+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

hui kun täällä on jänniä vaiheita Satunen89:llä, Oliivittaralle ja JKVY:llä! Toivotaan vahvoja +++++ !! :heart:

mulla ovis lähestyy, mutta petihommat jäissä. Odottelen sitä kuuminta ovisvaihetta, että olisin niin puoleensavetävä ja haluttava, että mies ei malttais olla voittamatta väsymystä ja masennustaan, vaan ryhdyttäs tositoimiin! :LOL: meillä siis ukolla vähän alavire päällä, kun on sairaana ressukka... ja mää hermoilen, kun meillä ei miehen työvuorojen takia oo mahollista sovittaa ovista ja miehen läsnäoloa yhteen.. vaikka eihän me varsinaisesti yritetäkään, on puhuttu vaan, että vahinko saa sattua!! :LOL: Mutta minähän yritän sitä vahinkoakin usuttaa kohilleen!!
 
Huomenta!

... hmph .... Täällä kävellään lujasti maanpinnalla :(
Testi näytti negaa, vähän niin pelkäsinkin, kun olen niin ajoissa liikenteessä :ashamed: Mutta räpäläkäpälät toimivat aamulla ennen kuin järki kerkesi väliin. Tämä jännitys on kyllä aivan sietämätöntä. Aikaisemmissa raskauksissa olen testit hakenut vasta kun kuukautiset ovat myöhässä, mutta en kuitenkaan jättäisi poies tätä kihelmöivää jännitystä!
Toivotan Kanssasiskoille voimakkaita plussia ja ajoituksen onnistumista petipuuhiin ;)

 
Oliivitar pahoittelut negasta! Toivottavasti oisit vaan liian aikaseen liikenteessä, ja plussaks viel muuttus!

Satunen ja JVKY tsemppiä testaukseen, toivotaan että saisitte plussia pinoon, ainakin oireet kuulostavat lupaavilta!

Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 7 :( Pari päivää ollut jo menkkamaisia kipuja ja tänään sit aukes hanat. Nyt masentaa kun mulla on noi pitkät kierrot ja seuraava ovis sitten n.4 viikon päästä :( En tiedä et pitäskö sitä käydä jo gynellä kysymässä noista kierroista jos sitä vaikka sais jotain apuja ja sais kiertoo vähän lyhkäsemmäks.
 
Heips kaikille! Täällä jännäillään, mutta testiä en vielä tee vaikka olis jo kp 28/28 :p Lämpö on kyl koholla ja paleltaa, mutta mutta, en uskalla toivoa lukuisten pettymysten jälkeen ettei taas tipu korkeelta ja kovaa :(

Mulla muuten lääkäri määräs keltarauhashormoonia, koska oli sitä mieltä että mulla voi olla hormoonit sekasin elimistössä, kun olen laihtunut n. 50kg :whistle: Jos nyt alkaa moonikset, ni pitäis alkaa syömään kp15 kp25 asti niin kauan kun tärppää.. Niitä hormooneja siis :D

Mutta paljon +++++++ tuulia kaikille!!! =)
 
10.9.09



Laura-vm86...............kp 47/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 45/26...............................
Selmiina.....................kp 38/30...............................yk3
monkey......................kp 37/32...............................yk2
Cladoceran................kp 34/37-42..........................yk7
Katinka-82.................kp 32/31-42..........................yk3
marrr.........................kp 30/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 30/??................................yk1
oliivitar.......................kp 29/30...............................yk1
Juupeli.......................kp 28/??................................yk5
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 25/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 23/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 22/27-34............................yk 8
Ainoska.....................kp 22/32..................................yk2
marjukka-82..............kp 20/25.................................yk2
Oravannahka............kp 20/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 19/28-30............................yk10
kapa..........................kp 16/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 16/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 14/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 13/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 11/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 11/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 10/29.................................yk10
Lilianne......................kp 10/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 7/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 7/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 6/30.................................yk10
very important baby..kp 4/20-30.............................yk2
pata-ässä..................kp 4/28-30............................yk3
Danuli79....................kp 1/28-41..........................yk7



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
 
Huoh...nyt siis menkat myöhässä viikon ja yhen päivän. Tänään sitte tein taas testin, nyt kylläkin aamupissasta. Kun oikein tirkistelin sitä tarkasti, MUKA olin erottavinani siinä ohuen ohuen hennon raidan....Sitte kokeilin kattoa ihan valoa vasten, (tämä kylläkin jo yli testiajan) niin erottui ihan silmällä nähtävä erittäin ohut viiva.

Noh..oireita on: maha on turvonnu ku rantapallo, välillä pistää ja tuikkii mahaan jännästi, nyt tänä aamuna ehkä hieman oksettava olo. Tai oikeastaan jo eilis illasta....


Mutta miksi jotku saa jo ennen menkkojen alkamista plussan testiin? Ja jotku vasta viikkojen päästä?

Turhauttavaa jo tämmönen...kun mulla ei ikinä oo myöhästyny menkat näin paljon, vaikka ois ollu stressiä yms.

Mutta plussatuulia kaikille! :wave:
 
Kiitos päivityksestä Ilolintu :flower:
On:ei mitään uutta auringon alla....
Hätäisenä tein testin aamulla,oli nega tai ehkä siinnä sellainen haamuista haamuin näkyi kun oikeen käänsi ja väänsi testiä :eek: Apteekin oma testi.
Hain kuitenkin herkkiä testejä parit kaappiin odottamaan,en voinut vastustaa kiusausta...

+++++Kaikille jänniä päiviä eläville!!!!!! :hug:
 
Selmiina jospa se on hento plussa,ovis ollut oletettua myöhemmin ja niin raskaus vasta niin aluillaan ettei tule kun haamu :hug: Joillakin viivat vahvenee kovasti myöhään!!

Mun haamuista haamuin oli kanssa sellinen että valoa vasten näkyi pare...
 
Toivotaan että nuo haamujen haamut nyt vahvistuvat :heart: ja ovat keväällä(kesällä ) jo sylissä asti d :D b

Minäkin taas alan kaikenmaailman oireita odotteleen vaikka oon ihan varma, et ei niitä mulle oikeesti tuu.Ainakaa vielä...Mielikuvituksen tuotetta kaikki :LOL: Tänään jo ollu huono-olo :ashamed: niin et oli pakko mennä aamupäivästä takas nukkuu...Tais olla vaan laiskotuskohtaus :ashamed: :snotty: ku pitäis alkaa siivooo....yööökk...

Mä odottelen kans niitä testejä.Tilasin Viljan niit herkkii ja saa nähä kuin kauan mä maltan odottaa ennen ku testailen.Ne tulee varmaan huomenna niin jos malttais ens viikkoon odotella...Tai ois ihan hyvä jos ne tulis vasta ma ku tää mun itsehillintä on aikas heikko...

Juupeli VAU! Miten sä oot onnistunu :hug: :flower: Mä kun edes ajattelen laihduttamista niin mulle tulee ihan hirvee nälkä :snotty: Silloin kyllä laihtuu ku on miehen kans riita ku ei mulle maistu sillon mikään.Ollanki naurettu et pitäis riidellä useammin ja piiitkään niin mä oisin ihan hoikka tyttö :LOL:
 
Voih, kun itselle saisi edes joskus sen haamun!! Vähän on kateellinen kaikille haamuilijoille! Varmasti ne vahvistuu!

ON: Vieläkin vihlaisuja vatsassa aina kun istuu.. TAAS sitä mielikuvitus tekee temppujaan että, "tapahtuukohan sielä massussa jotain". Ja ensiviikolla pääsee taas testailee NEGOJA!! HIPHEI
 
Mä ajattelin nyt näin, jotten tähän kiertoon minkäänlaisia testejä testaile... Saa nähdä miten käy kun kierto lähenee puolta väliä ja sitten kun ei noista menkoista tiedä.
Ei vaan nyt jaksa innostua tuosta jännäämisestä, otin jotenkin niin raskaasti viime kierron ja lopputuloksen...
Mutta katsotaan kun lokakuun ryhmä laitetaan vireille, josko sitä sitten intoutuisi taas vähän kirjoittelemaan.

Plussatuulia kaikille, :hug: negan saaneille ja tädin yllättämille sekä pidetään peukut pystyssä, josko ne haamut vahvistuisi ja pysyisi vielä matkassa :)
 
Tsuppiduppi, mulla se vaan kierto jatkuu, jatkuu ja jatkuu.. hoh hoijaa..
Tiistaina testasin negan.. Lauantaina uus yritys vaikka negahan se sekin on :kieh:
Eiköhän ne menkat sillon ala kun on se lääkäriaika et on varmasti kivaa..
 
paljon plussia kaikille +++.

täällä huono olo pukkasi päälle päiväunilla. heräsin aivan järkky oksettavaan oloon.
en uskaltanu liikkua ku tuntu että lerva lentää kaaressa.
Mahaa jostain sisältä nipisteli. Tuli mieleen niinku joku ois raastinraudalla tasasin väliajoin kerran pari aina raastanu nopeasti suuntaansa. Tovin päästä rohkenin vessaan,yritin oksentaa vaa ei sieltä mitään tullu. :S naama oli vessan kaakeleitakin valkeampi |O :ashamed: autokoulussa sai jännätä koska pitää juossa okselle. Ei kuiteskaa pitäny.huono olo jatkunu siis siisttä asti.
Ja rinnat on TOSI kipeät. Niinku ohuella neulalla tuikittas oikein hitaasti ja syvälle sieltä täältä. Ja näistä oon varma ettei oo mitään kuvittelu hommia.
Nii ja nännejä kutistaa aivan vietävästi. Suihkussa huomasin että rinnat tuntuu omituisilta,niinku ois vasta imetyksen alottanu ihan sika painavat ja turvonneet. Tuntu ettei rintaliivitkään sovi päälle. :'( pelkona on että täti ilmoittelee tulostaan,muttei mun rinnat koskaan kyllä näin oo oireilleet!! sillonkun täti on tullu nii rinnat on ollu parisen viikkoa semmoset arat,eri tavalla vaikea selittää kun jokainen tuntee ja jokaisen kipukynnys on erinlainen, mulla se on aika kova. :D kestin synnytyksenkin ilman huutoa paitsi viimisellä ponnistuksella kun tuntu ettei alapää enää veny. :LOL:
(eikä mulla ollu mitään kivunlievityksiä) yöks.

