+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

MaybeSomeDay :hug: Kohtalontovereita ollaan. Mulla tuhrua tulee, mutta ei vielä housuun asti. Yk:kin on VASTA 5 nyt, kun uusi kierto alkaa. Mutta oikeastaan se ei mua kauheasti kauhistuta. Mä panikoin ja kauhistelen etukäteen niin kauheesti raskaus-mahdollisuutta ja mitä kaikkea siitä seuraisi, että tavallaan tätin vierailu on tässä vaiheessa aina ihan ok asia... Te varmaan nyt ajattelette, että hullu, mitä mä etes sitten teen täällä vauvakuumeosastolla! Mutta kun siis tavallaan toivon sitä vauvelia, tavallaan taas en siis vielä... kyllä mä joskus haluaisin vauvan, mutta jos se ei nyt tuu, niin se ei vielä ole niin kauheaa... Katsotaan parin vuoden päästä, jos ei vauvaa ole tullut, niin sitten voi ahistaa jo toisinpäin... Tiedän, että mun mies ei panis pahakseen sitäkään tilannetta, että jäätäis lapsettomiksi, ja en kai mäkään tavallaan... hmm. Mutta sitä varmaan katuisin, jos en edes olis antanut mahdollisuutta sille lapselle tulla. Siksi kait en ehkäisyä enää käytäkään.
 
JKVY Mielenkiintoista...siis oletko testaillut että onko sulla ovis yleensä n. 14 vrk ennen menkkojen alkua? VAi onko sulla vaihdellut ovisajat? Kyllä se hedelmöitys sitten varmaan on tapahtunut kp10 sulla kun se aikaisempi tuntuu niiiin aikaiselta kp:ltä.

Täällä ei mitään kummempaa. Ovista testaillaan taas ihan into piukeena (vaik ei pitäny stressata tässä kierrossa) ja vielä ei oo ovisplussaa (nyt kp12).
 
erka tämä oli ainut kierto kun en testannut ovista(yk4)Edelliset kierrot testailin ja ovis oli kp 16-18 testien mukaan ja kiertopäivät 25-30.Peittoja heiluteltiin ahkerasti näiden o-plussien ympärillä ilman tulosta.Nyt päätin etten testaa ovista ja otan muutenkin asian mahd lunkisti =) Mä aavistelin ovista ke 11.11 vatsakivuista ja oltiinkin pelattu just su ja ti :heart: Mut seuraava kerta sitten tosiaan vasta kp 17 joten ei voi siitä olla tullut ;) Jos kerran kp 22 jo plussasin :eek:

Maybesomeday :hug: :hug: :hug:
 
Hei kaikki ja mukavaa lauantaita!!

Ensinnäkin mahtavat onnittelut JKVY:lle!! Toivotaan ettei ole kemiallinen ja että pysyy mukana!! :heart:

very important baby Huh, teilläpä rauhaton yö takana.. Ei noita lapsettomana oikein ymmärräkään, mutta jaksuja päivään! Nukkuu pikkaset varmaan hyvät päikkärit, ehkä äitikin voisi siinä samassa?

Täällä alkukierto ja on niiiiin tylsää. Ovikseen vielä aikaa, etenkin jos tulee niin myöhään kun viime kuussa. Muutetaan vielä oviksen aikoihin joten sellainen tunne että tuskin tästä kierrosta tärppää.. Mut oikeastaan mä yritän tähtää tohon tammikuuhun :D Miehen kanssa oon jutellut ja se tykkää tjottailu-ajatuksesta, sillä on niin paljon stressiä töistä että se jotenkin pelkää että painostan sitä ja sit ei tärppää. Noo, mä nyt anyway listaan näitä yk:ta, koska itse oon kiertopäivät mielessä, joten ei oo "puhdasta" tjottailua. :)

Nyt käymään tavaroita läpi, kaikkea pitää heittää pois ennen kun muuttolaatikot pakataan.. :wave:
 
Maybesomeday ja Höyrypää :hug:

Munkin pitäs varmaan jättää noi oviksen testailut vähän vähemmälle, ku sit jotenkin panikki et jos mies ei jaksakkaan heilutella peittoja ja oviksessa plussa, niin tietää et siinä oli sit taas sekin kierto :/ Parempi ku ei tietäs aina niin paljoa. Nyt kuitenkin testailen ja vielä negaa näyttää vaik limoi kyl eile jo tuli ja rinnois pientä nipistelyä. Pitäs varmaan yrittää tuo ukko saada kaadettua ;) Sil ku välil on työstressiä ja sit sil vähän menee halut, jos mä kerron et nyt ois plussa ovistestissä, mun täytyy siis ruveta keksii parempia keinoja ;)

Mukavaa viikonlopunjatkoa!
 
joopa joo,tänään kuitenkin testasin päiväpissasta uusiksi kun lapset oli pihalla ja nyt ei tullut eloakaan testiin :eek: Nyt mä siis liityn näihin plussa,nega,plussa ,nega,mitä mitä mitä joukkoihin :eek: No voipi olla että pisu nyt päivällä oli laimeempaa kuin eilen ja monta muuta syytä mutta aamulla taas uusi yritys siis..... :ashamed: Huoh

Mä vaan ihmettelen kun niin selkeä viiva eilen tuli,eikai se nyt tyhjästä voi tulla????
Eihän mikään tulehdus tms voi tehdä viivaa testiin,eikö se tarvii sen hcg hormoonin??
 
Mulla muuten hiivatulehdus :p oli raskausoire.Kävin lääkärissä ja hän sanoi sisätutkimusta tehdessä että näyttää siltä että raskaus voisi olla mahdollinen,kohdun napukka kovin ylhäällä ja kiinteä!Ostin sitten täksi aamuksi testin lääkärin sanoista innostuneena.
 
höh.. miksei ne menkat jo ala??? :eek: mulla tosiaan kn:aa ronklatessa on tänään välillä tullu aavistus hedelmätoffeen :| väristä "ainetta". Pyörälenkiltä palatessa olin ihan kymppivarma, että nyt on alkanu, mutta ei. Ennemmin aika kuivaa on.. Nyt kp 32/30. Oon varma, että ovulaatiokin oli, kun seurasin kn:aa ja oli menkkatuntemuksia sillon. Lämmötkin nousi sen normin ovulaation jlkn. Oli ne tänä aamunakin edelleen oviksen jälkilukemissa, mutta... Tänään ei oo maha ollu kipiä ja menkkatuntemuksiakaan ei juuri nyt ole. Blääf. Mutta siis negan sain eilen. Ahistavaa! :(
 
MSD pahoitteluni sinulle:(

Tervetuloa tyyty85:) Ja Onnea onnea bebetobee:)!

Rankasta päivästä selvitty, mies ei ole vielä tullut kotiin töistä. Aamulla oli virtaa vaikka kuinka, siivosin, pyykkäsin ja kokkailin innokkaasti, sitten lasten päiväunien jälkeen ulkoiltiin, mutta sitten kun tultiin kotiin niin tenavat yhteistuumin ajattelivat kääntää koko kämpän ylösalaisin, niin alkoi hieman päätä kivistää:/ Huoooh, nukkuvat onneksi jo. On ne niin ihania siltikin, vaikka niistä työtä on ihan kokopäiväisesti. =)

Höyrypää, vielä on sulla toivoa kun ei menkkoja kerta näy:) Peukut pystyyn!
 
kiitos vaan tuesta V I B! Ei oo tilanne vieläkään muuksi muuttunut. Kai voisin aamulla taas testata, jos ei sitä ennen täti tuu... Mulla ei oo minkäänlaisia tuntemuksia tällä hetkellä: ei tätiin viittaavaa eikä kyllä paksuuntumiseenkaan... :/
 
Hei vain täältä taas :)

Onnea JKVY ja bebetobee plussasta! :heart: :hug: voi kun olen onnellinen teidän puolesta! ja höyrypää jaksamisia piinan keskellä!

jatkan taas päivittelyä täältä käsin, nyt on viikko jumpattu ja tänään autettu muutossa, HUH! Nyt saa kyllä huomenna levätä ihan rauhassa :)
 
Lauantai 28.11



Cisu............................kp 99/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 96/28-?............................................yk1
kapa............................kp 94/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 79/30...............................................yk1
Neila...........................kp 75/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 55/28...............................................yk3
KS09............................kp 44/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 43/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 42/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 38/31-42..............................................yk5
Mahdotontako.............kp 31/27-29..........................................yk3
Sintsu78......................kp 27/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 26/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 25/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 23/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
very important baby... kp 20/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 19/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 18/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 15/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 15/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 12/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 12/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.laps i.........yk
Kerrostalokyttääjä......kp4/30.............................. ....3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 4/28-32.........24v.........1.laps................yk2
Tellu30............... .....kp 3/30..........................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 1/28-30............23v...........1.lapsi........yk8









Taustalla


Aurella
Ainoska
Kaapo80
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran





Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
JKVY.........27.11.....kp 22/25-30............................................yk4
bebetobee....28.11.....kp 23/28
 
Onnea myös bebetobee ja tervetuloa tyyty85

Huijui JKVY kun on jännät paikat! Toivottavasti tosiaan oli vaan laimea pissanäyte ja siitä johtuu tuo viivan katoaminen :hug: Usko on kuitenkin korkeella :D

Täällä edelleen metsästetään kadonnutta vuotoa... Tänään oli ihan hirveet mahakivut ja mietin uskallanko lähteä edes vauvauintii jos hanat aukee ihan kunnolla, mutta vielä iltaankaan mennessä ei yhtään mitää, edes pientä rusehtavaa vuotoa :ashamed: Höh, typerät vatsakivut kun antavat turhia toiveita vuodosta :kieh: :D
 
Piupula poista mut tuolta plussaneista!


