+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

:hug: kiitokset onnitteluista kaikille :heart: yritän pitää pääni kylmänä ja sormet ristissä että kaikki menee hyvin.... :) ja ennenkaikkea nauttia tästä olosta..... :LOL: paljon plussatuulia kaikille....enhäm mä pois täältä osaa pysyä joten käyn välillä katselemassa vaikka sehän on niin että te tulette pian perässä :heart: :heart:
 
täällä täti rankasti myöhässä kp41/36. yöllä olin varma että alkaa mutta ei mitään tapahtunut :attn:
Nyt vähän nippailee munasarjoista ja uusi asia on että vatsanpohjassa on onnellisuuden tunnetta ihan kuin sillon rakastuessani? :heart:

Oikeastaan mua ei haittaa että ei ole sen kummempia oireita suuntaan tai toiseen, ei toiveita tai muita (pakko kyttää itseäni) sellanen rauhallinen olo.

Mietin että koska pitäisi palata maanpinnalle ja miettiä koska se täti tupsahtais :wave:
 
Onko kokemuksia flunssasta ennen plussaa? Ekassa rakaudessa sairastuin flunssaan (kesällä) heti plussaamisen jälkeen, joka oli musta outoa. Tietty täs koittaa miettiä kaikkia oireita.. Jotenkin kyllä semmonen olo etten ole raskaana kun flunssan lisäksi ei oireita mitään (dpo8). Viime kierrossa tässä vaiheessa jo alavatsalla juili ja muutenkin nyppi koko ajan.
 
Keskiviikko 17.2.2010





Annmari-76.......kp 78/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 33/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp42/36........23v.........2.lapsi..............y k2
Agaetis.................kp 38/27-31............................................yk2
Piupula................kp 35/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 33/30..................................yk16 (clomit)

Minnäi...............kp 26/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 26/29.................................................yk5
inspire...............kp23/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78.........kp 21/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Eveny..............kp 20/30............................1.lapsi............yk4

Nasukka82 ......kp 18/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 17/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 15/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 15/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 15/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 13/28...........32v........3.lapsi........yk8
RiikkaVaan........kp 12/32.........24v.................2.lapsi........yk1
KS09................kp 10/33?...........21v.........2.lapsi............yk7

AaVee..............kp 5/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell.........kp 5/33............26v...........1.lapsi............yk 3
Ezziina...............kp2/28.................3.lapsi...........yk2
Heathy.............kp 1/31............................2.lapsi...........yk3
Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
nelli5
icefairy
mahara







PLUSSANNEET 2oo9


MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........


 
Mä kovasti epäilen, että ovis oli kuin olikin eilen... Alavatsaa nipisteli sen verta. Ja viime kierrossakaan kun todistetusti ei ovs oireillut kuin hieman nippailemalla, sillä siitä 14 vrk:n kuluttua alkoi vuoto. Eli odottelen menkkojoa saapuvaksi maaliskuun alkuun. Ja odotan todella niitä menkkoja, sillä tässä kierrossa emme ole peuhanneet yhtään... Ovis tuli heti vuodon perään, aivan kuten viime kierrossakin :ashamed:
 
Mulla on sit varmaan kp 1. Oletetusta oviksesta (ovisplussan perusteella) eli kp 16 on tiputellut joka päivä, ja tänään kp 20 muuttui kp 1 kun lämmöt laski ovistasoilta perustasolle ja vuoto yltyi tuhrusta menkoiksi. En ymmärrä miksi ihan puun takaa tuli tällainen lyhyt 19 päivän kierto, mutta epäilen syyksi yli viikon kestänyttä 38-40 asteen kuumeilua, panadoleja ja antibiootteja.

Tärppiä en hetkeäkään odottanut, joten pettymys tämä ei ole. Ehkä helpotus, ettei tarvinnut odottaa kahta viikkoa tätiä. Ihmetyttää silti lyhyt kierto, ja että vaihtuuko kierto eli onko kp 1 vai kp 20, mut kun kerta lämmöt romahti ja tamponia tarvii, olettaisin että kp 1. Eli Minnäi jos viitsit päivittää?
 
Heathy Sulla on sama tilanne kun mulla reilu viikko sitten, ja vielä samoilla kp:lla :D Kyllä se parin päivän päästä viimestään näyttää alkoko kierto alusta, tai mulla ei ainakaan ollut epäilystäkään asiasta... :hug:
 
Mua taas jännäysviikot edessä. Hmm, ovis on joko tulossa tänään illalla tai sitten se oli jo eilen... eilen luulin sen olevan, mutta tuttua lantionräjäyttävää kipukohtausta ei tullut, vaikka kipua olikin jonkin verran. On kuitenkin hyödynnetty kunnolla ainaskin, en jätä nyt mitään sattuman varaan :ashamed: =)

Ella, muistelen että esikoisesta kun en ollut vielä plussannut, sain flunssan. Plussasin siitä muistaakseni viikon päästä, ja testailin vasta ihan kierron lopussa, en sillain kun nykyään että heti dpo10:) Kakkosesta en muista oliko flunssaoireita.

