+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++



tiistai 1.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp64/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp56/27...........28v...1. lapsi
Kauniina Päivänä Tuut..kp54/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp41/28-30..............4. lapsi...yk3/7
InkeriIisakki................kp39/30...........23v...3. lapsi....yk1
Jennynny....................kp35/29...........31v...4. lapsi....yk2
Epa_88.......................kp35/30-41..............1. lapsi....yk4
bluebaby.....................kp32/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Ngale.........................kp32/30............23v...1. lapsi.....yk2
macy gray...................kp32/30-34......30v...2. lapsi....yk15
AiraM..........................kp31/~40..............................yk3
Pänä..........................kp 25/26-34.......28v...1. lapsi....yk19
MolliMelooni................kp23/35-38(40)..32v...2. lapsi....yk3½v
Zanca.........................kp21/26-31........26v..1. lapsi.....yk8
Viola30.......................kp21/27............31v...2. lapsi.....yk9
*Justiina*...................kp20/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp18/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp17/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp15/27............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp14/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp13/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Lara--.........................kp10/??..............22v...2. lapsi......yk1
Bla-bla........................kp8/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp8/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
pikkumy......................kp6/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp6/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp5/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp5/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp4/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp2/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp2/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
Eevaliisa Nwogu..........kp1/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli.........................................33v...2. lapsi
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla, MiiJane76, Lisey



PIINAILIJAT
InkeriIisakki................dpo23
bluebaby...................dpo17
macy gray................dpo16?
Ngale........................dpo16
Sinderella..................dpo13
Miimau......................dpo12
Pänä.........................dpo12
Viola30......................dpo10
Mango86...................dpo8



PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta maaliskuuta!

Helmikuun pinkan linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1917112-helmikuussa-plussaavat-maaliskuuta-suunnittelevat/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset uuesta listasta uudelle päivittäjälle :)

Vastaanpa Miimau:lle tähän listaan. Mulla oli just tuo edellinen kierto kans tuollanen lyhyt. Niitä on ollu aina joskus, yleensä itellä kun keho stressaa omiaan.

Tuosta meikäläisen lääkäristä, sen pitäs olla erikoislääkäri. Mutta en ilmeisesti oo ainut jonka kanssa se yrittää päästä siitä missä aita on matalin. Onneksi ei oo pysyvästi mun hoitava lääkäri, tilapäinen, kun heittivät tuolle tiimille mut arviointijaksolle mitä kuntoutusta tartten. Täälläkin mieluusti viskataan osittain kolmannen sektorin työpanoksen varaan, mutta kun se on yleensä ray:n rahottamaa, niin ei se ikuista ole. Joten kun yheltä taholta loppuu rahat, joutuvat keksimään seuraavan, ihan vaan kun kaupunki ei halua täälläkään ottaa vastuuta vakiintuneesta projektista.

Ei tää oo ees pahin idiootti mitä vastaan on tullut. Mutta taas yks joka ei osaa kunnolla lukea niitä papereita. Tai ei sekään mitään takaa, mä oon saanu potilasvahinkokorvaukset vaikka lääkäri ite ääneen luki ja mainitti pari kertaa ensiavus mun parasetamol-allergiasta. Ja mitä laitto tipalla menemään? No sitä parasetamolia ja sitten äkkiä kotiin, eikä mulle mitää sanottu mikä särkylääke meni, annettiin ymmärtää et se on niitä mitä mulle ei vielä oltu kokeiltu ja olivat kohdassa ehkä sopii. Ei oikein tykätty kun palasin samana yönä niiden allergiaoireiden vuoksi. Viikon kortisoninappikuuri että edes iho rauhottu (ihottumaa päästä varpaisiin, ehjää kohtaa ei ollu). Tuo edellises kaupungis, tääl ei uskalleta leikkiä allergioiden kanssa, mielummin pistävät yöksi tarkkailuun jos jotain kokeillaan kuin heivaavat kotiin, liekö sitten shokkivaara jo olemassa?
 
Hei! :wave:

Uskaltaako liittyä mukaan? Olen lueskellut parin päivän aikana tuon teidän Helmikuun pinon ja haluaisin liittyä mukaan, jos sopii.

Voisin itsestäni keroa sen verran, että menossa yk 19. (Dpo 12) 25/ 26-34. Olen jonossa aukiolotutkimukseen ja sitten sen jälkeen katsotaan jatkoa eteenpäin. Siemennesteanalyysi on tehty ja siinä A ja B yhteensä alle 10%, kun olisi kuulemma pitänyt olla yli 50%. Eivät antaneet mahdottoman hyviä toiveita meille luomuraskauteen, mutta eivät sitä täysin pois sulkeneet. Toisaalta taas puhuivat, että minusta riippuen voi olla mahdollista, että meillä ainut hoitovaihtoehto olisi ICSI. Itse olen valmis tähän, mutta miehelle simppojen huono laatu on ollut kova paikka.

Nyt ensimmäistä kertaa uskallan toivoa, että olisimme voineet onnistua, mutta en tästä ole uskaltanut miehelleni vielä oikein puhua, koska hän ottaa tädin vierailun joka kerta paljon raskaammin kuin minä, niin ettei se turhaan ehdi toiveita herätellä, jos se täti sieltä kuitenkin tulee..

Olen kirjoittanut tuonne ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??- ketjuun omia oireita. En ole aikaisemmin kirjoitellut niitä ylös, mutta en ole aikaisemmin kuitenkaan tuollaisia oireita itsestäni bongaillut. Olen jaksanut olla yllättävän positiivisella mielellä ja en tiedä olisiko ollut järkevää hakeutua hoitoihin jo pikkuisen aikaisemmin. Ikää meillä on molemmilla 28 vuotta.

Jännä homma, kun luin tuon Helmikuun ketjun kuinka siinä jännäili mukana, vaikka tiesi että samat ihmiset vielä jäljempänä kirjoittaa jatkoa tilanteesta. Kovasti pisti silmään SiSa78 ja Maira:n samankaltainen tilanne. Ihmetyttää kovasti, kun SISA78 ei päässyt verikokeeseen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja mene tosiaan heti polille, jos jotain kipuja ilmenee. Todella piinallista tuo epätietoisuus.
Pahoittelut kaikille tädin tulosta ja onnea plussanneille. Rutkasti plussatuulia kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Ansku uudesta ketjusta ja hurjasti onnea! :heart:
Tervetuloa Pänä

Täällä täti pakkasi kimpsunsa ja kampsunsa ja sitten vaan odotellaan ovista ja toivotaan ettei tätiä enää toviin täällä näkyisikään :) Toiveet ja odotukset aina näin alkukierrosta korkealla...
 
Ansku Kiitokset uudesta pinosta ja oikein paljon onnea!! :) :heart:

Pänä Teretulemasta joukkoon! :)

MG Kiitokset päivityksistä ja hurjasti tsemppiä sulle! :) :hug:

nepari Josko nyt olis SE kierto.. :D

Mä siirryin eilen pohjanmaalta pirkanmaalle talo/koiravahdiks, porukat tuossa puolisen tuntia sitten starttas auton ja lähti ajelee kohti hki, josta lentokoneen keula näyttää etelän lämpöön, kevyesti kateellisena lisäilen täällä puita takkaan.. :D No ei vaan, melkein käy lomasta mullekkin tämä, vaihtelua normaaliin.. :) Mä täällä koitan saada aikani kulumaan, parin tunnin päästä pitäis soitella verikokeen tulokset...
Tuossa aattelin jo et alkaako mulla taas menkat kun on ollut parina päivinä alamaha kipee, mut ei ainakaa vielä ole mitään tullut, ei tarttis tullakkaa, tässä on kk sisään vuodettu jo mun mittarilla ihan tarpeeks.. :D

Mutta mukavaa tiistain jatkoa! :)
 
Pänä tervetuloa, lisäilen siut listalle! :wave:

Kiitos onnitteluista Nepari!! :heart:

Ja kiva on jos pinkka kelpaa! :D

Noniin ja aiheeseen, joka sai melkein tipahtamaan penkiltä!!! Olen AINA kuvitellut, että rasvattomat maitotuotteet ovat se JES!! jota kaikki lääkärit yms. haluavat suositella! Mutta mitäpä, tytöt, sanotte tästä: (Kopioitu MTV3:n Studio55.fi sivulta)

Maitorasvat ovat monella tapaa terveydelle hyödyksi. Rasvattoman maidon lääkäri Antti Heikkilä sen sijaan kaataisi mieluiten viemäristä alas.

Maitorasvat on tuomittu monin paikoin ihmiselle haitallisiksi. Ohjeistus on mennyt perille, sillä rasvattoman maidon kulutus on kasvanut vuosien saatossa.

Lääkäri Antti Heikkilää kehitys ei miellytä.

- On olemassa selvää näyttöä, ihan tieteellistä faktaa siitä, että rasvaton maito aiheuttaa naisilla hedelmättömyyttä ja nuorilla aknea, Heikkilä valottaa hätkähdyttäviä tutkimustuloksia monen suomalaisen ruokakunnan perusjuomasta.

Heikkilän mukaan maitorasvojen tutkimus on Ruotsissa Suomea edellä. Tulokset puhuvat maitorasvojen käytön puolesta.

- Mitä enemmän maitorasvoja, sitä vähemmän sydäninfarkteja. Rasvainen maito pitää ihon kunnossa ja lisää hedelmällisyyttä. Sillä on myös suotuisa vaikutus syövän ehkäisijänä, etenkin rintasyövän. Lisäksi se vähentää diabeteksen syntyä.



Voiko tuo OIKEASTI olla totta!???!!! Nimittäin juuri tunti sitten lähdin pois neuvolatätskän luota kun papa otettiin ja verikokeiden tulokset sain. Ruoka remonttiin tässä joudun hieman kohonneen kolestrolin takia ja juuri nimenomaan tätskä painotti että RASVATON maito!!! Käsittämätöntä! :O
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83: Suuret kiitokset uudesta hienosta pinosta! :flower:

Pänä: Tervetuloa :wave: Ja kiitos myötäelämisestä :hug: Plussatuulia nyt kovasti sinnepäin! Meilläkin tärppäsi esikoinen vasta noin yk 18 ja ihan luomuna. Ei keretty lähteä vielä tutkimuksiin. Että kyllä se ihan mahdollista on =) Mä muistan mun oireista, että rinnat oli niin kipeät, että en ollut ikinä ennen moista kokenut. Se oli niin erilaista kuin aikasemmin, että siitä keksin epäillä tärpin käyneen. Ja sit mulla tuli pari päivää pientä ruskeaa tuhrua silloin kuin menkat ois pitäny alkaa. Täytyykin käydä lukemassa nuo sun oireet tuolta toisesta pinosta =)

Maira: Mikä tilanne? Ootko saanu tuloksia? Toivottavasti saat hyviä uutisia :hug:

).( Meillä taitaa olla täällä paikallisessa TK:ssa sama käytäntö kuin MG kertoi. Sillon kun mulla oli km marras-joulukuun vaihteessa, niin pyysin verikoetta kun epäilin, että raskaudessa on jotain pielessä kun tuli pientä tuhruvuotoa ja r-testien viivat ei vahvistuneet. Silloin mulle sanottiin neuvolassa, että sellaisia verikokeita ei pystytä tekemään. En sitten kysellyt tarkemmin, että miksei, mutta varmaan on sitten sellainen käytäntö, ettei niitä tehdä meidän kaupungin TK:ssa ollenkaan. Tyhmää kyllä! Tässä mietin itsekseni, että onneksi sain sen lähetteen sinne polille, ettei se neuvolalääkäri alkanu ite arpomaan mun tilannetta kun ei selvästi siihen mitään osannut sanoa. Nyt kun jaksais vaan sitten odottaa! No eiköhän tämä tästä, kun nyt tiedän että selvyys asiaan on varmasti tulossa =) Tuntuu vaan, että tähän tuhraantuu kamalasti aikaa... Haluaisin jo päästä uuteen kiertoon ja jatkamaan kuumeilua :rolleyes:
 
ANSKU: mä en itse käytä mitään rasvattomia tuotteita, mulla parani veriarvot HUOMATTAVASTI kun lopetin kevyttuotteiden käytön, ja painoakin lähti 40kg:a:O
olen siis vhh-ruokavaliolla ja syön täysrasvaista, ja mielellään luomuruokaa. Mä kyllä olen paljonkin seurannut noita antti heikkilän juttuja yms. ja uskon niissä olevan perää.
katsoin mm. luennon ( ei heikkilän) mutta siinä käsiteltiin mm. sitä, kun rypäleitä, banaaneja yms on jalostettu siemenettömiksi, niin voi miettiä mitä niiden syöminen tekee esim. miehen siittiöille.... Koska kaikki ruuan käsittely vaikuttaa, ja kaikki aineet imeytyy ruuasta kroppaan.

Mutta mä en kyllä rasvattomia tuotteita voi suositella. kauan ihmettelin että miksi paino ei putoa, mutta kappas, aloin syödä NORMAALIA ruokaa, en läträä rasvalla mutten ainuttakaan kevyttuotetta osta lisäaineiden, transrasvojen ja niiden valtavan käsittelymäärän takia..
 
Tervetuloa Pänä :)

Ja KIITOS Ansku uudesta,hienosta pinosta :flower:

Ja kiitos kaikille vastauksistanne! Tosiaan,sitä mennään nyt sitten lyhyellä kierrolla kun täti poikkesi kylään jo 22 kp ja ovulaatiokin bongattiin jo 10 kp, mutta ei muuta kuin kohti uutta yritystä - oon nyt päättänyt että tämä on SE kierto jolloin meidän eka vaavi saa alkunsa ;) ok ok,tiedän tiedän ettei sitä voi päättää.... mutta tuleepa ainakin positiivisempi olo itselle näin kurjien menkkojen aikaan ;)

Kaikille PLUSSATUULIA, annetaan maaliskuun valon vaikuttaa :) Eikös sitä sanotakin että kevät on hedelmällisyyden aikaa :kiss:
 
Maira; hieno juttu!

Sisa; Hatunnosto sinulle, itselle ei kärsivällisyyttä ole siunaantunut siinä määrin että tuollaista tilannetta rauhassa pystyisin seurailemaan.

Muutenkin, hatunnosto teille kaikille jotka jaksatte yrittää useammasta kierrosta huolimatta. Toivon iisoja plussatuulia erityisesti juuri teille! Niinhän ne sanoo että hyvää kannattaa odottaa ;)

Mä olen päättänyt että maaliskuu aloittaa kevään ja keväällähän tunnetusti tapahtuu aina parisuhdetaikoja. Ihmiset löytää toisensa ja herätään talvihorroksesta, siittiöt ja munasolutkin varmasti virkistyy sen myötä. Ja eikö luonnon muutkin olennot aloita ne soidinleikit heti kevään puhjettua? Eiköhän mekin siis!
 
Tulenpa minäkin kiittämään Anskua kivasta pinosta! Oon samaa mieltä et kevätaurinko vaikuttaa ja toivottavasti tuo lisää plussia meille. Ootteko muuten ajatelleet et tää kuukausi alkaa olla viimeinen kuukausi saada 2011 lapsi? Toivotaan että tulee sit enemmän niitä 2012 vauvoja! Jotenkin se vaan realisoituu itselleen, koska ajattelin haluavani (kuinka tyhmää näin jälkikäteen aateltuna..) max parin vuoden ikäeron ja nyt tulee ns. se kolme vuotta (2009 ja toivottavasti 2012). Sillähän kun ei oo väliä esim. kouluun mennessä et ootko syntynyt tammi- vai joulukuussa, vuodesta aina puhutaan. Tälläset tyhmät asiat mua mietityttää :)

Maira, hieno juttu!
 
