+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

Aloitin tämän kierron alussa greippimehun juomisen...Paljonkonhan sitä pitäis vetää päivässä? Oon juonut lasillisen eli noin 2 dl päivässä...On kyllä kaamean pahaa evästä Mies tulee tänään kotiin työreissulta, ihanaa... :heart: Ihanaa huomata miten pillereiden jälkeen keho herää henkiin, seksihalut on toisinaan ihan älyttömät, pillereiden aikaan piti aina välistä oikein pakottaa itsensä hommiin, että sentään joskus tuli seksiäkin harrastettua...Lisäksi mielialat on niin paljon paremmat ja kehossakin huomaa paljon muutoksia, esim. ovulaatiooireet yms. Itse söin pillereitä melkein kuusi vuotta ja nyt siis luomuna kuus kuukautta ja ilman mitään ehkäisyä viidettä kiertoa...Mullakin oli yk 2 ja 3 sellasia kiertoja, että olin ihan varma, että olen raskaana. Oli kaikenmaailman oireita mutta enpäs sitten ollutkaan...Jospa se vielä tärppäis...
 
Mulle tuli illalla hölmö ajatus mieleen :ashamed: Voiko raskautumisesta saada oikeesti nuha-kuumeen?

Ku sillon eka kerralla (siis nyt tätä yrittäessä ) mulla oli flunssa ja kuumeinen olo...nyt viimmekierrossa mistä siis plussa niin kans oli flunssa ja kuumeinen olo... Ja taas illalla alkoi aivastelut ja posket punottaa,lämpö ku nyt mittasin niin oli 37,2.
Vaikka en tiedä uskaltaako sitä edes toivoa, et heti uudestaan onnistuis :ashamed: Toive ajattelua vaan...mut kai sen viikonpäästä tietää :D
 
Sintsu78Raskausoireet=vilustumisoireet =)
Kun aloin oottaa kakkosta jäin "vilustumisella"ystävälle kii alkaneesta raskaudesta...Valittelin palelua ja tukkoisuutta =)
Ja seuraavan kohdalla toinen ystävä tuli kylään kesäkuussa ja mulla oli villatakki yllä ja hän arvasi heti mistä kyse :LOL:

Mulla itsellä päällä lentsu,lämpöä 37,4 paikkeilla.Pienet on oikeesti taudissa,oonko mä vai alkaako kk:t pian kuitenkin.
Mutta joo,raskaus voi alkaa vilustumisoirein :hug:
 
Mä liityn kans mukaan, eli YK 1 menossa, kp 20/30 ja esikoista...peitot heiluivat juuri ovulaation aikana eli nyt vaan jännitetään... Joitain oireita vähäsen jo ollu (en ole varma kuvittelenko vai toivonko niin paljon, että keho oireilee) eli väsymystä, nipistelyä vatsassa, tänää aamulla oli pahoinvointia ja sitten ollu pientä huimausta aika usein, lisäksi kokoajan jääkaapilla ihmettemässä ja syömässä, käyn myös usein vessassa ja juon kokoajan... Toivottavasti testit nyt tulis ens viikon alussa, että sais tän epävarmuuden johonkin suuntaan :D
 
Pikainen piipahdus.Vkonloppureissuun lähdössä,koneella vasta su illalla tai maanantaina =)
Omassa navassa ei muutosta,ei menkkoja ,ei raskausoireita(kaikki oireet hävis pari päivää sitten...)lämmöt on kyllä 37 tuntumassa mutta onko flunssalla siihen syy...
Vatsaa särki kovasti yölä,joten kain ne pirhanat sieltä saapuu...
Hyvät viikonloput kaikille!!!! :flower:
 
Eli tänä aamuna sain varmistuksen parina edellisenä päivänä tulleisiin haaleisiin plussiin :)
Clear bluen didtetsi antoi tuloksen että olen raskaana 1-2 viikkoa hedelmäityksestä. Vähemmän kuin jos laskisi viime menkoista mutta näillä mennään!

Monkey
 
MaybeSomeday Mun mielestä se lasillinen päivässä pitäis riittää.minusta se vaan on ihan hyvää niin välillä menee melkein litra päivässä :p vaikka nyt en oo kyllä ostanu ku saatiin anopilta herukka mehuu...

JKVYHauskaa lomaa ja toivotaan ettei täti tule...

MonkeyPaljon onnea :flower:
 
Monkey onnea :flower: :heart:

Nyt on tiputtu,lujaa ja korkeelta :|
Mensut alkoi reissussa,kipeinä ja tuskallisina :'(

Ja todella siis pudotti korkealta...Tyhmää,tiedän,mutta olin niin varma raskaudesta :ashamed: Mulla aiemmat lapset lähteneet alkuunsa ensimmäisestä kierrosta,jopa siitä yhdestä ainoasta kerrasta ilman ehkäisyä ja niin tietenkin oletin nytkin...

Joten saa päivittää...Kp 1/27 ja yk2<-elämäni ensimmäistä kertaa.... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaybeSomeday:
Aloitin tämän kierron alussa greippimehun juomisen...Paljonkonhan sitä pitäis vetää päivässä? Oon juonut lasillisen eli noin 2 dl päivässä...On kyllä kaamean pahaa evästä Mies tulee tänään kotiin työreissulta, ihanaa... :heart: Ihanaa huomata miten pillereiden jälkeen keho herää henkiin, seksihalut on toisinaan ihan älyttömät, pillereiden aikaan piti aina välistä oikein pakottaa itsensä hommiin, että sentään joskus tuli seksiäkin harrastettua...Lisäksi mielialat on niin paljon paremmat ja kehossakin huomaa paljon muutoksia, esim. ovulaatiooireet yms. Itse söin pillereitä melkein kuusi vuotta ja nyt siis luomuna kuus kuukautta ja ilman mitään ehkäisyä viidettä kiertoa...Mullakin oli yk 2 ja 3 sellasia kiertoja, että olin ihan varma, että olen raskaana. Oli kaikenmaailman oireita mutta enpäs sitten ollutkaan...Jospa se vielä tärppäis...
aikoinaan join ni laimensin vähän vedellä ja lisäsin sokeria :D
 
Mulla ei ainakaan greippimehun juonti vaikuttanu limoihin millään tavalla! Hävis kaikki limat kokonaan! Lämpötila tänään ehkä hitusen nyt noussut eli ovis olis takana päin, mutta suhteellisen kuivaa oli ennen ja jälkeen. Mielenkiintoista odotella minkälaiseksi tämä toinen luomukierto muotoutuu... En usko, että olisin erehtynyt muista ovulaatio-oireista, joita viime to-pe esiintyi, mutta muuten on kyllä hämmästyttävän tyyntä ollut.
 
Ei mennyt hyvin aukiolotutkimus. Ilmeisesti tukkeutumia putkissa. Sattui ihan saakelisti. Kuun lopussa mennään miehen kanssa sen lääkärin vastaanotolle ja katotaan mihin ryhdytään. Vituttaa... :'(
 
Ansku-82 :hug:

Alamaissa täälläkin,ihan kamala yskä päällä joka hakkaa ja hakkaa :x
Nyt tässä kierrossa en hötkyy,en osta testejä(r eikä o) ;)
En hötkyy ennenkuin menkat edes myöhässä.Piste.näin päätin,katsotaan pysynkö sanassa(pakko) :whistle:
 
Onnea plussanneille ja halaus tädin yllättämille :hug:

itsellä testaus lähestyy, mutta mä olen niin kipee niin kipee, että eiköhän se testi jää tekemättä ja täti tulee.. Vatsaan, selkään ja rintoihin sattuu aivan mielettömästi ja välillä ei pysty edes käveleen kunnolla :( Eilen makasin monta tuntia kipujen ja lopulta huonon olonkin takia..
 
Huoh...tänne ei vieläkään mitään uutta....kp on nyt 43/30.

Ainoat "oireet" on nyt että vessassa oon joutunut käymään vähän väliä, ku pissattaa koko ajan...ja tissit alkaa kipeytyy pikku hiljaa. Mahassa myös tuikkii jännästi aina välillä. Oikeelle puolelle yleensä.

Tänään tein siis aamulla testin, PUHDAS nega tuli... |O

Millonhan tässä pitäs alkaa tilailee aikaa lääkärille...
 
:hug: Kaikille tädin yllättämille!

Anskulle :hug: tutkimusten johdosta. Hyvä puoli kuitenkin et pääsitte asioissa eteenpäin, toivotaan että löytyy hyvä keino mikä auttas! Mullakin aika suurella todennäkösyydellä aukiolotutkimus edessäpäin, ja jotenkin olen aika varma että siitä tulee ikäviä uutisia.



 
:hug: osanottoni tädin yllättämille.

ja :flower: onnea keille plussa on vihdoinkin tullut.

En tiiä mitä tässä tekis. Menkat toista viikkoa myöhässä testit negaa,tosin 5 pv oli se ovulaatio ja silloin heiluteltiin peittoja,jos ois mahiksia niin millon voisin tehä testin? eikö se oo parisen viikkoa ovulaatiosta vai miten? tänään oli niin kummallisen oksettava/etova olo
että kävin terkkarilla tai siis yritin käyä että ois laittanu lähetteen labraan kattomaan verikokeesta oonko paksuna vai näkiskö sitä ees vielä? mutta se ei ollutkaan paikalla sitä mun tuuria,sillonko niiden apua tarvis.. :'(

turhaa mennee rahaa ku saa rätti haarovälissä päivittäin hipsiä kun pelottaa että hulahtaa täti ja jos se hulahtaa ni mulla on niin hemmetin runsaat että se tulis samaten läpi pöksyistä päälyhousuihin jos ei ois suojaa. :'( kurjuutta kurjuutta.
 
täti yllätti näin aamuisella :'( että mä en kestä!! No osasinpa sitä jo vähän ounastellakki..
ei muutako uusiksi yrittämään vaan.
Mutta se mua mietityttää että miks sillo muuan viikko sitte tuli haamu r-testiin? :'(
 

Yhteistyössä