+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

terve pitkästä aikaa! =)

Onnea Plussanneille!! :flower: :flower:
Ja isot halit kaikille tätin yllättäneille :hug: :hug:

täällä on ollut aika haipakkaa viime viikot,ei oo juuri joutanut koneelle istahtamaan. töissä on saanut raataa ihan tosissaan,onneksi on semmonen työ mistä tykkään todella paljon ni ei oo kerennyt työn raataminen hututtamaan.
nyt on mulla vissiin ovis tuloillaan, menoillaan tai juuri parhaillaan,en oo oikein ottanut oireista selvää. toisaaltaan muuan pv sitten tuntu siltä,että ois ollut,mut en tiiä. aika vähälle on jäänyt peittojen heiluttelut. mutta jospas se vaikka se yks kerta riittäs :LOL: :LOL:
nyt ei oo oikein isoja paineita ainakaan vielä raskautumisen suhteen,katotaan mikä tästä tulee.
välillä ihan järkky vauvakuume ja välillä se hiipuu kokonaan. välillä mietin että onko nyt oikea hetki tehä lapsi vaan ei. ja mietinpä jopa sitä että miten toiset pärjää töissä jos oon äippälomalla haha! ihan niinku ison firman työt jäis tekemättä ilman mua ;)

minkäs alan ihmisiä te muut muuten olette? jos saa udella? :D
 
Mites täällä on jännäpäiväläisillä mennyt?! Olispa ihanaa saada lisää plussia kehiin!

ON: hmmmp! mulla kp17 tänään. Kuvittelin menkkaoireista päätellen, että ovis olis ollu joskus viime perjantain hujakoilla. Limoista ei missään vaiheessa kumminkaan tietoakaan eikä särkyjäkään juuri sitten enää lauantain... Lämmötkään ei ole noussut. Viime kierron lopulla ne oli ylhäällä ja nousi loppua kohti. tosin mittasin ekan kerran vasta n. kp20:n kohdalla, että en tiiä oliko viimekskään näin "aikasin" vielä nousseet. no joka tapauksessa viime kiertohan oli ihan hormoonihässäkkää eli kaikki tuntui SELVÄSTI; ovis, menkkaoireet ja menkat. Mutta nyt... ????? oon ihan pihalla! Vaikka limat ja muut oireet siis puuttuukin, epäilen kn:n sijainnista, että ovisajankohta saattaiskin olla vasta nyt käsillä..?? voi siis olla, että tämä kierto on pitempi kuin ensimmäinen? hohhojjaa... ja peitothan meillä ei oo pahemmin heilunu paitsi viime pe.. ei tää nyt kovin lupaavasti mee..

Mutta kertokaahan jännäilijät, mikä tilanne!! Onko joku jo tekstannu?? =)
 
Satunen :hug: tädin tulosta. En osaa sanoa r-testien haamuista, kun itselläni täti on yllättänyt lähes aina ennen kun oon päässyt testaamaan, mutta ellen vastaus kysymykseen kuulostaa ihan järkevältä, jos kerta ovistestissä voi saada haamun/viivan jos on raskaana, niin miks ei toisinkin päin. Tsemppiä, tästä vaan uuteen nousuun!

Sanelma mä oon terveysalalla. Muakin aina välillä mietityttää et jos tulis raskaaks, et mitä ne töissä sanos, kun mulla on töissä vastuuta, tosin siis se on korvattavissa :) mutta tuntuu että jotenkin "pettäsin" työnantajan jos raskautuisin, kun kuitenkin minun perehdyttämiseen vastuuasioissa on m,ennyt aikaa. Mutta ei kai sitä noinkaan voi aatella, naisia kun ollaan, niin pakkohan meidän on jossain vaiheessa olla töistä kuitenkin poissa jnos lapsia meinataan hankkia, miehillä kyllä on tässäkin asiassa aika helppoa, lapset eivät juuri vaikuta urakehitykseen.
 
