+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

amati kanssa ilmottautuu syyskuun plussaaviin :wave: :D
7. lapsonen olis haaveissa ja nyt odotellaan testaus päivää jännittyneenä :)

kp20 ja todellinen yk1 kierto on ollu ihan mitä sattuu 18-31 välillä.

Testailemaan alan ehkä viikonlopulla tai alkuviikosta, mitenkä noita testejä uskaltais ostaa :LOL:
 
Adalia86 tervetuloa kuumeilemaan, meidän tosi kuumeilijoiden kanssa. :D
Mä tilasin just viime torstaina mammaksi.fi:ltä herkkiä liuskatestejä. 10kpl makso 22? postikulujen kanssa. Ei ollu mun mielestä kalliita. Koitin vertailla eri paikkojen hintoja, mut aika samoissa ne pyörii. Tuolta tilasin kakkosen kuumeilu aikanaki, ni nyt sitten luotin samaan paikkaan. =)

Mä oon ihan bimboks tulossa. Jokaista "oiretta" käyn oikein urakalla tutkimaan ja miettimään, että VARMASTI on raskausoire..koitin ettiä tuolta odotuspuolelta oire ketjuaki, mut ei ONNEKS löytyny! Mul olis varmaan ne kaikki, ku kehittelisin ne itelleni. Mä tuun oikeesti hulluks!! :headwall: Alkais nyt ne menkat tai näyttäis plussaa. Mikä järki tässä oikein on?!? Ihan ku meillä naisilla ei muuten jo olis ihan tarpeeks vaikeeta, ni sit pitää vielä tällästäki hemmetin odottelua olla! :kieh: :headwall:
"Oireita" mitä täl hetkel on: Vetinen valkkari, alavatsa nippailut + alaselän jomottelu sillon tällön ja pari päivää sitte huomasin suihkussa, että nänneistä puristaessa tulee sellasta kirkasta/kellertävää nestettä. Ihanaa kun tulee eritteitä joka päästä, mutta ei sitte voi tulla sitä punasta. Ainii ja itku herkkyys. Voi kyllä johtua tosta ihanasta uhmaikäsestä, sen takia mä usein joudun nykyää itkemään. :kieh: mitähän vielä...ei varmaan muuta.

terveisin,
Pingpongkilinkolindingdongpoinkspoinks sekopää HooÄs
 
Minä olin kesäkuun kuumeilijoissa mukana ja pidin tuossa vähän taukoa... Sillon humpsahti kierto mukavaan 70 päivään! Nyt just äsken vihdosta viimein tilasin lääkäriajan jos sais apuja noihin kiertoihin et tuliskin tästä vauvanteko hommasta jotain.
Nytkin siis menossa taas kp 37, että jepa jee.. Testailen varmaan lauantaina taas turhaan negan mut aina voi koittaa..

Saapi lisätä listoille.. kp37/30-70:)D)
niin ja taitaa olla yk6 vaikka 11/08 lopetin pillerit
 
Ja Laura-vm86 tervetuloa!! :wave:
Mä en oikein ymmartanut...menit aukoo testin?! Otit ne kovat kuoret pois? Oliks sä jo niinku pissiny tohon? Mulla ei oo digitaalisista testeistä kokemuksia, mutta mustahan toi näyttää ihan selkeeltä haamulta. Ainakin liuskoihin tulee tollanen...
 
joo siis ihan oikein tehty testi ja kuoret otettu irti.. mut tuolla vaan jossain netissä sanoivat et noissa digitaalisissa sillä ei ois merkitystä mitä tossa liuskassa näkyy.. mene tiedä.. jos lauantaina testailis sit...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
joo siis ihan oikein tehty testi ja kuoret otettu irti.. mut tuolla vaan jossain netissä sanoivat et noissa digitaalisissa sillä ei ois merkitystä mitä tossa liuskassa näkyy.. mene tiedä.. jos lauantaina testailis sit...
Mut eikai siihen liuskaan mitään tulis, on sitten puikko tai liuska mallinen testi. Mua kävi jännää sun puolesta. Testaa huomen tai ylihuomen uudestaa ja tuu näyttää miltä sitte näyttää. =)
 
aargh!

en tiedä enää mihin uskoa!!

oireita on monenlaisia:

oksettaa AINA KUN SYÖ. AAMUISIN ja sitten kun alkaa nukkumaan.
Viime viikolla sai juossa pissillä koko ajan myös eilen. nyt ei oo nii pahasti pissattanu tännää.
Pyörällä ajo ottaa heti alavatsaan,samoin portaita kävely, aivastaminen/yskäiseminen.
Olo oli kuin suoranaista tuskaa koulussa istua ja piirtää kaavoja.
Tuntu että kuolen siihen paikalleni hiljaa.

aamulla tehty testi näytti puhdasta negaa.
mutta eiliseen ilmestyi ihmissilmällä selvästi havaittava haamu. joka on alhaalta hieman tummempi kuin yläpuolelta.
Tein siis testit jollaki citymarketin pregchek testeillä.
ärsyttää!! ja minäku niin innostuin.
on vaa iha omistuista kun huomasin että alapäästä tulee semmosia kuplia,ihan kuin ilmaa tulis aina tietyn aikavälein ulos.
Sitten taas tuntuu että menkat lurahtaa housuun,mutta se onki valkovuotoa. ( tiiä sitte mistä johtuu)
sillo kun esikoistani odotin niin ei ollu tommosta.ainoastaan oksetti 24/7 ja väsytti.
väsymystäkin on ollu huomattavasti.

meinasin että haen 5 testiä ja testailen tänään.huomenna jne. tai jos tänään tulee kaks viivaa
ni sitte teen vielä pari varmuuella.
Ihan outoa?!

ehkä tuo aamuinen pissatesti "meni" pituraksi ku 5 kävin hereillä ja oli kauhea hätä niin piti käyä pissalla, ja 6 tein sen sitten uuesta pissasta.
ja just eikö noissa oo se että ainaki tossa ohjeessa luki että aamu virtsa on siksi ihanteellisin koska yön aikana jos ei oo käyny vessassa niin sitä on ehtiny kehittyä sitä hormoni hommaa siihen pissaan, vai olenko ymmärärtäny väärin?


miten toimii ne digitaaliset? onko ne kertakäyttösiä? ja saako jo apteekista?

:$ HITTO..en malttas oottaa ku ukko tulee 2 tunnin päästä töistä ja vasta sitte pääsen apteekkiin kun on 7km matkaa eikä jaksa tuon pikkasen kans lähtiä minnekkään. vasta koulusta pääsin kotiin :)

pitäkää peukkuja!!
 
Satunen89 : Höh! :hug:


Löysin ite joitaki keskusteluja muuten tuosta digitaalisesta testistä ja kaikissa luki et niillä viivoilla siinä liuskassa ei oo merkitystä.. mut kaippa se pitää vkl testata silti..

Kiva kun on se lääkäriaika vasta kk päästä.. jospa sit sais ees terolutit niin tulis aina ees suunnillee ajallaan menkat..
 
Kiitos uudesta pinosta ! Nyt me kaikki plussataan :) Se on varma se. Täällä oviksen aikoihin peitot heilu joka päivä. Päivä ennen ovisplussaa ja muutama päivä sen jälkeen. toivottavasti nyt viimein tärppäsi. Kun kerta ovulaatiokin löytyi ekaa kertaa.
 
Satuselle pahoitteluni! Harmillisia tuollaiset väärät hälyytykset:/

Täällä on jännää käydä lueskelemassa, kiva kun jaksatte kirjoitella kaikenlaista oireista ja mielentiloista:)

Mä olen kehitellyt itselleni jo oireitakin;) Tissit on kipeet, välillä menkkakipujakin, mutta ne on ohimeneviä, ei jatkuvia. Huh huh. Mitäköhän tässä tuleman pitää!
 
VOI EI!!! helpotinpa taas oloani ja odotusta oikein kunnolla, en siis yhtään :( Tänä aamuna iski sitten vielä pahoivointi ja ajattelin, jotta teen testin... Tosi herkkä kun on, niin ajattelin, että kyllä se jotain näyttää jos on näyttääkseen. Eipähän tarvi miettiä päätänsä puhki
ja tulos oli; mä EN tiedä :headwall: vaihtoehtoja on tasan kolme: joko se oli ennätys haaleaakin haaleampi haamu plussa, pelkkä viivan paikka, tai villi mielikuvitus yhdistettynä suuriin vauvahaaveisiin. Mies ei kyllä näkis siinä yhtään mitään, jos olis paikalla katsomassa :(

Ja nyt pitäsi sitten muka ootella AINAKIN pari päivää, vahvistuuko se vai ei :( :(
Ei olis pitänyt, tyhmä minä!!!

Joku kyseli niistä testipaikoista; ite oon tilannut mammaksilta, mutta myös raskauskeiju.fi on ihan edullinen paikka =) ja kun tilaa yli 10e, ei tule edes postimaksuja. -ja tähän asti ainakin ovat mulla näyttäneet ihan oikein, eli ovis sillon kun on ja raskautta ei kun sitä ei ole :LOL:
 
Kiitti HooÄs uudesta pinosta! =)

Tervetulloo kaikki uudet kuumeilijat myös! =)

Täällä alkaa olo jo ehkä vähän parantua. Lämmöt on ainaki laskenu jo, nii varmaan tänään tai viimestään huomenna sitte täti tulee taas kylään.

Tsemppiä kaikille muille!
 
Mä nyt oon ottanut alkukierron lämpöjä, ja näköjään kun perustaso on korkemmalla mitä välillä, ja sit tänään tuli "oviksen jälkeinen" lukema, mikä ei ole mahdollista. Pitäsi vissiin mitata pari kertaa perätysten, jos jotenkin vaikuttas mutta mä taidan nyt heittää mittarin jorpakkoon kun ennenkin oon todennut, ettei lämmöt mene järkevästi.. Täti kohta lähdössä ja päästään taas hommiin..
 


Hippuli-81..................kp 71/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 47/28...............................
Ainoska.....................kp 44/32...............................yk1
Laura-vm86...............kp 38/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 36/26...............................
KS09..........................kp 36/44..............................yk2
Sanelma....................kp 35/30...............................
HayLina.....................kp 29/29................................yk9
Danuli79....................kp 29/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 29/30...............................yk3
Lilianne......................kp 27/28-32............................
Ansku-82...................kp 26/35...............................yk9
Cladoceran................kp 25/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 24/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 23/31-42..........................yk3
very important baby..kp 23/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 21/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 21/??................................yk1
amati.........................kp 21/18-31..........................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 16/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 14/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 13/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 11/25.................................yk2
Oravannahka............kp 11/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 10/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 9/28..................................yk1
kapa..........................kp 7/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 7/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 5/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 4/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 2/28-33............................yk5
HooÄs........................kp 1/29-32............................yk2
HayLina.....................kp 1/29.................................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
täälläon täti hyökännyt ihan tosissaan kylään. eilen oli maha ja selkä niin saakutin kipeänä,melkeen ois voinut pojan synnytykseen verrata,piti ottaa särkylääkettäkin ihan. koitin käyä lenkillä ni piti kaksin kerroin kävellä välillä. hormostuin sit isännällekkin,että kuukauden päästä saa se luvan kärsiä mahakivista,mä en suostu tähän enään :LOL: en tiiä miten meinaan siirtää sille ne menkkakivut,jos semmoset tulee sit taas. mutta jospas se isäntäkin innostus hiukan enemmän peittoja sit heiluttelemaan,ku ei halua mun kärsiä seuraavaan 9 kuukauteen.. :whistle:
 
Huomenta!

Aamuinen testi...Nega! :'(
Mutta täti jatkaa kurvailuaan jossain ihan muualla, ei näy, mutta tuntemuksia kyllä. Kuten jo reilun viikon ollukki. Hitto, että käy oikeesti masentaa tällänen. :headwall:
Mies illalla puheli, että ei jaksais odottaa, että sais sen pikkusen tuhisemaan kainaloon. Auttopa tosi paljon mun olotilaan, ku enhän mä yhtään haluis!

Satunen89, mitkä sun kp:t on nyt? Laittaisin listalle. =)
 

Yhteistyössä