+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Kauan tää mun hiljaiselo kesti :ashamed: Noh, täällä roikkuminen on vähentynyt huomattavasti :D

Piti tulla ihan onnittelemaan kaikkia plussanneita kun teitä tuli ihan rytinällä! :flower:

AaVee Ihan uteliaisuuttani kyselen, ootteko te noissa hoidoissa ykstyisen vai yleisen puolen kautta? Ja paljonko maksaa noin suunnilleen? (esim. lääkkeet)

miimii10 voithan sä pissiä purkkiin ja säilöä siihen asti, että testit tulevat :) Toivottavasti tulos on positiivinen :hug:

Ja sitten itse asiaan, mä en tajua! Oon ihan yli itkuherkkä! Siis ihan totaalisen yli! Tulee itku kun ULKOMAALAINEN sai huippupisteet taitoluistelussa! Ja kai ihan ilosta?? No sitten aloin ihan vollottamaan, kun toisen ulkomaalaisen äiti oli kuollut pari päivää sitten sydänkohtaukseen ja tämä luistelia jatkoi kisoja, jotta saisi mitallin äitinsä muistoksi! Tää käy jo ihan noloks, jos mies olis näköetäisyydellä :ashamed:
Onnes tuo esikoinen on edes päiväunillaan...

muoks* vib Ymmärrän sun tuteet! Meillä helpottais elämä toden teolla, jos pääsisin töihin ja varmasti ainakin oppisopimuspaikka vois olla tiedossa. Mutta mä en raaski, enkä halua jättää tuota esikoista (kohta 1v) hoitoon kenellekään vieraalle! Kaikenlisäks kun on niin allerginenkin :( Tässä siis taistelen, kummasta tulee suurempi huono omatunto... Vaikkakin mulle avautu nyt mahdollisuus tehä ilta ja vkl sijaisuuksia entisessä työpaikassa, joten katsotaan, miten lähtee nyt sen kanssa menemään...
 
PLUSSA!!! :heart: :heart:
Pärähti nopeasti testiin, ollaan miehen kanssa ihan ihmeissään vaikka on toinen kyseessä :wave:

eli oireena siis pikku väsymys,nälkä, pieni huippaus muut oireet oli viel pienempiä vertaa viime raskauteen jossa oksennettiin ja kaikkee muuta kamalaa!!

Oon niin onnellinen toivottavasti pysytään yhdessä turvallisesti loppuun saakka :heart: plussatuulia :whistle:
 
Sone
miimii10:Onnea!!! :flower: :flower:

Vib: MITEN TE MAHUTTE????!!?? :) Meillä tuntuu tursuavan tavaraa jokapaikasta vaikka asutaan aika leveesti kuitenkin. Mie en kans pysty olla yhtään normalisti kun koko ajan pitää kuulostella "oireita" Toivottavasti plussaus jatkuu meidänkin kohdalla :) Taitaa tulla ennätyksellisesti helmikuulle plussia :)
 
Onnea Miimii! :heart:

KS09 Me ollaan julkisella. Yksityisen puolelta sain lähetteen. Itse hoidot maksaa aina sen polimaksun n.26 euroa. Niitä käyntejä mulla kaiken kaikkiaan tulee 10. Oho! Enpä tajunnu, et niihinki menee 260 euroa... Ja sit ne lääkkeet. Tähän mennessä menny n. 400 euroa. Vielä on ostamatta Luget ja sit se irrotuspiikki. Niiden hintaa en tiiä. Sit bensat Ouluun ja takas. Kai tässä sellanen tonni menee kaikkineensa. Ehkä vähän alle. Mut se on pientä. Mun kaverille tehtiin IVF tossa hetki taakse päin (on nyt rv20 :heart: ) yksityisellä ja sillä tuli maksamaan yli 3000 euroa...
 
Ihana plussatulva. :heart: Onnea kaikille ja tarrasukkia mukaan! :flower:

vib > Mä tulisin hulluksi kaksiossa kahden lapsen kanssa, kun yhdenkin lapsen kanssa teki tiukkaa. Nyt on onneksi kolmio ja tänne mahtuu toinenkin lapsi kivasti, mutta kolmannen kohdalla täytyy huoneita saada lisää. Ollaan varmaan siinä vaiheessa muutenkin ostamassa ja sopiva laina edellyttää mun töissä käyntiä. Onneksi ei vielä tarvitse suunnitella tarkemmin.

Oma napa hämmentää edelleen. Alan kallistua myöhästyneen ovulaation kannalle vaikka luulin ovuloineeni jo viikko sitten ja kipuilut viittaavat menkkoihin. Alaselkää vähän särkee, alavatsalla tuntuu painetta, valkkaria lorisee ja kipuilut aavistelee hanojen aukeamista parin päivän sisällä. Aika epätoivoiselta tuntuu, kun keho vaikuttaa toimivan ihan miten sattuu. tekisi mieli testailla ovista, mutta testejä on vain yksi enkä enää viitsi tähän kiertoon niitä tilata.

Lisäys: Muita oireita nenän tukkoisuus illalla (aamunuha on mulle ihan normaali juttu), makeanhimo (tyypillistä pms:ää ) ja nännien lievä arkuus. Alkaa kuulostaa siltä, että pääsisi testaamaan. :D Mutta ei kai kiinnittymisen aikaan vielä kummoisia oireita ole? (varsinkaan, jos ovis on vasta tulossa :LOL: )
 
johan on plussien tulvaa,onnittelut kaikille plussanneille :heart: :heart:
täällä on pakko käydä kattomassa tilannetta kun tapahtuu minkä kerkee.....lisää plussia puhkun....phuuuuuuuuuu... :LOL:
sutulii ja 5+2
 
Huomenna on kp23 eli jokohan voisin testailla ylihuomenna, kun kierto on 23-47? :whistle: :D Tulen hulluksi oireiden kanssa, kun en tiedä johtuuko oviksesta, raskaudesta vai ovatko pelkkää mielikuvituksen tuotetta. On erittäin turhauttavaa, kun ei voi tietää varmaksi mitä kropassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Loppukierto on aina pahin piina. |O

Vali ja vali. :headwall: Anteeksi negatiivisuuteni. Yleensä olen optimistinen, mutta nyt turhauttaa pahasti ja suhtautuminen omaan kehoon ja raskautumismahdollisuuteen ei jaksa olla positiivinen. Toki olen toiveikas ja iloitsen muitten onnistumisista, mutta en uskalla leijailla korkealle suuren tipahtamisvaaran vuoksi. Hienoa, että on tälläinen purkautumispaikka ja mahdollisuus saada vertaistukea. :)
 
Kiitos onnitteluista kaikille :flower:
Tuli kyllä plussa rykelmä ja toivottavasti meno jatkuu ja tavataan tuolla odottajien puolella :wave:

Siirryn sinne nöyrästi ja toivon että pikkunen pysyy maatkassa :heart:

Plussia tuulia ++++++++++ :whistle:
 
Torstai 25.2.2010







UuTeEnNoUsUUn...kp 41/25-35...........................................yk9
Agaetis.................kp 46/27-31............................................yk2
Piupula................kp 43/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 41/30..................................yk16 (clomit)

inspire...............kp31/31....................1.lapsi.........25v.....
Nasukka82 ......kp 26/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 25/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 23/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 23/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 23/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 21/28...........32v........3.lapsi........yk8
wilkat...............kp21/?..........

RiikkaVaan........kp 20/32.........24v.................2.lapsi........yk1
KS09................kp 18/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
AaVee..............kp 13/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell........kp 13/33............26v...........1.lapsi............yk 3

Ezziina..............kp 10/28.................3.lapsi...........yk2
Heathy.............kp 9/31............................2.lapsi...........yk3
Mahdotontako.....kp 4/29...............................................yk6
Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara










PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........
Minnäi 23.2..........kp 32/31(32).........30v.........4.lapsi............yk2
Sintsu78 23.2.....kp 27/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Eveny 24.2.........kp 27/30............................1.lapsi............yk4
miimii10 24.2.............kp49/36........23v.........2.lapsi..............y k2

 
Huomenta!
Vieläkö plussapuhuri jatkuu???


:attn: Nyt ois päivittäjän paikka vapaana..!!?? Kuka innostuis? Mä taidan nimittäin pikkuhiljaa hippasta tuonne odotuspuolelle. Ja jännityksellä odotan sitä iki-ihanaa aamupahoinvointia. Hiuka aamuyöstä alkaa jo vellottamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
:attn: Nyt ois päivittäjän paikka vapaana..!!?? Kuka innostuis?
Voihan sitä hoitaa kuka ekana ehtii. Lainaa vaan edellisen, poistaa ylimääräiset tekstit ja julkaisee. Mäkin voin yrittää, mutta en uskalla luvata sitoutumista, kun on ollut pää vähän sumussa viime aikoina ja keskittymiskyky rajallinen. Tulehan moikkailemaan välillä. :)

Mä kyttään oireitani, vaikka ei pitänyt niin tehdä. Kyllähän tässä jotain toiveita herättävää on, mutta en halua innostua. Jos pääsen testaamiseen asti ja näyttää edes haamua, niin sitten uskallan vähän iloita. Toivottavasti plussatulva jatkuu, vaikka en mukaan pääsisikään.

Menkkanippailuja, vihlaisuja, rintojen kihelmöintiä, ajoittaista etovaa oloa, runsasta valkkaria ja superaisti vanhentuneisiin ruokiin tulee oireista ekana mieleen. Eilisen päiväyksellä ollut tänään avaamani rahka tökkäsi heti, vaikka tuskin se on älynnyt pilaantua vuorokauden vaihtuessa. Tekisi mieli kaivella testit laatikosta ja tehdä huomenna aamulla yksi, mutta tuskin se vielä mitään näyttäisi vaikka olisikin tärpännyt. Dpo8 tänään, jos voimakas kipukohtaus oli ovis.
 
Höh, niijuu ja onnea taas kaikille plussanneille! :)

Pakko tulla tänne pohtimaan, kun on niin outoa ja kummallista :( Eilisestä asti kamala väsy ja HIRVEE nälkä koko ajan, nälkä ei lähde millään pois kuin korkeintaan puoleksi tunniksi |O Vaikka siis olen syönyt ja liikkunut samalla tavalla kuin tähänkin asti, ei ole ollut mitään vajetta ruokavaliossa tms. En haluaisi pohtia, mutta pistää kyllä miettimään. Mistähän tällainen vois johtua?
Raskauteen en jotenkin jaksa uskoa, sillä kn ei mielestäni ole mitenkään korkealla ja edellisesä varhasessa keskenmenossa/kemiallisessa ilmennyt pahoinvointi ja turvotus uupuu.

muoks* Ja erilaista pariin edelliseen kiertoon verrattuna on, etten mä ole vuotanut tai tuhrutellut yhtään sen vkl:n jälkeen, jollon tuli pari veriviirua pyyhkiessä...
 
Eipä ole oireita ilmaantunut vielä minkäänlaisia. Voi voi tätä aikaa, kun se nyt ykskaks menee hitaasti! Miimiillekin onnea paljon plussasta! Ihanaa. Oikein hedelmällinen kuu tämä helmikuu, näemmä:) Mulla ainakin on hyvin toiveikas olo!

Juu, kaksioon ollaan me mahduttu ihan hyvin, tosin tavaraa saa olla koko ajan kuskaamassa varastoon ja takas, kun ei sisällä ole säilytystilaa tarpeeksi. Mutta on hyviäkin puolia; helppo valvoa lapsia ja helppo siivota:D Meidän 1,5v nukkuu meidän vieressä ja 2,5v omassa sängyssään samassa huoneessa. Uusi vauva jos tulee, niin on kyllä pakko löytää jokin keino muuttaa isompaan, eli mun on vähintäänkin osa-aikatöihin nyt pianpian mentävä. Se kyllä tekisi mulle varmasti hyvää, eikä lapsia tarttisi hoitoon laittaakaan sitten:) Enemmän mua haittaa yleensäkin kerrostaloasuminen, kun pieni asunto. Mutta se hyvä puoli on myös, että kaksion saa aina suht helpolla myytyä pois:)

Ai muuten, onhan mulla jotain oireita! Kurkku on ollut tänä aamuna kipeä, jano on kova. Esikois ella tosin on flunssa, joten voipi olla ihan sitäkin. Kirjaan kuitenkin ylös niin muistan sitten, jos tarvetta on.

 








UuTeEnNoUsUUn...kp 42/25-35...........................................yk9
Agaetis.................kp 47/27-31............................................yk2
Piupula................kp 44/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 42/30..................................yk16 (clomit)

inspire...............kp32/31....................1.lapsi.........25v.....
Nasukka82 ......kp 27/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 26/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 24/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 24/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 24/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 22/28...........32v........3.lapsi........yk8
wilkat...............kp22/?..........

RiikkaVaan........kp 21/32.........24v.................2.lapsi........yk1
KS09................kp 19/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
AaVee..............kp 14/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell........kp 14/33............26v...........1.lapsi............yk 3

Ezziina..............kp 11/28.................3.lapsi...........yk2
Heathy.............kp 10/31............................2.lapsi...........yk3
Mahdotontako.....kp 5/29...............................................yk6
Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara










PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........
Minnäi 23.2..........kp 32/31(32).........30v.........4.lapsi............yk2
Sintsu78 23.2.....kp 27/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Eveny 24.2.........kp 27/30............................1.lapsi............yk4
miimii10 24.2.............kp49/36........23v.........2.lapsi..............y k2

[/quote]

 
Sone
Testasin negan aamulla, joten nyt vaan ootellaan taas super menkkoja, lähenkin tyhjentää apteekin kohta, pelottaa jo valmiiks et millaset kivut on tulossa. Alkas nyt v.loppuna et kykenee ma töihin. Toiveet sit seuravaan kiertoon taas!
 

Yhteistyössä