+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

Onhan tuonne vielä aikaa, mutta oletetusta oviksesta laskien kierron pitäis olla ehkä jotain 41 tai 42 pvää..
Olishan se ihana yllätys, jos plussa vaikka vielä pärähtäis, mutta usko siihen on jo kokonaan mennyt. Joten parempi ehkä taustailla ja tyytyä kohtaloonsa..
Ja olikohan se heinäkuun plussissa kun taustailevat sai eniten plussia *toivossa on hyvä elää* :LOL:
 
Sanokaa nyt voiko olla niin etten vaan ole onnistunut saamaan ovista"kiinni testiin",se yksi viiva oli lähes yhtä tumma(vaikea kyllä vertailla niitä viivojen värieroja...)
Nyt ne vaan haalenee ja viimeisinkin testiviiva jo lähes häviävä...?????????
Oireet kyllä kielisivät että ovis oli la-ma välillä...
 
JospaKuitenkinVieläYksi: Mulla kävi viime kierrossa ihan samoin. Muilla kierroilla olen löytänyt oviksen hyvin testeillä, mutta viimeksi sain kolmena päivänä lähes yhtä vahvan viivan. Sen jälkeen rupesi haalenemaan. Oireistani päätellen osasin kuitenkin sijoittaa samalle ajalle ovulaation. Tarkkaa päivää en kyllä tiennyt. Aina ei testit näytä tarkkaan milloin on ovis, mutta oviksen lähestyessä mulla ainakin vahvenee se viiva aivan selvästi. Muistaa vaan heilutella peittoja vaikka jokaisena päivänä.
 
Höyrypää!Kalkki ja D-vitamiini taso on hyvä pitää kunnossa ainakin ja esm multitabs odotusmonivitamiini on hyvä,imettävälle,raskautta suunnittelevalle ja jo raskaana olevalle.Siinä kaikki tarvittava ja sit vastaavia on ainakin ladyvita+ ja muitakin varmaan.

On:Heeeeh ;) Mulla särkee päätä ja koska mun pää on viimeksi särkenyt....?Joskus odotusaikana :LOL: Että silleen,alkaa kuvitella taas ties mitä :ashamed:
 
Tänään luultavasti käyn ostamassa testejä kun itse kauppaan asti pääsen
viimeksi plussasin jtn kp23 tai 24 joten alkais päivät olla kohta täynnä

Taisi joku alku raskaudessa odottaja jossain pinossa kertoa että yöt ovat katkonaisia hälläkin ( = heräilee ilman mitään syytä )
Eilen oli pakko mennä nukkumaan jo klo22 vaikka yleensä oon valvonu aina tuonne klo1 asti.
Oliskohan tuossa mitään merkkiä tärpistä ... ( no, toivossa on hyvä elää, sano lapamato ) :LOL:



plussia toivotellen :D
 
Minä tilasin tuossa netistä testejä ja varmaan huomenna tulevat mut oottelen kyllä lauantai aamuun varmaankin ennen testausta...
Mietin vaan tässä että kun on nuo kierrot heitelly niin onhan mulla tietty voinu olla oviskin myöhempään.. et kiva testailla..
Luin tuolta netistä et vaikuttas vähä pco vaivoilta nää mun jutut.. ei kiva jos se on...

Mutta toivossa on nimenomaan hyvä elää :)
 
:hug: kaikille tädin yllättämille ja negan testanneille! Hassua miten paljon ja ahkeraa porukkaa täällä on, oli 2 päivää sukuloimassa ja tätä pinoa sain selta yli 3 sivua et loppuun pääsin :) Hyvähän se vaan on et on porukkaa ja keskustelua, tuntuu vaan et kaiheen helposti tippuu ikään kuin kärryiltä :) No nyt en ookkaan menos mihinkään, paitsi ma töihin, loma loppuu :| mut nyt kerkee hyvin kuumeilemaan! ;)
 
merkkaisitko HooÄs mulle kierroksi 3/30-33 yk on jotai,en oikeestaan ole ees laskenut,mutta "tosissaan" yk2 =)

täällä on ihan järkyt menkat kärsittävänä,maha ja selkä oli julmetun kipeänä,nyt vuodan ku seula ja nyt vasta on pinna kireällä ku viulun kieli ja päätä särkee.. arkh! no onnksi tää täti on jo voiton puolella ja ihan heti en sitä takasin halua,vaikka vajaan 2 vuoden kuluttua ;)

plussa puhureita kaikile!
 
:hug: negoista...

Meillä heiluteltiin eilen peittoja ekaa kertaa pitkään aikaan ilman ehkäisyä. Olipas mukava fiilis. ;) Nyt on kp 6, et ens viikon ohjelmistossa on sit reilusti peittojen heiluttelua, nyt vasta harjotellaan! :LOL:

Mä oon ite "hurahtanu" greippimehuun. Juon sitä lasillisen-pari menkkojen alusta ovikseen. En tiiä toimiiko vai ei, mut toivossa on hyvä elää! :D
Muut greippimehun juojat :attn: , minkä merkkistä mehua juotte? Ite en oo löytäny ku rybb&deckersin greippimehua, mutta sehän on aika sontaa (aspartaamia ym "herkkua" :x )... Saako jostain greippimehua joka on ns. täyttä tavaraa?

Adalia kp 6/31
 


Hippuli-81..................kp 73/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 49/28...............................
Ainoska.....................kp 46/32...............................yk1
Laura-vm86...............kp 40/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 38/26...............................
Sanelma....................kp 37/30...............................
Danuli79....................kp 31/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 31/30...............................yk3
Ansku-82...................kp 28/35...............................yk9
Cladoceran................kp 27/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 26/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 25/31-42..........................yk3
very important baby..kp 25/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 23/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 23/??................................yk1
amati.........................kp 23/18-31..........................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 18/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 16/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 15/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 13/25.................................yk2
Oravannahka............kp 13/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 12/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 11/28..................................yk1
kapa..........................kp 9/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 9/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 7/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 6/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 4/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 4/30-33............................yk2
HooÄs........................kp 3/29-32............................yk2
HayLina.....................kp 3/29.................................yk10
Lilianne......................kp 3/28-32............................



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
Tohon greippimehu juttuun. Mä join juissin greippimehua. Se oli jopa ihan hyvää!

Kävin aamulla lääkärissä. Kaikki oli testeissä ok. Lääkäri määräs vielä munajohtimien aukiolotutkimukseen samalla klomit ja progynovat (oletuksena, et nyt ei tärppää). Lekuri oli erittäin optimistinen meidän hedelmöittymisen puolesta. Se oli sitä mieltä, et jos noissa johtimissa ei oo mitään vikaa (niinku niissä ei vuonna 2006 ollu ku on katottu) voidaan hyviä tuloksia saada suht pianki. Toivotaan näin. :heart:
 
Valion greippi mehua myös juon, millon muistan... :D

Tänä aamuna jo vähän innostuin testailemaan.... ja just ja just silmillä nähtävä haamu ( ? )tuli :eek: kuvaakin otin mutta ei siinä niin hyvin näy, ja tietokone ei suostu löytää kännystä uusia kuvia :headwall:
Pitää näköjään odotella vielä pari päivää ja testata uudelleen :whistle:
Eilen tuli ennen kaupoille lähtöä öklö olo ja sama toistui kaupassa :x

PLUSSA TUULIA
 
Täällä myös ovulaatio antaa odotuttaa. Yleensä tässä muutama päivä ennen ovisplussaa on jo viivat tikussa aika vahvat, mutta nyt on todella hailakkaa vieläkin... Siis ovulaatio myöhästyy tässä kierrossa varmaan muutaman päivän :( Ja mä en tykkää yhtään jos kierrot venyy vähänkin turhaan. Sais olla naisen kroppa suunniteltu niin, että kuukautiskierto olisi kaksi viikkoa, eikä neljä. :p Kauheeta aina kuukauden verran odottelua..
 
amati onnea haamusta!! :heart: Toivottavasti vahvistuu. Lisäänkö sut jo plussanneisiin? ;)

Ansku-82, toivottavasti saatte pian plussan! Teille, joilla jo monta, liian monta yrityskertaa, niin toivoo aina sitä pienokaista. :hug:

 
No nyt täällä jännäillään jo ihan tosissaan :D Menkat päivän myöhässä, mutta mitään testejä en aio enää tehä ennenku viikkojen päästä jos sinne asti pääsis ;)
No ei....eilen illalla oli kyllä niin semmonen olo et menkat alkaa ihan just, ja laittoin jo sen mukasen varustuksenki B) Mutta nyt tänä aamuna ei tunnu enää miltään, ja olin aamulla aivan yllättyny ku menin vessaan eikä näkyny punaista!!

Mutta... olen oikeasti ihan varma et tänään tai viimeistään huomenna ne alkaa...pessimisti ei pety ikinä :headwall:
 

Yhteistyössä