+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Voi ei,nyt plussatuulia KAIKILLE ja oikein hurjan kovia puhureita!!!!!!!!!!!
Suflower: Olisiko kiinnittymisvuotoa?
Bluebaby: Halauksia :heart:

Minä kans kuulun tuohon "tatrkkailenkroppaanikokoajanjaolenhuomaavaninanikaikenlaisiaoireita"-kerhoon ;)
Tänäänkin oli etovahkoa oloa, vuotoa edelleen(dpo6)siis valkkaria ja outo sellainen kihelmöinti ja onnentunne sekä aivastelua... Voi apua ja iiiiiiik kuinka voi taas jännittää! En halua pettyä,en en en en en!!!!!!!!!!!!!
 
Huomenia kaikille! :) Kyllä se ilmeisesti on uskottava että joku siellä kyydissä on kun tänään oli viiva vahvistunut, josko tänään uskaltaisi hakea sen digin ja tekisi sen yllärinä avokille huomenaamuna. :heart:

En tiedä uskaltaako sitä silti vielä plussanneisiin siirtyä... :confused:

Tsemppiä kaikille ja ei muutakun plussa puhureita uuteen kiertoon! Älkää lannistuko :heart:
 
Blue baby: Mä lähetän sulle paljon voimaa ja jaksamista :hug:

Bla-Bla: Mitään tietoa asiasta ei ole, mutta veikkaisin, että kannattaa mennä ensin sinne yksityiselle. Kyllä ne siellä kertoo miten kannattaa jatkossa toimia. Ja nyt vaan lukemaan vakuutusehtoja josko saisit ainakin osan käynneistä tai lääkkeistä vakuutuksesta takaisin. Ja sulle myös :hug:

InkeriIisakki: Onnittelut!:flower:

Mä olen kanssa kehitellyt valtaisan määrän raskausoireita :D Oikeasti olisi pieni ihme jos olisin raskaana. Vastahan kmstä on reilu 2 vkoa. Mua paleltaa (vetoisa kämppä, pakkasta ulkona -25...), pissattaa useammin, rinnat on arat... Ja nythän olisi arviolta dpo 4-5, jos ovistesti antoi oikean plussan :LOL:

Ja pieni epäuskokin on päässyt jo iskemään vaikka vasta yk1. Lueskelin vähän hedelmällisyydestä ja raskauden alkamisesta. Siis sehän tuntuu olevan lähestulkoon mahdotonta! Eka pitäis osua oikea aika (n.2pvää kuussa) ja senkin jälkeen vain 20% mahdollisuus raskauteen, vaikka kaikki ulkoiset tekijät kunnossa. Ja jos raskaus alkaa on 50% mahis keskenmenoon... Miten tää pallo voi olla näillä saumoilla ylkansoitettu?? :O
 



torstai 24.2.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp59/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp51/27...........28v...1. lapsi
Eevaliisa Nwogu..........kp49/27...........26v...3. lapsi...yk1
Kauniina Päivänä Tuut..kp49/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp36/28-30..............4. lapsi...yk3/7
InkeriIisakki................kp34/30...........23v...3. lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp32/??...................3. lapsi
Jennynny....................kp30/29...........31v...4. lapsi....yk2
Epa_88.......................kp30/30-41..............1. lapsi....yk4
nepari.........................kp30/29...........31v...2. lapsi....yk1
Sunflower11................kp28/28-31..............3. lapsi....yk2
Minnarun.....................kp28/29-31......30v...3. lapsi....yk7
Sinderella....................kp28/32...........38v...6. lapsi....yk2/4km1
bluebaby.....................kp27/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Ngale.........................kp27/30............23v...1. lapsi.....yk2
macy gray...................kp27/30-34......30v...2. lapsi....yk15
pikkumy......................kp26/28...........25v...1. lapsi....yk5
AiraM..........................kp26/~40..............................yk3
SiSa78........................kp18/28-30.......32v...2. lapsi....yk3/5
Miimau.......................kp18/27............31v...1. lapsi....yk8
MolliMelooni................kp18/35-38(40)..32v...2. lapsi....yk3½v
Zanca.........................kp16/26-31........26v..1. lapsi.....yk8
Viola30.......................kp16/27............31v...2. lapsi.....yk9
*Justiina*...................kp15/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp13/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp12/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp10/27............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp9/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp8/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Lara--.........................kp5/??..............22v...2. lapsi......yk1
Bla-bla........................kp3/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp3/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
nepari80.....................kp1/29...............31v...2. lapsi.....yk2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli........................................33v...2. lapsi
mileon.......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla



PIINAILIJAT
InkeriIisakki..............dpo18
Mariel85....................dpo17
nepari.......................dpo16
bluebaby...................dpo12
macy gray.................dpo11
Ngale........................dpo11
Sinderella.................dpo8
Sunflower11.............dpo8
Miimau......................dpo7
Viola30......................dpo5



PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4
InkeriIisakki....24.2. ...kp34/30........23v...........3. lapsi....yk1




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta helmikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
InkeriIisakki > Varovaisesti onnea ja paljon tarrasukkia! :flower: Onko tuo testi Predictor? Itse en pidä sitä luotettavana (antaa vääriä haamuja), mutta en maalaile piruja seinille vaan puhaltelen plussatuulia. Toivottavasti siis viiva vahvistuu. Näkyi tuoss aparemmin kuin minun viivanpaikkani, joten lupaavalle vaikuttaa. Vauvaliimaa!

Epa_88 > Onnea ja vauvaliimaa! :flower: Sinut olin unohtanut laittaa haamuilemaan, joten korjasin tämän päivän listalle. :) Toivottavasti pääset InkeriIisakin kanssa pian plussanneiden puolelle hautomaan vauvan valmiiksi asti. :)

Pää ei pysy sitten yhtään mukana. |O Kävin maanantaina kaupassa tietäen, että keskiviikkona tulee vieraita. En ollut varannut päivälliseksi lihaa, mutta onneksi sain aterian laitettua. Päivityksistä unohtuu tietoja, koska en poimiessa huomaa niitä. Tiedostan puuttumisen, mutta en huomaa mitä on mennyt ohi. Huomautelkaa, jos en itse hoksaa, ettei jää puuttumaan. Saa siis vinkata muistakin kuin omista tiedoista, jos virhe sattuu silmään. :)

Olo on väsynyt, mutta kivut ovat helpottaneet. Eilen oli ovistyyppisiä kipuja vasemmalla puolella ja sen jälkeen sappivaivoiksi tulkitsemani kipuilut helpottivat. Lämmötkin olivat illalla kummalisen alhaalla ja palelin, joten vähän mietityttää mistä se aikaisempi ovisoireilu johtui. Ihan pihalla olen nyt sen asian osalta, mutta seurailen nyt tilannetta hetken ennen kuin muutan tietojani.
 
InkeriIisakki > Varovaisesti onnea ja paljon tarrasukkia! :flower: Onko tuo testi Predictor? Itse en pidä sitä luotettavana (antaa vääriä haamuja), mutta en maalaile piruja seinille vaan puhaltelen plussatuulia. Toivottavasti siis viiva vahvistuu. Näkyi tuoss aparemmin kuin minun viivanpaikkani, joten lupaavalle vaikuttaa. Vauvaliimaa!
On, ja siksi en vielä oikein iloitakaan uskalla, huomenna teen ton vikan predictorin. Jos tulee plussa niin varmistelen sit vielä apteekin omalla testillä. Lauantaina varmaan.
Jännää on. :popcorn:

Epa_88 oikein TOSI paljon onnea. ihanaa.. :heart:

Mango86 ihan samaa mäkin mietin. Ja ihmettelen sitä kovasti että miten sitä (minäkin) olen jo hommassa onnistunut kahdesti. Sen takia varmaan sanotaankin että lapsia saadaan, niitä ei tehdä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mango86 > I hear you! Mä en kans ymmärrä että miten on päässy ylikansottumaan näillä mahiksilla! Ittekseni olen päivitellyt että miks ihmeessä sitä ehkäsyä on edes koskaan käyttänyt kun mahdollisuudet raskauteen tuntuu olevan niin pienet. Samalla olen kehittänyt pientä vitutusta vahinkoraskauksia kohtaan... Kaverikin tuli raskaaksi vaikka söi e-pillereitä ja synnytti juuri viime perjantaina. Huoks, ei sitä kuitenkaan auta kuin olla kateellisesti onnellinen toisen puolesta :p.
 
Epa, ihanaa kun viiva on vahvistunut! Oikein paljon onnea :flower:

Lupaavalta näyttää myös InkeriIisakin testitulos. Onnitteluja sinnekin :flower:

Itse testasin tänään niin negan kuin vaan mahdollista. Hommasin Prismasta kolme testipakettia, joten nyt voi joka aamu dippailla :D Aikaisemmin oon saanu tosi hennon haamun ens sunnuntaina (jos oleteteen, että keskiviikko ois tädin saapumispäivä), joten onhan toisaalta tuolla vielä aikaa haamuilla.
 
Epalle onnea! :heart: :flower:
Ja InkeriIisakille toivotaan viivan vahvistumista! :heart: :)

Jessus mikä olo, tiistaina poistettiin 3 hammasta, lärvi turvoksissa ja mustana sekä hanuri vuotaa vieläkin!Aika voittaja fiilis... :LOL: Sais noi "menkat" tai mitkä lie onkaan loppua jo..

Mut paljon plussatuulia teille kaikille! :) Teistä on tullut todella tärkeä taustajoukko mulle kaiken tän sekoilun ohessa ja toivon et katootte tonne toisiin maisemiin mahdollisimman nopeesti! :D
 
Tein predictor testin aamulla, ja taas samanlainen haamu kuin eellä. Mä en tajua, kai sen ois kuulunu 3 päivän aikana ees vähän vahvistuu jos ois raskaana.
Predictorit maailman huonoin testi.
Ei menkka oireita, ei tätiä. kierto vaan venyy, tällä menolla saa haaveet heittää että tulis vuoden 2011 vauva. turhauttavaa.. :headwall:
nyt kp34/??

Pikkumy pahoittelut tädistä :hug:
 
Viimeksi muokattu:
pikkumy ja PTT, tätipahoittelut :hug:

InkeriIisakki, koita testata jonku muun merkkisellä. Itte oon hommannu Prismasta Preckcheck-merkkisiä ja niillä oon saanu vahvistuvia viivoja. Peukutuksia sinne!

Mää testasin aamulla jälleen tyylipuhtaan negan. Lohduttelen itteäni, että ehkä onki parempi ettei nyt tärpänny, kun mahdollinen irronnut munis vois hyvinki olla huonolaatuinen johtuen niistä kovista kipulääkkeistä, mitä sain sairaalassa ollessani. Ja vielä ku nyt on antibioottikuuri päällä angiinan vuoksi, niin ei varmasti tekis hyvää hedelmöittyneelle munikselle. Ikävä ois, jos nyt haamuilis ja kohta tulis km. Jouluvauvan kimppuun mars...
 
Epa: ONNEA hurrrrrrrrjan paljon, ihanaa :flower: Lämpimät onnittelut myös muille plussanneille ja haamuilijoille viivanvahvistuksia toivon ma!

Pahoittelut tädin vierailusta teille jolle ei-toivottu vieras saapui! :(

Omaa napaa: Apua,minä tyhmä ja malttamaton!!!!! Menin ja tein aamupissasta r-testin ja se näytti kuin näyttikin haaleaa haaleaa haamua mutta kun en vieläkään tiedä että miltä näyttää viivanpaikka niin se voi olla myö sekin. Nyt on kaikenlisäksi vielä tosi aikaistakin koska on vasta dpo 8! :headwall: Oireita on kyllä ollut niin paljon että en malttanut..... Piinailijoiden listalla löytyy piiiitkät oirelistata jotka voi olla aivan yhtä hyvin kuviteltuja mutta tunnen kyllä kropassa jotain tosi erilaista ja ovat osittain samoja kuin joulukuun/tammikuun varhaisessa km:ssa... Eilinen kuvotusolo ja kellertävähkö valkovuoto varsinkin tuntuivat aivan oudoilta ja uusilta. Pahinta on että en voi edes teidän rakkaiden kanssatiiraajien kanssa jakaa kuvaa r-testin epävarmasta viivasta koska mulla on kamera työpaikalla ja oon saikulla(kuumeessa,flunssassa) :eek:
 
Heippa MG ja kaikki vanhat tutut. :)

En ole täällä pahemmin käynnyt, välillä tosin lukemassa juttuja.

