+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

MG:lle nyt vauvapölyä!!!! Voi kunpa sieltä tulisi plussaa =)

Sunflower: Voi ei, paranemisia ja voimia sinne teille kaikille!

Epa: Jihuuuuuuu jihuuuuuuuuu, varovaiset onnittelut :flower:

Mango: Tervetuloa joukkoon :) Pahoittelut km:stä ja paljon vauvapölyä ja plussatuulia uuteen yritykseen!

Lara: Tsemppiä yk 1:een! Toivotaan että heti tärppäis :)

Omaa napaa: Tuo piinailijoiden ketju on LOISTAVA!!! Saa sinne purkaa piinailutuntoja ja tutkailla muiden saman vaiheen oireita, mahtavaa! Kiitos vielä Iloksi siitä :) Täällä menossa dpo 5 ja kaikenlaisia pikkuoireita löytyy ja sitä taas miettii että taasko sitä kroppa "leikkii mun tunteilla" ja oma pää keksii oireita... Mutta piinailun alussa mennään vielä joten katsellaan miten tämä tästä kehittyy! On se kumma miten paljon ajatusmaailmasta meneekin tähän asiaan...

Plussapuhureita tänne meille!!!! :kiss:

Epa, varovaisesti onnittelen minäkin :flower:

Joko MG testasit? Peukkuja!

Mulla ei varmasti sittenkään tapahtunu koko ovista huolimatta niin selkeästä ovisplussasta ku vaan mahollista. Lämmöt nimittäin ei oo nousseet! Sitä se mun sairastelu sitte teki. Nyt ei auta ku alkaa ootella tätiä ja sitte seuraavaa ovista. Pah.

Ai niin, pari uuttaa kuumeilijaa oli tullut. Hei vaan teille :wave:

Epa Onnea!

MG Jännää! Voi kun nyt olisi onnistunut!

Testasin tänään dpo12. Negatiivisen negatiivinen! Kaiken lisäksi kauniisti sanottuna "ärsytykseni" on sitä luokkaa, että enteilee tätösen vierailua. Ja pääkipu, joka ei kuitenkaan kuulu mun normaaleihin PMS-oireisiin. Ja kuivaa on! En tiedä, miten tästä jatkan. Jonnekin tutkimuksiin kai pitäisi hakeutua, mutta olen saamaton. Yritystä on siis sen verran takana.

Miimau ja Sinderella kiitos :) Ja muille myös jos en ole vielä kiittänyt. En uskalla oikein vielä liikaa innostua...Mites muuten on, kannattaisiko huomenna tehdä uusi testi? Jos viiva vähän vahvistuisi niin osaisin iloita enemmän asiasta.

täällä testattu aamulla sofi one step herkällä liuskatestillä tyylipuhdas nega.. Joten tädin saapumista odotellaan...
Täällä testattu aamulla Sofi one step herkällä liuskatestillä tyylipuhdas viivanpaikka. :D Voin laittaa kuvan kohta, mutta ei taida yhdessäkään näkyä mitään. Katson vielä kuvaohjelmalla, jos jossain näkyisi jotain tiirattavaa. Minkähän takia kuvaan ei välity se minkä itse näkee vaan aina huonommin ja ihan halea viiva ei välttämättä ollenkaan? Toisaalta tuo on hyvä, sillä toisten kuvasta bongaama punertava viiva on kyllä sitten haamu. Se tosin ei lohduta, jos väri ei vahvistu ja täti pysy poissa. : / No, näillä kuitenkin mennään. Kolme herkkää taisi kaappiin jäädä ja sitten on ne apteekin puikot.

Palailen kohta kuvan tai kuvien kanssa. Hetkinen. :D

Lisäyksenä kuvat:

Todella huonosti näkyy. Itsekään en huomaa kuvista kuin tarkkaan tiiraamalla vaikka silmällä kyllä erottaa paljon selvemmin. Haamu se ei mielestäni ole, mutta jospa seuraavaan jo ilmestyisi väriä.

Viimeksi muokattu:
Epa: Tee ehdottomasti huomenna aamulla uus testi! Kyllä se viiva alkaa vahvistumaan tosi äkkiä :) Ja onnittelut myös :)

macy gray: Onko sulla näkyny aiemmin viivanpaikkaa noissa testeissä?

Sunflower: Pikaista paranemista!

ON: Mä olen myös harrastanut vähän testailua viikonloppuna :) Sain la ja su ovisplussan. Ajattelin, et ne voi johtua vielä kehossa olevasta hcg:stä, sain to aamulla haamun vielä. Mutta mutta, tein eilen ovis ja r-testin, molemmat negoja!!! Heti heräsi tietenkin pieni toivonkipinä :D Oon kyllä ajatellut, että varsinainen yritys alkaa seuraavasta kierrosta, muttei nytkään raskautta pyritä välttelemään ;)

Tilasin eilen testejä :) Vuoto jatkuu todella outona! Eilen tuli vielä ihan normaalia kuukautisvuotoa ja tänään sitten sellasta haaleenvaaleenpunaista, mitä ihmettä? o_O

MC: Tiirailu lasit päässä odotellen 8)

korjaus omaani: Kyllä mulla kanssa viivanpaikka testiin tuli, eka jopa kuvittelin testiajalla näkeväni hentoista punaista mut kun testi kuivui niin ihan vaan selkeä viivan paikka se oli... Oikein kun tuhrustaa niin näkyy ;) ja näillä kiertopäivillä pitäisi kyllä ihan kunnon viiva jo tulla joten nega se on.
oon ymmärtänyt et ainakin näihin herkkiin testeihin tulee aika usein tuo viivan paikka näkyviin, siis kun osaa katsoa niin se näkyy :)

Viimeksi muokattu:
Mango86 > Mulla ei ole tainnut olla aikaisemmin näitä testejä. Davidin herkkiä olen aikaisemmin tikutellut ja niihin epämääräisiä viivoja saanut. Tämä Sofi herkkä liuska on muistaakseni antanut viivanpaikkoja muille enkä toiveajattelullakaan saa tuohon viivaan väriä. Vielä ei täti ole myöhässä, joten ehtii tuo viiva tuosta muuttumaan. :)

Lara-- > Kummalliselta kuulostaa nuo vuodot. :confused: Sullako oli pillerit vielä vähän aikaa sitten? Jäikö laatta kesken unohtelujen jälkeen vai jätitkö vasta laatan lopussa? Voisiko tuo olla ihan vain kehon tasapainotteluyritystä eli sopeutumista pillerittömään elämään ja omaan kiertoon? Siinähän voi tovi mennä ennen kuin alkaa kroppa toimia. Toivottavasti tasoittuu pian ja pääset keskittymään raskautumispuuhiin. :)

bluebaby > Raskaushormonin erittyminen voi olla vaihtelevaa myös saman ihmisen eri raskauksien välillä ihan jo senkin vuoksi, että kiinnittymään pääseminen vie joskus enemmän aikaa. Kuulemma myös alkion sukupuoli vaikuttaa asiaan ja muitakin tekijöitä on. Toivoa on siis vielä, mutta hyvähän se on pahimpaan varautua. :hug:

Epa_88 > Kyllä kannattaa testata uudelleen huomenna tai ylihuomenna. Varovaiset onnittelut vauvaliiman kera! :flower:

Näköjään pää toimii jälleen vähän miten sattuu, joten pahoittelen mahdollisia huomiotta jättämisiä. Kommentoin sitä mukaa, kun aivotoiminta pääsee kirjoitusten tasalle. :D Listaa ajattelin päivitellä tässä iltapäivän aikana. Aika paljon olen järjestänyt itselleni tekemistä, mutta tauko on aina paikallaan ja palstailemaanhan minä silloin tulen. :D Lisäsin kuvat aikaisempaan viestiin. Saa kommentoida.

MG Tulos sellanen, että kyllä siinä viivan näkee, kun oikein haluaa :D Tosin mä olin kyllä näkevinäni jossain kuvassa vähän väriäkin :O Mä taidan lahjottaa meidän hävinneen hyvän onnen sulle ja toivottaa viivan selkiytymistä :heart:

Ja sitä toivon tietysti teille muillekin piinailijoille :)

Sunflower11
Toivotaan MG että ei ole pelkkä viivanpaikka.. ylemmissä miekin olen JOTAIN näkevinäni..

Niin ja kiitos paranemistoivotuksista, panadolia on vedetty ahkerasti et pysyn tolpillani..
Ei oikeen olosta voi sanoa mitään :D valkovuoto lisääntynyt, alamahaa kuumottaa.. kipeydestä johtuvaa?

MG: viivanpaikan minäkin saan näkymiin mutta tosiaan väri uupuu vielä mut jos pa jo ylihuomenna viiva olis värjääntynyt =)

BlueBaby: minusta let kovin varhaisilla päivillä testaamassa mie oon saanu vasta kun menkat on jo kunnolla myöhässä kunnon viivat päivän myöhässä oleena haalean viivan... joten aina on toivoa =)

EPA: onnittelut ainenkin toiveita herättävästä testistä =) muutaman päivän jos maltat ni eiköhän kunnon värit testiin pärähdä...

ON: kamalat kivut joten täti tulee tässäkin kierrossa aivan luvattoman aikaisin... no kerkiääpä vuoden aikana useamman kerran yrittämään ;) ja kamala väsymys, mut ei auta kun ulos hommiin tämän päivän ohjelmassa puita liiteriin =) liikunta onneks auttaa noihin menkkakipuihin

MC: Tossa toisessa ylhäältä olin näkevinäni jotain?? Toivottavasti uusintatesti tuottais värikkäämpiä viivoja :) Mulla jäi kolme pilleriä siitä laatasta syömättä... En nyt menis huolestumaan vielä, mutta vähän ihmeellistä se vuoto oli... Jään tarkkailemaan tilannetta :)

En oikein osaa kommentoida kenekään juttuja, kun olen vasta alkanut seurailemaan palstaa uudestaan... Plussatuulia kuitenkin kaikille :)

Heissan kaikki! Täällä uusi naama myös. Taustalla olen lueskellut juttuja ja ollut niin helpottunut etten ole yksin hermoillujeni kanssa. Täällä menossa yk2 ja tällä kierrolla dpo9.

