+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Ellalle ja Minnäi sylin täydeltä Onnea :flower: :heart:

Mä kans testasin eilen illalla ja siihen tuli haamu.Oli sitte ihan pakko huristella apteekkiin hakee uusi testi.Aamulla sitten testasin uudelleen ja plussa :D
Mä jotenkin ajattelin et ei kuitenkaan oo tärpänny ja testasin varmuuden vuoksi ku pitäis hää mekkoo ostaa ja satuin löytämään mieluisen...mut en mä nyt sitä voikkaan ostaa.Pitää varmaan etsiä vähän isompi et mahdun kesällä mahoineni siihen :p
Tai siis jos tämä raskaus nyt kestäisi loppuun asti :ashamed:
 
Plussia lisää, mahtavaa! Isot onnittelut ja paljon tarrasukkia onnellisille! :flower:

Mulla on niagarapäivät eli taitaa olla ovis vasta tulossa. Ihan kummallinen on tämä kierto, mutta jospa ei silti kovin pitkäksi venyisi. Harmittaa kovasti, jos kaikesta tästä oireilusta huolimatta en ovuloikaan ja taas pitää haaveet haudata seuraavaan mahdollisuuteen asti. Lääkäri soittaa perjantaina, joten saisi viikko senkin takia mennä nopeasti. Toivottavasti päästään johonkin mahdollisuuksia parantavaan ratkaisuun, koska nyt mulla on todisteitakin siitä, ettei mun keho toimi niin kuin pitäisi. Narahdin nimittäin sokerirasituksesta, mutta aika ongelmallisella tavalla eli metut ei välttämättä olekaan mulle avuksi.

Pääsin tänään ihastelemaan kahta vuosikasta hurmuria, joten kuume on entisestään nousussa. Toista pienokaista kun pidin sylissä, en olisi halunnut päästää pois ollenkaan. Mukaani olisin voinut ottaa vaikka ihan vaan lainaan vähäksi aikaa. Syli tuntuu surullisen tyhjältä vaikka taaperoni vielä siinä viihtyykin. :(
 
Sone
miimii10: miekin epäilin endoa itellläni, mut tiie sitten, vissiin kystia. Selviää toivottavasti pian. Millä tavalla se muuten diagnosoidaan, eikös sisätutkimuksessakin se jo voi näkyä jotenkin? Kierrot oli miullakin jotain 35-50 viime vuoden puolella, nyt ollu onneks pari kiertoo jo normit 30. Toivotaan nyt kuitenkin myöhästä plussaa siulle :)
 
Mulla todettiin endo 14 vuotiaana kun kirjaimellisesti jouduin sairaalaan ku jalat meni alta ja puhkes puoli kroppaa, poistettiin toinen munasarja.

Tuntuu nää nippailut miedommilta kun endo mutta mahdollista sillä mulla endoa on pidetty kurissa e-pillereilla ja en tietenkään syö niitä ku yritetään raskautta.

hassua että molemmissapuolissa tuntuu vaikka yks munis jäljellä :wave:
Nälkä mulla on edelleen et jos täti tulee tai ultrassa todetaan kystiä tai rihmastoa niin oon vaan yksinkertasesti luulosairas läski :)
 
Kiitos kaikille :hug: Ja onnea sintsulle :heart: , ihanaa sullekin 4 lapsi :D
Mä oon vieläki ihan sekaisin ajatuksissa...

plussapuhuria muillekin!!! tuleville marraskuussa la-pinoa ei vielä ole joten nyt äkkiä porukkaa sitä täyttämään ;)
 
Keskiviikko 24.2.2010







UuTeEnNoUsUUn...kp 40/25-35...........................................yk9
Agaetis.................kp 45/27-31............................................yk2
Piupula................kp 42/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 40/30..................................yk16 (clomit)

inspire...............kp30/31....................1.lapsi.........25v.....
Nasukka82 ......kp 25/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 24/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 22/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 22/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 22/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 20/28...........32v........3.lapsi........yk8
wilkat...............kp20/?..........

RiikkaVaan........kp 19/32.........24v.................2.lapsi........yk1
KS09................kp 17/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
AaVee..............kp 12/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell........kp 12/33............26v...........1.lapsi............yk 3

Ezziina..............kp 9/28.................3.lapsi...........yk2
Heathy.............kp 8/31............................2.lapsi...........yk3
Mahdotontako.....kp 3/29...............................................yk6
Amf......................................................................