Sanelma Mä oon IT alalla töissä. Meillä onneksi on muitaki jääny äippälomalle ja kaikkien äitiydet on otettu tosi hyvin ja iloisesti vastaan joten en silleesti jännitä uutisen kertomista sit joskus.

ON: tänään tuntunu vähän ovis jomotuksia. Testi oli kuitenki vielä haamu joten odotellaan. Limoja on tullu nyt parina päivänä mut ne taitaa johtua kyl siitä aukiolotutkimuksesta ja greippimehusta. Peitot ei oo heilunu, mut toisaalta jos putket on tukossa niin mitäpä tuo nyt auttaiskaan. Pitää yrittää kellistää se mies sänkyyn nyt loppu viikon ajaksi. Hitto, mähän en turhaan niitä clomeja syöny! Vaikka olis kuin putket tukossa niin meillä manboillaan ihan vaan niitten mun öisten clomi hikoilukohtausten takia! Jotain mäkin haluan vastapalveluksena hormooninen syönnistä! :LOL: Ja luonnollisesti sitä pitää olla sen verran optimisti, et olettaa putkien auenneen siinä tutkimuksessa ainaki sen verran, että tässä kuussa tärppäis! Toiveajattelua, I know... :heart:
 
Plääh... Täällä tiputtiin. Aamulla ehdin testaamaan negan ja heti perään sitten alkoikin jo tutut jomottelut. Siispä kp1/39 ja yk 8 käynnistyi. :/ Tulen mukaan sitten lokakuisiin, kun sellainen joskus perustetaan.

Anskulle tsemppiä ovisbongaukseen! Ei siitä mamboilusta varmasti ikinä oo haittaa. ;)

Mä olen puolestani pienessä ympäristöalan putiikissa vähän niinku konsulttityyppisissä hommissa... En ota kauheita paineita mammarista. Jonku täytyy tulla osittain hoitamaan mun hommia (joku saa ainakin määräaikaisen duunin) ja osa hommista vaan seisoo sen ajan. Oikeestaan olis kyllä ihan kiva päästä mammailee ja pitämään taukoa. Työelämä tuntuu olevan välillä liian hektistä vaikka pidänkin työstäni. Siitä en pidä, että työ vie mun vapaa-aikaani, eli jos tulee paljon ylitöitä.
 
mä olen toimistontäti enkä TODELLAKAAN ressais yhtään äippälomasta!! Tää on mulle turvallinen vakkarihomma, mutta ei mikään unelmien ura, en tosin etes tiiä mikä sitten olis :p eli ei paineita. Ainut asia mikä mua mietityttäis äippänä, että miten rahat piisaa... mä nimittäin haaveilen ensinnäkin, että tulisin joskus tässä paksuksi myös siitä, että saisin sitten tehdä osa-aikasta neljän päivän työviikkoa... voi voi... mää tahon vauvelin, mää sitä niin pitäisin omana rakkaana... :'(
 
Höyrypää Mä oon niin samoilla fiiliksillä työni suhteen ku sä. Vakkari homma mut ei tod. unelma-ammatti. Mulla on onneks sellanen tilanne, et mies jopa kysy et jos haluaisin jäädä kotiäidiksi. Se vain mulle sopisi! Mut mä oon sen verran itsenäinen tapaus, et haluan oman työn ja omat tulot (vaikka kaikki samaan kassaan meneeki). Ku tässä nyt vaan pamahtais paksuksi... Sitä niin toivoo...

Onko teillä muuten kellään mitään tietoo siitä munatorvien avauksesta? Laparoskopiakohan se nyt oli nimeltään... Nukutuksessa taidetaan tehdä sillai, et viedään vatsan läpi ne tähystimet?! Meillä lääkäri nimittäin heitti sellaisen yhtenä toimena ellei sit mennä suoraan keinohedelmöitykseen. Tietääkö kukaan ketään kellä se olis auttanu?
 
