++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Tellu30: Mulla vaivaa kanssa tuo unettomuus aamuyöllä...Eilen ja tänä aamuna herätty neljältä.... No, kohta sitten nukuttaa varmaan niin paljon, ettei mitään rajaa.

Mulla on menkkakivut huomattavasti helpottaneet, pikkuisen aina välillä tuntuu. Vatsa on vähän "turvonnut", valkkaria lorisee aivan tajuttomasti, rintoja pistelee ja vihloo, ummetusta, vähän öklöä oloa ja mieletön palelu.

Kyllä on niin epäuskoinen olo, että ei uskalla vielä oikein hurrata, kun niin paljon voi vielä sattua mutta parastahan sitä on toivottava ja oltava optimistinen... =)

MaybeSomeday & Toistaiseksi Nimetön 4+1---- :heart:
--> kuulostaapa aika säälittäviltä viikoilta... :ashamed:
 
Mä oon kans alkanu sekoilee niin et ensin en saa unta ja herään sit 4 aamulla, neiti kun herää ysiltä aamul ei millään jaksais nousta :eek:

huomasin et verta tulee koko ajan ikenistä siks raudanmaku suussa, tietty kaadan tuonki ettei hammas hygeniä oo parhaimmillaan ollu nyt joulun aikaan :whistle:

Jännittää en tajuu miks :headwall:
 
MaybeSomeday Paljon paljon onnea, oikein ihanaa :heart:

Lähdetään huomenna reissuun miehen kanssa niin en pääse pariin viikkoon kirjoittamaan, en kuitenkaan katoa minnekään! Yritetään sitä lomavauvaa nyt :D

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE JA PALJON PLUSSIA VUODELLE 2010!!!!

Halit,

Lily-Jane
 
Maanantai 28.12

Ilmatar.........................kp 85/28...............................................yk3
KS09............................kp 74/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 73/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 72/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Piupula........................kp 53/30-39......23v........1.lapsi......yk4
miimii.......kp 26/35.................22v.........................yk1
Mahdotontako.............kp 30/27-29..........................................yk3
HayLina........................kp 27/29-32...........................................yk
Annmari-76.................kp 25/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Ella-83.........................kp 24/24-61.........................................yk13
Leli82...............kp 23/29..........2.laspi...yk2
nelli5.......kp 23/25-28.............yk
very important baby.....kp 22/28-31 ...........yk
Riemu..........................kp 21(23)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 21/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 20/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 16/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 13/33............30v..........3.lapsi..........yk2-3
icefairy.........................kp 13/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 11/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 5/28-32.........24v.........1.lapsi...........yk3
Minnäi.......kp 5/30....30v...4.lapsi..yk 1
Kerrostalokyttääjä............kp 4/30............30v......3.lapsi......yk3



Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran




Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....27.12.................


 
Tuo on kyllä jännä tuo aamuvirkkuus.. Noh, kohta sitten ei enää missään vaiheen ollakaan enää virkkuja. :LOL: Toivottavasti.. ;)

Plussatuulia toivottelen teille kaikille ja oikein hyvää tulevaa vuotta! :flower:
 
huomenia!

Mulla yk1 lähtee siis käyntiin. Kierrosta en niin kauhia tarkka ole koskaan ollu (en merkkaile mihinkään), mut vois laittaa tuonne listalle vaikka 5/30.

Tänään meillä alkoi sitten arki joulun jälkeen, molemmilla töitä. Sitten uutena vuonna mulla vapaata. Mitäs suunnitelmia muilla on uv-ksi? me ollaan perheen kesken kotosalla, herkkuja ja rakettejaki hiukan.

Vitsi son aina niin ihana lukea noita ensioireita sekä alkuvaiheiden mietteitä ja tuntemuksia. Itse hiukan jännittän sitten sitä pahoinvointia sekä väsymystä, miten sitten pärjääpi :|
2 ensimmäistä raskautta meni alkuusa oksentaessa 24/7 mutta kolmas olikin helpompi, toivotaan samaa nytkin :D
 
Mulla meni ekassa raskaudessa ensimmäiset 20 viikkoa oksentelulla (sairaala tuli tutuksi) vielä olin kokkina :headwall:

Kaikille: Oon hämmentynyt kun lämmöt on vielki alhaalla 35.9-36.2 yleinsä on 36.6 mun hedelmälliset päivät oli sillon 20-25 päivä..

Mulla on silti kauhee hedari mut kaikki muut ovis oireet menny mm. tissit ei ole enään kipeet ja huimaukset sun muut kiukut on ohi..

