+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Hyvää Ystävänpäivää kaikille :heart:

Mä luulen että minut voi laittaa tuonne taustalle. Jotenki on niin väsynyt olo tähän kaikkeen, jos nyt koittais unohtaa koko jutun vähäksi aikaa ja nauttia keväisestä auringon paisteesta.

Oikein mukavaa kevään jatkoa ja paljon plussatuulia teille kaikille...mä käyn kyllä välillä lukemassa teidän kuulumisia.

Heípsan :wave:
 
Ensimmäistä lasta yritetään, kp 17/30 ja yk 4. Toivottavasti nyt onnistaa. Kuumeillut olen jo muutaman vuoden, mutta nyt mieskin on mun kanssa kuumeilemassa. Epäsäännöllinen kierto tekee tästä vaan niin vaikeaa.

Hyvää ystävänpäivää vain kaikille!
 
Pika merkkaus mukana olosta :) kp 7 ja vuoto vaan jatkuu, melkein yhtä runsaana kuin koko viikon ja loppua ei näy, kaiken lisäks puski vielä kuumeflunssan, joten olo on kuin haudassa makaavalla...
Hiljaiseloa ja 12.3 odotellessa
 
:LOL: taas mä sekoan itsekseni :LOL: lämmöt 36,9 :snotty: ohhoh....rintoja kihelmöi..... |O kyllä tää on niin tätä :kieh: aina löytyy uusia oireita kun niin sanottu määränpää lähestyy,hah...no joskos nyt sitten yrittääs rauhottua ja ootella tulooko + vai täti......mutta kyllä nää vatsa juilinnat on niin tädin tuloa ennustavat notta...... :whistle: katsellaan ellen sekoa :LOL: :LOL:
 
Maanantai 15.2.2010





Annmari-76.......kp 76/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 42/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp39/36........23v.........2.lapsi..............y k2
Agaetis.................kp 36/27-31............................................yk2
Piupula................kp 33/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 31/30..................................yk16 (clomit)

Ezziina...............kp27/28.................3.lapsi...........yk1
Minnäi...............kp 24/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 24/29.................................................yk5
inspire...............kp21/31....................1.lapsi.........25v.....

Sintsu78.........kp 19/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 18/31............................2.lapsi...........yk2
Eveny..............kp 18/30............................1.lapsi............yk4
Nasukka82 ......kp 16/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 15/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 13/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 13/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 13/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 11/28...........32v........3.lapsi........yk8
RiikkaVaan........kp 10/32.........24v.................2.lapsi........yk1

KS09................kp 8/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
AaVee..............kp 3/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell.........kp 3/33............26v...........1.lapsi............yk 3
Amf......................................................................




TAUSTALLA

Aurella
nelli5
icefairy
mahara







PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........


 
Hyvät jatkot Lintupuulle :flower: :wave:

Mahdotontako, tulin samaan tulokseen, että parempi nii ku ton lääkärin ohjeen mukaan. Otin ne kyl paniikis kerran sillon oviksen jälkeen, mutta en sen jälkeen oo ottanut. Ylihuomenna sit uudestaan, et on varmuudella 3 päivää oviksesta. :) Kiitos!

KS09, runsaasti halauksia. Jos sulla kuumeilee, vuoto on todella runsasta ja ilmenee yhtään epänormaaleja vatsakipuja, niin meet kyl heti näytille! Pikaisia paranemisia, se on tosi kurjaa ku perheeseen iskee pöpöt... :snotty: :hug:

Minnäi, joko on oireita? :D

sutuliille ja Ezziinalle piiniskärsivällisyyttä, ja paaaljon plussasäteitä jotka taikoo menkkaoireet kasvaviksi vauvoiksi +++++++++++++++++ :whistle:

mahara, toivon että palstatauko ja kevään tulo rauhoittaa kuumeilua ja antaa tilaa ajatuksille. Onnea teille matkaan :hug: :wave:

Tervetuloa Eveny!

