*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

Mä tilasin äsken mammaksi.fi:ltä herkkiä raskaustestejä (puikkoja) :D
Menkkoja odotellessa alkaviksi akselilla 28.-30.8. (kp 26-28). Nyt menossa kp 22... Niin niin, eihän sen (raskauen) kai pitäs tässä kierrossa olla mahdollista mun tapauksessa, mutta kp17:sta lähtien alkaneet ja jatkuneet erilaiset tuntemukset on saaneet minutkin fiiliksiin.. Voinhan säilyttää testit tulevaisuuden varalle! :LOL:
 
Ilolinnulle :hug: tädin tulosta, kiva että sulla on ihana mies, joka jaksaa tsempata! Munkin mies aina koittaa lohduttaa että kyllä meidänkin aika iloita vielä tulee, vaik ite oon ollu aika maassa, mut kiva et toinen jaksaa piristää!

Kapalle kans :hug: negasta, toivotaan että täti vaan huijaa!

Höyrypää oon mäkin joskus nähnyt raskausunia, enemmän oikeastaan sillon ku ei edes viel yritetty tai edes suunniteltu pikkusta :) niitä unia on kyl kiva nähdä, ja viel kivempaa olis jos ne toteutus ;)
 
Heipat tännekin, lomat on lusittu ja tätiä odotellessa! Voisin jatkaa edelleen taustalla, jos olisin edes vähän vähemmän hysteerinen sillä keinolla :) Sellaisia uutisia, että mies kosi etelänmatkalla, joten häitä suunnitellessa. Oli jo aikakin saada jotain muuta kuumeiltavaa kuin se ainainen vauva, joka ei ota onnistuakseen. Ens kuussa sitten tutkimuksiin..
 
Heissan kaikki kanssa sisaret! Ekaa päivää töissä loman jälkeen ja aion röyhkeästi käyttää hiljaisen hetken palstailuun! :)

Täällä on mahtavasti tullu pari plussaa ja Onnea Myrtlelle kosinnasta!

ON: Täällä ei edelleenkään mitään. Yritys on ollu vähän niin ja näin. Mut sillonhan sen just pitäis tärpätä ku ei yritä! Right? :LOL:

No katotaan mitä tästä kierrosta tulee... Keskiviikkona painelen gynen pakeille kuulemaan hormoonikokeiden tulokset ja sen mitä se lekuri on mun päänmenoksi suunnitellut.

Ennen kaikkea haluan nyt vain uuden kodin kuntoon. Meillä alkaa armoton remppa. Sit voi rauhassa keskittyä pienokaisen "tekoon". :)
 
höyrypää, mulla on kanssa tänään kp 22 ja myös loppuviikolle tätiä odottelen. Edelliset kierrot 25 ja 24 päivää olleet.. Ja mulla oletetun oviksen jälkeen kp 14 on ollut mitä erilaisempia oireita. osa oireista jo ennen ovista :LOL: mutta ainakin uskon oviksen olleen, sen verran erikoinen kierto ollut kaikkiaan..

Vatsaa ja kylkiä viiltelee ja pistelee..
 
täällähän on tosissaan tapahtunut viimesten 3 päivän aikana.
Onnea plussanneille!! :heart: :heart:

ite en vieläkään tiiä oonko lintu vaan kala.
mahaa välillä nippailee,päivällä pisti tai oikeastaan aivan ku ois kutittanut mahaa sisäpuolelta, tissit on hiukan kosketus arat ja viikonloppuna hoksin saunassa että rintoihin on tullut valkoisia "rasvapatteja" siis semmosia neulanpään kokosia pieniä pyöreitä,nätisti rivissä kiertää ympäri nännipihan :D muistelisin että ainakin edellisessä raskaudessa mulla oli semmosia näppyjä,mutta nyt en sitten muista onko niitä ollut joksus ihan muuten vaankin,mut raskaus aikana ainakin. palelua on ollut täälläkin liikkeellä. viikonloppuna olin kyläilemässä paikassa missä normaalisti tarkenee ihan ilkosillaan(jos kehtais olla) mut nyt mulla piti olla yöllä villasukat ja 2 peittoa että tarkenin ees jotenkin ja vieressä mun mies hikoili ku pikkusika.. hassua
valkkaria löytyy ihan liiaksi asti ja välillä joudun koukkaamaan vessaan tarkistuskäynnille että joko täti hyökkäs kylään.
tänään koukkasin apteekin kautta hakemassa testin. malttamattomana meinasin tehä sen jo paivällä,mutta maltoin vielä. aattelin että jos ylihuomenna tekis.. tai sit hätähousuna teen huomen aamulla ja se on nega käyn ostamassa uuden ja teen ylihuomenna sit uudestaan. ai mäkö oon hätänen.. ;)
 
Varanikki Ihan mielettömät onnittelut plussasta! Harmittaa kun aijaa on taas jumissa, enkä näe testiä.

Täällä on myös paljon muita tuttuja. Tatomira taisi lähteä taustailemaan hetkeksi ja Ellakin täällä edelleen pyörii. Oikein kovasti teille ja kaikille muilekin; +++++++++++++++ :whistle:

Olen kyllä seuraillut tapahtumia koko ajan, mutta en ole jaksanut hirveästi kirjoilella KUn jälkeen.

Itselläni on nyt menossa dpo 11 ja tädin pitäisi saapua huomenna - jos uskaltaa!

*muoks - sorppa, tuli väärään ketjuun.. :)*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
höyrypää, mulla on kanssa tänään kp 22 ja myös loppuviikolle tätiä odottelen. Edelliset kierrot 25 ja 24 päivää olleet.. Ja mulla oletetun oviksen jälkeen kp 14 on ollut mitä erilaisempia oireita. osa oireista jo ennen ovista :LOL: mutta ainakin uskon oviksen olleen, sen verran erikoinen kierto ollut kaikkiaan..

Vatsaa ja kylkiä viiltelee ja pistelee..
Sä saat alkaa hermoileen sitten vähän aikasemmin kuin mää. Nythän me ei siis hermoilla! :LOL: Kyllä pitäis tätin tulla tähän taloon viikonlopun aikana. Onhan se antanu mullakin tulovarotuksia jo kohta viikon verran.. Välillä on oikeen tuliset menkkapoltot mahassa, alaselässä ja jossain tuola "putkistossakin". Pillerien aikaan ei tämmösiä ollu ensinkään eikä ne ainakaan näin kauaa etukäteen alkanut. Pe-la yönä heräsin kans kun tuli niitä nivusista ylöspäin iskeviä repäsyviiltoja, kun kääntää kylkee, nousee tai venyttää. Mutta niitäkin mulla on ennenkin ollut eli eivät oo siis mitään raskausoireita tässä tapauksessa. Päätä ei muuten oo oviksen jlkn särkeny yhtään, vaikka on tullu valvottua ...
 
höh! pitkäänhän se mun testi taas vanheni kaapissa :D :LOL: tänä aamuna jo tein sen poissa ja negaa oli niin kuin arvasinkin. tai kyllähän mä muka alkuun näin siinä haalakan viivan tekeleen,mutta mähän näkisin kaks viivaa vaikka pissaisin harjan varteen ;)
eli nyt ootellaan..
 
Varanikille paljon onnea plussasta! :heart: :heart: Oliko sulla mimmosia oireita? =)

Myrtlelle onnea kosinnasta! :heart:

ON: Täällä ihan selvät pms-oireet vaan ilmaantuneet. En jaksa kyllä uskoa plussaavani taaskaan. Mites se muuten menee, et jos ei ovuloi ollenkaan, nii voiko silti olla suht säännöllinen kierto vai venyykö se aina sillon ku ei ovuloi? No nähtäväksi jää. Ei tässä vielä ainakaan oo mitenkää jännäilyolo kerinny tulla, vaikka eihän tässä ole ku viikko enää tädin tuloonkaan.

Tsemppiä kaikille lopuillekki jännäilijöille ja saakaahan paljo plussia! =)
 
Varanikille onnea plussasta ja Myrtlelle kosinnasta.

ON: Täällä jännätään tuleeko ovulaatio ajoissa. Mies olisi kotosalla tämän viikon ja niin itsekin yhtä päivää lukuunottamatta. Kp tällä hetkellä 16, mutta ei vieläkään minkään maailman ovisoireita havaittavissa. Kyllä ottaa päähän, jos menee taas tämäkin kierto ohi noiden miehen ja omien työmatkojen takia. Eli sunnuntaina olisi kp 21 ja seuraavan kerran puuhastelemaan pääsee vasta seuraavana sunnuntaina eli kp 28. Ovis on mulla näissä muutamissa luomukierroissa ollut kp 17, kp 22 ja kp 28. Periaatteessa mahdollisuuksia olisi mutta alkaa usko loppua jo alkuviikosta, kun ei mitään oireita ole (ja arvatkaa vaan tuleekokaan, jos tätä asiaa alkaa taas stressaamaan).

Tsemppiä jännäilijöille, taitaa olla monella enää muutama päivä h-hetkeen. =) Toivottavasti tulee vielä plussia elokuulle tai sitten viimeistään syyskuun alkupuolelle (ja toivottavasti pääsisi itsekkin jännäämään sitä syyskuun alkua.)
 


Hippuli-81..................kp 64/65...............................yk4
Katyana.....................kp 42/?.................................yk1
Eva-Q........................kp 40/28...............................
Ainoska.....................kp 37/32...............................yk1
UuTeEnNoUsUUn.......kp 36/28...............................yk2
kapa..........................kp 32/32-34.........................
Vuorovesi..................kp 29/26...............................
KS09..........................kp 29/44..............................yk2
kaapo80....................kp 28/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 27/30...............................
HooÄs........................kp 26/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 23/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 22/29................................yk9
höyrypää...................kp 22/?.................................yk1
Danuli79....................kp 22/28-41..........................yk6
Lilianne......................kp 20/28-32............................
Ansku-82...................kp 19/35...............................yk10
Cladoceran................kp 18/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 17/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 16/31-42..........................yk3
very important baby..kp 16/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 14/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 14/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 8/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 7/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 6/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 4/25.................................yk2
Ilolintu.......................kp 3/28-30............................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4

 
Onnea myrtle kosinnasta. :heart:
Me mentiin kesäkuun alussa naimisiin ja se 1½v. mitä niitä suunniteltiin, oli ihanaa aikaa. Varsinki se loppuaika, kun oli niin paljon tekemistä. Aika meni ihan siivillä. Muista nauttia jo nyt järjestely vaiheessa. :hug:

Mulla on nyt kp26/29. Meinasin tänää hakea apteekista testin, ku vien esikon kerhoon iltapäivällä. Sit pitäis malttaa oottaa aamuun! :eek: Mitenköhän se onnistuu?! Näyttääköhän apteekin oma jo tässä vaiheessa, jos on jotain näytettävää?! Onko se niin herkkä?
 
Voi sinuu Hooäs, hauska nähdä sut täällä:D Voisin tännekin itseni ilmoittaa, tässä kierrossa on syytä plussaa ainakin toivoa :heart: Syyskuun puolelle toki menee... nyt on menossa kp 16/30-40!

Peukut pystyyn kaikille testaajille ja onnentoivotuksia teille, jotka ovat jo plussanneet:)

Vib
 
höh täälläkin! oon ihan äimänä näistä kropan signaaleista.. Ovulaation jlkn noin kolme päivää alkoi lähes jatkuva menkkakouristelu ja tuntemukset, mutta nyt eilisillasta lähtein ne on lientyneet. Toki yöllä taas niitä repäisykipuja ja välillä melkeen tuskanhiki päällä, kun menkkakivut jyräs alavatsan-alaselkäalueella. Mutta se ei oo jatkuvaa tai niin usein toistuvaa. Oikeaa nivusta "säteilee", muuten ei juurikaan mitään. Tätipäivänä varmaan sitten taas palaillaan kovemmin oireisiin? :|
 
vib, hehee, tervetuloa vaan! :D Monesko yk sulla menossa? Lisäilen listaan...=)

höyrypää, mulla vähän samoja fiiliksiä. Tuntuu, että oireet on hiljentyny. Sillon tällön tuntuu kourasuja/vihlasuja, vetistä valkkaria lorahtelee, mut siinä ne sit onki. :/
Vielä reilu viikko sitten niitä alavatsa kipukohtauksia oli melkein koko ajan. Harmittaa, kun ne loppu. Mutta yritän lohduttaa itteäni, että ei edellisissäkään raskauksissa ollu mitään oireita, ennen kuvotuksen alkua. Toivossa on hyvä elää, eikö? =)
 

Yhteistyössä