*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

VaranikkiEn häädä en! =) Tuu ihmeessä tänne ja tuo sieltä odotuspuolelta plussa tuulahduksia tänne. Mielellään jos joka päivä toisit ainaki yhen. :D
Tarkotitko, että ens kuu ois sitte Syyskuussa plussaavat? Jo mä vaikka sitten plussaisin vuorostani... :whistle:
Millon sulla on "alustava" la? Meinasin vaa, että kerkeekö täältä puolelta moni sitten samaan odotuspinoon. =)
 
Onnea Varanikki!!! :heart:

Ite oon ihan myllerryksessä pääkopassani! Miten voiki ihminen kilhataa ihan sekasin?! :|
Hulluna ajattelen, että haluan raskaaksi, haluan oman lapsen. Sitten nyt, kun jätin pillerit pois, ajattelin ensin, että möhästyttiin ovulaation aikaan, ettei MISSÄÄN tapauksessa olisi tässä ensmäisessä kierrossa mahdollista tulla askaaksi. Kuitenkin heti kun kolmeneljä pvää ovulaation jlkn alkoi menkkakivut tuntua, niin "oonko mä nyt raskaan" heräsi! :kieh: Sitä oikeen tunnustelamalla tunnustelee, että tuntuuko, liittyykö tää nyt "siihen"... Tosi asiassa mun kroppa varmaan totuttelee tähän pillerittömään tilaan. Mutta ärsyttää ihtiäni tosi paljon, että koko ajan vaan etsin niitä oireita!!

Välillä kun ajattelee, että jos tässä lähiaikoina alkais oikeesti odottamaan vauvaa, niin sitä pohtii, haluanko mä sitä ihan oikeesti ?! ja mitähän se ukko siihen sitten tuumais, olisko sekään valmis siihen...?? APUA!! Kyllä mä haluan, mutta vitsi miten valtava muutos se olisi!! Munkin pitäis kai kolmikymppiseksi aikuistua, jos lapsi tulis? :LOL:
 
Varanikille HURRRJASTI ONNEA!!!

Onnea myös muille plussanneille ja tsemppiä kaikille muille.

En oo kerenny ku pikaisesti lueskelemaan kaiken muutto ja loma hässäköiden takia. Mutta täällä sitä taas ollaan! Keskiviikkona on se lääkäri.. jänskättää! Tällä ei mitään uutta. Yrityskin on ollu vähän niin ja näin kesäloman aikana. En oo ees kerenny kauheesti miettiin koko asiaa kun on ollu kaikennäköistä touhua muutenki! Mut nyt ku paluu arkeen taas on ovella alkaa yrityskin kovempana!
 
Varanikki onnea plussasta :flower: Mä en jostain syystä saanu noita testikuvia auki, mut luotan kanssasisariini, että plussa siellä on ;) Mukava saada plussa tänne, sulle tosiaan pinon nimi oli nimensä veroinen :)

Tapahtunut täällä tosiaan on paljon, vaikka eilen viimeks kävin täällä kurkkimassa, mutta mukavaa että positiivisiakin juttuja on tapahtunut! :)
 
Vielä ehtii plussailemaan kanssasisaret :D Hmm, mulla huomenna kp 22/24-25-> ja kp 20 nega testattu. Nännit aristelee edelleen, mahakipuja välillä mutta epäilen johtuvan syömisistä enempi.. Viime kierrossa alkoi tiputtelemaan kp 23 saa nähdä miten nyt käy...
 
Täällä iditellaan tätiä.. ei näy ei.. :D mutta mammaksi.fin testikin näytti kyllä juuri hetki sitten negaa.. PRKL.. en enää luota noihin.. menkkaoireita ollu jo varmaan 1,5 viikkoo.. mutta ei näy eikä kuulu.. kp jotain 31/28 tms.. en edes oo enää varma kierroistani :D
 


