V vierailija Vieras Tänään 06:44 #2 Minulla on joulu joka päivä. Valitsin aikoinaan joulun aluspäivän hääpäiväksi ja sanoin olevani joululahja. Miten voisin perua sen aikaiset puheeni, kun niissä ei ole mitään katumista.
Minulla on joulu joka päivä. Valitsin aikoinaan joulun aluspäivän hääpäiväksi ja sanoin olevani joululahja. Miten voisin perua sen aikaiset puheeni, kun niissä ei ole mitään katumista.
V vierailija Vieras Tänään 07:47 #3 Herra varjele. Ei nyt jaksa miettiä joulua vielä, kun just kesäkin alkoi.