+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++



perjantai 29.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
tattoomam.................kp67/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp64/??.....................3. lapsi
AiraM..........................kp57/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp50/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
öttiskä......................kp38/28-30...........22v...1.lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp36/27-30................................
iloksi..........................kp35/31-33..........28v...1. lapsi......yv5
Bla-bla........................kp32/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp31/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp31/28...........25v.....3.lapsi......yk4
Lisey..........................kp27/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp26/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
MinyMom...................kp26/27-28..........26v....2.lapsi....yk11
macy gray...................kp24/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp24/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Emmuska10...............kp22/38.............28v......2.lapsi.....yk2
Jensar.........................kp21/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Maira...........................kp17/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp13/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp11/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Sunflower11...............kp7/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp7/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp6/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
kissendaal...................kp1/35.............25v.......2.lapsi....yk2
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale, Epa_88, Minnarun



PIINAILIJAT
Tuuska........................dpo17
Kauniina Päivänä Tuut....dpo16
Pänä...........................dpo15
Bla-bla.........................dpo15
MinyMom.....................dpo13
Zanca..........................dpo10
macy gray....................dpo7
Maira...........................dpo0
Ansku83......................dpo0?
SiSa78.........................dpo-1


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Sandemar :heart:



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!






:attn: :attn: ENSIKUUN PINON PERUSTAMISEN YHTEYDESSÄ SIIVOILLAAN TAAS LISTAA!! JOTEN YLÄPÄÄN SISKOT, KERTOISITTEKO TILANTEENNE!! PALJON YLI MENNEET KIERTOLAISET SIIRRETÄÄN TAUSTALLE MUUTOIN!! NYT TAUSTALLA OLEVAT JÄTETÄÄN EDELLEEN TAUSTALLE, ELLEIVÄT HALUA POISTOA TAI HYPÄTÄ LISTALLE TAKAISIN!! =) :attn: :attn:

 
Viimeksi muokattu:
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista!!! Onhan tää aika epätodellista ja hirveä pelko persiissä et jos tulee alkuraskauden km. No, sillehän ei voi mitään, pitää vaan ootella ajan kulumista. Mies oli tosi onnellinen, sattui olemaan harkoissa kun soitin et tein testin. Hän sanoi kotiin tullessa että hänen teki mieli hyppiä ilmaan, mutta piti teeskennellä et kaikki on normaalisti :) Ja aamulla useaan kertaan taputteli mahaa. Me ollaan molemmat NIIIIIIN onnellisia.

Jensar, äläpä muuta virka! Ehkä se oikea tuuba ei olekaan kokonaan tukossa, koska viimeksi eilen lääkäri sanoi kun puhuttiin puhelimessa, että 100% varma aukiolotutkimuksen tulos ei ole. Ehkä se huuhteli röörejä sen verran, että munis pääsi sieltä kulkeutumaan. En tiedä.

mg, toivon niin että sulla tärppäis, tulisit tuonne mukaan tammikuisiin!! Siis tietty toivon et kaikki mennään sinne rytinällä!

Epäilevä olo on vielä, hetki kerrallaan mennään. JOS kaikki näyttää menevän hyvin, siirryn hiljakseen tuonne toiselle puolelle. Suuri kiitos kaikille tuesta, etenkin kun tässä kuukausien kuluessa tänne kertyi moni jolla yritystä jo pidempään. Täytyy sanoa että vuosi on pitkä aika tahkota ja pettyä. Kunpa kaikki menisi vaan hyvin. On muuten vähän paha olo jo ja outo maku suussa.

Lämmin kiitos myös Anskulle ja mglle listan päivittämisestä.

Onnellinen Viola

P.S. Aion testata vielä ainakin digillä ens viikolla, mulla kun niitä testejä on kaappi täynnä. Nautin nyt plussasta täysin rinnoin, kun sen vihdoinkin sain!
 
