+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Pikaisesti vaan..

Luin netistä et kierron hedelmällisimmät päivät on kaks seuraavaa päivää ovisplussasta. Siis ei vielä ovisplussapäivä. Tää pitääkin muistaa tässä kierrossa.

mg, kunpa mäkin voisin ottaa noin rennosti enkä ajoittaa sekstailuja (monesti pelkästään) oletetun oviksen ympärille.
 
Hei vaan pitkästä aikaa! Yritän päästä kärryille kaikista asioista, mutta yhteisesti onnittelut niistä useista plussista, jotka ehdin bongata ja pahoittelut pettymyksistä :hug:

mg Minulle ainakin käy, että päivität tammikuunkin pinon. Sain viimein kierrosta kiinni ja tänään kp 2/27-28 ja yk5, kiitos :flower:
 
Minä täällä taas..

Tein ovistestin (keilahallin vessassa..) ja nyt vasta katoin kun tultiin kotia. Aika tummaltahan se näyttää, mutta ei yhtä tummalta kun kontrolliviiva eli pitäisikö tulkita negaksi. Noh, sitten katoin erään kierron tikkuja mitä mulla on tallessa ja nyt tää viiva näyttää samalta kun sen kierron vahvin. Limojakin on ollut ja on, mutta kiertopäivät vähän vähäiset ovisplussalle.

Yritän liittää tähän ne kuvat, jos voisitte kaverina tulkita. Ylempänä siis edellisen kierroksen testit ja alempana eilis- ja tän illan.

 
Viimeksi muokattu:
Hellou!
En jaksa enää kommentoida nuihin kuka saa raskautua ja kuka ei...toivottavasti me kaikki kuumeilijat raskaudutaan jossakin vaiheessa,sen takiahan täällä kirjoitellaan ;) CHILL!!!!:popcorn:
=)
Minnarun paranemisia!!!!!!
MG milloin labratulos saapuu vai joko sait??
Mollimelooni...nyt täytyy sanoa et mie sain apteekin testistä(predictor,onko kellää muute kokemuksia??) eilen tuollaisen samanlaisen haamun ku sie tuos alemmas testissä....huomenna uusintaan =P testasin jo maanantaina eka kerran ja silloin oli puhdas nega,myönnän olen hätähousu =D saas nähä onko huomen sit mullaki nega,pahoittelut muuten negasta =(
Viola kyl toi tän päivänen plussalta näyttää ;) peitot heiluun!!!
 
hiljaista on ollut täällä : /
Testattu on,heti ku ukko läks töihin niin vessaan ja testiä kouraan,viime yön unetki oli sellasia missä tein 4testiä!!:LOL:
tässä tämän aamuinen tulos/pahoittelen laatua ku kännykällä otettu digikameran sopimuksen purkaessa!!)
Aijaa.com - 7232620.jpg
noin selkeetä haamua en ole vielä onnistunut saamaan joten toivotaan että tuosta se ei voi ku vahvistua!!
Ja juuri ku mä luulin et nyt ei kyl tärppää ku kerran harrasteltu pupuilua oviksen aikoihin ja mulla ku oli kaik nuo viisurileikkaukset ja hiivat,toivottavatsi lääkkeet ei nyt sit olis mitenkään vahingoittaneet : / Voisin siis siirtyä haamuilijoihin näin alkuun ja kattoo jos vahvenee niin hyppään odottajiin...kiva pv tulee,hyvää uutta vuotta kaikille!!!!ja ++++++++++++++++++++++++: whistle:


Tässä vielä kuivuttuaan testi =) näkee paremmin...
Aijaa.com - kp27/29 - 7232705.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Minnarun pahoittelut tädistä:hug:
nokka pystyssä seuraavaan yrityskertaan ja siullahan alkaakin nyt sama yk mistä mulla tärppäs,joten toivotaan et sieki tulet täältä perässä niinkuin kaikki muutki!!
JA EN siis vielä uskalla mihkää lähtee ennen ku ihan varma teksti raskaana!
 
Jiimii Selvä plussa!! Hienoa!
Minnarum Pahoittelut.
Viola Kyllä plussalta näyttää, tänään jos vielä testaat, niin varmasti on jo haaleampi.

Purnausta omasta navasta: Ovisplussan sain, mutta ihmetyksekseni en tällä kertaa tuntenut irtoamiskipua. Jännää. Yleensä on ovisplussasta seuraavana iltana tullut kipu munikseen. Irtoskohan sieltä nyt mitään? Ja nyt on myös hirmusen kova ärsytys, kun sen plussan sai hyödynnettyä vain silloin plussa päivänä. Kaksi sen jälkeistä päivää meni ihan ohi, tänään on jo liian myöhäistä. Pe*kele. Jotenkin minusta tuntuu, ettei tuo minun äijä olekkaan niin täysillä tässä mukana, kuin mitä sanoo olevansa..
 
