Piupula poista mut tuolta plussaneista!
Mä en enää tajua mitään....
Se kuva jonka laitoin päivätestistä kp 22,sehän oli ihan selkeä vaikka vielä kontrolliviivaa vaaleampi,ja tuli alta 3 minuutin.Kuvakin otettu siinä vaiheessa ja lähetin samantein myös miehelleni.Eli ihan aito viiva.
Seuraavana aamuna oli kaikki lapset jo hereillä ja en viitsinyt testailla kun joku isommista ois voinut pompata vessaan kesken kaiken

Päivällä sitten testasin taas(kp 23)samalla first signal herkällä testillä,mutta siihen en saanut viivaa ollenkaan,vaikka oli tosiaan ihan sama testi kuin edellinen johon viivat tuli
Tänään aamulla oon taas testannut sillä tilatulla herkällä testillä(olisko ne daavid merkkisiä,samat joista laitoin ne ekat kuvat silloin kp 22 aamulla)
enkä mä kyllä siitä toista viivaa löydä
Mikä näissä testeissä on vialla,miski ne voi aiheuttaa tälläistä kiusaa ja surua??
Miten voi tulla niin selkee plussa ja sitten ei mitään?
Kai tämä sitten on tässä!Mä vetäydyn nyt pinoilemasta pois ja ilmoitan kyllä jos joku ihme tapahtuu ja viivat palaavat,mutta muutoin tulee 6kk paussi.
Mä toivon ettei ketään teistä ole enää kuume puolella kun palaan vaan kaikki onnellisesti raskaana :hug: =) :flower: