Mitä otitte huomioon kun muutitte uuteen maahan ja miten sopeuduitte. Ku siis kattelin vaan huvikseni ni esim nepalissa qsuntojen hinnat kuukaudessa on alle sataeuroo jotkut halvin mitä löysin oli 87€kk ja ihan jees kämppä et mitä jos läksis sinne vuoristoon muutamaks kuukaudeks tulis ainakin vaihteluu maastoihin. Byrokratia on vaan se mikä aiheuttaa päänvaivaa. On viisumia ja muuta. Maailman pitäis olla niin helppo et jos on massii vuokraa kohteesta asunto ja elellä omilla rahoilla siellä ni muuta ei pitäis tarvita
onko kukaan käynnyt nepalissa koskaan muuten? Mut siis joku parin kuukauden syksyn reissu sinne syys-lokakuu. Kuinka kauan muuten viisumihakemuksissa menee? Tää nyt on tällästä pyörittelyä vain