Rydman ja persut haluavat järjestöjen rahoituksen pois, jotta ne eivät toisi julki kiusallista tilastodataa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rydman ja persut haluavat järjestöjen rahoituksen pois, jotta ne eivät toisi julki kiusallista tilastodataa. Rydman ja persut halusi poistaa Sosten ja muiden rahoitusta, jotta ne eivät voisi tuoda julki persujen ja koksujen aiheuttaman köyhyden, lapsiköyhyyden, tokmeentulotukitarpeen ym. tilastoja. Yritysten väärinkäytöksiä paljastavan Finnwatchinkin rahoitus poistettiin samasta syystä. Virastojen mm. TEM, VM jne. data saadaan hallituksen ministerien toimesta aina vääristeltyä, varsinkin asioiden julkituontia omaa ideologiaa tukien.
 
Vaikka en ole äänestänyt enkä tule äänestämään nykyisiä hallituspuolueita, on Rydmanin ajamassa asioissa jujua mielestäni.

Mielestäni hyvinvointialueiden pitää pystyä hoitamaan tarvittavat nykyisten 3.sektorin palvelut, jos niille on tarvetta.
Olisi läpinäkyvää, tilastoitua ja oikein suunnattua oikeudenmukaisesti.

Ei tarvita mitään sotevarjopalvelua isoilla budjeteilla. Tai tämä toiminta olisi aidosti vapaaehtoistoimintaa ja olisi hyvinvointialueiden sisältä johdettua ja seurannassa.
 
Vaikka en ole äänestänyt enkä tule äänestämään nykyisiä hallituspuolueita, on Rydmanin ajamassa asioissa jujua mielestäni.

Mielestäni hyvinvointialueiden pitää pystyä hoitamaan tarvittavat nykyisten 3.sektorin palvelut, jos niille on tarvetta.
Olisi läpinäkyvää, tilastoitua ja oikein suunnattua oikeudenmukaisesti.

Ei tarvita mitään sotevarjopalvelua isoilla budjeteilla. Tai tämä toiminta olisi aidosti vapaaehtoistoimintaa ja olisi hyvinvointialueiden sisältä johdettua ja seurannassa.
👍
 

Yhteistyössä