++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

Plaah.. huomenta vaan kaikille!! :) täällä ei vieläkään menkkoja, sais kyllä nyt sitten alkaa, jos en ole raskautunut, kun muuten menee kierrot taas ihan mönkään, kun kuitenkin ovuloin ihan varmasti 15.10 (testit+lämmöt).. tiedä nyt sitä sitten.. jos menkat ei ala su mennessä, niin meen ihan suorilta otattaa verikokeella, niin ei tarvitse arvuutella sitten mitään :) *iso huokaus*
 
Se onkin sitten jo perjantai!! Täällä kp12 ja ovista odotellaan ja testaillaan kovasti...jospa saisin sen näkyviin tässä lähipäivinä tai viikon sisällä. Vielä en ainakaan ole tikkuun saanut haaleatakaan viivaa lähestyvän oviksen merkiksi.
 
Piupula: täällä täsmälleen samat mietteet. Mulla tänään 30/28 ja tein tovi sitten clearbluen testillä NEGAN :headwall: ei oo ees mitäään menkkamaisia tuntemuksia. En kyl tehny sitä testiä aamupissasta. Ja hetken jo kuvittelin nähneeni siin ihan haalean haamun. mutta nyt kun katson ni en näe sitäkään. Jos ny sit viikonlopun yli odottelisin. Jos ei sitkään ala ni voinko vaan mennä tonne kunnalliselle- siis terveyskeskukseen varata ajan tän takia, että tekee sen verikokeen?
Aurinkoista perjantaita kaikille :heart:
 
Tänään kp 19/28 ja aamulla sängystä noustessa vihlaisi kohdun seutumilta voimakkaasti... :eek:
Rinnat kihelmöivät jännästi,ovat kovin raskaan tuntuiset ja liivit täyden tuntuiset.
Flunssaa vaan pukkaa päälle
:(
 
Huomenta!

Tää malttamaton testasi aamulla vailla on kp23 ja dpo12... ja kerkesin lokakuun haamujen haamun saada :eek: :)
Mutta tätä ei voi vielä ottaa todesta ettei käy niinkuin syyskuussa :ashamed: :'(
Pitää vielä ensi viikollakin testailla josko viiva vahvistuisi...

:hug: tädin yllättämille
 
Varovaiset onnittelut,Amati :hug: Toivotaan että nyt käy hyvin :flower:
Maybesomeday :hug: Kurja täti!!!


Oma napa rauhallinen,odottelen vaan kierron loppuun,ei toiveita ei epäilyksiä,kaikki on avoinna mahdollisuuksille
:D


Rentouttavaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Annmari-76 ainakin neuvolaan voi kait mennä ja pyytää verikokeeseen lähetettä.. :) mun käsittääkseni.. itse ajattelin käyttää vielä kun voin niin hyväkseni tota kouluterveydenhuoltoa :) Toisaalta toivoisi, että olisi vaan niitä ihmisiä, joilla alussa matala hcg-tasa, ja toisaalta niitä menkkoja.. jotenkin ei ton negan jälkeen jaksa uskoa raskautuneensa, ja sitten taas se haamujenhaamu kummittelee mielessä.. :ashamed:
ehkä se tässä sittenkun jotain selviää, kuhan nyt pysyy ton viikonlopun täysjärkisenä ja lakkaa murehtimasta asiaa :headwall: onko sulla tullu sellaisa kovia kipuja alavatsaan jotka kestää ihan hetken aikaa ja sitten menee pois? mulla tullut nyt pari kertaa tassa 3päivän aikana, eikä ikinä ole tuollaista ollut..? että mistä sitten lienee kysymys..???

MaybeSomeday ihana kun jaksat olla noin pirteänä :heart: :heart:

Ainiin.. aloitan huomenna kun pääsen sängystä rantautumaan koneelle, niin uuden keskustelun +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++
 
Täällä ihan outoa :( Mulla on aamusta asti ollut ihan menkkamaisia jomotuksia ja paineen tunnetta alamahassa. Ovista se ei voi olla, koska mulla on paaaljon pidempi kierto, ja toisekseen se ainoa kaapissa ollut ovistesti näytti tyylipuhdasta negaa. (näin hyvin mun testaamattomuus piti :LOL: )

Mistähän tämmönen vois johtua? :eek:

:hug: sitä tarvitseville! ja plussatuuli lisäksi kaikille!
 
KS09 eikö tuo kuitenkin vois olla oviksesta johtuvaa? Mulla oli noita tuntemuksia kp 11 ja mun kierto noin 35, mutta on heitelly niin paljon, että uskon omalla kohdallani, että ovis voi olla jo aikaisin. Edellisen kerran, ku raskauduin, ovis oli paljon aikaisemmin kuin olisin itse uskonut.
 
Eile tuli iha haalea viiva ovistestii ja tänää tuli jo selvä. Se varmaa tarkottaa sitä että ovis on kohta tulossa? :eek: Eli ei varmaa tuukka nii pitkä kierto ku 38. :D

Tänää meiä yksivuotias taapertaja meni kaatamaan maitolasin peitolle.
Tyhmä äiti ku jätti sen olohuoneen pöydälle. :LOL:
 
päpsy79 Niin, eihän sitä tiedä, mutta mulla on kyllä ollut nyt kaikki 4 kunnon kiertoa synnytyksen jälkeen n.40 (tai on heitellyt 34-46, mutta 2 viimesintä on tuo 40), ja noilla kolmella kerralla, mitä ovista oon pongannut, aina ollut n. 14 vrk ennen seuraavia menkkoja... Joten siis en usko, että yhtäkkiä kierto oliskin vaan 29-30 :D
Ja tuo ovistestikin oli ihan nega, ei edes haamuviivaa tullut.
 
lily-jane mikä sulla oli kun tos loopis kävit? Mulla oli kans tammikuussa toimenpide(carsinoma in situ,cin3),mut sanottiin et raskauden yritystä saa jatkaa heti. nyt oli papa puhdas kun alkusyksystä oli kontrolli :)

Onnea kaikille plussanneille!!!!

