*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Joo, kiitos kun lisäsitte minutki tuohon listaan :) Niin se huono-olo varmaan johtuuki vaan nuista antibiooteista :( Huomenna tuo kuuri sitten loppuukin. Saas nyt nähä miten käy, jos ei tästä kierrosta onnistu niin seuraava ovulaatio voi osua just huonoon aikaan. Mun mies on nimittäin armeijassa, että jos ei oo lomilla just sillon niin.... :whistle: Nyt sattu onneksi niin että sillä oli 3 päivän vapaa just oviksen aikaan :D Mut katsotaan ja jännäillään miten tässä käy :wave:
 
Tulisin mukaan: Kierukka poistettu viikko sitten, tyhjennysvuoto alkanut maanantaina 24.8.2009, kestäen edelleen, eli nämä ovat Ns"menkat"
Koko kierukan oloajan onegelmia ja nyt tuli tulehdus ja kierukka siis otettiin pois.

Mahdotontako......6/28....yk1, 1.yhteinen, 3 keskenmenoa v 2008 :ashamed:

PlussailuOnnea kaikille ja onnea kaikille alkaneisiin raskauksiin! :heart: :flower:

Mahdotontako :wave:
 
Pahoittelut ella tädistä. :hug:
Taidan minäkin pian seurata perässä.. päätä särkee ja selkää särkee ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat RAIVOSTUTTAA :kieh: :kieh:
Kyllä kai se niin taitaa olla, että siinä vaiheessa vasta kannattas alkaa testiä tekemään, kun menkat on myöhässä eikä ole mitään oireita. Eli hedelmöittyminen ois poistanut pms-oireet, joita raskausoireiksi erehdyn luulemaan... Oikeat raskausoireet tulee vasta sitten, kun sitä hcg-hormonia alkaa kunnolla erittyyn. Näin kai se on nähtävä. :ashamed: eikä oletella hulluja.
Oon ihan varma, että parin päivän sisällä ne menkat alkaa.
 
Lämpimät halaukset kaikille, joille täti on tullut :hug:

ON lämmöt kai vähän laskussa ja "nyt se täti tulee" -tuntemuksia välillä... Eilen illalla täysin puhdasnega tuli. Tulevassa kierrossa ei ovis ja mies ole lähettyvillä yhtäaikaa, joten taidan passailla kuumeilusta tulevan kierron, kun aihetta ei tule olemaan... Vähän siis ehkä alakulosena, mutta eipä tässä masennuta: nautin kahvista, sunnuntaiaamun hiljaisuudesta ja luonnon syksyä enteilevästä raikakiudesta. Meillä tais sataa tihkuuttaa koko yön ja mä nukuin kuin tukki (varma tätin tulo enne mulla...).
 
:hug: :hug: ellalle tädistä ja höyrypäälle negasta!

tervetuloa uudet jännääjät!

ON: Negahan se eilinen testi oli, vaikka enpä kyllä uskonutkaan et se ois paljon muuta voinu näyttää tuohon aikaan kierrosta ja muutenkin. Nyt siis lääkekuuria popsitaan menemään ja muuten olo alkaa kohentua, lämmöt edelleen vähän ylhäällä ja mahaa nippailee, mut voi johtua kyllä samalla tuosta tädin enteilystäkin.
 
:hug: :hug: Ellalle ja muille tädin yllättämille, ja negan saaneille. Mieluumminhan sitä iloisia kuulumisia lukisi, mut tää on nyt tätä, ehkä nyt useammalla ikäviä hetkiä, mut ehkä sit samalla lailla plussaryöppy vaikka syyskuulle :) Tsemppiä kaikille!

ON:Ovis ilmeisesti ohitettu ja toivonmukaan hyvin hyödynnetty, nyt vaan sit 2vko jänniä aikoja. Mulla on aika pahoja ovisoireita, alaselkä oli perjantaina mku tules, ja rinnat niin arat ettei voinu ees kylellään nukkuu, mut kyl ne tästä häviää. Mies on vähän hassu, ku se luulee et mä oon raskaana, ku rinnat on arat, koitin sille selittää että se on vasta ovulaatio ;)
 
Joo syyskuulle plussaa sitten, mulla on sillo loppukuussa synttärit ja meillä on 7v-hääpäivä, miten hieno lahja plussa sillon olisikaan (ja kuinka ottas päähän jos täti tulisi just sillon..).
kp2 ja vuoto on runsasta omaan normaaliin nähden, mikä nyt ainakin kertois hyvästä limakalvosta yms.
 