Maira Hienoa, että ollaan menossa parempaan suuntaan :hug: Varmasti helpottaa mieltä =)

).( Mulle soitettiin sieltä äippäpolilta, että ylilääkäri on vaihtanut mun lähetteen päivystyslähetteeksi. Eli mun tartteekin lähteä heti sinne kun tästä pääsen! Ja sen neuvolalääkärin mielestä ei ollut muka mitään kiirettä, koska ei ole kipuja :O Hitto mitä touhua! No mutta, olen ilonen siitä, että nyt mun piina päättyy ja asiat selviää =)
 
Vau miten hienolle näyttää! Kiitos Ansku83! :flower:

Pänä > Tervetuloa! Meillä on myös polikäynnit ajankohtainen asia. Labrakokeet on otettu, mutta tulokset saadaan vasta parin viikon päästä pariskuntakäynnillä. Esikoinen tärppäsi helposti, joten oletan miehen osalta kaiken olevan kunnossa. Toisaalta itsellänikin on tilanne muuttunut, (Mulla todettiin syksyllä 2009 pco eli oma tilanne oli selvillä jo yrityksen alkaessa) joten olen miestä valmistellut ottamaan vastaan myös huonoja uutisia. Toiveet on korkealla ja usko onnistumiseen ainakin vielä ihan hyvä. Lapsen saantia en koskaan ole itsestäänselvyytenä pitänyt, mutta enpä osannut odottaa hoitoihinkaan joutumista. Näin se elämä heittelee. Pikaista onnistumista sinulle eli vauvaliimaisia plussatuulia!

Maira > Kiitos! =) Onnittelut hyvistä uutisista! :flower: Tiedätkö, itse valitsisin etelän loman sijaan juuri tuon sinun osasi takkaa lämmittämässä. Sanoinkin miehelle, että olohuonetta rempatessa laitetaan sitten takka leivinuunin takaseinustaa vasten, niin saadaan talon toiseen päätyyn paremmin lämpöä ja lisää tunnelmaa. Jostain syystä rentoudun pahaiten kotona tai mökillä saunoen, takkatulen / nuotion äärellä kuin etelässä. Kai sitä on niin mukavuudenhaluinen, ettei jaksa rasittaa itseään suurilla siirtymisillä.

Ansku83 > Minä uskon tuohon artikkeliin ja olen jo jonkin aikaa elänyt sen mukaan. Kappas vaan, vatsanikin voi paremmin ja monirakkulaisuus muniksista hävinnyt. (Olen kyllä tankannut myös D-vitamiisia) Juustoista valitsen joskus vähärasvaisemman, mutta maito on kevyttä ja tilamaitoa ostaessa jopa täysmaitoa. Kermaa käytän surutta. Muita eläinrasvoja pyrin käyttämään kohtuudella, mutta kasvirasvalla lotraan senkin edestä ja paistamiseen käytän voita. Lisäaineisiin olen kiinnittänyt myös huomiota ja löysyttänyt kukkaron nyörejä luomulle. Puhtaus ja luonnollisuus ei voi olla ruoka-asioissa pahaksi. Kolesterolin hoitoon suosittelisin ennemminkin kasvisten ja liikunnan lisäämistä. Lääkärit ohjeistavat vielä enimmäkseen virallisterveellisen ruokavalion mukaan vaikka sen on jo todettu olevan ei sittenkään niin terveellinen.

Sinderella > Tätipahoittelut ja onnea uuteen kiertoon! :hug: tunturimaisemat kulostaa ihanalle. Nautinnollista reissua!

Omaan napaan ei kuulu uutta. Jotain pientä tihkuilua on edelleen, mutta ei sitä tädiksi voi sanoa. Harvemmin tulee edes pikkusiteeseen asti. Elättelen toiveita, että olisi valemenkat tai kiinnittymisvuotoa. Ovis on voinut olla myöhemminkin, joten tuo jälkimmäinen voisi olla mahdollinen. Sofin herkän liuskan dippasin aamulla enkä nää siinä viivanpaikkaa kummempaa, joten toivo on oletettua myöhemmässä oviksessa. Veikkaan tädin saapumista, mutta en ole menettänyt vielä toivoani. Ihan positiivinen ja rauhallinen fiilis on.
 
SISA78: Hyvä homma, että pääsetkin nopeempaa tutkimuksiin. Toivottavasti asiasi selviävät mahdollisimman pian!Kiitos, kun kerroit, että teillä on ensimmäisen kanssa mennyt myös pidemmän aikaa. Antaa, kyllä kummasti toivoa tännepäin, että vielä meilläkin voi olla mahdollisuus onnistua.

Mieheni on yrittänyt saada siemennesteenlaatua paranemaan ruokavaliolla eli on opetellut syömään hedelmiä ja vihanneksia, mitä aikaisemmin oli todella vähän hänen ruokavaliossaan ja terkkarin vinkistä hän popsii myös Multivita plussaa.

ANSKU83: Minä kuulin tuon maitoa asiaa koskevan uutisen radiosta yksi päivä. Tämä uutinen sopii minulle sillä en ole oikein koskaan pitänyt rasvattoman maidon mausta. Mietin vain, että pitäisikö sitä punaistakin maitoa juoda aina silloin tällöin. Sitä tulee lähinnä käytettyä vain riisipuurossa ja pullassa.

Rasvattomia tuotteita syön muutoinkin todella vähän ja työterveydessä, kun katsottiin kolesteroliarvot niin minun hyvin rasvojen osuus oli paljon suurempi kuin huonojen arvo. Hyvät oli sen verran korkeat, että toinenkin lääkäri tuli niitä ihmettelemään. Eli en ole pahemmin tarkkaillut.

Miimau ja Sinderella: Tätipahoittelut

Maira: Hyvä homma!

Macy gray: Kiitos! Emme mikään ajatelleet hoitoihin joutuvan, mutta tässä mennään. Itse asiassa tämä lapsettomuushoitoihin meno tuli Gynen puolelta. Olin aikaa varaamassa papaan ja selvisikin, että en voi samaan paikkaan, mennä kuin silloin kun söin vielä e-pillereita. Hänellä kuitenkin pisti korvaan se, kun kerroin kauanko meillä on yritystä takana ja kysyi haluaisimmeko aloittaa tutkimukset. Yllätykseni oli suuri, kun mieheni oli valmis mukaan sen suurempia miettimättä. Molemmilla tavoilla meille on siis tervetullut oma nyytti!
 
Kiitokset Anskulle uudesta hienosta pinosta :) Tervetuloa Pänä:wave:

Ansku, mä olen tietoinen tuosta maitoasiasta. Oon muutenkin ottanut ruoan suhteen back to basics -asenteen. Mielellään luomua ja mahdollisimman vähän lisäaineita. Vaikeaa vaan tämä on. Kaikki ruoka on niin kovin käsiteltyä :( Mulla myös paino tippunut pari kiloa muutoksen jälkeen. Mä en kylläkään karppaa tai edes muuten laihduta, mutta uskon tämän ruokavalion täyttävän paremmin ---> ei tarvi napostella :) Nuo kehotukset johtuu varmaan pitkälti siitä, ettei päivittäinen kalorimäärä nousisi yli tarpeen...

Maira: Ompa hyvä, että suunta on oikea :)

SiSa: No nyt toivotaan, että saavat jonkun selvyyden tuohon sun tilaan. Vähän jännittää sun puolesta, kun päivystykseen käski lähteä. Musta tuntuu, että päivystys tarkottaa aina jotain vakavampaa/kiireellisempää.