Onnea Sutulii minunkin puolesta:)
 
Sone
Jännä olo :xmas: Pirtee, toiveikas ja kevättä rinnassa :) Nyt vaan odotellaan kuun loppuun :) Vib: Meillä taitaa olla kierrot melkeen samassa, miulla oli varmaankin eilen ovis :) Pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä!!!
 
Peukut pystyssä Sone ja vib! d =) b

Kiitti KS09 vastauksesta, kyllähän se selviää sit alkaako alusta. Uskoisin itsekin niin. Toivottavasti siellä hyödynnetään nyt ovista tehokkaasti et saisit perua sen lääkärin sitten :)

Mulla oli tullu papa tulokset, eli Luokka I = kaikki hyvin. Tosin löytyi sekabakteeritulehdus, johon käyn hakeen voiteen, että voiskohan se selittää sitä kuumeen uudelleen nousua ja et kierto meni sekasin eikä tärppiä tullut. Täytyy hoitaa siis pois, ja toivoa et tää kierto menis nyt paremmin. :)
 
Täällä kiusaa käsittämättömän kovat oviskivut, mutta muita oireita ei juurikaan ole. Ei tee mieli hyödyntää tässä olotilassa, mutta onneksi on ollut elämää makuuhuoneen puolella lähipäivinä. Jospa se riittäisi tai jos toipuisin vielä pariin yritykseen ennen viikonloppua. Koitan olla ajattelematta koko asiaa, kun tuntuu nyt muutenkin kaikki stressaavan.

very important baby > Millaisia sun oviskivut yleensä ovat ja kuinka voimakkaita? Itselläni ei ole aikaisemmin ollut näin kipeitä, että itku tulee ja särkylääkettä on pakko ottaa. Säikähdin ihan, kun oli (taas) entistä voimakkaammat. Positiivista on tietenkin se, että ovulaatio tulee ja sen tunnistaa. On ollut harvinaisempaa mulla viime aikoina.

Plussatuulia kaikille!
 
täälä menossa nyt oviksesta 5-6 kp22/32 päivää. eilen illalla alkoi outo pistely mahalla.sellainen hetken kestävä niinkun joku jollain neulalla pistäisi.tänään sitten alkoi valkovuotoa tulemaan oikein kunnolla lorahtelee housuun ja äsken kun koitin (joo typerää) tuota kohdun nipukkaa niin se on vetäytynyt toooosi ylös niin että ei sinne sormi yltänyt ihmettelin jo että mihin se on kadonnut kun ei ikinä ole noin ylhäällä ollut!
jännäksi menee:)
 
Kiitos vib, kun vastasit. Lueskelin tietty muualtakin ja on useita tapauksia, joilla flunssa on ollut ennen plussaa. Nyt Fertility Friendin "oirelaskuri" kertoo että mun oireet käyvät 60%:sti yksiin plussakäyrästöjen kanssa. Toki toi ei ole mikään totuus, ja itse pidän sitä enemmän leikkimielisenä laskurina muutenkin.

Flunssa on mutta kuumetta ei varsinaisesti, lämmönnousua 0.2 astetta oviksen jälkeisestä. Muuten olo on kaamea kun pää täynnä räkää ja kurkku karheana. Luulin, että olisi ollut kuumetta lähemmäs 38:aa olon perusteella.
 
Torstai 18.2.2010






Annmari-76.......kp 79/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 34/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp43/36........23v.........2.lapsi..............y k2
Agaetis.................kp 39/27-31............................................yk2
Piupula................kp 36/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 34/30..................................yk16 (clomit)

Minnäi...............kp 27/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 27/29.................................................yk5
inspire...............kp24/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78.........kp 22/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Eveny..............kp 21/30............................1.lapsi............yk4

Nasukka82 ......kp 19/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 18/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 16/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 16/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 16/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 14/28...........32v........3.lapsi........yk8
RiikkaVaan........kp 13/32.........24v.................2.lapsi........yk1
KS09................kp 11/33?...........21v.........2.lapsi............yk7

AaVee..............kp 6/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell.........kp 6/33............26v...........1.lapsi............yk 3
Ezziina...............kp3/28.................3.lapsi...........yk2
Heathy.............kp 2/31............................2.lapsi...........yk3
Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
nelli5
icefairy
mahara








PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........


 
Huomenet!
Täällä Minnäi koittaa haeskelle uutta rytmiä muutosten keskellä, joten siksi aika vähäsanaisena.
En tiä mikä iski tänä aamuna, menin sitten ja pissin tikkuun..ja ihan turhaan! Mitää ei näykyny. En etes tiä miksi menin tekemään, ku mitää oireitakaan ei ole. :headwall: Mutta noo, en tiä näkyiskökään etes vielä. Mutta nyt annan niitten testien taas olla!