kyllä tää elokuu oli ihan syvältä sieltä jostai! :kieh: :kieh:
paljon ollaan saatu negoja testattua ja monet on täti yllättänyt ja niin se vissiin koittaa muakin yllättää. vieläkään en oo ihan 100% varma että onko nää menkat vai ei,siis tänäänkin on muutamaan otteeseen tullut hiukan punertavaa,mut ei muuta,siis ku ei ees siteeseen asti tuu! :kieh: alkas nyt kunnolla ees.. jos ei aamuun mennessä oo hnat auennut,ni teen varuiksi testin,mutta mitä luultavammin alkaa ku selkää juilii nytkin ihan "mukavasti"

muttaa syyskuulle puhaltelen ¤¤¤¤ paaaaljon PLUSSIa!!! :D
 


Hippuli-81..................kp 69/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 45/28...............................
Ainoska.....................kp 42/32...............................yk1
Vuorovesi..................kp 34/26...............................
KS09..........................kp 34/44..............................yk2
kaapo80....................kp 33/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 33/30...............................
HooÄs........................kp 31/29...............................yk1
HayLina.....................kp 27/29................................yk9
höyrypää...................kp 27/?.................................yk1
Danuli79....................kp 27/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 27/30...............................yk3
Lilianne......................kp 25/28-32............................
Ansku-82...................kp 24/35...............................yk10
Cladoceran................kp 23/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 22/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 21/31-42..........................yk3
very important baby..kp 21/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 19/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 19/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 14/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 12/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 11/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 9/25.................................yk2
Oravannahka............kp 9/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 8/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 7/28..................................yk1
kapa..........................kp 5/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 5/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 2/24-46............................yk11



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
hei. saanko liittyä iloiseen joukkoonne?

Olen jo 12/09/08 syntyneen pojan äiti.
ja tein tänään haamuplussan. (oli melko selkeä kuitenkin).
ja testi jonka tein 99% varma.

huomen aamuna teen uuden testin aamupissasta joskos ois tummempi! :heart:
 
Onnea Satunen89 :flower:

Mulle iski epäusko koko raskautumisasiaan. :ashamed: Kun sorruin niitä ovistestejä koittamaan enkä vaan oo saanut vahvaa viivaa...Viiva kyllä vahventunut muttei ollut missään vaiheessa yhtä vahva kontrollin kanssa saatikka vahvempi :|
Peittojen pöllytystä kyllä ollut mutta lienkö sitten tämä eka kierto ovuloimaton...?
Vai eikö testit vaan näytä ovista?
Mulla on lauantaista ollut vatsan jomotusta,kuin menkat alkais ja itse oon sen laskenut oviskipuiluksi,+oksettanut-niin mua on kautta aikojen tehnyt oviksen aikaan...
Äh,on tää yrittäminen henkistä tuskaa :/

JKVY kp 15/?
 
moroo..

Tuli sitten tilailtua eilen isokasa testejä.. :D Oon aina niin malttamaton et on pakko testailla jo hyvissä ajoin ennen menkkoja.. :snotty: Mulla on molemmat edelliset (yks keskeytynyt km ja esikoinen) tärpänny heti ekasta kierrosta ni on jännä nähä miten nytten käypi.. Kovasti ollaan yritetty jo harjotella... :xmas:
 
Hip hei. Täältä syvältä maanraosta ylös kaivautunut ja uutta puhtia taas saanut, odottaa innolla tulevaa viikonloppua. Edellisten kuukautisten tuomasta pettymyksestä on taas kuin ihmeen kaupalla selvitty, vaikka se niin vaikealta tuntuukin aina. Ja teille muille, taas uuden yk:n aloittaneille: Samassa veneessä tässä ollaan, ymmärretään toistemme pettymyksen tunteet. Uusi kierto ja uusi mahdollisuus.

Ja juurikun vähän tämä järisyttävä vauvakuume hieman hellittää, ("että eihän se haittaa vaikka tässä nyt menisi vaikka vuosi vielä"), niin hetken päästä se iskee taas takavasemmalta suurempana kuumeena kuin koskaan :) Ja se vauva pitäisi saada heti, 9 kuukauttakin on liian pitkä aika odottaa :LOL:
 

Yhteistyössä