+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

Sanelma, mitkä kp:t menossa? Korjaan listaan nekin. :wave:

Sit huhuilen vähän noita listan kärjessä olijoita, joista ei oo kuulunu vähään aikaan:
Hippuli-81, Eva-Q, Ainoska ja vuorovesi!!! Haluatteko vielä olla tässä pinossa? Kun kierrot aika pitkillä ja laittaisin niitä ajantasalle. :wave:
 
Taitaa olla niin et vauva kuume tekee kaikista naisista ihan seko päisiä ;) Mitenköhän sitten sen plussan jälkeen? Kuinka hulluja me sitten ollaan :LOL: Voi mies raukkoja kun joutuvat kaikea kestämään.Meillä mies otti kait tän vikan km aika raskaasti ja on ollut kiukkuinen jo tän pariviikkoo :( Toivottavasti pian onnistuis.Kyllä tämä yrittäminen ja toivominen tekee ihan hulluksi...
Mut ihana huomata et muut on ihan samanlaisii :hug:

Mä edelleen odottelen vaan sitä ovis-plussaa, mut kai sitä vois harjoitukset aloittaa jo :p
 
Täällä täti laittoi heti aamusta viestiä, että tulossa ollaan. No, arvasinhan sen. Ja toisaalta loppuupahan tämä päänsärky ja raivo-aika pian! Ja sekin hyvä puoli siinä, että nyt on tasan 14vrk siitä, kun huomasin semmosia merkkejä itselläni, joita epäilin ovikseksi. Minähän en siis aiemmin sitä ole tunnistanut! Eli nyt sen sitten toivottavasti tunnistan jatkossakin.
 
Tänään otin sit tämän kierron viimeisen clomin ja nyt sitten vain odottelemaan ovista ja harjoittelemaan. Kauheen pitkältä tuntuu taas tää aika...hassua että ennen vauvakuumetta tuntui että olisi saanut kuukautiset jäädä muutaman kerran vaik väliinkin kun kierrot oli paljon lyhkäsempiä pillereiden kans. Nyt siis toivois että ne kierrot olis sen 27pv :LOL:

Kävin eilen lekurilla taas kädestäni ja sain lisää saikkua, on se kyl aika hauskaa et diagnoosit vaihtuu aina lääkärin mukaan, tää on jo kolmas diagnoosi samasta vaivasta. Nyt pitäis mennä hermoratatutkimukseen mutta en vielä ottanut sitä lähetettä kun pelkään ihan sikana kaikkii tutkimuksii.
 
Selmiina, älä heitä vielä kirvestä kaivoon. :hug: Mä selasin eilen täälä kuumeilupuolella pinon myöhäisistä plussista ja joillain ne plussat on testeihin tullu vasta 1-3vkoa oletettujen menkkojen poisjäännin jälkee. :eek:
 
No huh, kiitos tuosta :heart: Nyt vaan toivon että ne menkat ei alkais! Ei mulla kyllä ole MITÄÄN menkkaoireita, mitä yleensä on paria päivää ennen. Ja oudointa on se, ettei mun tissit oo yhtään kipeet tässä vaiheessa, vaikka AINA n. viikko ennen menkkoja ne on kipeytyneet aivan kosketus aroiksi...!?
 
Täällä ensimmäisiä ovisoireita havaittu eli ovis saapunee tuossa to-pe akselilla. Kuinka ollakaan... :headwall: Mies on työmatkalla ja itsekin sellaiselle huomenna lähdössä, joten taitaa olla toivo menetetty tämänkin kierron suhteen. Seuraavan kerran ovista jännäilläänkin sitten näillä kierron pituuksilla vasta selvästi lokakuun puolella. Onneksi on sentään se lekuriaika ensi viikolla, niin voi jollekin avautua näistä kierroista, joita ei millään maailman ilveellä pysty ennustamaan ja ovis sattuu aina tietenkin väärään paikkaan eli silloin kun jompikumpi tai kumpikaan ei ole kotosalla (eikä edes yhteisellä reissulla). Jos ovis nyt todellakin sujahtaa ohi ennen sunnuntaita, niin tämä taitaa siirtyä taustailemaan syyskuuksi. Muille +++++ :whistle:.
 
Hyvä HooÄs, ettei tarvi arvuutella ennää, vaikka harmi ettei plussaa tullutkaan.

Mun oli pakko tulla nyt raportoimaan, että nyt tuli yksi sellainen oire, jota ei voi mielikuvitukseksi täysin laskea :whistle: Oon imetyksen lopettanut vappuna, ja maitoa tuli nyt paidasta läpi asti :eek: Onko muilla tämmöisestä kokemusta, ja millaisessa tilanteessa???
 
Katinka-82: tosi harmillista kun tollee menee ovulaatio "ohi suun". Inhottavaa kun joutuu odottamaan vielä seuraavankin kuun puolelle. Itsellä onneksi ukko aina kotosalla ja "valmiina odottamassa" :D . Mulla ei varmaan pää kestäis jättää yhtä ovista käyttämättä ja odotella seuraavan kuukauden puolelle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Huomenta!

Aamuinen testi...Nega! :'(
Mutta täti jatkaa kurvailuaan jossain ihan muualla, ei näy, mutta tuntemuksia kyllä. Kuten jo reilun viikon ollukki. Hitto, että käy oikeesti masentaa tällänen. :headwall:
Mies illalla puheli, että ei jaksais odottaa, että sais sen pikkusen tuhisemaan kainaloon. Auttopa tosi paljon mun olotilaan, ku enhän mä yhtään haluis!

Satunen89, mitkä sun kp:t on nyt? Laittaisin listalle. =)
miten toi kp laskettiin? :D :D (omaa hyvän laskupään) :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Satunen89:
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Huomenta!

Aamuinen testi...Nega! :'(
Mutta täti jatkaa kurvailuaan jossain ihan muualla, ei näy, mutta tuntemuksia kyllä. Kuten jo reilun viikon ollukki. Hitto, että käy oikeesti masentaa tällänen. :headwall:
Mies illalla puheli, että ei jaksais odottaa, että sais sen pikkusen tuhisemaan kainaloon. Auttopa tosi paljon mun olotilaan, ku enhän mä yhtään haluis!

Satunen89, mitkä sun kp:t on nyt? Laittaisin listalle. =)
miten toi kp laskettiin? :D :D (omaa hyvän laskupään) :ashamed:


kp1 on ensimmäinen kuukautisvuoto päivä jne...


).( testien osto pyörii päässä mutta pitäis sinne kauppaan asti jaksaa/ehtiä :) no josko huomenna pääsisin itse kaupassa käymään ja ilkeis sen paketin silipasta kärriin :LOL:
Välillä juilii mahasta ja välillä tisseistä, tosin oireisiin ei ole luottamista kun voi tarkoittaa mitä vaan |O
 
Tässä vähän iltalukemista kuumeilijoille: (fertility friendistä otettu)

What is the most important fertility sign?

Your fertility signs each tell you something different about what is happening in your body. Each one relates to a different hormone and your hormones are driving your fertility cycle. Signs that show you that estrogen is increasing are important for helping you time intercourse during your fertile time, as you are usually most fertile in the days before ovulation when the ovarian follicle is maturing. The ovarian follicle produces estrogen as it is maturing.
Signs that show you that estrogen is increasing are:
- cervical fluid (wet, slippery, like eggwhite)
- cervix position (high, soft, open)
- ferning on saliva microscopes
- a high reading on a fertility monitor

A positive OPK tells you that LH (luteinizing hormone) is surging and that you will probably ovulate within 12 to 48 hours. The OPK is also good for helping you time intercourse. Neither the OPK nor the signs related to estrogen will help you pinpoint ovulation and they can not tell you definitively that you have ovulated. They are important for helping you time intercourse and for correlating with your temperature to give you the best overall analysis.

Your BBT relates to the hormone progesterone. Progesterone, released by the corpus luteum after ovulation, causes your body temperature to rise, and is only present after ovulation. When you see a temperature shift, you know that you ovulated the day before the shift. Your BBT is thus not useful for timing intercourse, since it is usually too late once you see a thermal shift. But it is good for confirming and pinpointing your ovulation date. All your other signs can occur with or without actually ovulating, but your chart will only show a biphasic temperature pattern when you ovulate.
 
Kp 17/? ei mitään tuntemuksia.
Ovista en sitten testeillä ole pongannut,yhden kerran lähes yhtä tumman viivan kuin kontrolli,muut haalean vaaleita.
Enkö sitten ole oikeaan aikaan onnistunut testaamaan ,ei ovista vai testit ei vaan pelaa mulla...?Tai sitten on tulossa mega pitkä kierto,eihän mulla ole hajuakaan miten nää tästä nyt käynnistyy...
Nyt ei auta kun odottaa ja ihmetellä.
O-testejä on jäljellä,ehkä mä tuhlaan niitä vielä? :whistle:

Sen verran "oirehdintaa"että vatsassa tuntuu painavalta,siis sellainen painon tunne...

:hug: tädin yllättämille!!
 
Juup, testi oli niin nega kuin vain olla ja voi, eli toivo on kyllä menetetty tän kuun plussasta... Voisin siis siirtyä taustailemaan, sillä kierto on niin pitkä, jotta seuraavaa jännäystä voi suunnitella ehkä lokakuun puolen välin jälkeen :'(

Eli siis HooÄs siirrätkö mut taustalle...

MUOKS: mä en siis ymmärrä mistä nää oireet tulee? Ihan saman lainen maha nippailu kun esikoista odottaessa, ei ole ollt aikasemmin. Aamu pahoinvointia ja aamulämmöt koholla :( Ei voi olla niin vale raskaana, jotta kaiken vaan kuvittelis... Mutta tulevaisuuden varalle hyvä tietää, ettei mun oireista voi ainakaan mahd. raskautta tulkita :'(
On niin kurja olo...
 
:hug: KS09 negasta.

:hug: myös muille tädin yllättämille!

Itsellä vaan ihme olot jatkuu vaikka täti tuli eilen kylään. Eilen illalla piti oksentaakin ku oli niin huono olo ja tänään taas lämpöäkin meinaa olla. Kävin aamulla labrassa verikokeissa ja vein pissanäytteen, et saatais vähä selvyyttä et onko antibiootti ees alkanu vaikuttamaan. Turhauttavaa! :kieh:
 
KS09 :hug: Mä kans olen tässä yrittäessä ja kuumeillessa huomannut paljon sellaisia oireita joita en ole aikasemmin edes ajatellut.Just noi lämmöt on mulla koholla joka kierrossa aina oviksesta menkkoihin. Ja vatsaa nippailee ja tissejä särkee oviksen jälkeen....Olenkin tullut siihen tulokseen et mä ihan turhaan kyttään mitään oireita kun ei niistä tiedä onko ne merkki tädin tulosta vai jostain paljon paremmasta :ashamed:

Niin ja en ole tervehtinyt uusia, joten :wave: ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan.

Tänään ovistestissä jo melkein yhtävahvat viivat ja harjoitukset jo aloitettu :p Huomenna varmaan jo yhtä tummat.Toivottavasti ku ei jaksa oottaa :headwall:
 


Hippuli-81..................kp 72/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 48/28...............................
Ainoska.....................kp 45/32...............................yk1
Laura-vm86...............kp 39/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 37/26...............................
Sanelma....................kp 36/30...............................
Danuli79....................kp 30/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 30/30...............................yk3
Ansku-82...................kp 27/35...............................yk9
Cladoceran................kp 26/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 25/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 24/31-42..........................yk3
very important baby..kp 24/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 22/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 22/??................................yk1
amati.........................kp 22/18-31..........................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 17/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 15/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 14/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 12/25.................................yk2
Oravannahka............kp 12/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 11/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 10/28..................................yk1
kapa..........................kp 8/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 8/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 6/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 5/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 3/28-33............................yk5
HooÄs........................kp 2/29-32............................yk2
HayLina.....................kp 2/29.................................yk10
Lilianne......................kp 2/28-32............................



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
KS09 :hug: negasta! Mutta sullahan on vielä päivä tonne kp44:ään. Et nyt vielä viittis luovuttaa.

sintsu, ei muuta ku jatkatte harjoituksia samaan malliin. ;)

JKVY, nyt vaan niitä testejä tuhlailemaan, niin viiva vielä varmasti vahvistuu ja treenit sais ehkäpä tulosta. ;)

Listalla näyttää olevan monta, kellä on jännät paikat lähipäivinä. Eiköhän järjestetä leikkimielinen kilpailu: Kuka saa ekan plussan syyskuulle? :D

ON: Hitto mä vuodan ku seula! Järkkyä mitä klöntsiä... :x Mut onneks niitä normaaleja kaameita kipuja ei oo.
 
Hellurei! Isoja haleja tädin yllättämille!

Täällähän on tosiaan jänniä paikkoja itsekullakin lähipäivinä. Ite oon aikalailla 99,99% varma, et tärppi ei tässäkään kuussa tullu. Huomenna on lääkäri ja jännitää ihan pirusti vaikka mitä sitä turhaan jännittää? En vaan oo oikein ikinä tuntenut oloani "kotoisaksi" siinä gynen pöydällä. Ei oo kiva levitellä värkkiään vieraan edessä ei ... :LOL: Kaiken huipuksi lääkäri on jo 7:30 aamulla. Lähtee aamu "mukavasti" käyntiin... :LOL:

Selailin tuossa just kalenteria ja kattelin, et viime kuussa tällä kp:llä mulla alko jo tuleen vähän tuhrua ja menkat alko sit kp 30. Nyt ei ainakaan vielä oo tullu mitään, mut ei tässä oo kummempia olojakaan. Katotaan miten käy.

Toivotaan kaikille piinailijoille plussia tälle kuukaudelle. Ja luonnollisesti tädin yllättäneille ensi kuulle! :heart:
 

Yhteistyössä