+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

Oireitako?
Vatsaa jomottelee ja repäisykipuja alavatsalla nopeissa liikkeissä(esm kylkeä kääntäessä yöllä...)
Vaan voiko vielä tässä vaiheessa ylipäätään????
Joko se ovis oli sielä kp 13 hujakoilla tai ihan nyt tässä taannoin...Tai oliko sitten ollenkaan B)
Ja väsyttää niin maan paljon,nukuin ihan horkassa 1,5h päikkärit tänään... :whistle:

Kyllä mulla on vahva mielikuvitus :ashamed:

++++++++++++++ :whistle: Kaikille :hug:
 
JKVY jospa ne oireet olisi merkki salamatkustajasta =) toivotaan niin :D

Minullakin oli yks päivä repäsykipuja vasemmalla puolella, nousin tuolista ja otti hittolainen mahaan ja smana iltana jotain taas tein niin repäsi :/ No sen jälkeen ei ole riiponu.

Muuten vaan tässä pää kiehuu noitten penskojen kanssa kun sotkevat eivätkä isommatkaan osaa siivota jälkiään..
Kuopus pääsi kiipeämään pöydälle kun sotkin munakas tarpeita, kaatoi maitotölkin, siinä sitten yritti uida kun luuttusin enimmät rätillä .... ja hain moppia niin poika kaato munakas-seoksen lattialle, ja tietysti siinäkin piti käydä liukastelemassa ja sotkemassa itteään....



Juu tää on tätä kun pitäis olla silmät selässäkin... :LOL:
 
Amati Minkä ikäistä jälkikasvua sulla sielä mellastaa? B)
Itselläkin näitä pieniä jo "muutama"joten voin niin kovasti tuta tuon tunteen kiehumisesta :whistle:
Mä vaan höslään sitä enempi mitä enempi oon näitä lapsia saanut vaikka luulis että osais jo rauhottua ja ottaa asian tosi cool B) Vaan ei,kuuntelen kehoani ja kuvittelen,kaht kauheemmin :LOL:
 
JKYV tuo kuopus poika on kohta 1v.3kk, sitten poika kohta 4v., tyttö 5,5v. teini pojat 12v ja 15,5v. ja tän viikonlopun ton 15v.n kaveri |O armeijassa 19v poika...
Juu ja eivät kyllä siivois.. vasta pakon edessä :headwall:
 
Onnea Amati!

Täällä testattu ihan harvinaisen selkeä nega... vähän ajoissa edelleen, mutta kaiken järjen mukaan olisi pitänyt kuiteskin jo näkyä, kun oviksesta 13 päivää. Tätiä ootetaan siis täällä kovasti, vielä ei mitään tuntemuksia ole.

 
Jatkan, kun sain tytön takaisin nukkumaan...

Jännäilen teidän muiden puolesta täällä myös! Mä en oikein osaa enää oireitakaan miettiä, kun muutenkin olen flunssassa, joten kaikki mahdolliset heikotukset ja väsytykset on mennyt sen piikkiin, lämmöistäkään ei voi mitään siis päätellä:) Voi olla, että hieman kierto taas menee pidemmän puolelle, koska yleensä menkkajomotus alkaa 3-5päivää ennen. Eikä viel mitään ole ollut. Toisaalta mä oon ihan tai ainaskin melkein varma että tiistaina 2 viikkoo sitten se ovis oli...

 


Laura-vm86...............kp 44/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 42/26...............................
Danuli79....................kp 35/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 35/30...............................yk3
Cladoceran................kp 31/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 30/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 29/31-42..........................yk3
very important baby..kp 29/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 27/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 27/??................................yk1
oliivitar.......................kp 26/30...............................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 22/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 20/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 19/27-34............................yk 8
Ainoska.....................kp 19/32..................................yk2
marjukka-82..............kp 17/25.................................yk2
Oravannahka............kp 17/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 16/28-30............................yk10
kapa..........................kp 13/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 13/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 11/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 10/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 8/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 8/30-33............................yk2
HooÄs........................kp 7/29-32............................yk2
HayLina.....................kp 7/29.................................yk10
Lilianne......................kp 7/28-32............................
Mahdotontako...........kp 4/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 3/30.................................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
 
Sylkitesti ja valkkari antanut viitteitä hedelmällisen ajan lähestymisestä =) Vielä kun miehen saisi innostumaan harkoista. Jotenkin niin tyhmästi menee sillä huvitukset eri aikaan kun mun kannalta ois otollista :attn: Ehkä se joskus havahtuu, että pitäs aktivoitua kun tällä menolla ei ala sitä vauvaa kuulumaan.

Parin tunnin päästä pääsen tekemään kierron ekan ovistestin. Viime kierron plussat tuli kp 13-14 saa nähdä pysyykö samoissa nytkin.
 
Onnea amati plussasta! Ihana kun saatiin taas yksi plussa tähänkin pinoon! :heart:

ON: Täällä vaan huono olo jatkuu. Voi ku toivoo et tämä ihme pöpö nyt menis ohitte, kun ei tiiä enää et mikä vaivaa. En oo moneen päivään saattanu juuri syödä mitään ja lauantai, sekä sunnuntai meni iha oksennellessa. :x Kävin taas aamulla kontrollissa labrassa, et onko tulehdus saatu pois kun kuuriki loppui. Huomenna kuulee tulokset sitten. No peittojen heiluttelua on silti jatkettu aina kun olo on vaa hetkeksikään antanu myöten. =)

Tsemppiä kaikille jännäilijöille edelleen!
 
Itse lopetin oviksen bongaamisen lauantaina kp 14, kun en saanut toista viivaa edes näkymään. Nyt sitten eilen ja varsinkin tänään ollut ovulaation tapaisia kipuja. Sunnuntainahan sen viivan varmaan olisi sitten saanut, tiedä häntä. Vihlaisuja ja repäisyjä istuessa ja noustessa ylös. Aika selvät oireet. Peittoa on muistettu heiluttaa vk-loppuna ja täytyypä tänäänkin muistaa!
 
Joo ovistestiin ei nyt tullut ollenkaan testiviivaa vaan harmaa haamu, viime kierrossa tässä vaiheessa oli kuitenkin erottuva viiva. Toki pissinäytteen vahvuus voi vääristää, mutta yleensä ovistestit teen klo 11-12 maissa ja olen 2-3h sitä ennen pissimättä ja vähintään 2h juomatta.

En tiedä sitten, ehdinkö ovista bongaamaan kun tikut loppuu kp 14 enkä tähän kiertoon osta enempää. Olen sylkitestin ja limabongailun varassa sitten, mulla ei oviskipuilu erotu mitenkään lähes koko kierron tuntuvasta nipistelystä. Mulle ovistestien tekemisessä nyt pääasia olikin, että oon plussia saanut ja osa kierroista olleet semmoisia, että varmaan olenkin ovuloinut. Tähän asti kierroissa, joissa varmaan ovuloin on ollut 11-12 päivän luteaalivaihe. Tosta nyt osaa sitten jatkossakin tätiä odotella..
 
Onnea amati plussasta. Oon tyytynyt seurailemaan kirjoituksia ja tuntuu että syyskuussa tulee tänne paljon plussia. Täällä ovis meni eikä se ollut yhtään niin voimakas kuin edellisessä kierrossa. Nyt on kuitenkin alkanut alavatsassa tuntemukset, jännään turponeisuuden tunnetta. Ennen ei ole sellaista ollut.
 
Täällähän on jännät ajat meneillään. Onnea amati!

Täällä kävi, kuten epäilinkin. Ovulaatio meni sivu suun työmatkan aikana (luultavasti perjantaina), jälleen kerran. :headwall: No täytynee olla tyytyväinen, että kroppa sentään ovuloi, ovisoireet oli jälleen kerran hyvin selvät ja lämmöt nousi lauantaina. Mutta mitään jännättävää ei siis syyskuulle meikäläiselle jäänyt (peittojen heiluttelusta ennen ovulaatiota oli kulunut 5vrk), kierrosta tulee jälleen n. 40-42 päiväinen. Kivaa vain puolitoistakertainen normaaliin verrattuna... Oispahan ihan sairaan kivaa, jos kierto olisi sen kymmenen päivää lyhyempi. Nyt siis seuraava ovista odotellaan saapuvaksi vasta 4.-18.10. Aikaikkuna senkin suhteen on tuollainen sopiva reilut kaksi viikkoa, yritä tässä nyt sitten elämää suunnitella. No luultavasti lokakuussa ollaan kuitenkin molemmat enemmän kotosalla, että ehkä sitten...

Tapahtui tässä onneksi jotain aivan ihmeellistäkin viikonlopun aikana. Veli ja hänen avopuolisonsa saivat toisen lapsen, niin mahdottoman söötti pieni poika oli että. Voi kun itsekin semmoisen nupun saisi... :heart: Sitä odotellessa pitää keskittyä hoitamaan näitä veljen kahta ihanaa tenavaa.
 
Monkey tassa moi!

Liityn tahankin pinoon. yrityskerta 2 menossa ja kp34/32?. Ei ole minkaanlaisia raskausoireiksi luultavia. Tein negan kp31. Uutta testia en tee, koska polvia ja mahaa juilii niinkuin aian ennen menkkoja.
Viime kierrossa oli kaikennakoisia raskausoireita:kuvotti, paata sarki, vasytti ja rinnat oli tosi kipeet. Mutta negahan se sielta tuli...

terv. Monkey yk2 kp34/32? esikoisesta haaveillaan
 
Päivitätkö HooÄs mun kohdalle kp 1/30-40 ja yk2 :| :wave:

Tätsy se sieltä sitten kumminkin tuli, onneks ajoissa ettei kauaa tarttenu mietiskellä ja pähkäillä. Ja uuteen yritykseen sitten vaan:) Onneksi mulla on lauantaina pitkästä aikaa tiedossa vapaa lauantai-ilta ja kaveripariskunnan tuparit, niin että on jotakin piristävää tiedossa. Viime viikot onkin menneet vähän tylsästi, kun on ollut flunssaa ja muuta.
 
Noniin..tänään tuli sieltä mammaksilta ne liuskatestit....en tajunnukkaa et ne on noin pieniä!? :D No...tein sit päiväpissasta testin, eikä tullu ku yks viiva.... :ashamed: Ei edes monen tunnin päästä näkyny mitään haamuja tms.

Mutta en silti pettyny, koska menkat ei oo vieläkään alkanu eikä ole edelleenkään mitään menkkoihin viittaavia oireita. Eli mulla on tänään kp 35/30. En muistakkaa onko koskaan myöhästyny näin paljon. Ja mahassa on koko ajan semmonen jännä tunne.... :heart:

Eli millonkahan mulla vois näkyä jotain siinä testissä jos on näkyäkseen? Vaikuttiko tuo paljon, kun tein päiväpissasta ton testin?

Millä raskausviikolla muut olette saaneet plussan näkyviin? Eli jos mä oisin nyt raskaana niin viikkoja ois nyt 4+4...(edellisistä kuukautisista laskettuna)
 
Väsynyttä huomenta |O
Mulla ei omakohtaista kokemusta,mutta olen lukenut että joillain plussa näkynyt vasta viikko-pari menkkojen myöhästymisestä...Varsinkin jos ovis tapahtunut oletettua myöhemmin...
Joten toivoa on Selmiina,peukut pidän pystyssä :hug:

Omanapa on nyt oireeton,ainakin mitä tätä päivää nyt on ehtinyt kulumaan ;) Onko mulla sitten kp 23,nyt alan tippua kärryiltä!
Mulle on alkanut nousta"kauhu"mitä sitä on taas menty tekemään,onko ihan varmasti järkevää,jaksammeko :eek:
Ihan kai normaaleja ajatuksia,mutta vaivaavat :/

Vaikka eihän tässä mitään ole tehtävissä,muuta kuin odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää =) :heart:

++++++++++++++ :whistle: kaikille!!!!!
 


Laura-vm86...............kp 45/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 43/26...............................
Danuli79....................kp 36/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 36/30...............................yk3
monkey......................kp 35/32...............................yk2
Cladoceran................kp 32/37-42..........................yk7
Katinka-82.................kp 30/31-42..........................yk3
marrr.........................kp 28/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 28/??................................yk1
oliivitar.......................kp 27/30...............................yk1
Juupeli.......................kp 26/??................................yk5
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 23/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 21/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 20/27-34............................yk 8
Ainoska.....................kp 20/32..................................yk2
marjukka-82..............kp 18/25.................................yk2
Oravannahka............kp 18/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 17/28-30............................yk10
kapa..........................kp 14/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 14/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 12/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 11/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 9/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 9/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 8/29.................................yk10
Lilianne......................kp 8/28-32............................
Mahdotontako...........kp 5/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 4/30.................................yk10
very important baby..kp 2/20-30.............................yk2
pata-ässä..................kp 2/28-30............................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
 
Huomenta!!

Tervetuloa mukaan Juupeli ja monkey!! :wave:

Pahoittelut vib sekä pata-ässä tädin saapumisesta. :hug: Ei muuta kun leuka pystyssä uuteen kiertoon!

ON: Me ajateltiin kolmosen yrittäminen siirtää jonnekkin tulevaisuuteen...Esikko pitäny mua niin kovilla ja hermot kireellä nyt viimoset viikot ja viikonloppuna tuli sellanen fiilis ihan tosissaan, että en nyt kyllä ihan heti tähän uutta halua. Eilen illalla miehen kanssa vasta päästiin puhumaan asiasta ja oli ymmärtäväinen vaikka hän niin kovasti kuumeili kolmannesta lapsesta. Ja sanoikin, että vähän tuli surulliseksi. :'( Mutta niin ihana on, että ymmärtää mun olotilan, mä oon oikeesti ihan loppu ton pikkumiehen (4v.) kanssa! Ja kyllä me varmaan jossain vaiheessa taas aletaan yhdessä kuumeilemaan. On ne vauvat/lapset kuitenkin niin ihania. Annetaan nyt vaan tomun vähän laskeutua. Enkä alota mitää hormonaalista ehkäsyä, kumeilla mennään. Eihän sitä tosiaan tiiä kuinka nopeesti mieli muuttuu. =)
Joten nyt seuraisi kysymys: Kuka ottaisi päivittäjän paikan vastaan? :wave:

Toivon kaikille teille pikaista plussaamista!!
Mä käyn kyllä varmasti täällä kurkkimassa, kuinka tilanteet etenee. ;)

HooÄs
 
Minäkin olen käynyt täällä kurkkimassa B) enkä ole saanut aikaiseksi kirjoitella mitään...

Olikos täällä joku plussannutkin.Onnea amati :flower:

HooÄs Itse kans välillä mietin, et miks mä haluun vielä lapsen ku nämä kaks nuorimmaista 3 ja 5 veet tappelevat miljoona kertaa päivässä.Meteli on välillä korvia huumaava...Mut silti mä haluun.Osaa nuo olla ihaniakin ja käyttäytyvät lähes moitteettomasti jos eivät ole yhtä aikaa matkassa mukana ;)

).( Täällä ovis oli la-su kieppeillä (tai siis plussa testiin la) ja meni pikkasen hermot ku mies vaan poti krapulaa ja ei sitä kiinnostanu yhtää :headwall: Pe heiluteltiin peittoja ja ma aamuna...Saa nähä riittikö se.Mä jo sille sanoin et pitäiskö meidän sitte vaan unohtaa jo koko juttu :ashamed: Ei se ollu kyllä samaa mieltä vaan suuttu hiukan. Me saadaan vaan hirvee perhe riita koko vauvanteko hommasta :headwall: Mä siis olen aika-ajoin ihan hirveä! |O
 

Yhteistyössä