:D ja väsymys on päivä päivältä kamalempaa. Eilen NUKAHDIN ehkä puoleksi minsaksi autokoulussa,heräsin kun video loppu ja valot laitettiin päälle. Vähänkö hävetti. Tänään meinasin,tosin onneksi ikkuna oli auki että palelsi melkein koko ajan niin en nukahtanu.
tsiisus.

toivottavasti nää kärsimykset ois plussan arvosia,jos plussa ees tulis. huomenna tulee postilaatikkoon r-testit. Ehkä kokeilen yhdellä, saa nähdä näyttäskö mitään tuskin kuiteskaa näin aikasin kun 5 päivää sitten oli ovulaatio ja yhdyntä. :whistle:
 
nii ja tulipa tässä ohimenne mieleen, että eräs tuttava pariskunta (vanhempia kuin minä tietysti) olivat yrittäneet 15 vuotta saaha lasta. Lukuisia keskenmenoja ja Kaikki lapsettomuus hoidot yms takana. Nainen oli valmis adoptioon mies halusi oman. Muistan kun tää nainen kertoi pikkusiskoni rippijuhlissa äidilleni että ovat lopettaneet yrityksen. Jos kerta heille ei sitä onnea suoda niin sitten ei.
Ja ei menny kovin kauaa kun pamahti paksuksi, siis ihan luomuna. Toki hän uskalsi kertoa ja iloita raskaudesta vasta 4kk raskaus kuukauden jälkeen. Nyt heillä on reilu 3 vuotias prinsessa. Että mielestäni tää on kyllä pientä tää jos en toista saa vaikka haluaisin.
mutta silti TAHTOOO TOISEN! :heart:
 
Iltaa!
Päivällä tuli sitten tuhrua vessassa, sen jälkeen onkin mahaa juilinut. Hanat eivät ole vielä täysin auki... Elikkäs näin on se nähtävä, että tätikin tulee odotettua aikaisemmin vieraisille. Väkisin kai tuo puskee :( Tulipas ainakin lattiat pestyä ja muutama ikkunakin!
Siispä uusi kiertoni on kaiketi 1/28-30? yk2 Katseen suuntaan täten Lokakuun plussatoiveisiin :)

Tsemppiä kaikille ja nyt vahvoja plussia!!!!
 
Satunen ihana kertomus sulla tuttava pariskunnastasi! Tykkäsin :heart: Varsinkin näin tädin taas löytäneelle tollanen luettava on just parasta, sitä jaksaa taas toivoa että ehkä joku päivä meillekkin suodaan oma pikkuinen.

Oliivitar :hug: kohtalotoverille! Tsemppiä uuteen yritykseen!
 
11.9.09



Laura-vm86...............kp 48/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 46/26...............................
Selmiina.....................kp 39/30...............................yk3
monkey......................kp 38/32...............................yk2
Cladoceran................kp 35/37-42..........................yk7
Katinka-82.................kp 33/31-42..........................yk3
marrr.........................kp 31/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 31/??................................yk1
Juupeli.......................kp 29/28................................yk5
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 26/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 24/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 23/27-34............................yk 8
Ainoska.....................kp 23/32..................................yk2
marjukka-82..............kp 21/25.................................yk2
Oravannahka............kp 21/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 20/28-30............................yk10
kapa..........................kp 17/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 17/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 15/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 14/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 12/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 12/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 11/29.................................yk10
Lilianne......................kp 11/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 8/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 8/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 7/30.................................yk10
very important baby..kp 5/20-30.............................yk2
pata-ässä..................kp 5/28-30............................yk3
Danuli79....................kp 2/28-41..........................yk7
oliivitar.......................kp 2/28-30...............................yk2


Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
 
marr :hug:

Mullekin varmaan saa pian päivittää kp 1 ja yk 2.... :| Nyt särkee vatsaa kuin menkkojen alkaessa, juoksen vessassa tarkistamassa joko tarvii rättii :$

Olishan se ollut ihan liian hyvää tuuria jos ekasta kierrosta :ashamed:
No säästyypä testit B)
 

Yhteistyössä