*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Höyrypää :hug: negasta.

Selmiina tervetuloa joukkoon! Toivotaan juu että pikavisiitille ;) en haluu latistaa sun intoiluja, mut mulle ainakin joistain antibiooteista tulee huono-olo ja oikein oksettaa, mut toivotaan että sulla on ihan jostain muusta, miljoona kertaa mukavemmasta asiasta :p

Marr mullakin on ollut jo pari päivää huono-olo, mut vasta tänään tummin viiva ovistestiin ja kunnon limat, lämpöjä en oo mitannu. Ajattelin jos sais miehen tänään peittoja heiluttelemaan ;) luulen ettei teillekkään pahaa tekis, siis ompahan ainakin kaiken varalle reenattu :p

Lilianne pidetään peukkuja että pääsisit plussan testaamaan! Oireet ainakin kuulostavat positiivisilta!

KS09 koita jaksaa odotella, vaikka pitkähän se odottavan aika on :)
 
Hihii kohta tääkin päivä menny ilman tätiä :D Mutta huomenna olisi vielä ihan normiaika jos menkat alkaa.. Ei kyllä onneksi ole mitään merkkejä.. Eniten tässä pelkää, että hoidosta huolimatta nyt kierto venähtäs yli edellisten enkä oo paksuna. Tulispa jo huominen..
 
Elluska, mullakin lämmöt iltaa kohti tänään noussu (0,4 enempi ku aamulla oli). Mulla ei tunnu mitään!! Siis ihan kummallista! Ei edes menkkasäteilyä!! Mitenkähän päin mun pitäs olla? :| Jospa täti on päättänytkin tulla ylläribesöökille eikä ilmottele etukäteen?
 
Ella peukut pystyssä et täti pysyskin poissa vielä seuraavat 9kk ;)

Höyrypää en oo varma, mut luulisin et noita lämpöi mitataan ja verrataan vaan aamulämmöistä. Mut siis vaan luule, koska itsellä ei oo tosta kokemusta. Mut luulis et lämmöt voi päivän aikana heitellä ja voi olla et illalla on normaalistiki korkeemmat lämmöt. Mut pidetään sullekkin peukut pystyssä! Ja plussatuulia kaikille sitä jännääville++++++++++++++++++ :whistle:

ON:täällä saatu tänään ovisplussa, tosin luulin et se oli plussa jo eilen, mut menin sit viel tänään tekee testin ja oli viel selkeempi plussa. Tosi hyvä muuten noi fertestin ovistestit, ekaa kertaa niitä tässä kierrossa käytin ja voin kyl sanoo et tän päivän plussassa ei oo tulkitsemisen varaa :p tein huvikseen one stepin ovistestinkin aamulle, ja plussa se oli siinnäkin, mut ei kyl niin helposti tulkittavissa, jotenkin ne viivat oli keskenään erilaiset. Täytynee siis saada mies peittoja heiluttelee tänäänkin ;)
 
joo aamulla oli taas 36,9.

Danulille sähinää makkuukammarin puolelle! =) Ja kaikille hyvää viikonloppua, mä lienen hiljennyn täältä, kun tulee muuta touhua ! Mites Ellan tilanne tänään? Jännittää puolestasi! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
 


Hippuli-81..................kp 67/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 43/28...............................
Ainoska.....................kp 40/32...............................yk1
Vuorovesi..................kp 32/26...............................
KS09..........................kp 32/44..............................yk2
kaapo80....................kp 31/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 30/30...............................
HooÄs........................kp 29/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 26/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 25/29................................yk9
höyrypää...................kp 25/?.................................yk1
Danuli79....................kp 25/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 25/30...............................yk3
Lilianne......................kp 23/28-32............................
Ansku-82...................kp 22/35...............................yk10
Cladoceran................kp 21/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 20/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 19/31-42..........................yk3
very important baby..kp 19/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 17/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 17/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 12/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 10/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 9/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 7/25.................................yk2
Oravannahka............kp 7/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 6/28-30............................yk10
kapa..........................kp 3/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 3/28-34............................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
Huomenta! Täällä mennään kp 26/24-25- ja ainakaan vielä ei täti ole ilmoitellut mitään. Joskus vatsassa tuntuu jotain mut sitähän tässä ollut jo parisen viikkoa. Onhan tässä päivää jäljellä vielä, niin sit kierto pysyis samoissa edellisten kanssa. Testiä en tee kuin aikaisintaan su, kun viimeksi ke negasin.
 
Ella-83Peukut pystyssä :hug:

HooÄs pientä päivityspyyntöä,tänään kp 12/? =)

Tänään ovistestiin muodostui lähes kontrollin vahvuinen viiva,että jospa ovista tiedossa vkon loppuna B) Vatsa on itseasiassa kipeä ja huono olokin vaivaa-mulla vanhasta muistista näitä oireita oviksen aikaan ennen ollut...
Toivotaan parasta,kuten kaikille muillekin!!