TAUSTALLA

Aurella
icefairy
mahara










PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........
Minnäi 23.2..........kp 32/31(32).........30v.........4.lapsi............yk2
Sintsu78 23.2.....kp 27/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Eveny 24.2.........kp 27/30............................1.lapsi............yk4
miimii10 24.2.............kp49/36........23v.........2.lapsi..............y k2

 
Sone
On johan on plussaa pukannut!!! :flower: Onnea Eveny!

miimii: Miust kans tuntuu et mie oon luulosairas läski, just tänään mietin et miten voi olla näin paha turvotus! Lämmöt kyl vähän kertois et saatatpa saada plussan, millos testaat?? Mie aattelin v.loppuna jo testailla, ei malta oottaa ku nippanappa sinne kp 27 asti :ashamed:
 
Noniin mä oon vähän jatkanut lämpöjen mittaamista ja ovat siinä 36.75-36.80 ollut, tavallisessa ovuloidussa kierrossa on myös joskus 1-2 lämpöä ollut tuolla 36.8 mutta eivät sitten jääneet tasaisesti sinne. Omalla kohdalla en ainakaan voi sanoa, että plussalämmöt olisivat korkeammat kuin ovuloidussa kierrossa. Valkkari sitten on paksuhkoa, kermaista ja sitä tulee runsaasti, eilen käytin 2 phs:aa :eek: Nämä tiedot kiinnostanevat kuumeilijoita :whistle:
 
En aikaisemmin olekaan kirjoitellut tähä ketjuun, mutta nyt aattelin raapustaa muutaman rivin :D
Sitä testattiin eilen illalla, kun mies tuli töistä kotiin ja plussahan sieltä tuli :heart:
Tunne raskaudesta oli kyllä jo ennen testiä vahva ja oireetkin aika selvät.

Täällä varmaan voi vaihtaa kuulumisia tuntemuksista muiden kanssa.
Nyt vaan peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin. Pikkaisen kyllä jännittää, mutta sille ei kannata antaa liikaa valtaa. :)
 
Onpa monta plussaa tullut, onnea kaikille! :heart:

Ja dpo 5. Aika alkaa kuulostella mahdollisia kiinnittymisoireita :) Kiva kun ei malta millään vaan olla normaalisti, vaan pitää väen väkisin tutkiskella kokoajan kaikkia tuntemuksiaan...

Mulla on ristiriitainen olo muutenkin, kun meillä olisi toiveissa muuttaa isompaan asuntoon(neljän hengen porukalla asutetaan kaksiota nyt), mutta se edellyttäisi mun työhönmenoa. Laitoin juuri eilen pinon työhakemuksia menemään, mutta en vaan usko, että pystyn meidän nuorimmaisesta vielä olla erossa, jos jonkin noista töistä saan:( Mulla alkaa vatsaa sattua kun aattelenkin... esikoisen puolesta en ole lainkaan huolissani, hän pärjäisi varmaan jo ihan hienosti, mutta pikkutyttö... :( Aargh, miten voi olla näin vaikeaa!
 
sone: tilasin sunnuntaina testejä ja täällä pidätellään aamupissaa ku ootan et tulis kohta posti eli tänään testaan (taas) :headwall: 13 päivää myöhässä ja tänään oli alaselkä niiin kipeä ja menkka juilinnan pahoja.. repäsykipuja on tosi paljon:(
Jengi vaan plussailee täällä :flower: :flower:
 
Huh! Eka ultra takana. Limis 3,7 eikä johto follia! Jee! Kaikki siis paremmin ku hyvin. Ja sit ne huonot uutiset... Jos kuvittelin sumuttelun olevan rasittavaa niin olin väärässä. Tää piikittely se vasta persuuksista onkin. Itse piikin tuikkaaminen nahkaan ei oo mitään ku on sen verran ohut neula, mutta se lääkkeen liukeneminen tonne nahan alle... JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Se kirvelee niin kovasti... :'( Mut minkäs teet. Ei tätä onneksi kovin kauaa kestä.

VIB En ymmärrä miten mahdutte kaksioon... Me asutaan kahdestaan neljän huoneen paritalossa... :LOL: Ollaan ehkä vähän liian tilaa tavitseva pari! :) Toivottavasti teille kuitenkin löytyisi vähän isompi asunto ilman, että joudut menemään töihin. Ymmärrän, että ei millään raaskisi jättää pienintä vielä hoitoon. En minäkään raaskisi. :heart:
 

Yhteistyössä