+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

Uusille tervetuloa! :flower: :wave:

:hug: Tädin yllättäneille... Toivotaan parempaa tuuria ensi kierrossa!

sintsu78: Symppishalit. Uskon että ottaa päästä tuo miehen pihtaus juuri otollisimpaan aikaan! Toivottavasti perjantain peittojen heiluttelut riittivät silti hedelmöittymiseen!

ON: Laskureiden mukaan mulla ois ovis lauantaina. Saas nähdä tuleeko silloin.. Yleensä oon bongannu oviksen aika hyvin, mut viime kierto oli jotenki omituinen ja kesti 40 päivää enkä tiedä milloin ovuloin. Toivottavasti nyt menee taas normi kierron mukaan... Tällä viikolla ois tarkotus heilutella peittoja joka päivä, et ei jäis ainakaan siitä kiinni et ei oo siementä kylvetty! :D

En tiedä oisko mulla virtsatulehdus vai mikä, mut perjantaina harrasteltiin seksiä illalla enkä jaksanu mennä pissalle ja pesulle sen jälkeen. Lauantai aamuna alko sit kauhee jatkuva pissahätä, ja kirveli ja poltteli alapäässä. Oloki oli aika huono. Sit se meni päivänmittaan ohi, tai helpottui ainakin. Vielä tänään on kuitenkin semmonen omituinen olo tuolla alapäässä.. Pieni polte kokoajan. Hiivakin vois olla, mut enemmän veikkaan tulehdusta.
Tällanen samanlainen olo oli viimekierrossakin ja silloin vein pissanäytteen ja se oli puhdas, eli ei tulehdusta. Hiivakuurinkin otin silloin mut siitä ei ollu apua. Mistähän tuo vois johtua?
:/ Ärsyttää ku en nyt haluais tähän saumaan mitään ab-kuuria, jos se vaikka vaikuttais hedelmöittymiseen?? Ja entäs hiivakuurit, voiko ne myös vaikuttaa?
Pitäis varmaan kahden jälkeen soitella tk:hn, jos vaikka osaisivat neuvoa mitä tehdä...

Adalia kp 12/31
 
Hei Kaikille :)

Pahoittelut tädin yllättäneille...

Itse elän tosiaan piinaviikkoja!!! Enää muutama päivä testaukseen. Välillä toivoo niin kovasti, että olisi perheenlisäystä tulossa ja välillä.... pelottaa oma jaksaminen :| Mutta jokin vain sanoo, että hetki on juuri se oikea =)
Täytyy vissiin odottaa kierron loppuun, ennen kuin pääsen testaamaan... Plussannut olen edellisistä vasta 4-7 päivää kierrosta, "herkät" odottaa hyllyssä. Huoh.

Adalia86 Kannattaa tosiaan soitella tk:hon, poissulkea mahdolliset tulehdukset. Ei tarvitse sitten olla huolissaan jos tärppää.

Peittojen pöllytystä tasapuolisesti ;)
 
Nyt kyllä ihmettelen SUURESTI, miten vilkkaaksi minullakin höpsähti mielikuvitus ennen tätin kyläreissua. Kaikki oireet löytyi ja tuntui, ja nyt, kun täti lähti kohta vko sitten pois, ei tunnu mitään! On sitä ihme hormonihärveli tämä naisen keho!!! :kieh: Mulla alkoi edellisessä kierrossa ekat ovisoireet kp10:n kohdalla. Se olis nyt huomenna, joten katsotaan onko ovis tulossa loppuviikoksi. Mies on kotona, mutta vähän hiljasempaa taas sänkyosastolla, saas nähä piristytäänkö tässä juuri sopivasti :D ovista kohden...

Paljon +++++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille!
 
Kp 1. Mä pari viimeistä päivää kelasinkin että jo on kumma jos ei pian hanat aukea kun v*tuttaa kuin pientä eläintä :xmas: Seuraavassa kierrossa vois ottaa greippimehun käyttöön ja vähän vähentää imetystä :D
Tsemppiä kaikille piinailijoille!
 
Sintsu78, meillä kanssa minä turhaudun kun petipuuhia on niin harvakseltaan 3-5 päivän välein, kun itse tahtos että ovikseen asti mentäs 1-3 päivän tahdilla. Miestä ei huvita, ei jaksa tai vaan haluta.
 
minä kans liityn naisten joukkoon, joilla on haluton / "väärään" aikaan haluava mies :kieh: !

Mulla ovis lähenee, tuntemukset sen mukaiset ja mieli herkkä kuin viritetty jousi. Eilen ukko tahallaan teki facebookissa jonku tyhmän testin "millon saat lapsia" ja vastaili niin, että tulos oli "et koskaan". ja sekös riemastutti mun ukkelia ja kylässä ollutta kaveriaan... mä kilahin kyllä ihan kybällä. se tietää miten iso asia tää on mulle ja mä tiedän, että se ei nyt "aivan" yhtä innostunu oo, mutta eikö vois silti vähän munkin toiveita ja tunteita kunnioittaa, ettei ainakaan vasiten ilkkuis moisella.. ja ärsyttää, kun se kaverikin koko ajan hokee, että älkää hankkiko lapsia. mitä v***ua se sille kuuluu! ja mä alan olla niin kypsä elämään riemastuttavana nuorena parina, jonka elämän pääsisältö tuntuu olevan "aina on aihetta juhlaan" ja pullo poksahtaa auki.. Totta kai välillä on kiva juhlia, mutta en mää tämmösestä saa elämääni mitään tyydytystä. Mä niin haaveilen meidän perheestä, joka tarkottaa mulle, että siihen toivotaan myös lapsia.. Tiedättekö miten pahalta tuntuu kommentti, että mehän (minä ja ukko) ollaan jo perhe ja onhan meillä koirat..!!! ####### !!!!

huoh sainpas avauduttua.. sorry...

parempaa päivää meille kaikille

 
Höyrypää Mä niin ymmärrän sua. Mun ex oli samanlainen ton "aina on aihetta juhlaan" ajatusmaailman kanssa. En sit jaksanu ollenkaan. Kyllä se siitä sit kuitenki rauhottu ku sitä vähän kovisteli ja kertoi omat tunteensa asiasta. Nyt onneksi mun mies on ihan yhtä innokkaana odottamassa vauvaa taloon. Puhuu kokoajan mitä se meinaa sen vauvan kans tehdä jne. Nyt pitää vaan toivoo et saadaan poikavauva ku meillä on jo niin selvä nimi pojalle. Me kokoajan puhutaanki tästä toiveesta sillä pojan nimellä! :) Se on niin suloinen... :heart:

Täällä alko tänään clomi ja progy kuuri. Saas nähdä miten likan käy. Miten teillä jotka on mahdollisesti clomeja käyttäny tullu ovis? Entä follit? Kehittykö normaalisti?
 
Liityn joukkoon. Yk 5 ja tänään kp 6/30-35. Kauhia halu saada oma pieni tuhisija. Tähän asti ollaan touhuttu lähinnä koirien kanssa mutta nyt joukkoon saisi tulla ihmislapsikin. Olen kirjoitellut tuolla "kevätunelmasta 2010 haaveilevat"- palstalla mutta siellä alkaa olla aika hiljaista...
 
Ansku-82, sillon ku mulla oli clomit käytössä kierron 3-7.pvä niin ovis taisi olla kp13. Mua ei ultrattu enkä tehnyt ovistestejä mutta sillon tunsin nipistelyä. Sillon pupuiltiin viimeisen kerran kp 12 kun mies lähti inttiin, joten paljon myöhemmin ei ovis olisikaan voinut olla..
 
Höyrypää, tuntuupa tutulta. Meillä ukko heittää samanlaista kommenttia. Toinen yleinen on : "Eihän me olla ees yritetty vielä kauaa, ethän sä oo tehnyt vielä nitä ovistestejäkään monesti". Meillä on ihan erilainen käsitys siitä mikä on kauan. Mun mielestä sillon kun lopettaa pillerit, alkaa jo se yrittäminen!! Kymmenes yrityskerta on mun mielestä liian kauan. Mä en kyllä itseasiassa tajuu, että miten oon näinkin kauan pysyny järjissäni tän kuumeilun kanssa :whistle:

Nyt siis kp 18 menossa, ja vieläkin vihlaisuja vasemmalla puolella alavatsalla. Vihlaisut alkoi siis jo kp15. Aina kun istuu niin vihlaisee. Ei ole aikaisemmissa kierroissa kestänyt näin montaa päivää noi (ilmeisesti oviskivut). Ovislimat tosiaan loppui jo eilen, mutta oiskohan tää sitä keltarauhasen kipuilua, tms.

Toivottavasti saadaan paljon plussia tälle kuulle :D
 
Minulla kans tuntuu et juhlat on juhlittu ja nyt olis taas aika ottaa rauhallisemmin.Miehellä on vaan sellainen tapa, et jos jokin stressaa niin se turvautuu herkästi pulloon...Ja silloin sitä viikonloppua on odotettu melkein tunteja laskien :headwall:
Mut on se jo paljon oppinut lapsiperheen elämästä.Ku ei varmaan oo ollu helppoo lähtee tähän porukkaan mukaan poikamies elämästä(on tuolta jo jääny iltaistumiset pubissa kavereitten kans) Hyvin tuo on oikeesti pärjänny ja jaksanu.Välillä tuntuu et ottaa koville ku ei vieläkään olla sitä yhteistä lasta saatu alulle.Kovasti me molemmat sitä odotetaan vaikka ei tuo mies ymmärrä et ei sitä millon tahansa saa alulle...Kavereitten kans se puhuu kuin kauan ne on yrittäneet vauvaa yms...
Hoh hoi, tulipas pitkä sepustus :LOL: On vaan välillä niin rauhottavaa tulla tähän "juoruilee" varsinki ku aamu oli taas yhtä huutoo ja kasvatus riitaa tuon ukon kanssa...Ihania nämä aamut kun lapset on olleet paripäivää räkätaudissa.
 
Meillä taas mies turhankin tietoinen niistä otollisista päivistä :ashamed: =)

Mulla on pinna niin kireellä,nuorimmat räkätaudissa kotona ja tuntuu etten ole tänään saanut aikaiseksi puoliakaan siitä mitä normaalisti... :eek:
Kiukuttaa!!!!!

Vatsasta vihlaisee ,kuin kohdunkannatin kipuilua,öisin kun käännän kylkeä???
Mikä kp mahtaa olla menossa,nyt en muista 23 vai 24?

Päivittääkö kukaan nyt tätä listaa?(mä en muuten pysy päivissä perässä,täältä on ollut niin hauska katsoa missä mennään :LOL: )

mut nyt pakka alkaa hommiin,muutebn jää kaikki tekemäti :|
 


Laura-vm86...............kp 46/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 44/26...............................
Danuli79....................kp 37/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 37/30...............................yk3
monkey......................kp 36/32...............................yk2
Cladoceran................kp 33/37-42..........................yk7
Katinka-82.................kp 31/31-42..........................yk3
marrr.........................kp 29/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 29/??................................yk1
oliivitar.......................kp 28/30...............................yk1
Juupeli.......................kp 27/??................................yk5
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 24/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 22/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 21/27-34............................yk 8
Ainoska.....................kp 21/32..................................yk2
marjukka-82..............kp 19/25.................................yk2
Oravannahka............kp 19/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 18/28-30............................yk10
kapa..........................kp 15/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 15/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 13/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 12/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 10/28-33............................yk5
Sanelma....................kp 10/30-33............................yk2
HayLina.....................kp 9/29.................................yk10
Lilianne......................kp 9/28-32............................
MaybeSomeday.........kp 6/30-35............................yk5
Mahdotontako...........kp 6/28.................................yk1
Ansku-82...................kp 5/30.................................yk10
very important baby..kp 3/20-30.............................yk2
pata-ässä..................kp 3/28-30............................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
KS09



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
 
Jos kukaan ei halua olla vakkaripäivittäjä niin sitten se päivittää, joka aamulla ekana ehtii.. Noin tehdään kolmatta kuumeilevienkin pinossa..

Kp 12 ja ovistesti hailakka haamu, viime kierrossa oli tummemmat viivat näillä vaiheilla. Tikkuja on enää kahdeksi päiväksi ni voipi olla että jää ovisplussa bongaamatta tätä menoa..

Joku aiemmin kyselikin, niin minusta Kotitesteillä on parhaat testit hinta-laatusuhteeltaan.
 
hmph..

mua ihmetyttää VIELÄKIN!! mun menkat ei oo vieläskää alkanu,ja perjantaina tein viimeksi testin joka oli puhdas nega. :kieh: eilen ja tänään IHAN ekaa kertaa tuntu just samalta sillonku ootin poikaa,että niinku joku nahka tuolla masun seinämissä venyis! se tuntu TOSI ilettävältä.
ja sattu todella. Ja oksettamaan on alkanu nyt aamuisin. Opettaja katsoi varmaan kummissaan
kun tulin aamulla myöhässä luokkaan. Kun pääsin koululle juoksin suunapäänä vessaan yrjölle. Naama saattoi hieman vihertää :LOL: ja tänään näin pitkästä aikaa yhtä hyvää
ystävääni joka sanoi heti ku näki minut "ootko sä raskaana?" olin vähän kummissani,kun testien mukaan en ole. Paitsi sen ihan ekan, mikä anto haamun,selvemmän haamun kuin tännelaittamani ovistestikuvan haamun. Ihme hommia taasen. :whistle:
ja tää ei oo olleskaan makosaa. Kulukea rätti persiissä päivästä toiseen ja pelätä että koska se holahtaa.

Jotain positiivistä tähänkin päivään, ALOITIN toissapäivänä autokoulun. Wuhuu!!! hyvä minä.
:ashamed: :D kyllästyin siihen ukon ainaseen vikinään jos se joutu kuskaamaan kauppoihin tai muualle.Kun täällä tuppukylässä (kaupungissa) ei kulje paikallisliikenne.

Jos mulla oli siis sillon ovis kun sen testin tein ja me pupuiltiin,jos siitä ois tärpänny niin millon sen raskaus testin vois sitte aikasintaan tehhä? :eek: meen ihan sekasin ku menkat ei tosiaan oo alkanu ja testejä kohta triljoona tehty. :$

onnea plussanneet.

 
Palauttakaa mut maanpinnalle ja äkkiä.... :kieh:
Poskia ja koko kehoa kuumottaa,on viluinen olo silti :eek:
Koko päivän yökötti ja ne kohdun alueen kivut äkkinäisissä liikkeissä :eek:
Mitä mitä mitä,kyllä mä nyt kehitän oireita itselleni :/

JKVY
 
Satunen89: onnee autokouluun! Mä aloitin autokoulun kuukausi sitten ja kivaa on!!!!

Täällä kp36/32? menossa. On nyt tuntunu jo muutaman päivän että olisi menkat tulossa. Raskaustestejä olen tehnyt useita ja nega sieltä on aika komeasti tulllut. Testit olen tehnyt aina iltasella.Josko sitä huomen aamuna jaksaisi tehdä testin :)

 
JKVY Täällä riehuu ihan sama "kuumeilu" Ensin ei oireita ja sitten roppakaupalla!!!Tänään laskin uusia finnejä 8 ja margariinitukka on tosiasiaa... Kahtena iltana on etonut, vaikken pahoinvoinnista ole ennen kärsinyt.... Jos en saa näppejäni pidettyä kurissa huomenaamulla, niin ajattelin kokeilla testata. Huih! Jos se vaikka palauttaa maanpinnalle??? Toivottavasti ei....

Voimakkaita syysplussatuulia!

Oliivitar 28/30
 
Täällähän on monella jännät paikat =)
voi kun niitä plussia sitten tänne tulis +++++++++++ :whistle:
Itsekkin tilasin tänään testejä jos vaikka nyt tästä kierrosta onnistais.Vaikka sitten vasta se paniikki alkaakin.Mä en varmaan uskalla edes liikkua, ettei vaan mee kesken :headwall:
Vaikka eiks se niin oo et ei sitä omilla touhuiluilla ja liikkumisella kesken saa jos kaikki on kunnossa...
 
huh..

täällä ollaan heräilty jo niin sanotusti ennen sianpierua. Poika valvottanu melkein koko yön kun on kipeä. Ihanaa!! ei tarvi ainaskaan kouluun mennä kun hoidan sitä kotona.

Minäkin tilasin nyt aamu tuimaan netistä raskaustestejä. kaksi kahdenkappaleen pakettia postikulujen kans yht. jotn 9,50? verkkoapteekki.fistä :)

huomenna pitäisivät tulla postilaatikkoon. (toi postilaatikkoon toimitus oli 1,90? ja postiin 7, ja jotakin) joten valitsin halvimman tietysti.

pitäisi alkaa koittaa leipoa jotain pakkasen perukoille kun pojan synttäreitä juhlitaan 19 pv, vaikka ne ovat oikeasti 12 pv tätäkuuta.

:D koulussa jokapäivä ihan sama oonko ommellu vai tehny tehtäviä niin oon miettiny että "mitä jos sittenkin oon raskaana" ois se vaan niin ihanaa. Ja koittanu keksiä kaikkia syitä miksi oisin.

Nyt yön aikana ilmeni uusi oire.

nännien jumalaton kirvely/kutina. Ei oo koskaan ollu,paitti sillo ku imetin esikoista.

on se taas. Jos roppani kehittääkin itse oireita? Voi olla. Tai sitten ei.
En tiiä uskallanko vielä huomenna testata,en maha kuiteskaa piettää näppejä erossa...

ens perjantaina sitten varmasti :D
 

Yhteistyössä