Mä en enää tajua mitään....
Se kuva jonka laitoin päivätestistä kp 22,sehän oli ihan selkeä vaikka vielä kontrolliviivaa vaaleampi,ja tuli alta 3 minuutin.Kuvakin otettu siinä vaiheessa ja lähetin samantein myös miehelleni.Eli ihan aito viiva.
Seuraavana aamuna oli kaikki lapset jo hereillä ja en viitsinyt testailla kun joku isommista ois voinut pompata vessaan kesken kaiken ;) Päivällä sitten testasin taas(kp 23)samalla first signal herkällä testillä,mutta siihen en saanut viivaa ollenkaan,vaikka oli tosiaan ihan sama testi kuin edellinen johon viivat tuli :eek:
Tänään aamulla oon taas testannut sillä tilatulla herkällä testillä(olisko ne daavid merkkisiä,samat joista laitoin ne ekat kuvat silloin kp 22 aamulla)
enkä mä kyllä siitä toista viivaa löydä :(

Mikä näissä testeissä on vialla,miski ne voi aiheuttaa tälläistä kiusaa ja surua??
Miten voi tulla niin selkee plussa ja sitten ei mitään?

Kai tämä sitten on tässä!Mä vetäydyn nyt pinoilemasta pois ja ilmoitan kyllä jos joku ihme tapahtuu ja viivat palaavat,mutta muutoin tulee 6kk paussi.

Mä toivon ettei ketään teistä ole enää kuume puolella kun palaan vaan kaikki onnellisesti raskaana :hug: =) :flower:
 
JKVY :hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon kumminkaan tämän kierron osalta.

Mulla alkoi tänäaamuna sitten menkat ja tutut perinteikkäät kivutkin palasi... Mä taidan kans pakottaa itseni katoamaan täältä, kun ei tässä nyt näytä tulevan yhtään mitään.

Kaikkea hyvää kaikille ja paljon plussia myös. Jos joskus kuitenkin tänne eksyn, niin toivotaan, että tämä ketju on tyhjä, kun kaikki on plussanneet!! :heart: :heart: :heart:
 
Sunnuntai 29.11



Cisu............................kp 100/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 97/28-?............................................yk1
kapa............................kp 95/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 80/30...............................................yk1
Neila...........................kp 76/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 56/28...............................................yk3
KS09............................kp 45/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 44/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 43/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 39/31-42..............................................yk5
Sintsu78......................kp 28/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 27/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 26/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 24/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
very important baby... kp 21/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 20/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 19/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 16/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 16/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 13/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 13/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Kerrostalokyttääjä......kp5/30.............................. ....3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 5/28-32.........24v.........1.laps................yk2
Tellu30....................kp 4/30..........................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 2/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 1/27-29..........................................yk3


Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.laps i.........yk







Taustalla


JKVY
Aurella
Ainoska
Kaapo80
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran





Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28



 
Älkää kadotko Höyrypää ja JKVY Ja todellakin plussaa voi vielä JKVY:lle tulla.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Höyrypää- sulle hedelmällistä alkanutta kiertoa. Typerä täti kun tuli ja aiheuttaa vielä kipujakin tullessaan :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Huomenta!
JKVY ja höyrypää jätin teidät taustailemaan? vai otanko kokonaan pois? ja paljon :hug: :hug: :hug: sinne!

JKVY :hug: :heart: On toi kyllä väärin.. :/ Jos se kuitenkin näyttäisi plussaa myöhemmin, jos ollut joku hormoonihyppäys siinä kohtaa tai viallinen testi! Niin kuin olet sanonut, niin niin kauan kunnes täti tulee kylään, ei ole peliä menetetty! :heart: :flower: Toivottavasti nyt kuitenkin viiva siihen testiin tulisi! :hug:

).( Tein kanssa jostain kumman syystä testin eilen ja negahan se oli :LOL: Eipä paljon muuta näillä kiertopäivillä voi ollakkaan :p Täytyy nyt vaan malttaa ainakin 12 päivää, niin sitten kp35 :headwall: Ei kyllä mitään hajua, että koska ollut ovis, kun en tikuttanut tätä kiertoa, enkä varmaan tikuta seuraavaakaan.. Jotenkin kyllä on jo sellanen olu, että ei ole tärpännyt, kun ei ole mitään oireita sitten mihinkään, vähän alavatsaa nippaili, mutta ei se mistään kerro, eikä lämmöt ole korkealla, mutta katsotaan katsotaan :D
 
No nyt on selvitty kp 1:stä joka oli taas kyllä pahimmanlaatuinen itkupäivä...Eniten ahistaa se, että nyt ei voi ollenkaan tulkita mitään oireita missään kohtaa kiertoa oikein mitenkään... Olin taas niin varma, että olen raskaana kun tuli se maailman järkyttävin tissikipu ja oksensin yhtenä aamuna jne....Joten mihinkään oireeseen ei voi uskoa...Lisäksi (anteeksi vaan kuvaus), vuoto on nyt kovin "kokkareista", tai on siis paljon hyytymiä. Tuntuu, että joka toinen kierto menee näiden hyytymien kanssa ja juuri ennen niitä kuukautisia olen ollut varma, että olen raskaana...Joten olisko sitten jotain todella aikaisia keskenmenoja... :headwall: Soitan huomenna huvikseni neuvolaan, jos jotain vois jo alkaa tutkia...
 

Yhteistyössä