+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Sunflower, tätipahoittelut :hug: Hiukkasen lyhyt on kyllä sulla päättyneen kierron luteaalivaihe. Itse tappelin saman ongelman kanssa nelosta tahkotessamme. Mullaki alko tuhruileen aina ennen ku oli kulunu 10 päivää oviksesta. Kävin pari kertaa asian vuoksi vyöhyketerapiassa ja sitte tärppäs.

Itsellä huomenna dpo10. Viimeksi täti tuli dpo11 muistaakseni. Vai olikohan dpo10?

Sunflower: Voi ei,otan osaa :hug: Mä jo olin niin varma että tällä kertaa meillä tärppää :( Plussatuulia uuteen kiertoon ja voimia valtavan paljon!!!!!!!!!!!!!
Meillä oli tosi samanlaisia oireita joten ehkäpä se täti kaahaa sitten seuraavaksi tänne...plääh! Mutta vielä haluan sellaisen kertoa että kaverilla kävi noin että alkoi "menkat" hiukan liian aikaisin ja sitten ne loppuivatkin aivan yhtäkkiä ja selvisikin että kaveri on raskaana ja nyt lapsi on terve,ihana 6-vuotias. Tämmöinen tuli vain mieleen...

Sinderella: Mun mielestä siinä oli kyllä pikkiriikkisen väriäkin mukana. Edellisessä kierrossa oli sellainen harmaa ja täti kaahasikin paikalle eli siis viivanpaikka se oli. Tämä oli mun mielestä selkeämpi ja punaista taisi kyllä olla hiukan mukana. Testailen vielä parin päivän päästä uudestaan. Nythän oli kyllä vielä tosi aikaistakin mutta malttamattomana testailin jo...

Sunflower11
Miimau: Miul itelläni vuoti 3 päivää tosi runsaasti kakkosta odottaessa, mut silti varaudun nyt pahimpaan, kyllähän se selviäis sit aikanaan jos oliskin vuodoista + kivuista huolimatta.. Et nyt mennään sillä että menkat alkoi.. :/

Pregcheck nega, kyllä ne haamut johtui vaan huonosta testistä=predictor.
En tee kyl hetkeen testiä, ei huvita tehdä enää noita negoja.. :( ootan tän kuun loppuun. tuun kyllä ilmoittamaan jos tulee plussa/täti. Mieskään ei tykkää kun menee pieni omaisuus testeihin..

Sunflower: pahoitteluni. :( :hug:

Heippa taas te ihananat naiset :wave: Reissusta on kotiuduttu ja ihan mukava pieni irtautuminen arjesta oli vaikka olikin vaan sukulaisten luona kyläilyä =)

Uusille tervetuloa :wave:

Kovasti plussatuulia haamuilijoille! Ihanan jännittäviä tilanteita =) Kuvia vaan lisää tiirailtavaksi :D :popcorn:

Macy Gray: Minä näen kyllä niissä sun kuvissa jokinlaisen viivan! =) Plussatuulia!

Maira: Miten sun tilanne edistyy? Onkohan tuo vuotaminen vielä normaalia? Mäkin olen kovasti tykästynyt tähän meidän porukaan ja vertaistuen saaminen täällä on mulle tosi tärkeetä. Tää porukka on niin ihana, että meinaa ihan ikävä iskeä kun on hetken poissa :heart:

).( Täällä vuotaminen jatkuu edelleen... Ja r-testissä haalean vaalea viiva vieläkin. Ei siis mitään uutta :LOL: Maanantaina tulee täyteen kolme viikkoa tätä vuotamista. Uskomatonta tää touhu :O No onneksi mulla on maanantaina aika neuvolalääkärille. Ehkä tää sitten selviää. Huoh... Mutta onneksi tänään on kivaa ohjelmaa illallla =) Hyvien ystävien seura piristää aina :heart:

Tässä vielä kuva tänaamuisesta Pregcheckistä.

^ Mulla alkaa vuoto loppumaan nyt, enää vaan tiputtelee..Muistutti lähinnä ihan normaaleja menkkoja...Ei toi sun viivas kyllä juuri haalistunu ole!:O Onneks pääset lääkäriin, vänkää verikokeet jossei mitään näy missään! :hug: Mäkin tuossa uteliaisuuttani tein viikolla viimeisen r.testin ja vielä mussakin hormoonit hyrrää, saa nähdä mitä maanantain verikokeet sanoo, toivottavasti olis laskenu kunnolla..

