+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

Amati: Kyllä tuo minusta haamulta vaikuttaa. Näyttäisi siltä että viivan paikassa on hiukan punertavaa mukana.. Eikös se ole ihan "väritön" jos on pelkkä viivan paikka eikä haamu? Uskaltaakohan sitä jo varovasti onnitella...? :)

Valion greippimehua pitääkin sitten tiirailla kaupassa, on vissiin vähän parempaa kuin r&d ?! Viimeksi en tosiaan löytänyt kuin tuota rybb&deckersiä...

Äitin kanssa juttelin tuossa aamulla, ja kyseli jo että onkos meille tulossa vauva. Oli kuulemma pudotellut paljon pikkulusikoita (vanha uskomus että jos pikkulusikoita tippuu lattialle niin lähipiiriin on tulossa vauva) :D Ei siis olla kerrottu vielä vauva-aikeistamme.. Mutta toivottavasti lusikat ovat oikeassa! ;)
 
Hei!
Täällähän on jännitystä ilmassa :) Oliivitar ilmoittautuu tänne myös!
Tänään mulle kopsahti postilaatikkoon raskaustestit, tosin vielä hyllylle hymyilemään ainakin viikoksi... Mitenhän saan pidettyä sormeni irti niistä?Tällä kertaa tilasin herkkiä testejä, kun aikaisemmin raskaus on näyttänyt vasta plussaa n. 4-7 päivää oletettujen menkkojen...
"Oireitahan" on ollut melkein ovulaatiosta lähtien; menkkajomotusta ja tissiliivitkin on mukavasti täyttyneet, toivottavasti ei pelkästään "kuumeen" aiheuttamaa harhaa ;)

Toivotan Vahvoja Plussia ja peitonpöllytystä Kanssasisarille!
Oliivitar kp 22/30 yk1


 
Täällä oli kyllä pikainen tädin vierailu. Eka päivä tuli vaan vähän vuotoa, eilen sitte aamusta vähä aikaa runsaammin ja tänään ei oo tullu mitään. :eek: No ei se minua kyllä haittaa, mut eipä oo koskaan ollu nui lyhkäsiä ja helppoja menkkoja, ku ei mitään kipujakaan ollu.
 
Satunen kp 3 on vasta kun on menkkojen kolmas päivä, ei se, että pitäis olla. Jos pitäis olla, niin kandee testata, josko olis kyytiläinen. =)

Toivottavasti tuo foolihappo+omega tepsii täälläkin. :) Toinen moinen kierto menossa ja dpo 2. :D
 
Jep jep, alamaha ja -selkäkipuja tänä iltana, eli varmaan odotettavissa menkat huomenna tai ylihuomenna.. no pääsispähän uuteen yritykseen..
Tänään tuli testit (6kpl), niistä sit testailen lauantaina jos ei tässä ennen sitä menkat ala..
Voihan plussatuulet.. puhaltais jo tänne...
 
Onnittelut Amatille! :flower: :heart: Kyllä tuossa on väriä, vaikken edes suurentanut kuvaa! Teitkö myös tässä kierrossa ovulaatiotestejä?

Täällä ei edelleenkään oviksen merkkejä, ei testeissäkään....katsotaan siis.


PlussailuOnnea kaikille tasapuolisesti! :heart: ++++++++++++++++++++ :whistle:

Mahdotontako :heart:
 
Huomenta!

Satunen89 tosiaan kp laskenta alkaa uudestaan vasta kun vuotaa.... jos ei menkat ala niin silloin kp päivät vaan lisääntyy... Teeppä testi jos ei ole jo alkanut =)

Mahdotontako en ole tehnyt ovis-testejä ikinä, kun olen tunnistanut ilmankin vaikka aina ei ole tarttunutkaan heti...

JKVY kyllähän tuossa selvä viiva on, ei kun vaan peittoja pöllyttelemään ( vaikka en ovist-testeistä mtn tiedä ) =)

Adalia86 toivottavasti pikkulusikat ovat kertoneet asiansa :LOL:

Tervetuloa uusille oliivitar ainakin oli...
Pitää vielä huomis aamuun odotella ja katsoa vahvistuisiko se viiva silloin HUI! ;)
Kyllähän tuolla mahan suunnalla välillä juilahtaa menkkamaisesti ja sarjoissa myös :|
:wave:
 
Kopsaan minun kirjotuksen tännekkin toisesta pinosta..:)

Kommenttia tuohon että mitä kannattaa syödä että mahdollisuudet paranisi....

Minä aloitin taas kesän jälkeen syömään aamuisin neljän viljan puuroa, saa paljon B-vitamiinia ja parsakaalia sisältäviä vihannes sekoituksia ( wokki- ) ym. syön muutenkin, saa sitä foolihappoa...

Tietosivuilta luin että maissihiutaleet on erittäin hyviä ( monen ) b-vitamiinin lähteitä niille jotka ei puuroja suostu syömään

Just keitän puuroa kattilassa kun pojat oli eilen saaanu mikron epäkuntoon sillä aikaa kun oltiin taas vanhempain illassa. Tämä olikin vanhempi mikro mikä piti ottaa käyttöön kun uusi simahti kanssa :headwall:
näköjään kannattaa puuro keittää pohjaan niin saa popcornin makuista puuroa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JospaKuitenkinVieläYksi:
Onko tämä nyt ovisplussa????

Hopefuly :ashamed: =)
Kp 19/?
Eilen ainakin hyödynnetty :heart:
Tota.. Mulla ainakin näkyy, että testiviiva on kontrollia vaaleampi, niin sillon se ei olisivielä ovisplussa, jatka testaamista jos viiva vahvenis tasavahvaksi tai vahvemmaksi kuin kontrolli. Tosin joillain ei tule kunnon plussaa koskaan, niin sit voi laskea tummimmasta viivasta oviksen ehkä olleen. Mut itse oon sen verran monta kiertoa tikuttanut, että kyllä ovisplussa tulee tasavahvoilla viivoilla, usein testiviiva kontrollia vahvempi..

 
Mitä kummaa?? Mulla oli ovistikussa kaksi haaleaa viivaa jo keskiviikkona ja torstaina, mutta tänään ei ollut enää mitään! Voikohan viivat lähteä vahvistumaan vielä uudestaan? Yleensä ovis on ollut tässä kp 13-14. Toivottavasti tämä nyt ei ollut sellainen ovuloimaton kierto..
 


Hippuli-81..................kp 74/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 50/28...............................
Ainoska.....................kp 47/32...............................yk1
Laura-vm86...............kp 41/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 39/26...............................
Sanelma....................kp 38/30...............................
Danuli79....................kp 32/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 32/30...............................yk3
Ansku-82...................kp 29/35...............................yk9
Cladoceran................kp 28/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 27/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 26/31-42..........................yk3
very important baby..kp 26/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 24/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 24/??................................yk1
amati.........................kp 24/18-31..........................yk1
oliivitar.......................kp 23/30...............................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 19/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 17/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 16/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 14/25.................................yk2
Oravannahka............kp 14/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 13/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 12/28..................................yk1
kapa..........................kp 10/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 10/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 8/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 7/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 5/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 5/30-33............................yk2
HooÄs........................kp 4/29-32............................yk2
HayLina.....................kp 4/29.................................yk10
Lilianne......................kp 4/28-32............................



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Alkuperäinen kirjoittaja JospaKuitenkinVieläYksi:
Onko tämä nyt ovisplussa????

Hopefuly :ashamed: =)
Kp 19/?
Eilen ainakin hyödynnetty :heart:
Tota.. Mulla ainakin näkyy, että testiviiva on kontrollia vaaleampi, niin sillon se ei olisivielä ovisplussa, jatka testaamista jos viiva vahvenis tasavahvaksi tai vahvemmaksi kuin kontrolli. Tosin joillain ei tule kunnon plussaa koskaan, niin sit voi laskea tummimmasta viivasta oviksen ehkä olleen. Mut itse oon sen verran monta kiertoa tikuttanut, että kyllä ovisplussa tulee tasavahvoilla viivoilla, usein testiviiva kontrollia vahvempi..

Joo tämä on vahvin mitä oon saanut,luonnossa viiva on yhtä tumma kuin kontrolli,vain kapeampi??!!
Mulla ne testit kyllä näyttää ihan mitä sattuu,oliko ollut kp 9 kun aloitin testaamisen.Viivat oli ensin vaaleita,hädintuskin näkyviä ja alkoivat siitä tummua kp 14 mennessä muttei silloikaan koskaan yhtätummaksi(hyvin tummaksi kuitenkin)Sitten taas vaalenivat kadoksiin kunnes eilen ja tänään oon saanut nämä tummat.Ja mä oon testannut aamupäivällä ja illalla,eli 2 testii per päivä :D
Limaisuus alkoi keskiviikkona,että kaipa tuo viiva jotakin tarkoittaa =) Nii ja testit loppus joten en testaile enempää,harjoituksia vaan jatketaan :heart:
 
amati, kyllä toi munkin mielestä on haamu. Testaile uudestaa ja jos/KUN vahvistuu, niin siirrän sut plussanneisiin. :wave:

oliivitar, tervetuloa mukaan! :wave:

HayLina, mulla kanssa menkat tosi oudot. Ekan päivän vuosin ku seula ja nyt tänää tulee enää jotain ihan pientä tuhra pyyhkiessä. Ennen mun menkat kesti viikon! Mut parempihan tää on näin. B)

Mä oon kummassakin edellisessä raskaudessa alkanu heti yrityksen alussa syömään niitä multitabsin raskausvitamiineja. Ja tosiaankin kummatkin tärpänny heti ekasta. Tiedä sit onko ollu sattumaa vai onko niistä oikeesti jotain hötyä.
Nyt muistin eilen, että mulla on kakkosesta jääny niitä kaappiin ja heti eilen otin ekan. Mietin, että pitäiskö ottaa oikein 2tbl päivässä, ni sais tota foolihappoa ym. hyviä juttuja vähän enemmän? :D Ku siinä paketissa lukee, että 1-2tbl päivässä.
 
HooÄs : kannattaahan se ottaa varalta se 2tbl, jos annostuksessa se on :) Eikait siitä mitään haittaakaan oo :) Minä kans aion ostaa nuita vitamiineja, mutta olivat ainaki jollain nettisivulla aika kalliita...minkähän hintasia mahtaa olla apteekissa?

Mutta mutta....menkkoja ei näy vieläkään, ja mulla on kuitenkin suht säännöllinen kierto. Että viimeistään tänään pitäs alkaa!? Mutta mulla ei tosiaan oo mitään menkkoihin liittyviä oireita!? Ja isoin ero on, että mun tissit ei oo yhtään kipeät, ja aina ennen ne on olleet ennen menkkoja tosi kosketus arat! Ja mahassa mulla on yleensä ollut jo pariakin päivää ennen inhottavia menkkapolttoja....nyt ei mitään. Nipistelee vain mahaa molemmilta puolilta silloin tällöin :D

Eilen tilasin mammaksilta 3kpl niitä liuskaraskaustestejä, tänään pitäs tulla postissa. Jospa sitä tänään testailis...pelottaa vaan ku viime tiistaina testasin sen negan...voiskohan mulla näkyä nyt haamu jos oisin raskaana? :)

Aika jännä olo siis kaikinpuolin B)
 
Voi pölö kun sitä ihminen on niin malttamaton...pakko oli jo tänään testata, että josko vaikka haamun olisi testiin saanut, no eipä siinä mitään näy vaikka kuinka tihrustelisi:) Menkat pitäisi alkaa tiistaina, joten on kyllä aikaista vielä. Typerää, kun ei voi jaksaa odottaa.
 
Selmiina, kylhän sulla vois testissä jo näkyä ihan selkee plussakin. Tai ainakin selkee haamu. Nyt kävi jännää sun puolesta. Tuuhan sit heti kertoo mitä testi näytti. :wave:
Mun mielest ne multitabsit makso jonku about 15?. Mut riittää reiluks 3kk, jos ottaa yhen päivässä.

vib, mä oon kans pölö ja alan aina testailee hyvis ajoin ja sit saa pettyä, ku ei näy mitää vaikka kuinka kääntelee testiä eri valoissa. :D
 
Tein jo tänään testin.. Nega, PAITSI just kun testiaika 10 min loppu näky 10 sek vaaleenpunanen haamu ja hävis.. Eli huomenna uusiks. Mut tuskinpa toi mitään tarkotti.. Luultavasti oli menny jo aika yli tai jotain..
Huomenna ollaan viisaampia..
 

Ai ai kanssasisaret kun teillä monella on jo päivät siinä mallissa että testituloksia olisi kiva lukea :LOL:

Jännäillään nyt ensalkuun huomis aamuun meikäläisen kohdalla... :kieh:


Selmiina kyllä minunkin mielestä pitäisi testiin jotain tulosta tulla =)
 

Yhteistyössä