Amatille :hug: toiottavasti se plussa vahvistuu ihanaksi punaiseksi viivaksi :)

ON:mul on kaamea krapula,erehdyin juomaan 3 olutta eilen,tyhmästä päästä kärsii koko ruumis,mut ku oli niin kiva istuskella ja jutella miehen kanssa :) kp12 (jouduin laskemaan yleensä tiiän tarkasti kp:T) ovista odotellen ja greippimehua juoden+foolihappo,d-vitamiini ja pupustelu kuuria noudattaen.tylsää tää alkukierto.onneks saa jännäillä muiden puolesta!
 
Siis kuinka paljon ennen ovulaatiota olette saaneet niihin ovistikkuihin näkymään edes haaleeta viivaa? Mulla ekaa kertaa one step-testit käytössä eikä vielä näy mitään vaikka ahkerasti testailen kun tosiaan se tilaamani paketti tuli reilun viikon päästä vasta perille ja mukana hyvitystikut :D . Mulla nyt kp 12 ja viikon sisällä ovulaation pitäis olla jos on. Voiko esim. kolme-neljä päivää ennen ovulaatiota jo näkyä jotain tikussa? vai pärähtääkö se suht nopeesti sitten LH-huipussa kahdeksi tasavahvuiseksi viivaksi? :whistle:
 
ovistikuista Ne voi nyt näyttää ihan mitä sattuu ennen ja jälkeen oviksen :D Siis haalee viiva on saattanut tulla jo ihan kierron alusta, kun on alkanut testaamaan, tai sitten vasta muutama päivä ennen ovista ja siitä päivä päivältä vahvistuu yhtä vahvaks. Sitten saattaa olla niin, että tulee yhtä vahva, sitten vahvempi ja taas yhtävahva, jolloin ovis tulkitaan vahvimman viivan mukaan.
Mutta tosiaan niitä haaleita viivoja saattaa näyttää ihan miten sattuu (esikoisestakin aika monta kiertoa niitä testailin)
 
Mulla kans tolleen mitän KS09 kirjotti, tässä kierrossa ovisplussa tuli vielä ihan yllättäen niin että edellinen päivä puhdas nega ja sit tulikin kunnon väriviiva (joka ei ollu pos. mutta tein digin, joka sit oli pos.)

Nyt mulla olisi dpo5 ja valkkaria lorisee taas ihan liikaa. Ei yhtään raskausoloa ja en kyllä testailekaan kun aikaisintaan dpo 12. Tuntuu vaan, että eiköhän se täti tule jo ennemmin eli liian aikaisin ovikseen nähden. Jos nyt koko ovista ees on ollut.
 
Piupula, mulla oli muutama päivä sitten aamuyöstä aika kovia kipuja.. ihmettelin mitä ne on! Nyt ei oo ollu mitään kipuja. välil jotain pientä jos tekee äkkinäisiä liikkeitä. Mut ei mul oo yhtään mitään raskausoireta nyt ollu. taitaa olla kierto vaan normaalia pidempi.
 
Piupulalle oli pakko tulla kommentoimaan noista kovista vatsakivuista että itse kun odotin ekaa, niin kärsin valtavista vatsakivuista 3 viikosta 9 viikkoon, mitkään lääkkeet eivät niihin auttaneet, kylmä hiki valui ja taju meinasi lähteä (yleensä yöaikaan, harvoin onneksi päivällä ) Ainut mikä auttoi oli konjakki, jota äitinikin oli ensimmäistä lastaan odottaessaan lääkärin määräyksestä naukkaillut :D Nyt ei muuta kuin peukkuja sinnepäin, että plussaa näyttäisi tuleva testi.
 
Ja flunssa sitten löi kunnolla päälle :'(
Yöllä heräsin hiestä märkänä,iho oli kuin suoraan suihkun jäljiltä :eek:
Jos nyt kierto 20/28 koska sitä uskaltaisi ihan varovasti testaamaan,utelias olen kovasti :ashamed: :whistle:
 
Huomenta! Ei ole vieläkään merkkiä ovulaatiosta...taitaa tulla pitempi kierto tai jotain siihen suuntaan. No, jatkan testailua ja odotan ihmettä! Tuskastuttavaa tämä odottelu! Lapset päätti tänään nousta tosi aikaisin .
Tsemppiä kaikille ! :heart:
 
Huomenta. täällä toivutaan jet lagista ja aurinkoloman jälkeisestä karusta arjesta :p

kiertopäivistä ei taaskaan mitään tietoa ja menkat pitäisi alkaa ensi viikon aikana jos alkaa, en ala testaamaan enkä mitään muutakaan, enää ei jaksa ressata. Tulee jos on tullakseen vaavi. :heart:

ja nyt näin ensilumenkin aamulla :D
 

Yhteistyössä