Neljäs vuosi alkanut yritystä ja ei tässä toiveet ole kamalan korkealla.

Tutkimukset käyty ja sieltä saatu musertavia tietoja. Joten vauvavhaaveet on kyllä heitetty jorpakkoon, koska emme lähde edes hoitoihin. Tai kai sinne oisi voinut mennä, mutta tämä projekti on ajanut miestäni ja minua erilleen aikaslailla.
Miehellä ei siis ole liikkuvia siittiöitä juuri olleskaan ja hoidot oisi sitten oolleet aikas raskaita. Minä ruiskettelisin jotain hormoneja ja sitten oisi munasolujen noukkimista ja siittiöiden keräämistä ja lisää hormoneja, ja ääh en ees muista, koska olen kaiken sulkenut päässäni taka-allalle. Täydellinen koeputkihedelmöitys.En vain jaksa tuollaista rumbaa tälläisen suhteen keskelle. Molemmilla kuiteskin jo lapsia edellisistä liitoista.
Ja ikää miehellä jo 43v ja minulla 35v, niin mennään nyt näin. Jos tärppää tärppää, tosin hyvin epätodennäköistä.
Jotenkin tuo katkeroittannut minua aikaslailla. Mie yrittänyt tukea, mutta koska tämä ei hänelle saman kaliiberin juttu kuin minulle, niin tukeminen vähän sitä ja tätä.
Kai hän oisi hoitojonoonkin lähtenyt, jos oisin pyytänyt. Itse vaan päätin, etten lähde sitä asiaa ees ehdottelemaan, jos hänen asenne on se, että hänelle on ihan sama tuleeko meille yhteinen vauva vai ei.

Olen tässä pari kuukautta ollut tiukalla dietillä, en ole ylipainoinen, mutta halunut muutaman kilon pois. Sen seurauksena kierto tippunut n.24-25 päivään, mikä on tosiaan aikas lyhyt.

En tiedä, milloin on ovis enkä ole jaksanut päiviä niinkään katsella, koska mahdollisuudet on muutenkin aikas minimissä. Seksihalutkin on kadonneet, kun ketuttaa koko ukko ja suhde.

Eli täällä ollaan elossa, ilman matkustajia masussa. Taka-alalla ja välillä käyn kurkkimassa, joskos jotkut vanhat tuttavat oisivat raskautuneet.

Ihanaa kevättä kaikille ja mahdottoman paljon plussapuhureita. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Miimau: Toivottavasti viiva lähtisi tummentumaaan :heart:

Mie juoksen koko ajan vessassa, tunnin välein.. mieskin jo kyseli et mikäs noin juoksuttaa :D
Katotaan jos toi vuoto loppuu/ ei ylly menkkavuodoksi ni koska sitä testiä sit tekis..
Nyt siis tulee haaleen punasta/rusehtavaa vuotoa pikkasen suojaan/pyyhkiessä välillä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miimau: onnea paljon. :heart: toivottavasti viiva vahvistuu. Kellertävää valkovuotoa tulee täällä kans. itekin sitä ihmettelin.. Kohdunnapukka on noussut mulla ylemmäs.. huomasin tälläsiä tosi mielenkiintoisia muutoksia.. :x :D
Epa_88: PAAAAALJON ONNEA. :heart:
Miijane76: :hug:
Sinderella: niillä pregcheck testeillä mä testasin plussan nuoremmasta pojasta. Voisin niit kyl hakea tänään.
 
Epalle siis vielä onnea :flower:

Miimau, onko viivassa havaittavissa yhtään väriä vai onko se valkonen tai harmaa? Väriä jos on niin haamulaiseksi tulkataan. Peukkuja sinne!

MiiJanella ikävää oloa :( Voimia kovasti :hug:

InkeriIisakki peukkuja testailuihin :)
 
Sunflower11
Mulle saa päivittää kp 1 ja yk 3.
Verta tuli pönttöön asti ja alavatsasta ottaa et kai se vuoto sitten tuosta runsastuu. En laske tuhrupäiviä vielä vuodoksi asti. Täytyy keräillä itteään pari päivää, en tiedä mitä tuosta luteaalivaiheesta ajattelis kun 9pvää kesti (tuhrusta 7pvä). Tai siis tänään olis ollu dpo 9..
 

Yhteistyössä