En ole aikaisemmin vielä uskaltanut liittyä keskusteluun kun tuntuu ettei pää kestä tällaista toiveillua, mutta eilen illalla alkoi vatsanippaillut ja tänään jatkunut oikein kunnolla. Lantiota särkee ja jatkuvia nipistelyjä alavatsassa ja kyljissä. Oli ihan pakko päästä purkamaan tätä jännitystä tänne :p. Että josko nyt tärppäisi vaikka oireet ovat toistaiseksi olleet aika vähäisiä.

Lisäksi vielä kysymys että mistä te ihmiset tilaillette noita ovis- ja raskaustestejä? Kaikilla näyttää olevan omat suosikkinsa mutta että mikä olisi sellainen hyvä paikka.

Sunflower11
Tervetuloa Ngale! Toivottavasti tuntemuksesi olisi raskaudesta johtuvaa :)
Raskaustestejä oon tilannut mammaksi.fi:stä ja halpa-testistä. Ovistestejä mammaksi.fi:stä mutten niitä voi suositella, eikä kyllä kait moni muukaan.

MG Minä tihrustin kuvia ja nään nissä samanlaisen viivan kuin mitä itse sain tänä aamuna saman merkkiseen testiin. Tosin kuivuttuaan siihen jäi vain ohut kiras viiva mulla. Mutta kosteana olin näkevinäni väriäkin. Kahtena aikaisempana päivänä en saanut edes viivan paikkaa. Toivottavasti sun viiva tummuu! d:)b Lueskelin tuolla muitakin ketjuja, ja haluan vain todeta, että on ihanaa ja hienoa ja kunnioitettavaa, että jaksat vastailla monien kysymyksiin. Sinulla on selvästi paljon tietoa näistä asioista ja kiitos, että jaksat sitä muillekin jakaa!

Bluebaby Nega voi vielä muuttua joksikin ihan muuksi. Tuolla dpo:lla n.20% taitaa vielä saada väärän negan.

).( Ei sitten tärpännyt mulla tälläkään kertaa. Mulle voi päivittää sitten joskus KP1. Kierto lyheni kai nyt 7 päivällä! Söin tässä kierrossa ruusujuurta (luontaistuote), koska olin lukenut, että se voisi lyhentää kiertoa. Ja näin näytti tapahtuneen! Mulla ei ole varmaan koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa! Katson, että se on positiivista mun tapauksessa, kierto 34-36 on toooosi pitkä silloin, kun haluaisi tulla raskaaksi.

Sunflower11
Pyyh.. miks mä alan taas kuvitteleen kaikkia oireita.. nytkin kun rupesin pistää merkille vessassa juoksemista ja käyn n. tunninvälein tai useammin. Kaamee nälkäkin.. ärsyttävää :D Ens viikolla viimeistään sitten tiputaan ja korkealta..

tiistai 22.2.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp57/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp49/27...........28v...1. lapsi
Eevaliisa Nwogu..........kp47/27...........26v...3. lapsi...yk1
Kauniina Päivänä Tuut..kp47/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp34/28-30..............4. lapsi...yk3/7
InkeriIisakki................kp32/30...........23v...3. lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp30/??...................3. lapsi
Jennynny....................kp28/29...........31v...4. lapsi....yk2
nepari80.....................kp28/29...........31v...2. lapsi....yk1
Epa_88.......................kp28/30-41..............1. lapsi....yk4
nepari.........................kp28/29...........31v...2. lapsi....yk1
Sunflower11................kp26/28-31..............3. lapsi....yk2
Minnarun.....................kp26/29-31......30v...3. lapsi....yk7
Sinderella....................kp26/32...........38v...6. lapsi....yk2/4km1
bluebaby.....................kp25/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
macy gray...................kp25/30-34......30v...2. lapsi....yk15
pikkumy......................kp24/28...........25v...1. lapsi....yk5
AiraM..........................kp24/~40..............................yk3
SiSa78........................kp16/28-30.......32v...2. lapsi....yk3/5
Miimau.......................kp16/27............31v...1. lapsi....yk8
MolliMelooni................kp16/35-38(40)..32v...2. lapsi....yk3½v
Zanca.........................kp14/26-31........26v..1. lapsi.....yk8
Viola30.......................kp14/27............31v...2. lapsi.....yk9
*Justiina*...................kp13/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp11/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp10/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp8/27.............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp7/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp6/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Bla-bla........................kp1/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp1/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Lara--.........................kp3/??..............22v...2. lapsi.....yk1
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Ngale.........................................................................yk2
Maira................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli........................................33v...2. lapsi
mileon.......................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla

PIINAILIJAT
InkeriIisakki..............dpo16
Mariel85....................dpo15
nepari.......................dpo14
bluebaby...................dpo10
macy gray.................dpo9
Ngale........................dpo9
Sinderella.................dpo6
Sunflower11.............dpo6
Miimau......................dpo5

PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta helmikuuta!

Yhteistyössä