Oon varma ettei ekasta tärpänny mut miten mulla on silti tänään viel ovis oireita, onko joku superovulaatio ollu? :LOL:

Muilla kokemuksia`? :attn:


Hyvää tulevaa plussa vuotta kaikille :heart: :flower: :wave:
 
Onnea Tellu ja MaybeSomeday! Mahtavaa lukea plussauutisia! :heart: =) Toivotaan että teillä menee kaikki hyvin nyt! :)

:hug: kerrostalokyttääjälle! Varmasti pahinta kun saa ensin iloita plussasta ja sitten se viedäänki pois. Tuntuu pahalta sun puolesta. :hug:

ON: tänne ei ihmeitä. Tissit on kipeet ja mahaa vihloo melko kovastikki välissä ja parina aamuna ollu ny huonoa oloa, mut oon silti ihan 100% varma et se täti tulee ke tai to.
Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Lily-Janelle ihanaa matkaa ja toivottavasti se matkavauva nyt saa alkunsa siellä. ;)
 
Hip! päivitin ton listan :)

).( Noniin, nyt lähtee multakin terolutit käyttöön, kun ei vuotoa kuulu eikä näy 10 päivää pitäs nyt niitä syödä ja sitten pitäs vuodon alkaa :) . Sitä se stressi aiheuttaa näköjään.. :/ noh, onneksi nyt koulu on ohi, niin stressitaso paaaljon alhaisempi. Näköjään vaan aika sressi altis ihminen olen xD minnäi mennään UV:na laivalle avokin ja sen kavereiden kanssa :) tulee varmaan mukava reíssu :)

*muoks* miimii jos vaan hormonit vähän sekasin tai myöhempi ovis ollut sitten kuitenkin? :)
 
Tänään kp 13 ja en oo ostanu nyt niitä ovisliuskoja.. iha turhii ne on ku ei oo tähänkä asti "toimineet", tosin siitä vaan ties sitte että koska täti tulis. No nyt vaan joka toinen päivä peitot heilumaan, tänää olis taas vuoro. :LOL:

Hyi ku tuli ainaki 3 kiloa jouluaikana, nytki tässä suklaata vedän napaani. :S
 
Eli uuden tutkimuksen mukaan kannattaa harrastaa joka päivä seksiä (jos jaksaa :snotty: ) kuulema on siittiöille parempi kuin tuo jokatoinen päivä.

Syy tuohon oli kuulema verenkierron säännöllisyys, tärppäys sekä dna vaurioutuminen vähenee siittiöissä.

Jos miehellä kuitenki on keskimäärästä vähempi siittiömäärä (lääkärissä käytyjä miehiä tarkoitetaan) suositellaan vasta sitten tuota jokatoinen päivä. :attn:

Hormoonit vois mun kohdalla sekasin koska ennen ykköstä mulla oli kierto ihan sairas.. voikun ei menis

:ashamed:

Tänään kävin kampissa ja voi että ne pienet bodyt ja muiden raskausmahat oli niiiiiiiiiiin ihania!! :heart:


"MUOKS"

Lämmöt meni nyt normaaliksi ja ovis oli sitten eilen tai sillon jouluaattona.. tiedän ettei tärpänny koska viimekerralla mulla nous lämmöt heti oviksen jälkeen :ashamed:

Oon teidän kanssanne vielä helposti seuraavan kuukauden :wave:
 
täällä käyty digitesti ostamassa samalla kun alessa..ja noin 30sek meni kun näyttöön tuli teksti "raskaana" joten :D huomiseksi mulla vielä ihan tavallinen testi on ja semmonen viikkonäytällinenkin jäi vielä jemmaan...niitä kun sai ton viikkonäytöllisen kun osti ni sen tavan digitestin kaupanpäälle...yht 12e ..nyt meille kaikille vaan PALJON tarrasukkia matkaan! ja taulukkotietoa..yk 6 ja kp 28/30 plussannut jonka siis kp 29/30 nyt sain vahvistettua =)
 
Ella mä en noista aamulämpöjutuista niin ymmärrä, mut jos lämmöt laskee ennen ovista, niin oisko sulla 25.12 voinu olla ovis? vai voiko noi lämmöt olla alhaalla noi kauan, ja sitten nousta? Toivotaan et ovis ois ollu, vaikket sitä testiin saanu bongattua!
 
Onnea plussaneille :flower: :flower:

Itse luulen taas bonganneeni oviksen ja sitä kyllä hyödynnettiin useana päivänä, greippimehua litkin urakalla ( toi Lidlin mehu in jopa juotavan makuista ) ja sormet + varpaat ristissä raskautumisen puolesta =)

Palkitsin itseni eilen tatuoinnilla, jota olen nyt vuoden kohta siirtänyt sillä ajatuksella et sit raskauden jälkeen, mutta kun ei se ole kovin lupaavalta näyttänyt toi homma niin yksi haave toteutettiin sit nyt ja toista ei voi kuin toivoa :heart:
 
piprane ema Millasen kävit laittamassa? :) Mun mies kävi 22 päivä joululahjakseen pojan kuvan rintaan, siinä luki jo nimikirjaimet mutta nyt tuli tosi hieno ja sano et kylse 3 tuntii jo alkaa tuntuu. :DD


Mulla tuli kp 12 valkovuotoa ja huippas koko päivän ja eile tosissaan muute tajusin ettei enää tullu. Oliks mulla ovis noin aikasi jo??? No en kyllä usko.. mutta eikös toi pyöryttäminen kans ollu joku ovisoire.. no tiiä niistä nyt sitte.
 
Oviksen aikana pyöryttää ihan samalla lailla kun raskaudessakin et kiitti :headwall:
Tänään olis sitten mulla tullu kurkku kipeeks sopivasti ja on hönttöolo, kiva kun tulee pahimpaan aikaan kipeeks muka :snotty:

Jos olisin vähänkään positiivisempi ihminen veikkaisin raskausoireeksi tuon nuhan mut lämmöt 36.3 eli :headwall:
 

Yhteistyössä