+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Löyty tämmönen: Minulla on kysta kohdun ja peräsuolen välissä, siinä munasarjojen alla. Se johtuu kuulema siitä että osa kuukautisvuodosta osa valuu takaisin päin ja on kerääntynyt sinne. Syytä sille ei tiedetä. Minulla on n.5x5cm ja se poistetaan tähystysleikkauksella jossa toipumis aika on 1-2 vk, eli hyvin kivuton ja turvallinen operaatio. Minulla se aiheuttaa kamalat kuukautiskivut ja selkäsärkyä.

Eilisen testin jälkeen juili mahassa niin että menin yöllä laittamaan siteen (ihan kramppas kaksi kerttaa) kystä ei ole kokemusta siitäkin.. :eek:

Yöllä kävin kolme kerttaa pissalla ja aamulla ei tätiä ei vieläkään näy :attn:

Ensimmäistä kerttaa kahvi meinas nousta ylös, rääkkäsin itseäni ja testasin vielä kuvittelenko ja toinen hörppy teki yhtä ja samaa..

Ei kyllä ekassa odotuksessa mitään tälläiseen viittaavaan.
Jos nyt olisin raskaana mä olisin rv4 ja sillon puitäisi olla enemmän muutoksia joten tosi skeptinen meininki..

Esikoista odotellessa mulla tuli jo tissit niin kipeeksi rv 3 ja rv 5 alkoi 13 viikon oksentelu et tuntuu mahdottomalta ajatuksella että se eilinen testi olis ollu väärässä. :ashamed:

Pitäis mennä töihin ja ajatukset painaa mieltä.. Miks mä en tunne omaa kroppaani ja miksi se ei toimi kellon tarkasti?
:headwall:

Huomenta :)

pöh! piti herätä suomi-saksa peliä katsomaan, mutta eipä tää tytsi jaksanut päätään tuolta ajoissa nostaa :D

miimii :hug: Jaksuja, toivottavasti asiat selviää lekurissa :heart:

Ella Mites siellä menee? :)

Apua, mun piti vielä sanoa jotan, mutta ajatus hukkui tonne päähän nyt vallan kokonaan :headwall:

).( hmm.. täällä myös pientä flunssan poikasta tulossa ja nyt kolme iltaa peräkkäin ollu aivan järkyttävä iltaturvotus!! On niin tuska olla, että ei toista ja maha ihan kovalla :/ Ihan kun jalkapallon olis vetänyt :D mitä pidemmälle iltaa menee, niin sitä pahemmaksi menee ja aamulla maha taas ihan ok. Muuten täällä ei oikeastaan mitään, jos oon ovuloinut, niin ollut se viimeisin piikki eli ti pitäis sitten täti vierailla, sitä aikasemmin en testiä viitsi edes tehdä, jos ei täti vieraile, niin täytyy taas sitten odottaa viikko ja soittaa jälleenkerran gynelle, jos ei menkkoja näy tai ei ole tärpännyt. :)

Jaksuja ja haleja niitä tarvitseville :hug: :hug: :heart:

*muoks*

miimii mitä nyt olen täältä lukenut, niin ei kaikki raskaudet ole samnalaisia, että älä vielä heitä toivoa nurkkaan :hug: niin kauan ennen kun täti kurvaa paikalle ei ole toivoa menetetty :) jos hcg kehittyy hitaasti, niin voi mennä rv6 asti ennen kuin plussa pärähtää. Tiedän todella hyvin, mitä ton omankropan aiheuttaman pettymyksen ja epätietoisuuden kanssa on olla :hug: Eli paljon halauksia ja voimia sinne :flower:

Sone
inspire: sairaalaa aloin jo itekkin harkitsee ekan kerran kun tuli kivut, mut nyt kun aavistan mitsä on kyse niin olen vaan yrittänyt kestää. Pääsispä nyt pian vaan sine ultraan että näkis miten isot kystat siel on, ja nopsaan leikkuutta ne pois. Mut mitenköhän se sit vaikuttaa jos oon jo vaikka raskaana, eihän sillon varmaan uskalla operoida? Tietoo kellään?

Ihan uutena tulin tänne palstalle kuumeilemaan. Kp 16 eka kierto kun oon tikuttanut ovista, mutta ei tunnu tulevan tai on huomaamatta mennyt.
kierukan poistatin syksyllä ja kuvittelin että kyllähän sitä helposti tulis raskaaksi, mut ei.
kaksi lasta ennestään, eka raskaus yllärinä ja toinen tuli ekasta kierrosta. Nyt ei vaan oo näköjään niin helppoo.. Tosin ikää yli 30 vuotta joten mahtaako vaikuttaa?

