Lapsen oikeus isään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks´´vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24002455]Eli oletko sitten pedofiili, jos ajattelet 16v LAPSIA huorana? Oletko muuten monellekin maksanut, kun kerran heidät pystyt huoraksi leimaamaan?[/QUOTE]

On niitä nuorempiakin huoria olemassa.

Tätä olen miettinyt tällä viikolla aika paljon, olen pian 30-v. ja vanhempani eivät ole olleet naimisissa, yhdessä olivat kuitenkin jotain 5vuotta. Molempiin pidän yhteyttä, äiti on paljon läheisempi kuin isä. Isä on todella etäinen, vaikka nähään 1-2krt/kk, en voi sanoa, että se tuntisi mua alkuukaan. Ja nyt selvisi ettei se ole isyyttään tunnustanut. vielä on paljon selvitettävää, mutta haluaisin kyllä, että isäni isyyden tunnustaisi vaikka olen jo 30v....

[QUOTE="vieras";24002455]Eli oletko sitten pedofiili, jos ajattelet 16v LAPSIA huorana? Oletko muuten monellekin maksanut, kun kerran heidät pystyt huoraksi leimaamaan?[/QUOTE]
Fakta nyt vain on se että monet 16vuotiaat pukeutuvat ja käyttäytyvät kuin "huorat" en nyt tarkoita huoraa siinä muodossa missä sinä.

Kyllä mies/isä pystyy ihan itse itsensä lastensa elämästä kadottamaan, ja ihan vapaaehtoisesti...lasten isällä uusi perhe, eikä isä halua näitä "entisiä " lapsia säännöllisesti tavata. Tapaamiset loppui n. 5vee sitten, kun pariskunta sai yhteisen lapsen. oli kova pala lapsille silloin, enää kuulemma yhdentekevää, kun "on kuitenkin ainoa isä, mitä meillä on", oli sitten millainen hyvänsä. juu olen lasten puolesta katkera. eikä asu kaukana, jonkun parin kilometrin päässä meiltä.

Järjestön käynnisti isä, jolta yritettiin estää oikeus lapseensa.

Lue tarina isästä ja maailman tärkeimmästä ihmisestä

http://www.lastenoikeuksientuki.fi/
---

Yhteistyössä