Jessus, miten voi olla näin paha olo.. :x Huimaa, oksettaa ja ällöttää...Tulikohan oltua liikaa auringossa kun haravoitiin pihaa jonkun aikaa... : /

SiSa Mä vähän ounastelinkin ettet kuitenkaan malta olla testailematta yms.. :D No tapahtu mitä tapahtu, tuskin se siihen työhön vaikuttaa.. :)

iloksi No voiha hittolainen.. :hug: Olis se aalto saanu teillekkin tulla.. :(
Ja mitä tulee noihin sofin testeihin niin mä olin kyllä todella yllättynyt kuinka selkeän punaisen haamuviivan se antaa! :O Sarjassamme testejä joita en enää ikinä osta..
 
Viimeksi muokattu:
Maira: Tikkuihin kuseksimisen riippuvuuteni on siis tullut hyvin esille :LOL: Se on vaan niin kiva saada se plussa edes johonkin tikkuun :rolleyes:

Viola30: Ihanaa kun elämä joskus yllättää silloin kuin sitä vähiten odottaisi =) Nauti! :heart:
 
Hei kaikki!

Viola: Paljon onnea ja toivotan hirmuisesti tarrasukkia pikkuiselle masuun! :flower:

Pahoitteluni kaikille tädin kohdanneille :hug:

Haluan kiittää kaikkia tuesta ja onnitteluista. Pikku hiljaa (neljän r-testin jälkeen!! :LOL: ) alan uskoa tähän raskauteen. Mää siirryn tuonne toiselle puolelle pikkuhiljaa.

Haluan toivottaa kaikille onnea kiertoihin ja hyvin paljon plussapuhureita!!! Toivottavasti pian nähdään tuolla toisaalla. :)

Kiitos Anskulle listan päivittämisestä!
 
Täällä testattu tyylipuhdas nega vapun kunniaksi. Yleensähän en näitä r.testejä tee, mutta nyt piti tehdä, jotta voi suunnitella vapun viettoa. Täti tulee tod.näköisesti sitten keskiviikkona, kun tästä tuli se pitempi kierto oviksen siirtymisen takia.

Mutta hei, Kaikille oikein hyvää VAPPUA!!
 
Tällänen tuli aamupissasta =) Eli meidän Vappu-suunnitelmat on selvillä :D

Ylempi liuskoista on Pregcheckin ja alempi Wondfo. Piti vertailun vuoksi tehdä molemmat :D Taas on ollu hullulla huvinsa :LOL: Hyvin samannäköisiä testit ovat, mutta ainakin tohon Wondfo:n testiin näyttää tulevan vähän haaleammat viivat. Ja kun tarkemmin katsoo, niin ei noi liuskat ihan samanlaisia ole, vaikkakin hyvin lähellä...



Ansku83: Laitatko mulle tänään dpo -1. Kiitos :flower: Miten sun testit? Vahvistuiko viiva vielä lisää?
 
Voisko joku kertoa et mitä tässä nyt tapahtuu...?



Testin mukaan mulla olis vieläkin ovis+, noista sofin testeistä häviää kuivuessa se toinen reuna viivasta, mut eiliset oli ihan yhtä vahvoja kun tuo tämän aamuinen...

SiSa Hyvä ettei tartte miettiä mitä vappuna tekee.. :p

Minnarun Pieni tauko tekee aina välillä terää.. :) tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon! :hug:

OIKEIN MUKAVAA VAPPUA JO ETUKÄTEEN KAIKILLE! :)

Mä en sano muutakuin et tällä tahdilla meille ei tule toista vauvaa... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
SiSa Ei vahvistunu, päinvastoin...tummu kyllä jonki verran, mutta ei samoin kuin eilen! Illallakaan ei enää tullut samanlaista tai vahvempaa viivaa! Täytyy kuitenkin vielä testata huomenna ainaki! Miulla oli tuo kontrolli sekä testiviiva haaleemmat ku nuo siun...tän siitä sai nyt sitte ku ei raaskinu sitä digiä taaskaan ostaa! :D Mutta juu, mie laitan siut piinailemaan...vissii se on hypättävä sitte itekki sinne! Mut kyl on oikeestaa sen verra valkkaria puskenu, et vois ihan hyvin vaikka ovis ollakki! Ei tästä näköjää ota selvää oli tikut tai ei!! :D
 
^kyllä mä ainakin tuumin tuossa äsken et en osta enää yhtäkää ovis tikkua, ei ne aiheuta kun päänsärkyä.. :D