Minnarun, voi harmin harmin harmi!! En voi muuta sanoa kun tiedän tunteen.. Ja paranemisia kuumeesta.

Ja heti tässä seuraavassa lauseessa ironisesti suuren suuret onnittelut JiiMiille!! Ihan selvä plussa on, ei todellakaan mikään haamu. Ihana tapa aloittaa uusi vuosi!

.) Aion testata tänään päivällä ja vielä sitten illalla, niin näkee sitten että oliko tuo plussa vai vahvistuuko vielä. Zanca, mulla ainakin joka kierrossa vaihtelee tuntuuko mitään, en uskalla siihen luottaa yhtään, nytkin on varmaan viikon tuntunut kaikenlaisia nipistyksiä ja kolotuksia. Ja mielestäni ihan hyvin (voi) riittää sekstailu ovisplussapäivänä. Joten ole vain hyvillä mielin :)

Mulla vielä hyvä mieli tän kierron suhteen, onneksi mies on niin mukana kun olla ja voi. Eilen teki ihan oikeasti mieli (välillä kun menee pakkopullan puolelle), hyvä fiilis siitäkin jäi.

Räiskyvää Uutta Vuotta kaikille!!
 
Hauskaa uudenvuoden aattoa kanssasisaret ja plussanneet!


Testitulos oli nega aivan kuten odotin. Se tässä nyt vaan huolestuttaa mistä kivut tulevat, sillä olo on ollut aika kiusallinen. Sain toisen lähetteen labraan pissatulehdusnäytettä varten, mutta jätin sen vielä käytämättä. Ei tunnu yhtään siltä. Virtsakiviä epäilen nyt toista kertaa ja jään seuraamaan tilannetta. Tuntemukset ja kipuilut ovat epämiellyttäviä, mutta eivät lääkärireissua vaativia. Tarvittaessa otan kipulääkettä, mutta vielä olen pärjännyt ilman. Jos tämä ei viikonlopun aikana mene ohi tai pahenee äkisti, niin sitten hakeudun lääkärille. Uskon vuodenvaihteen sujuvan ihan mukavasti vaikka olo ei paras mahdollinen olekaan.

Taidan olla tulossa flunssaiseksi. Lämpö on nyt viimein laskenut normaalille tasolle, mutta iho tuntuu herkältä. Myös pää tuntuu sumuiselta vaikka olen nukkunut mielestäni ihan riittävästi. Päänsärkyäkin tuntuuvälillä, mutta menee sitten ohi. Aika voimaton olo on, mutta kahvin voimalla varmaankin herään tähänkin päivään ennemmin tai myöhemmin. Miehellä on aika paha flunssa, mutta ei kuumetta. Luultavasti siis minäkin sairastan heti vuoden alussa. Toivottavasti lapsi välttyy tartunnlta.

En taaskaan jaksa kommentoida, mutta koitan tehdä sen päivän kuluessa. Päivitän listan nyt ja jossain vaiheessa avaan uuden pinon. Vielä ehtii ilmoittautua, jos haluaa päivittäjäksi. =) Jos joku siirtyy tilalleni, niin jätän sitten uuden pinkan avaamatta ja uusi päivittäjä saa tehdä näköisensä listan. :)

JiiMii82 > Vauvaliimaiset onnittelut! :flower: Kuivuneena tuo on ihan selvä plussa, mutta laitan sinut toiveestasi haamuilijoihin odottamaan varmistustestiä. :)
 
MolliMelooni > Minäkin näen hentoisen viivan, mutta en ole varma onko siinä väriä. Toivottavasti saat pian selkeän testiviivan. Joko olet testaillut uudestaan? Plussatuulia ja vauvaliimaa!

undercovergirl > Mikä sulla on tilanne? Saitko tulokset? Toivottavasti oli hyviä uutisia.
 
Viimeksi muokattu:
mg, hyvä että sait selvyyden tilanteesi. Toivottavasti et vain ole tulossa kipeäksi. Mulla on ollut virtsakiviä ja sen kyllä tietää jos ne vaivaa, koska tuska on sen mukainen. Siis todella. Kipu ei ole vain epämukava tunne, vaan tosi karmea kiputila. Jatkaisit vain sinä päivittäjänä, musta teet hyvää ja huolellista jälkeä.

