L lapsen suusta Vieras 25.07.2011 #1 mitä lasten huoneesta huudellaan klo 22, kun hiljaisuutta olisi pitänyt olla jo pitkän aikaa? "Äiti, kun joulupukki on käynyt kaikkien lasten luona jouluaattona.... " 'Kiva. Eihän jouluun ole kuun puoli vuotta ja se alkaa nyt jo. Reactions: HEI!
mitä lasten huoneesta huudellaan klo 22, kun hiljaisuutta olisi pitänyt olla jo pitkän aikaa? "Äiti, kun joulupukki on käynyt kaikkien lasten luona jouluaattona.... " 'Kiva. Eihän jouluun ole kuun puoli vuotta ja se alkaa nyt jo.
Kerpele Aktiivinen jäsen 07.09.2010 11 640 3 36 25.07.2011 #4 Vähän samaa sarjaa kuin meidän kohta 3-vuotias "Äiti, kolmen päivän päästä sataa lunta.".
Möppöläinen Aktiivinen jäsen 15.03.2007 17 710 1 36 25.07.2011 #6 Joulu :heart: Onneksi esikoinen odottaa vasta syksyä ja synttäreitään.