Eiköhän se luonto hommansa hoida ilman tikkuihin kuseskeluakin, vaikka onpahan ne kaks viivaa ees jossain tikussa.. :p
 
Maira :LOL: Niinpä...sehän tässä pointti on et johonki saa edes ne 2 viivaa! :D Ja jos vähintää sen joka toine päivä pöllyttää peittoja mensujen välillä ni pakkohan sen on osua oikeeseen kohtaan! :D Kyl taidan kallistua kans tuohon et on viimeset tikut mitkä ostin...oviksen suhteen! =)

Ai vitsi...sehän on jo toisiks viimenen päivä taas tätä kuuta! Ja upeat 8 plussaa tälle kuulle! Vielä on kuuta jäljellä... :D Ehtii vielä! ++++++++PUUUUUUUUUH!!!! :whistle::whistle::whistle::whistle::heart::heart::heart::heart: Teen muuten tänään jo uuden pinkan! Huomenna en ehdi ja sitte menis vasta maanantaille! :) muoks. Teen sittenkin sen vasta huomenna! :D
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas!
Minulle voi päivittää tänään kp1/35. Siitä onkin aikaa, että on menkoista ollut näin iloissaan :D Toivottavasti ovulaatio tulis sit tässä kierrossa.. Vaikka alussa ollaankin yritysrintamalla. Tsemppiä kaikille!

Hulvatonta Wappua toivotellen, Kissendaal
 
Iso määrä plussia tullut tänne tässä kuussa! Hienoa! Ja me muut tullaan perässä, se on varmaa. Onkohan auringonvalo auttanut? :D

Omanapainen päivitys. Ei ole haamuviivani vahvistunut, aika saman näköinen haamu, kuin kolme päivää sitten. Ja nyt tulee veristä vuotoa. Kiva, kiva. Ei ole kauhean hyvä fiilis tästä. Eteenpäin sanoi...
 
Maira: Normaalisti ovitestit näyttää kahtena päivänä plussaa. Näin ainakin gyne mulle on sanonut. Joillakin voi näyttää vaan yhtenä päivänä ja joillakin jopa kolmena. Mutta siis toi kaks päivää on yleisin :) Ovisplussahan lasketaan kuitenkin siitä ekasta plussasta eli oikeastaan niillä seuraavilla plussilla ei ole mitään merkitystä. Eli jos sulla tuli eilen se eka plussa niin tänään on jo sit ovispäivä eli dpo 0. Että peitonheilutusintoa vaan sinnekin :D

Ansku83: Jospa se eilinen oli sitten se plussa =) Minä kyllä testaisin vielä pari päivää ihan vaan varmistukseksi, jos tikkuja riittää... On kuitenkin mahdollista, että se plussa oiskin vasta tulossa vielä. Varsinkin, jos sulla ei yleensä ole ovis näin aikasin. Mulla noi viivat menee niin, että mitä aikasemmin alotan testailun (eli mitä vähäisempi kp on), niin sitä tummempia ovat ekat viivat. Siis esim. kp 9-10 mulla tulee aika vahvoja viivoja ja sit ne lähtevät haalistumaan ja sit tummuu uudestaan noin kp 13-14 plussaksi. Tajusitkohan tästä mun sepustuksesta mitään :D Ja näyttää muuten olevan noi Pregcheckit parempia testejä kun antavat musta selvemmät viivat kuin tuo Wondfo...
 
SiSa Joo, aattelinki et testailen tässä vielä kun noita liuskoja tosiaan on. On noi Wondfot kyllä aika onnettomia. Hirmu hailakka myös kontrolliviiva! Miula ainaki...mut mennää nyt niillä mitä on! :) Ja tuli testattuu yks r-testiki eilen, ei ainaka mitää ylimääräsiä viivoja anna se! Mikä on hyvä! =)
 
SiSa Joo mä hokasin ton vaan vähä myöhässä... :D Katsos davidit ei tod. näyttäny kun yhtenä päivänä plussaa.. :D Kai sitä tänää täytyy vähän yrittää jotain tehdä tän vauva asian eteen.. ;) :p

Eli Ansku, kun joudat niin laita mulle tälle päivää dpo 0! :)

kissendaal Hieno homma et pääsitte uuteen kiertoon! :) Tuskasempaa se odottelu minusta aina on..

