Rydman ja persut haluavat järjestöjen rahoituksen pois, jotta ne eivät toisi julki kiusallista tilastodataa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rydman ja persut haluavat järjestöjen rahoituksen pois, jotta ne eivät toisi julki kiusallista tilastodataa. Rydman ja persut halusi poistaa Sosten ja muiden rahoitusta, jotta ne eivät voisi tuoda julki persujen ja koksujen aiheuttaman köyhyden, lapsiköyhyyden, tokmeentulotukitarpeen ym. tilastoja. Yritysten väärinkäytöksiä paljastavan Finnwatchinkin rahoitus poistettiin samasta syystä. Virastojen mm. TEM, VM jne. data saadaan hallituksen ministerien toimesta aina vääristeltyä, varsinkin asioiden julkituontia omaa ideologiaa tukien.
 
Vaikka en ole äänestänyt enkä tule äänestämään nykyisiä hallituspuolueita, on Rydmanin ajamassa asioissa jujua mielestäni.

Mielestäni hyvinvointialueiden pitää pystyä hoitamaan tarvittavat nykyisten 3.sektorin palvelut, jos niille on tarvetta.
Olisi läpinäkyvää, tilastoitua ja oikein suunnattua oikeudenmukaisesti.

Ei tarvita mitään sotevarjopalvelua isoilla budjeteilla. Tai tämä toiminta olisi aidosti vapaaehtoistoimintaa ja olisi hyvinvointialueiden sisältä johdettua ja seurannassa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Vaikka en ole äänestänyt enkä tule äänestämään nykyisiä hallituspuolueita, on Rydmanin ajamassa asioissa jujua mielestäni.

Mielestäni hyvinvointialueiden pitää pystyä hoitamaan tarvittavat nykyisten 3.sektorin palvelut, jos niille on tarvetta.
Olisi läpinäkyvää, tilastoitua ja oikein suunnattua oikeudenmukaisesti.

Ei tarvita mitään sotevarjopalvelua isoilla budjeteilla. Tai tämä toiminta olisi aidosti vapaaehtoistoimintaa ja olisi hyvinvointialueiden sisältä johdettua ja seurannassa.
👍
 
Rydman ja persut haluavat järjestöjen rahoituksen pois, jotta ne eivät toisi julki kiusallista tilastodataa. Rydman ja persut halusi poistaa Sosten ja muiden rahoitusta, jotta ne eivät voisi tuoda julki persujen ja koksujen aiheuttaman köyhyden, lapsiköyhyyden, tokmeentulotukitarpeen ym. tilastoja. Yritysten väärinkäytöksiä paljastavan Finnwatchinkin rahoitus poistettiin samasta syystä. Virastojen mm. TEM, VM jne. data saadaan hallituksen ministerien toimesta aina vääristeltyä, varsinkin asioiden julkituontia omaa ideologiaa tukien.
Onneksi hallituksen rivit rakoilevat. Kesäloma alkaa, mutta kupla on jo puhki. Loikkariministeri näytti karvansa.
 
Persut on myös vanha puolue. Vain nimi ja äänestäjät vaihtuneet. Veikko Vennamo ei olisi yhdestäkään asiasta persujen ka ssa samaa mieltä. ihmisarvoa polkevien sadistien puolue.
Jos Harkimon puolue unohdetaan persut on eduskunnan nuorin puolue perustettu vasta vuonna 1995.

Persuille ei ole ehtinyt kertyä samanlaisia hillotolppia puolustettavaksi kuten muille eduskunnan puolueille on ehtinyt tullut jopa 1800-luvun lopulta alkaen.

Ps polkee hillotolppalaisten ihmisarvoa...
 
Vaikka en ole äänestänyt enkä tule äänestämään nykyisiä hallituspuolueita, on Rydmanin ajamassa asioissa jujua mielestäni.

Mielestäni hyvinvointialueiden pitää pystyä hoitamaan tarvittavat nykyisten 3.sektorin palvelut, jos niille on tarvetta.
Olisi läpinäkyvää, tilastoitua ja oikein suunnattua oikeudenmukaisesti.

Ei tarvita mitään sotevarjopalvelua isoilla budjeteilla. Tai tämä toiminta olisi aidosti vapaaehtoistoimintaa ja olisi hyvinvointialueiden sisältä johdettua ja seurannassa.
Kalliiksi tulee, jos nuo vielä hoidetaan soten kautta.
 
Jos Harkimon puolue unohdetaan persut on eduskunnan nuorin puolue perustettu vasta vuonna 1995.

Persuille ei ole ehtinyt kertyä samanlaisia hillotolppia puolustettavaksi kuten muille eduskunnan puolueille on ehtinyt tullut jopa 1800-luvun lopulta alkaen.

Ps polkee hillotolppalaisten ihmisarvoa...
 
Tämä hallitus on antanut rahaa ns. terveysjäteille. Sieltä mm. ne hillotolpat löytyvät, vrt. entinen ministeri Laura Räty.

Terveysjätit (kuten Mehiläinen, Terveystalo ja Pihlajalinna) ovat olleet Kokoomukselle keskeinen kumppani julkisten palveluiden tehostamisessa ja hoitojonojen purkamisessa.
 

Yhteistyössä