V vierailija Vieras 24 min sitten #2 Minulla on joulu joka päivä. Valitsin aikoinaan joulun aluspäivän hääpäiväksi ja sanoin olevani joululahja. Miten voisin perua sen aikaiset puheeni, kun niissä ei ole mitään katumista.
Minulla on joulu joka päivä. Valitsin aikoinaan joulun aluspäivän hääpäiväksi ja sanoin olevani joululahja. Miten voisin perua sen aikaiset puheeni, kun niissä ei ole mitään katumista.