Tiedättekö mitä...Mä luulen että mulle tuli niin kutsuttu kemiallinen,siis että tämä mun luulema kuukautisvuoto olikin keskenmeno tms...
Mulla alko "menkat"tuhruilemaan sunnuntaina,vain kevyttä vuotoa vaikka tumman punaista,tuli eiliseen aamuun asti.Sitten tuntui että täti olisi keräämässä jo kimpsujaan ,mut ehei vaan illemmalla alkoi hurja vuoto kipuineen jatkuen tänään.Edellisellä wc käynnillä tuli isoja hyytymiä ja sellaista "kudosmössöä" (anteeksi nyt tälläinen ällö erite kuvailu)Jostain kumman syystä päätin tehdä raskaustestin tänään ja siihen tuli sellainen häviävän haalea haamu.
Kai nää kovat kivut oli syy miksi aloin testataamaan ja myös ne "klöntit"...
En tiedä olisko ollut parempi vaan kuvitella näitä tavan menkoiksi mutta jotenkin nää oirehdinnat olleet niin outoja ja kyllä toi haamu vahvisti sen että tää oli kemiallinen(tai mikä sen nimitys sit ikinä onkaan...)


Yhtä kaikki,kp 4/27 mennään ja parempaa onnea toivon ensikertaan :ashamed:


+++++++ :whistle: meille kaikille!!!!!
 
Ansku mä oon lukenut et aika monella putket on auenneet ton aukiolotutkimuksen jälkeen, joten tuskin mamboilu hukkaan on heitetty, eihän se ikinä oo ;) En osaa siit laboroskopiasta mitään sanoa, mut luulis et se auttaa, ainakin joillekkin, ei kai ne sitä muuten tee. Ite en kyl osaa sanoa et haluisinko kokeilla tollasta ensin vai siisrtyy suoraan keinohedelmöitykseen. Kertoko se lääkäri et millä todennäkösyydellä toi auttas?

JVKY kuulostaa aika erikoisilta menkoilta, jospa se ois ollu aikanen keskenmeno, en osaa sanoa ku ei oo itellä kokemusta, mutta näin äkkiseltään sun kertomuksesta niin vois päätellä. No parempi tuuri ensi kierrolla, ja tsempiä! :)
 
Ansku, en tiiä tosiaankaan mitään näistä aukiolojutuista enkä mistään muustakaan, mutta toivotaa kaiken menevän niin, että pian saist pidellä nyytiä sylissä!

ON: Mä nyt vaan pähkin, että onko mulla ollu se ovis vaiko tulossa? entäs jos ei tuukaan ollenkaan? voihan nenä tätä pähkäilyä!

:kieh: :kieh:
 
Huomenna soittelen tohon terveyskeskukseen, ja kyselen siitä verikokeesta(aikaa). Mulla siis nyt 2 viikkoa menkat myöhässä ja kotitestit negoja...että jo sais ensviikon alkuun sen kokeen kun mulla on sillo vapaata töistä...ja sillon menkat ois jo 3 viikkoa myöhässä. Enää r-testejä nimittäin ei ole kaapissa, enkä niitä aio enää ostaa.

:ashamed:
 
Ansku: meille tuo scg-tutkimus toi esikoisen. Ja niille jotka greippimehusta puhuivat tuolla aiemmin, niin oma väestöliiton lääkäri silloin suositteli ostamaan apteekista foolihappoa, jota silloin myös napsin.

Olen johtotehtävissä ja todellakin jännittää kertominen esimiehelle. Välillä mietin pitäisikö hieman odotella, mutta kun sitä ei koskaan tiedä meillä milloin raskautuu. Taloprojektikin tuossa työllistää, mutta anyway ruuhkavuosiahan tässä eletään ja itse tyytyväisiä ollaan niin se on pääasia.

Kierto on loppupuolella, mutta toiveita ei juurikaan ole joten eletään eteenpäin vaan.

Ainoska
 
Onpa tässä pinossa hiljaiseloa :eek: Missä kaikki?
No eipä munkaan sydämellä uutta,kurkkimassa muiden kuulumisia vaan :ashamed:
Kp 6/27 mennään eikä täti ole vieläkään kerännyt kamojaan ja häipynyt... :x Sais jo mennä,pääsis treenaan :LOL:
:wave: hyvät viikonloput kaikille!!
 