Ovistestistä sen verran kyselen teiltä kokeneemmilta et jos näkyy haamu niin merkkaako se mitään? muutaman päivän nyt näkynyt.

Sunnuntai 21.2.2010

UuTeEnNoUsUUn...kp 37/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp46/36........23v.........2.lapsi..............y k2
Agaetis.................kp 42/27-31............................................yk2
Piupula................kp 39/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 37/30..................................yk16 (clomit)

Minnäi...............kp 30/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 30/29.................................................yk5
inspire...............kp27/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78.........kp 25/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Eveny..............kp 24/30............................1.lapsi............yk4

Nasukka82 ......kp 22/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 21/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 19/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 19/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 19/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 17/28...........32v........3.lapsi........yk8
wilkat...............kp17/?..........
RiikkaVaan........kp 16/32.........24v.................2.lapsi........yk1
KS09................kp 14/33?...........21v.........2.lapsi............yk7

AaVee..............kp 9/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell........kp 9/33............26v...........1.lapsi............yk 3
Ezziina..............kp 6/28.................3.lapsi...........yk2
Heathy.............kp 5/31............................2.lapsi...........yk3
Amf......................................................................

TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara

PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........

Täällä ei merkkiäkää eikä oireen oiretta plussasta. Joten katseet taas ens kiertoon. Tätiä sitten odotellaan tiistaiksi saapuvaksi!

Tervetuloa vain mukaan wilkat! Juu, sellainen haalee viiva ovistestissä merkkaa negaa. Pitää olla tasavahvuinen taikka tummempi niin on positiivinen. Tsemppiä testailuun.

Ja varovaiset onnittelut ellalle :heart: toivottavasti lähteepi viiva vahvistumaan ja pääset vaihtamaa odotuspuolelle. Isot tsempit!!

Mitäs miimii? Onko tilanne muuttunut?

Tuolla muissa pinoissa vierailtaessa törmäilin "tuttuihin" joten taitaa olla muillakin haamu/plussa uutisia tulossa, peukkuja!! ;)

Ella-83,on siinä edelleen haamu ja toi ovistestikin lupaavan näköinen :hug: :heart: Muista että hcg tuplautuu joka toinen päivä,vaikka tänään ja eilen haamu,huomenna voi olla jo vahvempi viiva :hug:

Plussatuulia koko pinolle :flower:

Täällä oireilu jatkuu 10h unien jälkeen vieläkin väsyttää ja torkahdin 3 kerttaa sohvalle
-migreeniä ilmassa
-tissit painaa ja kipristelee
-vituttaa :D
-maitomainen valkovuoto ja erotan ettei ole hiiva kun ei tuoksahda

Jos jollain on hiiva ja ei tuoksahda niin kertokoon koska mä haluan tietty aloittaa lääkityksen :attn:
näillä mennään... kp46/36 tai yli ihan sama:D:D:D

Sone
Onnea Ellalle :flower: :flower: :D

miimiillä on kyllä aikalailla raskausmaiset oireet :whistle:

Miulla on alamaha aivan turvoksissa, ja väsyttää sikana, vähänkö löydän koko ajan uusia "oireita" :D Alamahan turpo johtuu kyl niistä kystista |O

Ella-83: kyllä tossa mun mielestä haamu on, samanlaisen sain itse tässä jokin aika sitten ja siitä se sitten varmistui päivä päivältä ja ovistestoi näytti vahvaa plussaa =) elikkäs peukkuja pidellään!!!!

Aamulämpö oli nyt noussut, joten ilmeisesti ovuloin tässä kierrossa. Nyt sitten jännäillään pari viikkoa ja toivotaan, että pääsen testailemaan. :D

Onnittelut plussanneille ja jännääjille plussapuhureita! :flower: bd

Ella Kyllähän tuo ihan lupaavalta näyttää :hug: Toivotaan parasta!!!

Anteeksi nyt tällainen omanapaisuus, mutta äkkiä kirjoitan;
Eilen illalla pyyhkiessä tuli pari veriviirua paperiin, sen jälkeen ei mitään, toivon kovasti johtuvan kiinnittymisestä (vaikka varmasti turhaan). Eilen illalla ja tänään on ollut jonkin verran menkkajuilintaa ja tänään mahaa on turvottanut iihan kamalasti (ensimmäisiä raskausoireita ainakin edellisestä kemiallisesta / varhasesta keskenmenosta). Lienee koitan onneani huomenna sylkiovistestillä ;)

Mulla tosiaan tuli sylkiovistestillä plussa dpo 9-10 ja eilen dpo12. Tänään puikko-ovistestillä plussa. R-testit vielä haamuja. Hiljalleen alan uskomaan, että masussa joku on, ei ole menkat alkaneet eikä tuhrutellut.

Yhteistyössä