Olikohan muuta kommattavaa? No en ihan hirveesti oo saanut luettua. Täällä mennään ihan samoissa nyt ku viime kierrossa, eli tää maaginen kp 18 pinkki, toooosi venyvä valkkari. Luulis muuten ovikseks, mut viimeks lämmöt oli jo sillon koholla ja ovis oli kp 17 eli ilmeisesti matkallaan munis vähän irrottanu jotakin? Nyt en kyllä sitten ole ihan varma, oliko ovis kp 16 vai 17, mutta asennoidun et saatto olla kumpi vaan. Tänään joko dpo 1 tai 2. Ei sillä taida väliä olla, se olisi todellinen ihme jos jotenkin ihmeessä tästä sairastelukierrosta raskautuisin. En usko siihen pätkääkään, ja normaalisti olisin jo tulisilla hiilillä mut nyt on lähinnä mieli aika alhaalla. Tänään ei kyllä onneks enää ollut kuumetta, ja mittari puoltais oviksen menneen, ettei se nyt mahdotonta olisi. Ja pupuiltu on päivittäin. Mut silti jotenkin vaikee uskoo, kun jouduin ottamaan ainakin viisi 500mg panadolia ja kuumettakin oli yli 40 astetta. :/

Huoh... ihan ihmeellistä tää imetyksen jälkeinen kuumeilu. Toisaalta, yk niin vähän että luulis että tärppäis seuraavan parin kierron aikana, kun tiedetään että molemmat ollaan tutkitusti "täysin hedelmällisiä" ja ensimmäinenkin sai alkunsa melko nopeasti. Mutta sitten, vaikka menkattomalta imetyksen ajalta ei yrityskiertoja kerry, oli sekin vuosi toiveita ja pettymyksiä täynnä. Tuntuu kun olisi yrittänyt turhaan hiukan reilun vuoden, vaikka todellisuudessa öisten imetyssessioiden takia se raskautuminen oli hyvin epätodennäköistä silloin ja tuskin johtui minusta... vaikea vaan oikeesti uskoa se. Mieski oli niin ihana, kun sanoin hänelle ennen ovisplussaa, etten varmasti ovuloi tässä tautikierrossa ja toiveita pikkukakkosesta on turha elätellä. Suuttui jopa hiukan, ja sanoi "Ja noin vaan sä heität kaiken romukoppaan? Eikö ME edes YRITETÄ?" :heart: Ja se passitti tekee ovistestin, ja siihen ilmestykin kaksi kunnon viivaa. Me molemmat haluttais toista lasta niin paljon, ja puhutaan ja suunnitellaan uutta jäsentä perheeseen joka päivä, useaan otteeseenkin. :ashamed:

Anteeksi jaarittelu, ainakin sain omaa sekaista päätäni vähän selvitettyä. Kiitos. :snotty:
 
Ja listaan voi tietty halutessaan lisätä, että koko kierto on varmaankin n. 32 päivää ja ikää löytyy 24 vuotta :)
Löytyykö täältä ihmisiä kenellä on opinnot kesken? Mä jos nyt raskaudun, niin mulla olis puolet käyty ja äitiyslomalla tekisin yhden kurssin sekä opparin.
 
:heart: :heart: Kaunista päivää naiset....mä olen RASKAANA :heart: vahvan plussan tein aamulla,mä oon niin onnellinen ja nyt toivoa pitää että pikkunen pysyy matkassa :) soittelin neuvolaan ja neuvolan tätsy pyysi sitten käymässä ja saman ++++++ sielläkin sain :LOL: kunnon aika tuossa 17.3....hih...ei meinaa pysyä' kyllä kuosissa nyt....ja se ois neuvolan mukaanko 4+1 :heart: :heart: plussia myös muille kamalasti+++ :heart: :heart:
 
joo oli tosiaan muutakin asiaa neuvolaan ja tietysti tulin maininneeksi asian,on tuttu tuo neuvolantäti :LOL: inhottavaa lähteä iltavuoroon kun haluaisi vaan nautti tilanteesta :LOL: ezziina,heti sitten kertomaan kuinka käy testauksen kanssa....plussaa puhkun+++
 
Sutulii Onnea! :heart:
Tervetuloa uusille :flower:

Täällä kärvistellään lääkkeitten aiheuttamista kuumista aalloista, päänsärystä ja turvotuksesta. Kohta puolin kovempia troppeja kroppaan... huoh..
 
oivoivoi, täällä pakerreataa ihan mahottomassa kiireessä, en oo etes oireita kerinny bongaamaan. Elämänmuutoksia tän hetkinen elämä pullollaa, kovasti niihin koitetaan tässä sopeutua. Saas nähä tuleeko kaiken tän lisäksi sitten plussa. Kyllä sitten jännittäis.
Mutta tosiaan nyt ei vielä ainakaa mitää oireita vielä löytyny, viikon loppupuolella varmaa osaan jo taas sanoa mitä on luvassa ja ehkä vois jopa testata, ku noita testejä kuiten tuolla kaapissa on... :whistle:

Ja ompas kiva kun on tullut paljon uusia kuumeilijoita, plussa onnea kaikille +++

sutulii, onnea plussasta :heart:
 
Onnea sutulii!!! Tänään kp10....mulla tää vauvakuume tuli ihan nurkan takaa ja enpä sen koomin ole kiinnittäny huomiota millon menkat on ollu. Muistan aina vaan sanoneeni miehelle, et nyt on sit ovulaatio ja se aina ihmetteli miten tiedän sen :) No en kyllä mitään stressiä ota vaan hommaillaan sillon kun huvittaa.
 
Hui, kun ootta kirjotellut taas kovasti paljon :)

Tervetuloa uusille :)

sutuliini Paljon onnea!! :flower: :heart: :hug:

KS Paljon paranemispuhureita täältä´ :hug: :heart:

Heathy jospa ovis olis vasta ny? jos lämmöt oli nousussa sairauden takia? Kroppahan voi siirtää stressin, sairauden, elämän muutoksen yms. takia ovulaatiota, joku kehon oma suojautumiskeino pitää munasolu terveenä ja ehjänä :heart: kun ovulaatioajan kohtaa voi stressata pidemmälle, mutta ovulaation jälkeistä aikaa ei. Jos on ovuloinut, niin menkat tulee 14-16 päivän sisällä, ja jos ei tule, niin sitten on jotain tapahtunut :)

Minnäille paljon voimia muutosten keskelle! :hug:

Aavee Toivottavasti troppien ja hoitojen avulla saisitten oman pienen papusen kasvamaan ja kehittymään ja tuomaan suunnatonta onnea :heart:

(.) Plaah.. tänne ei kamalasti mitään uutta, tätiä ei näy vielä :) FF:n laittaman oviksen mukaan (kp15) mulla olis nyt dpo18, mutta epäilen ERITTÄIN suuresti. mulla oli sen jälkeen toinen lämpöjen lasku kp20, jos mulla olis sillon ollut ovis niin nyt olis dpo13 ja jos tikkujen mukaan ja lämmön laskun mukaan katsottaisiin, niin ovis olis tapahtunut kp 26 ja nyt olis dpo7. Itse uskon tohon jälkimmäiseen, jos tärppi olis käynyt, niin sillon kiinnittymin olis tapahtunut lämpöjen mukaan kp 31, kun aamulla oli lämmöt vähän laskussa, mutta en siihen luottaisi, koska olin jo hetken ollut hereillä ennen kun mittasin. Ja kyllä luulen edelleen, että kroppa vaan yrittää saada ovulaatiota aikaiseksi siinä onnistumatta. Ton viimeisen laskun jälkeen ei ole ovistikutkaan näyttäneet mitään, oli pakko katsoa, kun lämmöt oli aamulla alhaalla. :) eli nyt ollut 36.4 ja sillon laski 36.1 :) hmm, vaikka en niin näiden oireiden perään nyt ole katsonut niin tälläsiä nyt löytyy:
-tunjteen tosi pinnassa, la iltana kun menin nukkumaan, niin iku vaan tuli jostain, ei siis ollut mitään ihmellistä tapahtunut, rupesin vaan itkee ihan ilman syytä, tänäänkin meinasin itkeskellä pitkin päivää ilman syytä :headwall:
- pakko ollu käyttää to asti phs, kun valkkaria on valunnut valtoimenaan ja tänään muuttui sellaiseksi paksuksi valkoiseksi ( anteeksi tarkka kuvaus )
- alavatsaa on nippaillut nyt melkein viikonverran
- alaselkä ollut ihan kakkana, samoin vasenlonkka tuli ihan puusta eilen niin kipeeksi, ettei pystynyt kävelemään kunnolla kun jokainen askel sattui
-oon ollu tosi kiukkunen koko viime viikon ( anteeksi avokki :p )

hmm.. olikohan muuta, tossa oli jo ihan tarpeeksi kuviteltuja juttuja, eli niinkuin kuulette, niin en kovin luottavaisin mielin ole ja tooooodella skeptonen ole näiden oireiden kanssa. testaan ton viimeisen oletetun oviksen mukaan vasta, eli hmm.. kp41, ellei täti ole kurvannut pihaan ennen sitä :)

anteeksi piiiiitkän pitkä selitys taas, kun ei ole tuullut kirjoiteltua, niin innostuin taas :/ :headwall:

PLussa tuulia *PPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUhhhhh* ++++++
 
ainiin ja miimii mulla veny kierto, kun keltarauhashormoni ei ollut kehittynyt kunnolla ja sen vaikutus oli erittäin pieni, mulla menkat alkoi vasta kun aloitin terolut kuurin ja viimeisen pillerin jälkeen meni 7päivää ennen kun menkat vasta alkoi. entiedä oliko tästä mitään apua, mutta tiedän mitä kärsit :hug: kamalaa, kun ei testiin tule kahta viivaa, eikä tätiä kuulu eikä näy :hug:
 