Pidä SiSa mut/meidät ajantasalla, sattuneesta syystä mua aika paljon kiinnostaa tuo sun tilantees.. :) :hug:

Kaivelin noi sun "vanhat" viivakuvat ja ei, ei tuo haalistunu ole joten kyllä sullakin keikkuu syystä tai toisesta hcg:t vielä ylhäällä..Toivotaan että sulla olis a. pieni salamatkustaja kyydissä tai b. kemiallinen jonka takia hormoonit vielä tekee kiusaa, mä todellakin toivon ettei sulle käy niin kuin mulle... : /

Viimeksi muokattu:
SiSa78: Sullahan alkaa olemaan jännä tilanne. :)

Onnea haamulijoille ja plussanneille! :) Ja pahoittelut tädin yllättämille. Ei mua täältä niin vaan pois saa, täytyy silti lukea joka päivä teidän kuulumisia. :)

Onnea haamuilijoille ja plussanneille :heart:

sisa ei tuo viiva ole minunkaan mielestä haalistunut... onneksi pääset maanantaina lääkäriin ja toivottavasti asiat selviää, ja tietenkin toivotaan että parhain päin :hug: mutta pääasia että pääset tutkimuksiin!

Heippa!

Epalle isot onnittelut :)
Sisa: Tsemppiä lääkärireissulle, toivottavasti tulis selvyys tilanteeseen pian!

Täällä olis kp 8 ja menkkamaisia kipuja... Mulla oli tosi kauheet mahakivut tossa neljänä päivänä ja menin sit jo lääkäriin.. Epäili heti kohdunulkosta raskautta, kun oli kovat kivut paineltaessa.. Hcg koe oli vaan 2, joten se lasketaan negatiiviseksi.. Sain jotain mahahappo lääkettä, arveli kipujen olevan suolistoperäisiä.. Ei kokonaan kyllä ole olo helpottunut, mutta olen ottanu lääkkeen vasta kahtena aamuna... Tänään tein liuskatestin ja siihen piirty harmaa haamu, taitaa olla aika veemäisiä testejä (ostin halpa-testi.fi:stä 25 herkkyyttä ) Tein meinaan ekan sillon aamulla ennen lääkäriä ja se arvo oli tosiaan se kaks... En siis oikein usko, että nyt odottaisin, noi testit on vaan tommosia! Vuodot on nyt ainaki toistaseks poissa ja toivon et tää ois nyt uus kierto, ettei tulis taas jotain turhrua sekottamaan ;)

Plussatuulia!! Lara-

Otitko hiustenpidennyksen Minnarun? Niin, ja pahoittelut kp 1:stä.

On kyllä ärsyttävä tilanne Sisa. Toivottavasti ens viikolla selviää. Ihan selkeä plussa edelleen.

Dpo 8 taitaa olla ja lämmöt oli tänään 37.3C. Tottakai tuo taas toiveita nostattaa, mutta realisti mussa sanoo et kamoon kun en saanut ovisplussaa ollenkaan ja lääkärinkin mukaan estradioli ei noussut tarpeeks et ovis tapahtuis niin eikä se oo mahdollista. Eikä oo mitään oireitakaan.

sunnuntai 27.2.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp62/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp54/27...........28v...1. lapsi
Eevaliisa Nwogu..........kp52/27...........26v...3. lapsi...yk1
Kauniina Päivänä Tuut..kp52/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp39/28-30..............4. lapsi...yk3/7
InkeriIisakki................kp37/30...........23v...3. lapsi....yk1
Jennynny....................kp33/29...........31v...4. lapsi....yk2
Epa_88.......................kp33/30-41..............1. lapsi....yk4
Sinderella....................kp31/32...........38v...6. lapsi....yk2/4km1
bluebaby.....................kp30/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Ngale.........................kp30/30............23v...1. lapsi.....yk2
macy gray...................kp30/30-34......30v...2. lapsi....yk15
AiraM..........................kp29/~40..............................yk3
SiSa78........................kp21/28-30.......32v...2. lapsi....yk3/5
Miimau.......................kp21/27............31v...1. lapsi....yk8
MolliMelooni................kp21/35-38(40)..32v...2. lapsi....yk3½v
Zanca.........................kp19/26-31........26v..1. lapsi.....yk8
Viola30.......................kp19/27............31v...2. lapsi.....yk9
*Justiina*...................kp18/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp16/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp15/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp13/27............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp12/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp11/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Lara--.........................kp8/??..............22v...2. lapsi......yk1
Bla-bla........................kp6/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp6/??..............25v...2. lapsi......yk5km2
pikkumy......................kp4/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp4/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp3/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp3/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp2/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli........................................33v...2. lapsi
mileon.......................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla, MiiJane76

PIINAILIJAT
InkeriIisakki..............dpo21
bluebaby...................dpo15
macy gray.................dpo14?
Ngale........................dpo14
Sinderella.................dpo11
Miimau......................dpo10
Viola30......................dpo8

PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta helmikuuta!

Viimeksi muokattu:
Huomenta! :wave:

En ole yhtään kärryillä kierron vaiheesta, mutta pysyttelen toistaiseksi piinailemassa. Enimmäkseen olen ihan varma, ettei tässäkierrossa plussaa tule. Välillä sitten häivähtää ajatus "entä jos sittenkin". Oireet viittaa edelleen loppukiertoon ja pienoinen pms on havaittavissa. Perjantain jälkeen en ole testaillut. Silloin tuli testiajan jälkeen (eli testin kuivuttua) haamu, mutta testiajalla siinä ei näkynyt mitään. En tiedä vielä milloin testailen seuraavan kerran, mutta kai tässä muutaman päivän voisi vuotoa odotella.

Jotain on sentään edistynytkin. Talohaaveissa ollaan nyt siinä vaiheessa, että sopiva on löytynyt ja tarjous tehty. Hinnasta päästiin sopimukseen, joten parin kuukauden sisällä tehdään kaupat. Käsiraha on maksettu, joten tässähän pääsee pikkuhiljaa pakkaamaan. Muuttopäivä on vielä hieman hämärän peitossa, mutta kevääseen se ajoittuu. Ihanaa päästä laittamaan kasvimaata ja asettumaan ihan omaan kotiin.

Viola30 > Mulla myös korkeat lämmöt ovat nostelleet toiveita, mutta jalat maassa täytyy malttaa odotella. Oireetkin on vähän niin ja näin eli ei mitään vakavsti otettavaa. Jospa me viimeistään seuraavassa pinossa päästäisiin plussaamaan. Vauvapölyä ja tarrasukkia!

Minnarun > :hug: Toivottavasti oli hauska ilta ja toi paljon positiivista energiaa uuteen kiertoon.

Epa_88 > Ei mitään kiirettä. Saa täällä taustailla ja kirjoitellakin senkin jälkeen, kun odottajiin asetut. :) Isot vauvaliimaiset onnittelut vielä! :flower:

SiSa78 > Minun mielestä ei ole mikään haalea haamu tuo testiviiva. :confused: Onneksi tilannetta seurataan. Toivottavasti kaikki on mahdollisimman kunnossa. :hug:

InkeriIisakki > Pahoittelut negasta! :hug: Jospa se vielä plussaksi muuttuisi lähipäivien aikana. Plussatuulia!

Sunflower11 > :hug: Vauvapölyä uuteen kiertoon!

Miimau > Toivotaan, että on ihan oikea haamulainen eikä mikään viivanpaikka. Testailetko milloin uudestaan? Pikaista paranemista! :hug: Muistahan ottaa sitten töihin palattuasi kamerasi mukaan, niin saadaan tiirailla kuvia. :D

PieniTytönTylleröinen > :hug: Vauvapölyä sinullekin uuteen kiertoon!

pikkumy > :hug: Täti on nyt ollut ahkera kyläilijä tässä porukassa. En tyykkää. Toivottavasti toi tuliaisena vauvapölyä ja tarrasukkia.

Sunflower11
Kiitos MG :heart: Mies juuri sanoi että tästä kierrosta sen täytyy onnistua, kolmas lapsi ja kolmas yk, et kolmas kerta toden sanoo ;) Pistätkös mut vielä pois piinailijoista.

VOI EI!!!!!!!!!!! Reissun päällä olen, laskettelemassa ja äsken bongasin yhtäkkiäyllättäen pikkareista rusehtavaa vuotoa ja pyyhkiessä tuli sellaista vaaleaa punaista..... NYYYYYYYYYYYYYH jo valmiiksi:(
Nyt on DPO 10 ja VASTA kp22/27!!! Toivon koko sydämestäni että olisi kiinnittymisvuotoa mutta huonolta näyttää tai siis tuntuu koska on vatsa sekaisin ja vatsakipuilua kuten menkoissa.... Meni siis samalla tavoin tämäkin "osio" meillä Sunflower :(

Uudestaan en oo vielä testannut eikä nyt kyllä taida huvittakaan jos tämä vuoto jatkuu... NYYH!
Kertoilen MG vielä että laitetaanko kp1 vai miltä näyttää kun olen tätä vähän seuraillut... Itku :(:(:(
Anteeksi kamalan paljon että nyt on vain omaa napaa mutta oon reissussa ja vähän huonot mahdollisuudet selailla menneitä posteja... PLUSSATUULIA kaikille <3

Viimeksi muokattu:
Noniin, nyt paljon plussatuulia meille kaikille uuteen kiertoon ja piinailuun!! +++++++++:whistle:

Omaa napaa: Mä oon ollu todella väsynyt ja nukkunut vaan. Edelleen tunnen olevinaan raskausoireita. Samankaltaisia oireita kuin Sunflowerilla ja Miimaulla eli tätiä siis odotellaan, dpo 6 nyt. Lauantaina testaan ja valmistaudun negaan, pienoinen ihmehän plussa olis, mutta ihmeitäkin voi tapahtua :)

Hei vanhat tutut ja uudetkin...

Tulen tänne takaisin sitten kun aika on kypsä.
Tänään (10+6) todettu keskeytynyt keskenmeno. Huomena tyhjennys.
Iso tuska täyttää ajatukset ja sydämen. Kai se tästä.

Yhteistyössä