Mä tein ovistestin äsken ja hailakka viiva tuli eli negahan se on. Hellyyttä ja herkkiä hetkiä siis illalla ja huomenna luvassa. Ihana kun kerrankin on hyvä fiilis vaikka vauvan yrittämistä onkin.

Mulle voi siis merkitä tälle päivälle dpo 0. Ihanaa päästä taas piinailemaan!!
 
Viimeksi muokattu:
Viola30 > Oireet viittaisi siihen, että saattaisi olla pieniä kiviä. Aikaisemmin kun oli vastaavaa, niin hetkittäin tuntui kovaa kipua. Tilanne rauhoittui muutamassa päivässä eli en tarvinnut hoitoa. Pienet kivethän poistuvat yleensä itsestään, joten senkin osalta täsmää. Diagnoosia en pelkän lukemani perusteella uskalla kuitenkaan tehdä, joten kipujen voimistuessa tai vaivan pitkittyessä selvitän kyllä asian. Onhan se sikälikin tärkeää, että uusiutuminen välttyisi.

Laitan sulle dpo0. Plussatulia! =)
 
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



perjantai 31.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
MolliMelooni.............kp40/35-38........32v....2. lapsi......yk3½v
Pikku-Saara.............kp35/30.............28v....1. lapsi......yk4
SiSa78....................kp33/?...............32v....2. lapsi.......yk1/3
Minnäi.....................kp31/31.............31v....4. lapsi.......yk2/13km2
Gabrielle..................kp30/31-32........29v.....1. lapsi.......yk4
Shiny.......................kp30/?..............23v.....1. lapsi.......yk4
jonna_82.................kp30/29-32........28v.....1. lapsi.......yk7
henssu....................kp28/28.............18v.....1. lapsi.......yk1
JiiMii82....................kp27/29.............28v.....2. lapsi.......yk6
undercovergirl..........kp25/29-31........26v.....1. lapsi.......yk11
bluebaby..................kp25/28.............26v.....1. lapsi.......yk3-4v
Lisey........................kp21/28-32........28v.....2. lapsi.......yk2
Eevaliisa Nwogu........kp20/20-30........26v.....3. lapsi.......yk1
iloksi........................kp17/31-33........28v.....1. lapsi........yk4,5v
Zanca.......................kp16/27-31........26v.....1. lapsi.......yk6
Epa_88.....................kp16/30.......................1. lapsi.......yk3
Salainen toive...........kp15/24-36(44)...22v.....2. lapsi.......yk2
Mariel85...................kp14/?...............25v......2. lapsi.......yk3km2
Liina87.....................kp14/29.............23v......1. lapsi.......yk8
Viola30....................kp13/27..............31v.....2. lapsi.......yk7
Villervalla.................kp13/30..............27v.....3. lapsi.......yk1
macy gray................kp9/30-34..........30v......2. lapsi.......yk14
Barbamama35..........kp9/23-28..........35v......3./4. lapsi...yk4
AiraM.......................kp8/~34........................................yk2
lisse........................kp7/30-45......................2. lapsi.......yk2
Viulu........................kp7/28-30.....................4. lapsi.......yk2/6
Matilda-08................kp6/26..........................2. lapsi.......yk3
anniala....................kp4/26-30............23v....2. lapsi
Mirage.....................kp3/26-27...........29v.....2. lapsi.......yk5
Minnarun.................kp1/29-31............30v....3. lapsi.......yk6
myrskytuuli...............kp?/?..................33v.....2. lapsi.......yk2
mileon..........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi



PIINAILIJAT
MolliMelooni..............dpo15
JiiMii.........................dpo14
SiSa78......................dpo13
bluebaby...................dpo13
Gabrielle...................dpo11-12
jonna_82...................dpo11
Pikku-Saara...............dpo9
Lisey.........................dpo4
Zanca.......................dpo2
Viola30.....................dpo0



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83......................9.12. .....kp28/30-34................2. lapsi....yk5
miimii10....................13.12. ...kp39/36...................................yk6
Okaasan....................14.12 ....kp34/28-30.................4. lapsi...yk9
kamiraro...................17.12. ...kp21(31)/30......22v.....3. lapsi....yk1
sandemar..................20.12. ...kp?/?......................................yk2
Leo81........................21.12. ...kp28/28-33.................3. lapsi...yk2
Huldasharks...............21.12. ...kp36/40......................3. lapsi...yk6
kolmannen haaveilja...26.12. ...kp32/28-30......28v......3. lapsi...yk3
kaneli83....................27.12. ...kp32/28-32.......27v......1. lapsi...yk4
koiksa-79...................27.12. ...kp31/28......................3. lapsi...yk1



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.
JiiMii82...........31.12. ...kp27/29.............28v.....2. lapsi.......yk6



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Viimeksi muokattu:
Pikasesti käymässä...