Tiistai 16.2.2010





Annmari-76.......kp 77/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 32/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp41/36........23v.........2.lapsi..............y k2
Agaetis.................kp 37/27-31............................................yk2
Piupula................kp 34/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 32/30..................................yk16 (clomit)

Minnäi...............kp 25/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 25/29.................................................yk5
inspire...............kp22/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78.........kp 20/27-34........31v.........4.lapsi............yk12

Heathy.............kp 19/31............................2.lapsi...........yk2
Eveny..............kp 19/30............................1.lapsi............yk4
Nasukka82 ......kp 17/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 16/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 14/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 14/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 14/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 12/28...........32v........3.lapsi........yk8
RiikkaVaan........kp 11/32.........24v.................2.lapsi........yk1

KS09................kp 9/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
AaVee..............kp 4/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell.........kp 4/33............26v...........1.lapsi............yk 3
Ezziina...............kp1/28.................3.lapsi...........yk2
Amf......................................................................




TAUSTALLA

Aurella
nelli5
icefairy
mahara







PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila
sutulii 15.2...........kp 27/28..............30v.........3. lapsi...........

 
Onnea oikein kovasti plussanneille :flower: Täällä oli viime viikolla ovulaatio ja vatsan nippailu on jatkunu ihan normaalisti, että plussaa ei tässä kierrossa taida tulla :'( Plussatuulia kovasti kaikille! :D
 
Onpas mukavaa, kun pitkästä aikaa pääsen ihan rauhassa vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia. :) Pää on hieman sumussa kyllä väsymyksen takia, mutta yritän muistaa kommentoida.

Oman navan kuulumisiin kuuluu hämmentäviä tuntemuksia. Ovisjomotuksia oli yllättävän pian menkkojen jälkeen ja nyt on enemmänkin menkkoihin viittaavia. Viimeisimpiä kuukautisia edeltävänä aamuna testasin viivanpaikan ja menkat oli tavallista lyhemmät, joten päätin testata vielä uudestaan. Negaa näytti, joten seurailen nyt tilannetta ihan rauhassa. Vaikuttaa ovuloimattomalta kierrolta, mutta jospa se sieltä tulisi ja kierron lopussa pääsisi taas testaamaan. Edellinen kierto päättyi 40 päivään, joten toivon tästä hieman lyhempää.

Lääkärissä kävin eilen ja aika tyytyväinen olen lääkärin suhtautumiseen. Reseptiä ei kirjoitanut eikä sitä mielellään myöhemminkään tee painon pudotusta tehostamaan. Laittoi kuitenkin lähetteen sokerirasitukseen ja pohditaan sitten puhelinajalla sen tulosten mukaan mitä tehdään. Olen varautunut käymään asian tiimoilta myös yksityisen gynen juttusilla, jos tilanne jää jumittamaan. Vaikka lääkärikäynti meni hyvin ja sain kysymyksiini vastaukset, olen ollut aika alakuloisella mielellä eilen. Edellisen illan olin myös ja tänäänkin jatkuu, joten pieni tuulettuminen tuntuisi tulevan tarpeeseen. Viikonloppuna tosin tulee vieraita, joten taitaa jäädä tuuletus ihan näihin valmisteleviin kotihommiin.

Sellainen kysymys olisi, että mistä johtuu rintojen verisuonten näkyviin tuleminen? Raskausaikana ne tulivat esiin, mutta nyt en ole raskaana ja silti ne näkyvät. Huomasin muutoksen pari viikkoa ennen menkkojen alkua eli neljä viikkoa ovat jo kuultaneet. Näyttää rumalle. :/

Täällähän on plussanneita. =) Isot onnittelut raskautuneille ja onnea odotukseen! :flower: Jokohan pian tulee lisää plussauutisia, kun näyttää lopukiertolaisia olevan ihan mukavasti? Pidetään peukkuja. :)

Piupula > Toivotaan, että olisi tärpännyt ja testi sen pian osoittaisi. Ihan lupaavalta vaikuttaa. :)

RiikkaVaan > Mulla on opinnot kesken, mutta ei läsnäolopakkoa. Jäljellä on siis ainoastaan etätehtäviä, joten pystyn tekemään ne hyvin oman tahdin mukaan kotona. En ole vielä päättänyt milloin jatkan, mutta syksyä olen alustavasti miettinyt.

Nyt on pakko mennä keittämään kahvit etten nukahda istualleen. Kommentoin lisää sitten pään herättyä. :D
 

Yhteistyössä