Hippuli-81..................kp 63/65...............................yk4
Katyana.....................kp 41/?.................................yk1
Eva-Q........................kp 39/28...............................
Ainoska.....................kp 36/32...............................yk1
UuTeEnNoUsUUn.......kp 35/28...............................yk2
kapa..........................kp 31/32-34.........................
Vuorovesi..................kp 28/26...............................
KS09..........................kp 28/44..............................yk2
kaapo80....................kp 27/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 26/30...............................
HooÄs........................kp 25/29...............................yk1
Ella-83.......................kp 22/24-46..........................yk10
HayLina.....................kp 21/29................................yk9
höyrypää...................kp 21/?.................................yk1
Danuli79....................kp 21/28-41..........................yk6
Lilianne......................kp 19/28-32............................
Ansku-82...................kp 18/35...............................yk10
Cladoceran................kp 17/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 16/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 15/31-42..........................yk3
marrr.........................kp 13/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 13/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 7/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 6/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 5/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 3/25.................................yk2
Ilolintu.......................kp 2/28-30............................yk10



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8...

 
Mä valvoin taas aamuyöllä.. herään vessaan mutta en nukahda. Viime yönä valvoin pari tuntia, siinä ehti tuntemaan vastalta nipistyksiä vaikka kuinka :D Niin pissattaa taas öisin ja nipistelyt alkoi uudestaan, vaikka ne oli poissa jo useamman päivän. Oon myös paljon herkempi nyt, johtuneeko vaan väsymyksestä..
 
Ella toivotaan että sulla vielä plussaksi muuttuu, kun aika ajoisshan testasit. Tosin mä en oikein noista testeistä ja niiden luotettavuudesta tiedä hirveesti, ku kerran oon vaan negan testannu, muilla kerroilla hermot ovat kestäneet odottaa tädin tuloon asti =) Mut oireitahan sulla on, joten plussaa toivotaan!
 
Eilinpä alkoi monskut, ja fiilikset ovat sen mukaiset.. Nyt siis taas uusi kuukausi edessä ja kp 2/28-30 yk10. Pettymyksen määrän ymmärrätte varmaan. Onneksi on ihana mies joka saa tsempattua aina uutta puhtia yrittämiseen
 
Tein sitten minäkin testin aamulla ja negaahan se oli... Kyselinkin jo myös tuolla muualla että mitä mieltä olette predictorin testeistä? Onko ketään sillä plussaa saanut? Huomiseksi odottelen clearbluen testejä vielä että saan varmistettua ennen kuin popsin seuraavat clomit.
Se haamuplussa kummittelee vielä mielessäni niin paljon vaikka tänään siis tuhruttelukin muuttui hieman punaisemmaksi. Toivossa on pakko elää vaikka nyt tuntuukin että matto on jalkojen alta vedetty ja täti tekee tuloaan yhä enemmän...
 
Hei kertokaas mulle tiivistettynä miten ne lämmöt meni oviksen lähestyessä ja ohittuessa? :flower:
Kovasti odotan suurta O:ta =)
Vaan voihan se olla että tämä eka kierto synnytyksen jälkeen on ovuloimaton... :|

JKVY Kp 8/?
 
:flower: :flower: Paljon onnea Varanikille! :flower: :flower:
Ihana lukea plussauutisia!

höyrypää kyseli, näkeekö kukaan raskausunia. Kyllä minä ainakin näen! Toissayönä viimeksi. Pidin sylissäni melko vastasyntynyttä, pientä, tummatukkaista tyttöä. Ihailin, kuinka pienet kasvot hänellä oli ja muutenkin oli niin, niin pieni ja suloinen! Sitten ihmettelin äidilleni, joka oli siinä vieressä, että miksi tytölle oli annettu nimeksi Maija, kun olin ajatellut hänelle ihan toista nimeä! Olin pahoillani kovasti siitä, koska mun mielestä vauva oli ihan sen toisen nimen näköinen. Äiti siihen, että eihän he tienneet sitä, ja pakko vauvalle oli nimi antaa eikä multa voinut asiaa kysyä! En tiedä sitten, miksi multa ei muka voinut kysyä. Ei selvinnyt unessa.
Outo uni oli! Mutta ihana oli se vauva! Ja sainpas pitää omaa pientä vastasyntynyttä sylissä edes unessa!
 

Yhteistyössä