Outo kuumeilu meni ohi päivässä... Kurkku vähän kipee, tais olla niin tehokas tuo melkein 40asteen kuume ettei pöpöjä riittäny pitempään sairasteluun :D

JiiMii
Mä tiekkö mietin että ku niin varma olit et ei tärppää ja "luovutit" niin plussa sieltä tulee :D
Sulla uusi vuosi vaihtuu sitten vesilinjalla... Onnittelut. Selvä plussahan tuo on :heart:

Minnarun
Menkat... : / :hug:
 
JiiMii: Onnea :flower: Kyllä se tosiaan näyttää ihan kunnon plussalta eikä haamulta =)

Minnarun: Pahoitteluni tätäkin kautta :hug:

mg: Negasta lohdutushali :hug: Toivottavasti syy kurjaan oloon selviää.

Lääkäri soitti niistä koetuloksistani. Nyt on niiiin huojentunut olo. Kaikki kunnossa. HCG on alle yksi eikä ultrallakaan näkynyt mitään enää kohdussa. Voin vihdoin lakata murehtimasta onko kaikki siltä osin kunnossa. Sieltä ei siis löytynyt selitystä lyhentyneeseen kiertooni. Mikäli tilanne jatkuu tälläisenä tai kierto vielä lyhenee, testataan vielä ovuloinko ollenkaan. Muutoin voin jo rauhoittua ja antaa asioiden mennä omalla painollaan. Toivottavasti tästä uudesta luottamuksesta ja rentoudesta on apuja raskautumisessa. Jotenkin tuntuu tämä vuoden vaihtuminenkin helpottavan ahdistustani raskaudettomuudesta. Taisin asettaa alitajuisesti itselleni deadlinen, että tähän mennessä pitäisi olla uudestaan raskaana. Se tyhjän sylin tunne oli niin raskas alkusyksystä. Nyt tuntuu kuin kivi olisi vierähtänyt sydämeltä ja uskallan antaa raskauden tulla, kun on tullakseen.

IHANAA JA VAUVANTUOKSUISTA UUTTA VUOTTA TEILLE KAIKILLE!
 
onko kellään kokemust et menkka vuoto ei ole normaalia flunssan takia tai siis influenssan takia. Ihan oli kunnon punaiset veret aamulla ja yhden pyyhkäisyn sain siteen kanssa oon heilunu mut ei sinne asti kuitenkaan mitään ???? koitin googletella mut ei mitään vastausta,
 
Minnarun: Jännäksi menee... Vielä on siis toivoa! Voi kumpa, kumpa... *pitelee peukkuja* En ole ainakaan kuullut ikinä, että flunssapöpöt vaikuttaisi kuukautisiin...??
JiiMii82: Onnea, onnea!!! Ihan selvä viivahan se on, ei mikään haamulainen. Vauvanalulle enkeleitä matkaan, olipa ihana uudenvuoden yllätys! :heart:
Barbamama35: Onneksi sait tulokset, nyt vaan koitat rentoutua. :hug:
Salainen toive: Hyvä että kuume katosi! :)
mg: Toivottavasti vaivaan tulee selvyys, mikään ei ole niin ikävää kuin epätietoisuus... :hug:
Viola30: Kyllä se o-plussa on, ei muuta kuin tärppionnea!!
Zanca: Höh... Inhottavaa tuo... :(

***

Täällä dpo 4, tissit ei niin arat kuin eilen mutta aamulämpö hitusen korkeampi. Nyt sain mittarinkin laakista oikeeseen paikkaan enkä sängyn väliin. :LOL:

OIKEIN HYVÄÄ JA TOIVEITA TÄYTTÄVÄÄ UUTTA VUOTTA 2011 KAIKILLE TEILLE!

 
Minnarun: Ei ole kokemusta, mutta mutulla sanoisin, että ihan mahdollista on minkä vaan epänörmaalin vaikuttaa kiertoon ja menkkoihin. Sen verran herkkä systeemi kuitenkin on kyseessä. Toivottavasti hommat selkiytyvät.

ON: Jeejee! Mulla alkoi menkat! Huippujuttu - bongasin siis oviksen ihan oikein! :D :) Eli mulle voi päivittää kp1/35-38(40). Olen ihan fiiliksissä! Mulla on ihan oikeasti kuukautiskierto! Mulla on tänä syksynä ollut useammat menkat kuin varmaan edeltävien kolmen vuoden aikana yhteensä. :D :D
 

Yhteistyössä