Taustalta hei :wave:
JKVY, saattopa olla varhanen keskenmeno... Mulla oli ja oli just tollasta "klimppiä" vuodon seassa ihan erilailla kun normaalisti, ja kivutkin oli sitten sen mukaset.

Mä oon yrittänyt olla nyt jänskäämättä ja ihmettelemättä tätä kiertoa. Otti ihan yllättävän koville toi varhanen keskenmeno, että säikähin ihan itekin. En sitten tiedä miten pahasti ottais jos ja kun tässäkin kierrossa joutuu taas pettymään. Niimpä yritän nyt olla jänskäämättä ja ajattelematta koko asiaa.
Sängyssä puuhaillaan sillon kun siltä tuntuu ja menkat alkaa sitten kun alkaa. Näillä mennään

Ajattelin, jotta jos ei muutamaan kuukauteen ala mitään kuulumaan ja saisi lapsen hoidon mummulaan järkättyä, voisin ilmottaa itteni jatkamaan koulua tammikuusta.
Viimeksi kyllä tärppäsi pitkän yrittämisen jälkeen heti, kun olin saanut koululta tiedon opiskelupaikasta. Olis se noloo taas alottaa koulu ja jäädä 2kk:n jälkeen sairaslomalle raskauden takia :D

Noh, kattoo nyt mitä teen, jouluun on vielä aikaa =)

Plussatuulia kaikille! Siirryn taas taustailemasta ehkä lokakuun tai marraskuun ryhmään, saapi nyt nähdä
 
heippa! pääsiskö syyskuihin vielä kuumeilemaan? nyt ois menos kp18/28-29(?) ja yk 2. ovista en oo tikuttanu ja kroppa on niin sekasin vieläki hormooneist et en kyl tiä onko ees ollu. alkuviikosta oli pari päivää oikeel puolel vattaa jomotusta ja vihlontaa ja kovaa hetkittäistä päänsärkyy, et jospa se sit ois niinä päivinä ollu. hyödynnetty on kuitenki varmuuden vuoksi!! =) joka tapauksessa, testin teen vasta aikasintaan kp 30, ellei menkat oo alkanu.. syystä että viime kierrossa olin aika varma oireiden perusteella et tärppi kävi, tein varmaa 10 testii.. :LOL: ..ja kuinkas ollakkaan.. TURHAAN!! hetken jo epäilin et testeissäki on jotain vikaa ko ei plussaa näyttäny!! :D
 
terve!
täällä ollaan ihan pyörällä päästä. luulin paikallistaneeni oviksen keskiviikko/torstai,mutta nyt en oo enää niinkään varma. keskiviikkona oli alamaha saman tuntunen ku ennen menkkoja,sama jatku torstainakin ja torstai iltana pisti sit jonkun aikaa tosi kipeästi vasemmalle puolelle,munasarjaan??? mutta nyt oon ollut tänääkin tuntevinani jotain juilintaa alamahalla,eli en oo enää yhtään varma :eek: :kieh:
on täää vaikeaa tää kuumeilu...
huvittaa suunnattomasti koko touhu,ku oon pihalla ku lumiukko. oon kuitenkin hedelmällisyys alan asiantuntija,en vaan valitettavasti ihmisten vaan nautojen, eli päivät pitkät laitan nautoja paksuksi ja tutkin niitten raskauksia ja missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa,millon vois ovulaatio olla tuloillaan,mutta omasta kropasta en ymmärrä sen taivaallista.. :LOL: :LOL:
mutta kaikkihan me ollaan varmaan välillä yhtä pihalla..

hauskaa viikonloppua kaikille ja kovasti plussa onnea!!! :flower:
 
Päivittääkö kukaan enää pinoamme? :flower:

No juu samoissa tunnelmissa kuin Sanelma,ihan pihalla oman kropan tuntemuksista!?! :p
Kp nyt 8/27 ovistuntemuksia pukkaa :eek:
Ja kun päätin olla hömpöttämättä niillä O-tikuilla,nyt sormet syhyy ostamaan niitä...Mutta ehei,pakko pitää pääni :ashamed: :whistle:

Miten te jotka ootte päivitellyt pinoa,olette sen tehneet,kopioineet edellisen päivän listan ja siirtäneet päivät eteenpäin???
Mä voisin neuvoilla koittaa päivittää,kuvia tms tuskin osaan,mutta yrittänyttä ei laiteta...
Kohtahan tämä pino suuntaa plussansa muutenkin lokakuulle =)
 



Vuorovesi..................kp 54/26...............................
Selmiina.....................kp 47/30...............................yk3
Katinka-82.................kp 41/31-42..........................yk3
marrr.........................kp 39/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 39/??................................yk1
Juupeli.......................kp 37/28................................yk5
piprane ema..............kp 32/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 31/27-34............................yk 8
Ainoska.....................kp 32/32..................................yk2
marjukka-82..............kp 29/25.................................yk2
Oravannahka............kp 29/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 28/28-30............................yk10
kapa..........................kp 25/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 25/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 23/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 22/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 22/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 20/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 19/29.................................yk10
Lilianne......................kp 19/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 16/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 15/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 15/30.................................yk10
very important baby..kp 13/20-30.............................yk2
pata-ässä..................kp 13/28-30............................yk3
Jonnas1984...............kp 19/28-29(?).......................yk2
amati.........................kp11/ 23-33 .......................... yk2
oliivitar.......................kp 10/28-30...............................yk2
JospaKuitenkinVieläYksi ..kp 8/27..............................yk2
piprane ema..............kp 7/20-30............................yk3

Cladoceran................kp 4/37-42..........................yk8

Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09
Laura-vm86
Danuli79





Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2

Tähän tuli nyt joillekin aika huimia kiertopäiviä ja tais olla jokunen plussannutkin joita en nyt saanut poimittua tähän!Ja varmaan päivät ylipäätään väärät,jos saan ja haluatte ,että päivitän,huudelkaa oikeita tietoja B)
 
Terve taas!

Pitäiskös sitä tuppaantua takasi tännekkin toivomaan sitä uutta plussaa....
joka kuitenki olisi mahdollinen lokakuun puolella. Kun se edellinen plussa meni menkan mukana.... :ashamed:

Eli, jos jaksaa päivittää: amati.....kp11/ 23-33 ja yk2 :D
( kierron kestoa vähän muunsin sopivammaksi )

 
Huomenta =)
Tänne ei oikeestaan mitään uutta.Menkkoja odotellaan edelleen ja nyt mulla on ongelma.Ku pitäis mennä päivällä ratsastaa ja ei oo vielä vuoto alkanu niin en tiiä laittaakko tampoonin varmuuden vuoksi...Mulla on aina näin iiisoja onkelmii :LOL:

Ja ottaa päähän ku lapset on heidän isällään "viikonloppuvuoroa" viettämässä ja tuon äijän puhelin numerosta kuuluu vaan, et ei ole käytössä :eek: Kiva ku pitäin poika hakee ja viedä kiekko kouluun.Tänään eka kerta ja ei niitä saa kiinni!Hitsi ku mä niin inhoon sitä miestä.Aina saa jännittää meneekö siellä kaikki hyvin ja tälläinen ei auta yhtään!Pitää vaan lähtee ajoissa pimpottelee ovikelloo_On vaan niin kurjaa jos ei päästä luistelee ku on ihan eka kerta ja ensimmäinen harrastus.Lisä jännitys ei oo kivaa :kieh:
 
Mut voi siirtää tonne taustailevien joukkoon, kun muutetaan väliaikaisesta anoppilaan, kun päästää uuteen kotiin vasta lokakuun vika päivä. Saa nähdä miten selvitään, peittoja tuskin päästää pahemmin heiluttelee, tai ainakaan mies ei kuulema uskalla ;) Mut koitan käydä välillä kattelee miten täällä menee ja sit marraskuun alussa palailen viimestään listailee.

Toivotaan että tänne tulis oikein plussapuhuri+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä