+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Minnarun: :( :hug:

Omaa napaa... Olen taas antanut toivon nousta liikaa. On taas mukamas oireita vaikka ne voi johtua kaikesta muusta. Lämmöt on olleet tosi oudot tässä kierrossa. Aloin jo epäillä tulikohan ovis ollenkaan vaikka digitesti näytti hymynaamaa kahtena päivänä peräkkäin. Lämmöt kyllä nousi sen jälkeen, mutta vain vähän. Dpo 5 tapahtui selvä dippi ja nyt lämmöt on nousseet ihan kunnolla. Tulikohan ovis siis sittenkin myöhemmin vai oliko tuo kiinnittymisdippi? :confused: Ensi viikolla tullaan tietty taas ryminällä alas... :/
 
Barbamama, jotenki tuntuis että hymynaamojen bongaama ovis ois oikea ovis. Oon kuullu minäkin, että kiinnittymisen aikana vois tulla lämmöissä notkahdus. Toiveet kyllä ois mullaki tuossa tilanteessa korkealla. Joten älä nyt tuu ryminällä mihinkään suuntaan, vaan pysyttelet siellä ja sitte hopsista joulukuisiin odottajiin :)
 
Minä täällä itken herkistellen iloksin tilannetta ja hänelle kirjoitettuja kommentteja. Tämä on kyllä mahtava porukka.

SiSa78 > Itsekin nään jotain viivan tapaista tihrustamalla, mutta viivan paikka se todennäköisesti vain on. Huomenna tai lauantaina aamulla testaan. Tällä hetkellä lauantai tuntuu todennäköisemmältä, koska lapsi menee yökylään ja miehen kanssa juhlistetaan vuosipäivää. Ei ollakaan oltu muutamaan kuukauteen ulkona yhdessä, joten nyt ajateltiin käydä, jos vain suinkin jaksetaan. Olisi ihana olla kivennäisvesilinjalla ja kilistellä vaikka alkottomalla siiderillä. :D Ihan paras vuosipäivälahja olisi molemmille sellainen väripurkki, josta riittäisi molempiin testin viivoihin. :D

Onnittelut ovisplussasta! Vauvapölyä petipuuhiin! ;)

Sinderella > Eikö sulla aiheuta illalla juotu greippimehu vessassa rampaamista yöllä tai heikennä unia? C-vitamiinihan piristää ja greippi poistaa nestettä. Jos ei, niin sittenhän tuo varmaan on ihan hyvä tekniikka. :)

pikkumy > :hug:

Miimau > Jotkut onnistuu ovistestien avulla, jotkut stressaa entistä enemmän. Itse tiedät parhaiten. Toivottavasti tärppi tulee pian, testien avulla tai ilman. :)

Pänä > Jospa teilläkin viimein onnistaisi ja pääsisit kasvattamaan mahaa kaverin kanssa samaaan aikaan. Satumaisen hyvää onnea on hänellä ollut matkassa. Tuollaiset tapaukset antavat toivoa, sillä todistavat mahdottomalta tuntuvan olevan mahdollista. :)

Minnarun > :hug:

Barbamama35 > Lauantaina varmaankin testailen. :) Voi tosin niinkin käydä, etten malta odotella vaan tikuttelen jo huomenna. :D Sulla kuulostaa lupaavalta. Vauvaliimaista plussatuulta! :wave:

Bla-bla > Tilanteen tutkituttamisesta ei ainakaan haittaa ole ja hyvähän se on, jos voidaan sitten jotenkin raskautumista autella. Mukava kuulla, että olet ihan hyvällä mielellä. :) Onhan tämä omalla tavallaan raskas askel, mutta on tässä paljon hyvääkin. Itse olen entistä toiveikkaampi, kun tiedän olevani hyvissä käsissä ja saavani apua. :)

Hommia on ihan hirveästi rästissä vaikka olen koittanut tehdä joka päivä kohtuullisesti. Olen niin väsynyt, että välillä en saa itseäni ylös tästä tuolista tai ihan pitkällään pitää käydä. Lapsi ei enää tällä viikolla mene hoitoon, sillä flunssa on nyt jostain yllättänyt. Rauhoitin aamupäivällä itselleni kahvikäynnistyksen dvd:n avulla. Iltapäiväksi sainkin sitten pienen energiapuuskan, jolla toivottavasti saan loppu illan aikana kirittyä tavoitteeseeni. Kirpputorille myyntiin meneviä ehdin katsoa viikonlopunkin aikana, mutta muut hommat pitäisi saada hoidettua viimeistään huomenna. Onneksi mies kotiutuu illalla avukseni.

Olo on siis ollut nuutunut, mutta jossain vaiheessa päivää olen olut vähän virkeämpi. Niskajumit särkevät päätä, joten jumppailla ja venytellä täytyy ahkerasti. Vatsassa nippailee ja eilen autoa ajaessa tuntui hassusti sisareisillä saman tapaisia tuntemuksia kuin synnytyksessä supistuskivut, mutta onneksi lievempänä. Tätiä odotan saapuvaksi sunnuntaina tai maanantaina, mutta pieni toivonkipinä elää. Ehkä tämä on psykologista, kun Clomipaketti odottaa jo lääkekaapissa. Ajatukset on pitkälti seuraavassa kierrossa ihan jo lähtötilanten ja senkin takia, etten tipahtaisi korkealta.
 
Maira: Näköjään joo :D Alkaa olla suorastaan pelottavan paljon yhteistä :LOL: Mutta niitä "vääriä plussia" ei sitten oteta enää ;) Kysyitkö muuten siitä varoajasta lääkäriltä? Onko pakko olla vähintään se 3kk?
 
Maira: Näköjään joo :D Alkaa olla suorastaan pelottavan paljon yhteistä :LOL: Mutta niitä "vääriä plussia" ei sitten oteta enää ;) Kysyitkö muuten siitä varoajasta lääkäriltä? Onko pakko olla vähintään se 3kk?
No joo, ei mielellään enää kummallekkaa sellasia tai ei kellekkäään täällä! :D
Tästä eteenpäin huolitaan vaan niitä oikeita viivoja.. :heart:

En oo soittanu ja kyselly, mä luotan toisaalta siihenkin että ei mun kroppa tee mitään mihin ei ole valmis, kuten tässä on jo huomattukkin, kyllä meillä silti on kumi ollu käytössä..Okei tunnustan, kerran ei ollut, mut ei menty loppuun asti, joten en usko että siitä mitään tulis, käyttäähän moni keskeytettyä "ehkäisynäkin"...Mut siihen ei todellakaan meinata luottaa, pääs vaan käymään niin että huput oli loppu... :p
Kato vaan kun nyt sen ääneen sanoin, on "vahinko" jo käynyt... :x
Ei vaan, eikai me kuitenkaan niin herkästi sikiäviä olla..Toivottavasti..Pelottaa että aletaan leikkii noilla asioilla ja sit meidän sekoilun takia tulen raskaaks ja lapsella on jotain ongelmia.. :( : /
 
Maira: Kyllä se aika epätodennäköistä olis, että siitä kerrasta ois tärppi käyny... Varsinkaan, jos silloin ei ollut ovista päällä. Ja enkä mä tiedä olisko se sitten oikeesti niin vaarallistakaan, jos kerran asiasta on ristiriitaista tietoa. Luulisi, että jos on ihan 100%:sen ehdoton ei raskautumiselle, niin kaikilla tahoilla olis vähintään se 3kk raskautumiskielto... Mutta onneksi tuossa varoajassa ollaan jokatapauksessa jo voiton puolella =) Kohta pääset taas sinäkin piinailemaan :D

macy gray: Olen aivan samaa mieltä kanssasi, ihana porukka meillä täällä =) :heart:
 
^ No niin no..Siitä oviksesta.. :ashamed: Senhän bongasin sit samana iltana, eli eilen.. Noh, katotaan mitä tulevaisuus tullessaan tuo, eihän tässä muukaan auta.. :)

Laitanpa ihan kuvankin noista ovistesteistä, olen siis melko varma että paikallistin sen tikuilla, vahvin eli kp15 eilen illalla.



Mä en oikeesti käsitä miks hitossa oon niin typerä et menin ton asian kanssa leikkimään... : /

Itseasiassa, nyt kun aloin oikein miettimään niin se lääkäri sanoi mull ensin että yritystä voi jatkaa kun on kuukautiset tullut, mut vänkäsin siltä et onko varma ja katto sillon koneelta että monet suosittelee 2-3kk taukoa, mut että ihan miten haluaa...Löysinpä asiasta ihan paperinkin kun rupesin noita sairaalalappuja plärää äsken... :D

Ai miten niin laho pää... :p

Eli kai sitä vois alkaa yrittää tän kierron jälkeen, sit on jo kuitenkin se 2kk mennyt.
 
Viimeksi muokattu:
Hui! Joko se maaliskuu meni. Auts ja apua. Kiertopäivillä 18 kun mennään niin tuonne huhtikuulle se m_a_h_d_o_l_l_i_n_e_ plussa osuisi. On vaan aikas epätoivoinen olo että seilttä kahta viivaa nousee. Mutta peukut psytyyn. Kiitos Ansku 83 että olet urhoollisesti pinoa pystyssä pitänyt. kevätkukka sinulle :flower:

Mairalle ja Sisalle suuronni oviksesta. Jippia jeah :) Täällä oli puhetta siitä kannattaako ovista tikutella ja kuten monet teistä fiksut immeiset totesivatkin on se luonnollisesti tyypistä kiinni. Mutta itseäni se on kyllä huojentanut. Sitä paitsi on jotenkin uskoa valavaa että saa edes johonkin tikkuun kaksi viivaa kuussa :) Ne ovat vähän kuin ennakkonäytöksiä ja väliaploodeja. Aion tikuttaa kyllä into piukalla niin kauan kuin tätä prosessia kestää.

Macy G, mua kyllä ihan jännittää sun puolesta. Voi elämä kun nyt natsaisi.

Aurinkoa.:cool:
 

Yhteistyössä