Anteeksi vain omanapaisuus, mut nyt taas pitänee rientää, palaillaan myöhemmin asiaan :heart:
 
Mä olen tyytyväinen itseeni kun en aloittanut testaamista tänään dpo10. :D Tarkoitus olisi odotella vielä 3 päivää.. Sylkiovistesti näytti eilen ja tänään "plussaa".. Flunssa helpottamaan päin, lämmöt ylhäällä ja maitomaista valkkaria tulee. PMS-oireet puuttuvat.
 
No pakko munki on varmasti kertoa tuntemuksia tänne :saint:
eli kp kp43/36 ennenkin ollu pitkäkierto joten menkkojen myöhästyminen ei tunnu missään ja se pois suljetaan ns raskausoireeksi.

Ainut että mulla tuli tänään pientä huimausta ja ihan pientä kuvotusta klo 10 ja tuntu et pakko syödä tai olo pahenee, eilinen saunareissu meni samalla linjalla et kovat löylyt ei ollu mun juttu:(

eilen munat vihlosi moneen otteeseen ja kaks yötä on ollu menkkajuilintaa, tissit on nipistellyt hieman eli tostakaan ei kauheesti voi sanoa mitään..

Väsyttää.. ja käteen tullu finnejä "viimeks kesällä ollu tollasia mut talvella,ihan uus juttu (sekoan selvästi)

Tossa mun niinsanotut raskausoireeni.. toivoisin jo et menkat alkais niin jaksais taas elää normi elämää =) |O
 
ella hyvältä kuulostaa!! Toivotaan parasta :)

Mulla on eilen illalla ja tänäään nipistellyt ja vihlonut oikealta munasarjojen kohdalta. Muutama päivä sitten kipu oli vasemmalla ja paljon lievempävä :ashamed: Ajoittain tuntuu, kun vihlasee, että joutuu ihan irvistämään, kun tekee kipeää, sitten helpottaa ja jäljelle jää vain sellainen epämiellyttävä tunne suolle seudulle.
Voiko tällaisetkin johtua ovulaatiosta? Tuli kyllä tosi kurjaan aikaan, jos nyt on ovis tulossa... Seuraavan kerran on mahdollisuuksia sänkyhommiin vasta huomenna, ja edellisestä kerrasta on ikuisuus :(
Vähän ohi aiheen, kuinka kauan ne siittiöt niinkun oikeesti voi siellä sisällä elellä?
 
Aamulämmöt oli ihan normaalit, joten ei ole tullut mulla vielä ovista. Nippailee siihen malliin kyllä, että ehkä viikonloppuna olisi odotettavissa. Tulee vieraita, joten tänään täytyy koittaa päästä fiilikseen. :D Selkään on tullut kipeitä finnejä ja pms-oireet saapuivat voimakkaina. Viimepäivinä on itkettänyt herkästi ja hermot olleet kireällä, mutta en ole varma tarkoittaako se mitään. Ehkä vaan puran monia mieltä painavia asioita kerralla ja stressaan vieraista, kun koti on ihan keskeneräinen. Olo on kuin menkat lähestyisi, häämöttäisi muutaman päivän päässä. Toivottavasti ovat kuitenkin ovisoireita ja pääsen parin viikon kuluttua testaamaan.

Rinnoissa on verisuonet olleet näkyvissä nyt useamman viikon. Mistä moinen mahtaa johtua, tietääkö kukaan? Tosi rumalta näyttää.

miimii10 > Kuulostaa raskaudelta. :) Milloin testaat?

Ella-83 > Olipa hyvä, että aloitit testaamisen ajoissa. Nyt sitten tuloksekasta peittojen heilutusta. :D Kärsivällisyyttää seuraavaan pariin viikkoon ja testausonnea! Toivottavasti tulee plussa! =)
 
En oikeastaan tiiä koska testais.. ekassa raskaudessa mulla oli selvästi tummat nännit ja vesikin sattui.. myös sillon huippas mut paljon rankemmis ja se jano huh huh.. odan jotain konkreettisempaa kai.

Mulla on viel niin epäsäännöllinen kierto ja me harrastettiin 5.2 suojatonta seksiä ja nyt menty kondoomilla (ei niin sotkusta hommaa sen kanssa) olis vaan niin naurettavaa et 2 yrityskerta helmikuussa ja tärppäis kerrasta :D

Huoh.. plussia kaikille :flower:

 
Pieni rauhaisa hetki tähän väliin...

macy gray, mulla on ovista enteileviä ihan menkkamaisia kipuja ensiksi muutamien päivien ajan, sitten kun se tapahtuu, niin tuntuu että lantion luut pirstoutuisivat ja kohdunsuu puristuisi kasaan/tulisi ulos... Tosi vaikea kuvailla, mutta juuri sellainen että pakko on mennä kippurassa sänkyyn, istua ei tosiaan voi eikä kävellä--- mutta tuo vaihe ei kestä kauaa onneksi. Mulla alkoi nuo kivut vasta toisen lapsen jälkeen, ei nuorempana ollut tuollaisia tosiaankaan.

Mulla on nyt esikoisen kanssa niin huono päivä ettei ole tosikaan, uhmaa uhmaa uhmaa... ja lisää lapsia silti toivon:)
 

Yhteistyössä