Sinderella: Nauti myös mun puolesta ihanista maisemista ja lomailusta:cool:

Ngale: Juurikin näin :D

Macy Gray: Toivoahan ei menetetä, ennen kuin täti saapuu :D

Omaa napaa: Mä haluisin jo testata :ashamed: Mulla on vaan pregchek liuskoja, eikä niillä näkyis vaikka tärppi ois käyny... Joten yritän maltaa lauantaille (ehkä perjantaina jo vois ;)) dpo tänään 8, jos edes oikean ovisplussan sain testillä :LOL: odottavan aika on piiiitkä...
 
Viimeksi muokattu:
MG kiitos itsellesi! =) Ja mie pönttö oon vaan sokeesti luottanu siihe mitä lääkärit sanoo, ei oo ollu syytä epäillä kun en kerta oo tuota tiennyt! Tuo liikunnan lisääminen on tässä vaiheessa hieman jätettävä taka-alalle, koska tuo jalka ei sitä tule vielä kestämään, mut ajan kanssa sekin! =) Ortopedian erikoislääkäri epäilee vahvasti, että kierukan takakiinnike olisi polvesta revennyt! Sen saa kuulla ensi maanantaina sitten osuiko epäilys oikeaan. Magneetissa kävin ja siellä jo sanottiin, että jotain siellä näkyy mitä ei pitäisi! Mutta kaikki muu täytyy aloittaa mitä pikimmin....kuten esim. lopettaa tuo halvatun tupakointi! Oon sitä aina välillä yrittäny, mutta kun ei niin ei! Selkäranka kun on ollut kuin kastemadolla! Jospa senkin tässä saisi vahvistettua! :D

Että mie tunnen itteni hölmöks nyt tän maitoasian kanssa... :ashamed:


:attn: Lisäsin tuonne pinkan alalaitaan vielä viime kuun pinkan linkin jos joku sitä tarvitsee! =) :attn:
 
Viimeksi muokattu:
).( Mulle soitettiin sieltä äippäpolilta, että ylilääkäri on vaihtanut mun lähetteen päivystyslähetteeksi. Eli mun tartteekin lähteä heti sinne kun tästä pääsen! Ja sen neuvolalääkärin mielestä ei ollut muka mitään kiirettä, koska ei ole kipuja :O Hitto mitä touhua! No mutta, olen ilonen siitä, että nyt mun piina päättyy ja asiat selviää =)
HYVÄ! Näin sen asian kuuluisikin mennä!Mä en käsitä tätä että kaikki määritellään kivun mukaan, kipuja kun tulee yleensä vasta siinä kohtaa kun alkaa tulemaan jo ongelmia...Tuus kertoo mikä on tilanne kun joudat, mä edelleen olen täällä sormet ja varpaat ristissä et kaikki menee hyvin etkä ainakaa joudu tähän samaan rumbaan kuin minä.. :)
 
hiihhiiii...katsoin oman kohtani tuolta listalta,ja aikamoiset luvut siellä joten tässä päivityksen i ajantasalle,nyt siiskp1/26-28 yk 3
yritys on ollut tauolla kun mies ollut opiskelemassa toisella puolella suomea,mutta nyt taas saa alkaa jännäilemään..:) vitamiineilla olen koittanut itseäni myös voimistaa,vyöhyketerapiassa käynyt pariin otteeseen jotta keho olisi vastaanottavainen...:) katsellaan ja imetellään
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas :wave:

Kävin siellä äippäpolilla. Tilanne vaikuttaa ihan normaalilta keskenmenolta ja hCG:kin oli vaan 132. Mitään raskauteen viittaavaa ei kohdussa näkynyt, eikä kohdun ulkopuolellakaan löytynyt mitään. Lääkäri sanoi, että mitään kohdunulkoiseen viittaavaa ei ole, mutta sitä ei voida täysin poissulkeakaan. Verikokeilla seurataan tilannetta. Eli nyt vaan toivotaan, että hCG laskee pois =)
 

Yhteistyössä