JKVY
 
Moikka moi :wave:

ilmottautuisin mukaan. Elikkäs uudelleen harkinnan jälkeen ollaan miehen kanssa päätetty alkaa yrittämään pikkukakkosta tästä kierrosta alkaen. Aluksi mietittiin että teemme toisen vasta muutaman vuoden päästä, mutta nyt tulimme siihen päätökseen että pieni ikäero olisikin parempi, esikko siis nyt 1 v 1kk. Tällä hetkellä mulla ois kp 7/28-? Eli oon vähän aikaa sitten lopettanut imettämisen niin kierto on vielä vähän sekasin.. =)
 
Oravannahka, tervetuloa mukaan!! :wave:

Äsken kolahti testit postiluukusta. Ja enhän mä voinu vastustaa kiusausta testata...Nega...Mut ei näy tätiäkään. :/ Onneks noita testejä on vielä 9kpl, ni voin testailla oikein urakalla. :D
Varmaan su aamuna sit seuraavan kerran. Elän siihen asti toivossa kunnes täti kurvasee. Kakkosen kohdalla positiivinen testi tuli vasta 9päivää menkkojen ollessa myöhässä.

Plussarikasta viikonloppua ja te kellä ovikset tulollaan, niin ankaraa peittojen heiluttelua!! :D
 
Heipähei!

Pahoitteluni kaikille jotka testasivat negan tai saivat tätin kylään :flower:

Mulla vielä ajatukset pysyneet kurissa, kun testipäivään on aikaa pari viikkoa. Testaan siis perjantaina kahden viikon päästä, jollei täti ole tuolloin vielä tullut. En tiedä onko hirveästi mahdollisuuksia, ovis meni vähän ehkä sivu suun kun pikkuneiti valvotti juuri silloin läpi yön...
 
täällä ei mittään uutta! :kieh: :kieh:
keskiviikkona testasin negan(vai oliko tiistai?) mutta menkojakaan ei ole vieä näkynyt. aamulla oli tosi menkkamainen olo,mahaa juili ja oli hiukan punertavaa(vaalean punaista :LOL: )valkkaria,mutta sitten ei oo ollut mitään koko päivänä. nyt on siis 31/30 vaikka lista toisin sanookin ;)
jos ei tätiä kuulu maanantai aamuun mennessä,ni ei muuta ku testiä tekemään. aika varma oon kuitenkin että menkat alkaa ennemmin tai myöhemmin,ku se mun tekemä testi oli kuitenkin mammaksin herkkä testi ja eikös se näytä jo "etukäteen" raskauden.. mutta ihan ei oo viel toivoa menetetty,vaikka aika vähissä se on taas.
 
Mä oon kohta puolihullu täällä kun oireita etsin.. Nyt ei ole muuta kun hieman alakuloinen mieliala, joka monesti on just ennen menkkoja. Joskus vatsasta nipistää mutta muuten tosi rauhallinen tilanne. Sillon oviksen jälkeen muutamia päiviä mulla oli raskaus olo, mutta sit se katosi ja oireetkin vähenee koko ajan. Ehkä osa oireista oli ovikseen kuuluvia??

Toisaalta eikös Varanikkikin ensin ollut satavarma ja kiukkunen tädin tulosta, mutta plussahan sieltä pärähti sitten kuitenkin.. Tuo antaa vähän toivoa.. Mutta sitten taas tulee epäusko omaan kroppaan, olihan noita lyhyitä kiertoja edellinen taas 38 päivää...
 
on se mukava että mun ei tarvi yksin seota ;) Onneksi Ella sekoaa mun kaverina :D
ei vaiteskaan,toivottavasti me nyt saatas ne plussat niihin testeihin viikonlopun aikana,tai jos ei ni tulis se täti ennenkuin seotaan kokonaan.
jos venyy kovin pitkälle ens viikkoon ni mun mies varmaan saa tilata valkotakkeja ens viikolla mulle ;)
 
Kyllä se niin on että tätiäkin ärsyttävämpää on jos kierto venyy eikä ole raskaana. Oikeen pistää vihaksi kuinka monta testiä niissäkin kierroissa tein, mitkä oli mulla 43-46 päivää.. Toivottavasti ei enää noihin lukemiin tarttis palata. Homeopaattinen hoito kummiskin kaksi edellistä kiertoa laittoi kuntoon, niin miksi nyt venyisi... Tässä ku pohtii ja pohtii nii tekis mieli testata jo huomenna mutta piru vie en halua kattoa tyylipuhdasta negaa! Sunnuntaihin siis annan aikaa tädille tulla...
 
Täällä käyty aamulla lääkärissä kun eilen illalla nousi kuume ja alamaha alkoi kipuilla toden teolla. No vasen munasarja on tulehtunut, et nyt sitten kaksi antibioottikuuria kerralla nassuun. :( Huomenna pitää kuitenkin r.testi tehdä kun nuita lääkkeitä ei saa syödä jos on raskaana. Mieli on kyllä melko maassa. Lääkärin mukaan raskaus on aika epätodennäköistä ja tulehduksen takia myös vauvan kuuluminen on voinut kestää... No jospa se sieltä sitten tuliskin seuraavassa kierrossa samantien kun saa tuon tulehduksen hoidettua pois! :kieh:
 
En saanut eloplussaa :'( Täti kurvasi heti aamusta ja tästä lähti sitten yk 11.. Mua ketuttaa kaikki taas ihan täysillä. Taidan taas lopettaa lämpöjen mittaukset kun ei ne mitää kerro. Ovisplussa kertoo enemmän. En tiiä jaksanko kuumeilla ensi kiertoa vai annanko taa mennä omalla painollaan. Riippuu miten täältä pohjalta jaksan taas ylös kömpiä :'( :'( :'(
 
Ella-83 :hug: :hug: :hug:

On:harjoittelu jatkuu kiivaana :p Tulosta saa vielä odottaa,kurvaako täti vai miten käy...
Kp 13/? mennään!
Tänään päästään miehen kanssa kaksin syömään ja iltaa viettämään,merkkipäivämme :flower:
 


Hippuli-81..................kp 68/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 44/28...............................
Ainoska.....................kp 41/32...............................yk1
Vuorovesi..................kp 33/26...............................
KS09..........................kp 33/44..............................yk2
kaapo80....................kp 32/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 32/30...............................
HooÄs........................kp 30/29...............................yk1
HayLina.....................kp 26/29................................yk9
höyrypää...................kp 26/?.................................yk1
Danuli79....................kp 26/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 26/30...............................yk3
Lilianne......................kp 24/28-32............................
Ansku-82...................kp 23/35...............................yk10
Cladoceran................kp 22/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 21/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 20/31-42..........................yk3
very important baby..kp 20/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 18/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 18/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 13/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 11/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 10/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 8/25.................................yk2
Oravannahka............kp 8/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 7/28-30............................yk10
kapa..........................kp 4/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 4/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 1/24-46............................yk11



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
Ellalle ison iso :hug: Harmittaa tosi paljon sun puolesta. :( Mutta älkää vaipuko epätoivoon, kyllä te vielä sen plussan päräytätte! Toivottavasti syyskuun lopulla. ;)

HayLinalle pikaista parantumista! :hug:

jospakuitenkinvieläyksi, ahkeraa jumppailua vaan sinnepäin! :whistle: :D

ON: Täällä ei tätiä näy. Alavatsaa ja selkää jomottelee siihen malliin, että eiköhän ne tän viikonlopun aikana ala. :|
 
Moi.

Kaikille tädin kohdanneille iso hali näin ensi alkuun. Tsemppiä ja jaksamisia piinapäivien kanssa kamppaileville ja onnea testaukseen.

Tänne ei mitään uutta. Ei oireita ei mitään. Kamalasti vaan tän päivän aikana tullu valkkaria. Mutta en pidä sitä minään enteilevänä merkkinä mistään. Lämmöt on ihan hitusen korkeammat ku normaalisti. Mut hei niinhän ne aina tuntuu olevan. Otan ihan löysin rantein tän kierron ku oon n. 99,999% varma et tässä kierrossa ei mitenkään oo voinu tärpätä. Menkkoja odotellaan n. viikon päästä saapuvaksi (jos kierto on jälleen se 30 pvä) tai sit n. kahden viikon päästä. Kuka tietää...

Nyt vaan nautitaan syysilloista ja viikonlopusta! :)
 
isot halit kaikille joille täti on hyökännyt kylään!

täällä ei vieläkään uutta kerrottavaa.
eilen oli pientä oireilua menkoista,oli parilla vessareissulla punertavaa valkkaria. eikä ees isännän kans jumppaaminen saanut hanoja aukeamaan vaikka yleensä se sillä konstilla onnistuu. nyt on sitten pieni,vilkas mielikuvitus alkanut laukkaamaan,että entä jos sittenkin pupuilut ois tullut oikeaan aikaan,vaikka jossai vaiheessa pelkäsinkin että ollaan oltu pahasti aikasessa ja myöhässä.. mutta eiköhän se täti kurvaa normaalia vihasempana paikalle ennen ku huomaankaan. jos maanantaina ei oo menkkoja kuulunut niin sit aamulla testaan...

hauskaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä