*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Täällä päivät MATELEE eteenpäin. Pari viikkoa pitäis pystyä odottaa menkkoja ja jännään jo valmiiks, kuinka kauan kykenen ole testaamatta :D Pienemmällä pääsis kun odottais suoraan ne menkat ni tulis vaan yks pettymys, ettei sitten joka tikusta... =( Mutta malttamaton kun on, niin saapi nyt sitten nähdä. Vkl lähdetään onneks Kuopion suuntaan reissuun, josko sitä muutaman päivän sais muuta ajateltavaa...
 
Ansku kurjaa et tiedän lekuriaika siirtyy :( odottelu on niin inhottavaa, varsinkin kun kyse on itselle tärkeästä asiasta! Tä nyt ei oo teidän asiaan verrattu mitään, mut itteeni ärsyttää kun oon gynelle varannu ajan, niin lähes aina sitä on viimehetkellä siirretty, sikspä nykyään teenkin niin että varaan netistä 2 aika eri päiville, perun niistä sit toisen, jos sitä ei peruta lääkärin puolesta, pääsempähän edes toiselle ajalle =) ilkeetä tietty muitten puolesta, mut ei voi mitään, perun kuitenkin toisen ajan ihan hyvissä ajoin, enkä nyt gynelläkään kovin usein ravaa :)

Höyrypää positiiviselta nuo sun oireet kuulostaa. Mulla on oikeestaan ennen ovista kipuja ja muutama päivä sen jälkeen on nännit arat ja menkkamaisia kipuja, ja sit ne häviää. Luulis et on positiivista jos oireita on, voihan ne toki olla huijausta, mut toivotaan etteivät ole! :)
 
Noita apteekista saatavia testejähän on aika paljon. Mä oon luullu, että niitä on vaan muutama olemassa. :ashamed:
Googletin ja tälläsen sivuston löysin:
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura

Muoks. eihän se aukassu sitä sivua mikä piti. Sinne hakuun ku kirjottaa raskaustesti, ni valikoima tulee siihen. :D
 
Ei ainakaan vielä merkkejä tädistä. Ellei vatsakrampit sitä enteile, mulla ei yleensä oleennen menkkoja mitään kipuja.. Pari seuravaa päivää on tässä extrajännät sitten.. Ovistestin perusteella nyt dpo 9 ja lämpöjen perusteella olisi dpo 12, mut eiköhän enemmän tohon vahvaan ovisplussaan ole uskominen..
 
Onko kenelläkään kokemuksia babyplussan herkistä testeistä? Onko helppokäyttöisiä? Mites kun mukana tulevassa suomenkielisessä ohjeessa lukee että anna olla virtsassa 3 sekunttia ja pakkauksessa lukee englanniksi että 5 sekunttia.

Ostin jo valmiiksi vaikka ovista odotellaan vasta ensviikon alulle :ashamed:
 
Sintsu :hug: voi paska!! En voi ees kuvitella miten pahalta tuntuu... :'(

Mulla täti toista päivää myöhässä, mutta koska olin tuntevinani oviksenkin kolme päivää myöhässä, niin en jaksa kovin innoissani olla. Jos to mennessä ei ala, niin sit ehkä sekoan. En kyllä ihan kärryillä ole tästä kierrosta, kun olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa, mutta muistaakseni kaks viikkoa sitten ke oli voimakkaampaa nipistelyä. Ehkä.. Eli sikäli täti ei ole myöhässä vielä yhtään.

Kiitokset kaikille onnitteluista :)
 
marrr :hug:

Mitä ON tarkottaa ?

Mä olen nyt varustautunut mammaksitesteillä ja yhdellä clearbluella. Jos täti jostain syystä viivyttelee matkanteossa, niin en varmasti malta olla kokeilematta jotain näistä. Kumpaa suosittelisitte? Molemmat on niitä herkkiä, joilla periaatteessa voi testata jo etukäteenkin. Mutta mä en lähde siihen - jämäkkänä ollaan - koska musta ei ollenkaan tunnu, että voisin olla raskaana. Ne oireet loppu siis viime yönä. Kaikki. Jopa mahan kurina :D . Mulla yleensä on ,ennen muinoin kun en pillereitä käyttänyt, tullut noin vrk ennen tätiä kovahkojakin menkkakipuja ja jos herään aamulla siihen, että nukuinpa sikiästi, niin voin olla varma, että pikakrit meni vaihtoon. Mielenkiinnolla siis odottelen, miten käy nyt. Luin ellit-sivuilta, että joillakin on pillerien käyttöä seuraava ekassa luomukierrossa ilmennyt jos minkälaisia oireita, joita helposti pitää raskausoireita, toiveikas kun on. Varmaan näin on käyny mullekin. Kovasti tekis mieli kysyä neljä lasta synnyttäneeltä isosiskoltani, että oliko hänellä oireita... Mutta kun en vihti, kun se heti arvaa, että nyt se "juniori" yrittää lasta! :LOL: Muistaakseni se ei kauheesti koskaan valitellut mitään...

Hooäs oliko sulla koko edelliset raskaudet oireettomia?
 
Höyrypää Voisin vahvasti sanoa, jotta se clearblue on varmasti luotettavampi... Mutta ite oon aina tehny niin, jotta noilla halpis testeillä teen eka, ja sit kun ne loppuu tai alkaa näyttää jotain, ni tekee paremmalla. Ei mee kalliit testit hukkaan jos (mun kohalla KUN) ne menkat sitten alkaakin :LOL:

*muoks* Ja se ON tarkottaa käsittääkseni, jotta mikä tilanne kyseisellä henkilöllä on sillä hetkellä menossa, korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin olen käsittänyt =)

marrr Meillä oli testeissä myös, jotta miehellä oli paaaljon vähemmän normaaleja siittiöitä kuin mitä normaalisti pitäis olla... Ja sitten mun kierto ongelmat ja muut vaivat, mutta silti vaan ensimmäinen ilmotti ittestään n. puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen... Täytyy vaan aatella, jotta sitten kun se tärppää, niin on todellakin tarkoitettu teille vauva tulevaks.

Hooäs Kiitos listan päivittämisestä =)
 
Marr :hug:

Höyrypää mulla ei kauheesti oo kokemuksia rtesteistä, mut luulisin et toi clearblue ois luotettavampi kuin halpistestit, itse sen ainoan kerran kun oon testannu niin testasin clearbluella, ja se oli selkee nega, ei voinu ees kuvitella viivanpaikkaa, että luotan et se antas varmaan selkeen plussankin. Oon kans siihen johtopäätökseen tullu että ON=oma napa, eli oma tilanne ja omia tuntemuksia, tai siis ainakin niin mä sitä käytän ;)
 
Kiitos KS09 ja danuli79 ! =) Luulin, että se tarkoitti jotain ovulaatioon liittyvää! :D

Joko Ella testasit? Toivotaan plussaista aamua!! :heart:

ON :kieh: mulla taustalla tuntuu vähän menkkajomotusta, mutta muuten tyyntä on...
 
Väsynyttä huomenta:) Meillä takana erittäin rikkonainen yö ja nyt väsyttää! Neiti(1v) valvotti, ei nukahtanut omaan sänkyyn eikä meidän viereen. Jännittävää lukea teidän muiden kirjoituksia! On mukavaa kun jaksatte laittaa omista oloistanne tänne juttuja... mulla on nyt tyttö sylissä ja kirjoittelen yhdellä kädellä, joten ihan nopsat kuulumiset vaan.

Mulla ilmeisesti ovis eilen, joten nyt alkoivat jännäilyt täälläkin sitten. Olipa muuten erityisen kivulias, koko lantionseutu ihan kuin luita olisi revitty erilleen ja kohtu ihan kosketusarka ja turvonnut. Aamulämpö on nyt 0,7astetta korkeampi kuin normaalisti... Katsotaanpa nyt, mitä tästä seuraa:)

Hauskaa päivää kaikille ja onnea matkaan testaajille:)
 
Kp 10/? ja ahkeraa ollaan harjoiteltu voi kun saataisiin myös tulosta :ashamed: :heart: Jo siksikin että meillä varmaan menee sitten yritys hetkeksi jäihin... :eek: Ja tammikuussa vasta jatkellaan...tylsää :|
Anteeksi tämä omanapaisuus,mutta en nyt saa ajatuksia muualle kuin tähän omaan napaan =)

Tsempit ja toivotut plussat kaikille :flower:
JKVY
 
huomenia!

mäpäs otan onnin kans käyttöön ;)

ON: pää räjähtää kohta! välillä on semmonen tunne että menkat alkaa ihan kohta ja välillä hiipii mieleen ajatus että ois tärppä käynyt,tai sit omaan hippasen vilkkaan mielikuvituksen :LOL: :D
rinnat ed.kipeät, illalla sattu rintoihin jotenkin hassusti ku makasin sänkyllä mahallaan,siis tuntu että koko rintoja vihloo. ja tänä aamuna heräsin puol kuus siihen että jotai pulppus ulos, pika pikaa vessaan että nyt täti hyökkäs kylään,mutta eipäs ollutkaan, ähäkutti :D mut jotenkiin on semmonen väilimaasto olo,että molemmat ois mahollista siis plussa ja täti.
eilen aamulla tilasin mammaksilta testäka eli ehkä jopa tänään tulevat ni pääsee loppuviikosta testailemaan. toisaaltaan toivottavasti ei tuu viel tänään,ku mä oon niin malttamaton niitten testejen kans.
miten te toiset jaksatte ootella niin mahottoman kauan ennen ku testit tuhlaatte, oon vähän kade teille. :D

niin ja nuista rintakivuista viel,ei mulla oo rinnat kuitenkaan saman tuntuset ku sillon ku esikoista aloin oottamaan sillon oli ihan toooti kipeät ja sillon tiesin että oon raskaana ennen ku tein ees testiä,aika hassua. :D
 
Ella no voi kökkeli. Mutta tätiäkö ei vielä näy? Odotellaan vielä...

Mulle tuli ne mammaksi-testit heti seuraavana päivänä postilaatikkoon, tiistaina tilasin, eilen olivat perillä!

ON: Mulla on ihan skitso olo, kun viime vkl:na oli NIIN selviä oireita ja tuntemuksia ja nyt ei MITÄÄN!!

Kaikille hyvää keskiviikkoa!! Kohta on taas viikonloppu =) ! Mä aion herkutella jotain hyvää ukkelin kanssa. meillä ukkeli tekee vuorotyötä toisaalla ja on aina satunnaista herkkua, että saadaan olla viikonloppusin yhdessä. Jos täti tulee, niin hyvää punaviiniä sitten lohdukkeeksi tälle tytölle..
 
höyrypää, ei mulla edellisissä raskauksissa oo alkuvaiheessa ollu muita oireita, ku ällötys/kuvotusolo rv7 lähtien. =) Siks tässä elättelenki kovasti toiveita...

En käyny vielä eilen hakee testiä. Aattelin ootella viikonlopun yli ja jos tätsyä ei näy, ni sit alkuviikosta testailen.

Vähänkö huippua, ku eilen alko bb 24/7. Se on nyt mulla melkein sen 24/7 päällä. Mä oon ihan koukussa tohon hömppää, vaikkei siinä oikein mitää tapahu. :D

Muoks. ella, toivotaan, että täti pysyy poissa ja plussa pärähtäis. :hug:
 


Hippuli-81..................kp 65/65...............................yk4
Katyana.....................kp 43/?.................................yk1
Eva-Q........................kp 41/28...............................
Ainoska.....................kp 38/32...............................yk1
Vuorovesi..................kp 30/26...............................
KS09..........................kp 30/44..............................yk2
kaapo80....................kp 29/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 28/30...............................
HooÄs........................kp 27/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 24/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 23/29................................yk9
höyrypää...................kp 23/?.................................yk1
Danuli79....................kp 23/28-41..........................yk6
Lilianne......................kp 21/28-32............................
Ansku-82...................kp 20/35...............................yk10
Cladoceran................kp 19/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 18/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 17/31-42..........................yk3
very important baby..kp 17/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 15/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 15/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 9/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 8/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 7/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 5/25.................................yk2
Ilolintu.......................kp 4/28-30............................yk10
kapa..........................kp 1/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 1/28-34............................yk3



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4

 
Toivotaan Ella ja muut plussaa odottavat parasta...

Sanelma mulla on vähän samaa vikaa tossa malttamattomuudessa, ja sen takia testejä on kaapissa jo valmiina monta :LOL: Tällä hetkellä vaan sellanen olo, että varmaan ootan ne menkat ensin. Epäilen kyllä ens viikon alussa, onko sama fiilis...

Täällä päin siis ootellaan edelleen menkkoja kuun alkuun saapuvaks. Oviksen jälkeen on kyllä ollut sellasia vihlasuja mahassa enemmän ja vähemmän, väsyttää ja menkkajomotuksia... Tosin oli mulla viime kierrossakin ja eihän se sillon tärpännyt. Joten en viitsi edes toivoa :'(
 

Yhteistyössä