida olla kovin hyvä päivä.
Mutta kiitos sympatiasta :)
Lähipiirini alkaa olemaan jo tietoinen tilanteestamme. Ensimmäiset vuodet yritimme sitä kyllä salailla, mutta tuossa hoitojen alettua (kun kuvittelin, että ne olisivat vastaus ongelmiimme) kerroimme sitten lopullekin lähipiirille, jotka eivät jo asiasta tienneet. Lisäksi olen muutamalle ärsyttävälle kyselijälle kertonut (joka tässä vaiheessa nyt sitten harmittaa), että niitä lapsia ei vaan tule.
Helpompaa olisi jos kukaan ei tietäisi. Silloin siitä ei kärsisi muuta kuin minä ja mieheni. Nyt meidän lapsettomuudesta kärsii kaikki. Etenkin ne ystävät ja sukulaiset, jotka saavat jatkuvasti helpolla lapsia. Heille se on vaikeaa, kun heidän täytyy aina kertoa sitten minulle, että "meille on taas tulossa" tai "kävi tuossa vahinko ja tulee nyt kolmas". Monet haluavat salata asian minulta viimeiseen asti, toiset kertovat heti kun tietävät. Eräs ystäväni oli raskauden aikana ajatellut, että sitten kun minä olen raskaana, hän ei halua kuulla raskaudestani mitään, koska ei voinut minulle kertoa raskaudestaan. Harmittaa itseänikin, että aiheutan surua ja murhetta muillekin. Toisaalta olisi niin paljon helpompaa kun ihmiset vain ajattelisivat meidän olevan itsekkäitä, kun emme lapsia tee. Silloin he voisivat käyttäytyä meitä kohtaa kuten oikeasti tahtovat. Nyt he tuntevat sääliä ja yrittävät varoa ja suojella meitä vielä suuremmilta pettymyksiltä.

Monesti koen, että on hyvin itsekästä kertoa lapsettomuudesta sille lähipiirille, koska se aiheuttaa etenkin lisääntymiskykyisissä ystävissä paljon pahaa mieltä varsinkin silloin, kun he ovat muutenkin herkässä tilassa eli raskaana.

Niin ja kysyit, että miten kestän kyselyt, lohdutukset ja vakuuttelut?
Huonosti ainakin tällä hetkellä. Oma tunne siitä, että lapsia en voi saada (siitä huolimatta että selvää syytä ei ole) on niin vahva, että ärsyttää vaan se kun ihmiset vakuuttelee, että kyllä teillekin vielä. KUKAAN ei voi tietää sitä. Ja vaikka serkun kummin kaimalle olikin 15 vuoden turhien lapsettomuushoitojen jälkeen yhtäkkiä tullutkin luomutärppi, niin se ei tarkoita sitä, että meillekin sellainen tulisi.
Ja ehkä kaiken eniten suututtaa se, kun syyllistetään : Älä stressaa. Älkää yrittäkö liikaa.
Minä nimittäin olen sitä mieltä, että jos stressi estäisi raskautumisen, niin miten ihmeessä sodan tai nälänhädän keskellä, raiskauksen johdosta tai jonkin muun valtavan stressin aikana ihmiset tulevat raskaaksi? En kiistä, etteikö stressi vaikuttaisi, se taitaa olla ihan todistettuakin että se huonontaa mahdollisuuksia.
Mutta voisin kuvitella, että lähes 5 vuoden aikana suojaamatonta yhdyntää ovulaation aikoihin olisi tuottanut tulosta. Nimittäin jos olisin viimeiset vuodet elänyt sellaisessa stressissä, joka yksin estää raskaaksitulon, luulisin että elimistö ilmoittaisi siitä. Stressi aiheuttaa kaikenlaisia oireita, eikä minulla ole kuin lapsettomuus.

...
Huhhuh... jokohan sitä pystyisi jatkamaan rauhallisemmin.... yritetään...

Mango kiitos positiivisesta mielestä... se on varmaan vielä matkalla, kun ei ole näkynyt... mut eiköhän se sieltä joskus löydä perille ;) Oviksenmetsästysonnea sinulle...

Lisey kiitos voimista :) Minun täytyy vaan raivota raivoni pihalle, niin eiköhän se sitten taas siitä ala helpottamaan. Kiitos, että olet hengessä mukana.

