++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Hyvaa joulua kaikille ihanille kanssakuumeilijoille!

Ja onnea Kerrostalokyttaaja, oli kylla kerrassaan ihana joululahja :heart:

Piupula paasee paivittamaan, mulla nimittain alkoi jouluaaton kunniaksi eilen aamulla menkat, eli tanaan 2/28. Voi muuttaa myos ton kierron pituuden kun vaikuttaa, etta se ei enaa yli 30:n mene. No joo, en edes ehtinyt testaamaan, etta sinansa ei harmita niin pahasti, mutta siltikin, kylla sita pian jo plussaa toivoisi. Eli yk 3 parahti kayntiin. Puhuttiin etta tassa kierrossa miehen kanssa olisi sitten yritysta jo vahan suunnitellummin. Ehka sitten lokavauva meille :)

Nauttikaa joulusta :heart:
 
Onnea kerrostalokyttääjälle :flower: :flower:
Lily-Janelle :hug: menkoista
Mä näin eilen neljä ihanaista pienokaista :heart: nuorin oli vain 2 kk... totesin miehelle, et on se hyvä et ollaan jo vauvantekopuuhissa, muuten ois voinu eilisen jälkeen seurata "pientä" :saint: suostuttelua :D Nyt näyttäis siltä, et meiltä ehtii vieraat just lähteä ennen ovista, ja veli vaimoineenkin muuttaa omaan kotiin :)
 
Siirryn tälle palstalle kuumeilemaan eli eilen oli ovis ja kyllä nippailee pahasti, yritystä takana hmm alotettiin 3.12 :p

kp on 35 eli menkat pitäis alkaa 7.1 jos on tullakseen (kopkop) :whistle:

Toivotaan et tulis ekasta kierrosta :wave: :heart:
 
Kerrostalokyttäjä: VOI EI!! :hug: Pidän kuitenkin peukkuja varmuuden vuoksi!

Mulla nyt kp 28/28-30 ja dpo 15... Oon nyt pidättänyt pissaa koko iltavuoron ja aion pissiä tikkuun kun pääsen kotiin. Menkkajuilintaa nyt kolmatta päivää, eli alkoi tosi aikaisin verrattuna muihin kiertoihin. Tissit kipeät, lämmöt melko lailla 37 koko ajan, valkkari lorisee, repäisykipuja, kuplintaa... Johan tuossa olikin...Tää on niin hullun hommaa, nytkin mulla on koko ajan side varuilta, käyn vessassa kurkkimassa joko vuotaa ja samalla yritän pidätellä pissaa ja tuntuu, että rakko räjähtää...Kaikkeen sitä ryhtyy |O
 
Kerrostalokyttääjä, olen pahoillani. kaikkein ikävintä on kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois. :(

MaybeSomeday, tuhannesti onnea!

ON:Tein eilen ovistestin ihan huvikseni ja se oli plussa. tänään se oli jo nega (silti tosi vahva viiva vieläkin). Nyt ollaan jo niin loppukierrossa, etten ymmärrä miten se testi oli eilen plussa. odottelin menkkoja jo alkuviikolle...
Kunpa en olisi tehnyt sitä testiä vaan odotellut vaan niitä menkkoja. kierto on vissiin synnytyksen jäljiltä vieläkin sekaisin. Tänään lopetan esikoisen yöimetykset. jospa niiden loppuminen tasaisi tätä hormoonitoimintaa.
 
MAYBESOMEDAY Aivan IHANA uutinen!!! Onnea Plussasta! :heart:

Kerrostalokyttääjä En voisi olla enempää pahoillani puolestasi. Koita jaksaa. :heart:

Tämä tyttö lähtee nyt Mummolaan (vaikka isovanhemmat onkin jo kuollut, mutta siellä asuu muita sukulaisia)! :)
 
MaybeSomeDay Onnittelut, aika ihana joululahja teille annettiin!! :flower: :flower: Nyt pikkuselle van tarrasukkia!

Kerrostalokyttääjä :hug: :hug: :hug: Pahoitteluni myös täältä. En vois ikävempää kuvitella, kun ensin plussa ja sitten alkaakin vuoto! Toivottavasti joku pieni toivo voisi vielä olla että pikkunen oiskin kyydissä!
 
Lauantai 26.12


Ilmatar.........................kp 83/28...............................................yk3
KS09............................kp 72/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 71/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 70/?................27v...........1.lapsi .......yk3
miimii.......kp 24/35.................22v.........................yk1
Tellu30........................kp 31/30.......................5.lapsi...................yk2
Mahdotontako.............kp 28/27-29..........................................yk3
HayLina........................kp 25/29-32...........................................yk
Annmari-76.................kp 23/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Ella-83.........................kp 22/24-61.........................................yk13
Leli82...............kp 21/29..........2.laspi...yk2
very important baby.....kp 20/28-31
Riemu..........................kp 19(21)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 19/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 18/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 14/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 11/33............30v..........3.lapsi..........yk2-3
icefairy.........................kp 11/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 9/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 3/28-32.........24v.........1.laps...........yk3
Kerrostalokyttääjä............kp 2/30............30v......3.lapsi......yk3




Piupula..........................kp ?/30-39......23v........1.lapsi......yk4-5
Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran
Marta,



Plussanneet



Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8







 
Ihan ensin anteeksi, kun jäi päivittämättä eilen kokonaan :/ :ashamed:

Kerrostalokyttääjä oon tosi pahoillani sun puolesta! :( :hug: :hug: :hug:

MaybeSomeday Paljon paljon onnea teille sinne! :heart: :flower:


).( Plaah, täällä ei tapahdu mitään :/ valkkaria tulee, mutta en tiedä onko mulla vieläkään menkat ollut välissä vai ei.. ajattelin seur.viikolla soittaa gynelle ja kysyä, että mitä pitäs ajatella, kun se anto numeron mulle, että voin soittaa, jos on kysyttävää, jos ne pienet tuhrut ei ollut menkat, niin nyt menis kp52 tällähetkellä..
 
Ovis meni eilen mahaa sattu kun synti mut tiiän ettei tärpänny.. lämmöt on viel alhaal ja testi oli pikkasen tumma.. alakerta on kuiva ku sahara ja ei tee mieli seksiä.. vituttaa vaan lähinnä

Huomaa että tietää nää jutut kun on ennenki ollu raskaana ja sillon oli se outo olo..nyt ei oo :headwall:

kierto menee nyt seuraavasti kp24/35 ikää 22 ja yritystä 1kk..

Kauakohan täällä olellaan sitten? :ashamed:
 
miimii 10 1kk yrittämistä ei niin paljon ole, ja ovista ennen lämmöt laskee ja sitten kun ovis on mennyt niin seur. päivänä alkaa lämmöt vasta nousta. :) että ei kannata vielä heittää toivoa menemään :heart: Ja täällä on mahtava porukka pyörimässä :) :heart:
 
Hihkun täällä onnesta soikeana, tänään nimittäin tein toisella testillä PLUSSAN! :heart: :heart: :heart: Noh, okei, viiva oli hento, mutta ei mikään haamu. Eli totesin tuossa että minulla erittyy sitä hormoonia hitaammin. Käyn kyllä vielä tänään hakeen sellaisen digitestin, jonka todennäköisesti heti päivällä otan käyttöön, en varmasti malta odottaa huomisaamuun.. :LOL:

MaybeSomeDay suurenmoiset onnittelut plussasta! :flower: :heart:

miimi10 minulla muuten kävi nyt niin että nämä viimeiset päivät alakerta oli kuiva kuin saharan autiomaa.. Toivotaan että tässäkin pätisi se että kaikki raskaudet ei ole samanlaisia.

Kerrostalokyttääjä :hug: tuntuu kyllä pahalta tuollainen. Ja jotenkin tulee syyllinen olo kun ite hehkuttaa omaa oloaan, mutta samalla kyllä pelkää just tuota. Toivottavasti teillä pian tärppäisi. :hug: :hug: :hug:
 
Mä olen niin skeptinen kun mulla toimii vain yksimunasarja vaikka kierto onki suht normaali, ennen oli 65 :whistle:

Mulla on ennestään 1,5 vuotias tytär joka tuli sormia napsauttamalla vaikka lääkärit ja muut ekspertit sanokin et mulla on 25% mahdollisuus tulla raskaaksi |O

Eli siis tässä toisessa varmaan menee ikuisuus? :heart:
Tellun30 kanssa meillä on kuiva raskaus "kopkop" :attn:

Mun täytyy kyl hehkuttaa tänne kun miehelle ei viitti jakaa mitään liiallisia toivoja mulla tissit vähän kipeet ja viime yönä rumpattiin 4 kerttaa pissalla,mut toisaalta jos kroppa toivoo niin ehkä siksi?
;)
 


Sunnuntai 27.12

Ilmatar.........................kp 84/28...............................................yk3
KS09............................kp 73/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 72/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 71/?................27v...........1.lapsi .......yk3
miimii.......kp 25/35.................22v.........................yk1
Mahdotontako.............kp 29/27-29..........................................yk3
HayLina........................kp 26/29-32...........................................yk
Annmari-76.................kp 24/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Ella-83.........................kp 23/24-61.........................................yk13
Leli82...............kp 22/29..........2.laspi...yk2
nelli5.......kp 22/25-28.............yk
very important baby.....kp 21/28-31 ...........yk
Riemu..........................kp 20(22)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 20/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 19/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 15/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 12/33............30v..........3.lapsi..........yk2-3
icefairy.........................kp 12/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 10/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 4/28-32.........24v.........1.laps...........yk3
Kerrostalokyttääjä............kp 3/30............30v......3.lapsi......yk3



Minnäi..............30v...4.lapsi..yk
Piupula..........................kp ?/30-39......23v........1.lapsi......yk4-5
Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran




Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....27.12.................




 
pakko tulla kertomaan kun taustaillu olen pinossanne ahkeraan (km 9/09 ja sen jälkeen sitten ei ole oikein toivoa riittäny vaikka salaa olenkin täällä käyny pinoonne plussia puhaltelemassa) tänä aamuna testattu selvä haamu ja kp 28/30 testinä hieman epävarmana pidetty s-marketin testi.. haamu kumminkin tuli testiajan sisään ja siinä ilmeisesti hieman väriäkin mukana,,, testin vahvuudesta ei ole aavistustakaan... tiistaina kai pitäs postin digitestikin tuoda joten....toivottavasti täti pysyy poissa ja saatiin sitten tämmönen uuden vuoden uutinen tänne =)
 
Heipan!
Pitäskö sitä lopultakin kirjoittaa itekki tänne. Paljon oon käyny lukemassa ja seurailemassa toisten kuumeiluja oman kuumeilun nostaessa päätään.. :whistle: Nyt sitten kuitenkin päätettiin miehen kanssa et se neljäs (ja viimeinen) saa tulla. Soppelisti nyt menkkojen vimosia päiviä viedään että päästää sitten aloitteleen projekti nro:4 .stä :heart:

Ihanan paljon näyttää tulleen näin joulun kunniaksi plussia tänne, ja muutama harmillinenkin sattuma :( Voimia heille!

Minnäi on siis 30v kolmen lapsosen äitee, -02,-04,-08 (yks km-06)

-Minnäi
 
Oireitahan joo.. olen yrittänyt olla ajattelematta koko raskautumista... Viime kierrossa ns. "oireita" oli liuta enempi mut taisivat olla pms oireita lähinnä. Nyt on kp 22/ 25-28 menossa ja samoja oireita ku Neilalla. Yks yö nukuin 10h putkeen, joka on kyllä jo aikasta paljon Rinnat on kipeet ollu (kuten myös ed.kierrossa) ja lämpöilyä. Sellainen todella flunssainen ja nuhainen olotila, ja aivastuttaa. Mut taitaa olla ihan oikea flunssa. En oo testaillu, ja sitä paitsi näitä oireita on vähempi, kuin viime kierrossa. Mutta toivottavasti plussaa olis Ja onnea Neila ja muut plussanneet
 
nelli5 kiitos onnitteluista, toivottavasti kaikki menee hyvin. Oireita ei juurikaan ole, mitä nyt eilen teki tiukkaa syödä.. Koko ajan vaan on pelko persuuksissa kun meinaa välillä juilia mahaa että tulee pois.

*muoks* hoksasin tuossa että onhan niitä jotain oireita.. Minulla karkaa aina alkuraskaudessa unet tuossa 4-5 aikaan aamuyöllä. Kummallista. Tuo on muuten minulla ollut aina varma merkki raskaudesta.. :LOL:
 

Yhteistyössä