Miimau minulla on myös vähän tuota ilmassa, siis etten halua vauvoja nähdä. Toisaalta sitten kyllä kaipaan sisareni lapsia kovasti, mutta muita lapsia tai vauvoja en halua nähdä. Voimia sinullekin ja kiitos sympatiasta. Joskus sitä kestää lapsettomuutta paremmin, joskus huonommin. Nyt huonommin. Toivotan sinulle kaikkea hyvää :)

En jaksa nyt enää lukea viestiä läpi, sillä minusta tuntuu, että se ei ole mukavaa luettavaa. Varmaan viisainta olisi jättää koko viesti julkaisematta.
Nyt en yhtään muista mitä tässä viestissä ylempänä lukee, mutta ketään en halua loukata tai kenellekään viesti ei ole kohdistettu (jos jostakusta tuntuu sellaiselta).
Hypätkää viestin yli, jos siitä tulee paha mieli (heh, hyvä täällä viestin lopussa kirjottaa, että "hypätkää yli"... ;) )

Toivottavasti muut eivät ryve näissä fiiliksissä, koska tämä ei ole erityisen mukavaa.

Minä toivotan kaikille oikein paljon plussatuulia ja oviksia ja tärppejä.

Tähän pian kyllästyy kun "samoja naamoja" joutuu aina katselemaan ;) , eli nyt pikapikaa sitten plussia kehiin ja suuntaa tuonne odottajiin, niin saadaan tänne kuumeilijaporukkaan vähän uutta verta :)

Plussatuulia
 


tiistai 29.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp46/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
pikkumy......................kp34/28.............25v...1. lapsi......yk6
PieniTytönTylleröinen..kp33/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp32/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Lisey..........................kp29/??..............28v.....2.lapsi...yk1/3kkm1
macy gray...................kp28/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp26/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp26/~34..............................yk4
Viola30.......................kp23/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp22/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp20/24............32v....6. lapsi......yk4
*Justiina*...................kp19/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Barbamama35............kp17/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp16/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp15/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Ansku83......................kp10/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp8/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp7/26-31.................3. lapsi....yk4
nepari80.....................kp6/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp5/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp4/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp4/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Jul..............................kp2/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp1/34.............34v...2. lapsi......yk12
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo12
macy gray..................dpo9?
Barbamama35............dpo5


PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Iloksi: niinkuin jo aikaisemmin olen sinulle sanonbut olen ihaillut sinun asennettasi ja tuo kirjoitus ei vähennä sitä arvostusta sinua kohtaan mutta toivoisin että olisit armollisempi itsellesi... en suinkaan usko että sinä läheisillesi tuot surua&kurjuutta mutta uskon että jokainen läheisesi toivoisi sinulle sen lapsen ei säälistä vaan puhtaasti rakkaudesta. Toivottelen sinulle työn täyteistä kevättä ( jos sillä ajatukset saa pois lapsettomuudesta)
 
Minnarun kiitos sinulle sanoistasi :flower: Yleensä ja suurimman osan ajasta kestän lapsettomuuden ihan hyvin, etenkin silloin kun uskon, että joskus mekin vielä onnistumme. Tällä hetkellä olen taas uuden asian edessä, kun siskoni sai jo toisen lapsen (vanhempi 2 v nuorempi 7vk) ja se kaipaus omasta perheestä on aivan valtava. Pelko siitä, ettei se koskaan toteudu ja että vuodet valuvat ohi niinkuin ne ovat tähänkin asti valuneet eikä mitään tapahdu.
Olen aina ajatellut, että haluaisin saada lapset suhteellisen nuorena enkä olisi uskonut, että 23-vuotiaalla olisi ongelmia raskautumisessa. Tänävuonna täytän 29-vuotta. Lähestyvän ikäkriisin lisäksi on paheneva lapsettomuuskriisi eikä se taida olla hyvä asia. Joka päivä joudun käsittelemään asiaa uudestaan ja hyväksymään, että tänäänkään ei ole toivoa paremmasta huomisesta.
Ehkä se on tämä kevät, joka vetää mielen matalaksi. Koskaan tähän mennessä lapsettomuus ei ole tuntunut näin pahalta enkä koskaan ole ollut siitä näin vihainen.

Minä jatkan hiljaiseloa taas vähänaikaa, sillä on aika epäreilua tulla tänne raivoamaan näitä lapsettomuusasioita.

Kiitos teille siitä, ettei vielä ole tullut keneltäkään kehotusta tuonne lapsettomuuspuolelle. Jos sellainen tulee, niin minä kyllä lähden. Ymmärrän kyllä sen, ettei välttämättä ole mukava lukea vihaisen lapsettoman vuodatuksia, kun oma yritys on vasta alussa ja toiveet korkealla.

Minä toivon, ettei kukaan tästä porukasta päädy samaan tilanteeseen kuin missä minä olen. Toivottavasti te edustatte kaikki sitä enemmistöä, jotka raskautuvat vuoden sisään tai sitten viimeistään siinä seuraavassa satsissa.

Hedelmällisiä kevätpäiviä kaikille :)
 

Yhteistyössä