Bla-bla :hug:
 
kissendaal > Hienoa, että pääsit uuteen kiertoon. Ovistuulia ja vauvapölyä!

Maira > Minä veikkaisin, että sulla on tänään ovis. Vauvapölyä!

SiSa78 > Tuossa ei kyllä asia jää enää epäselväksi. :D Plussatuulia!

Lämmöt ovat nyt nousseet 37 asteen tuntumaan. Rohkenin ostaa kaksi alkoholillista ja yhden alkoholittoman siiderin. Lisäksi siemailen kivennäisvettä ja simaa. Aika rauhallinen vappu on siis minulla tulossa. :D Aterialla maistelin lasillisen olutta ja kyllähän se hyvälle maistui, mutta ei kyllä tee enempää mieli. Varmaankin illemmalla rentoudun teetä siemaillen, sillä flunssa vielä vähän kiusaa. Toivottavasti tuo lämpöily ei nyt sitten kuitenkaan ole flunssan tekosia vaan vihjaisi toivottuun. :D

Mitenkäs meinaatte vappua juhlistaa? Me ollaan ihan kotona perheen kesken ja pakataan muuttoa. :LOL: Mies juopotelkoon, jos huvittaa, mutta tuskinpa tuolla on viime viikonlopun juhlien jälkeen sellaiseen hinkua. Ystäväpariskunnan kanssa varmaan tulee vietettyä ulkona aikaa, mutta mitään erityistä vappuohjelmaa ei olla suunniteltu. Lapsi sai tietenkin vappupallon ja huomenna saa päivällisen jälkeen karkkeja. Syödään vähän "paremmin" eli paistetaan pihvit, mutta muuten ei herkutella erikoisemmin.
 
Sunflower11
Rauhallinen vappu meilläkin, muutama saunakalja korkeintaan. Kotona ollaan, grillataan ja herkutellaan :p

Kp 7.. ikuisuus vielä oletettuun ovikseen joka ei kuitenkaan tuu silloin kun olettaa :D
 
mg: Kuulostaa lupaavalta :p

Tuosta Vapusta... Ystävät pitävät Vappu-juhlat, joten lähdemme sinne =) Poika menee mummolaan hoitoon, joten "simaa" tulee varmaan juhlissa jonkin verran otettua :cool: No jospa oliskin viimeinen kerta piiiiiiiiitkään aikaan :D Mutta ennen juhlia pitää muistaa heilutella peittoja :p
 
Täällä kp 1 eikä tunnu missään (niin varmaan). :'( Hitto soikoon on ihan sama yrittääkö tässä vai ei kun tulos on aina nega. Mä olen niin orientoitunu negoihin etten, uskokaa tai älkää, edes pysty kuvittelemaan enää yhtään valeraskausoieita, en enää pariin kiertoon. On otettu ihan oikeasti rennosti, ajateltu muuta, en ole edes tikuttanu ovista, tulos nolla. Tässä oli vielä ovis kuitenki vasemmalla, eli sillä mun toimivalla puolella, mutta oviksen merkit oli paljo vaisummat kuin yleensä, mitä lie ennenaikasia vaihdevuosia pukkaa. Jostai joskus luin et menkkojen jälkeinen tiputtelu vois kertoo estrogeenin vähyydestä, mä nero aina googlailen vähän.. No se tästä viel puuttuiski! Mitä luonnolla on sitä vastaan et mä en sais olla äiti toisellekin? Se on sitte jos ovis vuorottelee ni yk 12 väärällä puolella ja sitten hoidot jo kutsuukin. Voikohan kunnalliselle jo soittaa? Ne varmaa nauraa mut pihalle jos alkaa selvittää et kato se ovis ei hyödytä siel toisel puolel et voitte antaa lähetteen kiitos! Tuntuu niiiiin absurdilta koko ajatus et mä joskus olisin raskaana. Siis kertakaikkisen huvittavaa, minäkö? Hehe.

MG, onnea muuttopuuhiin, meil on samat suunnitelmat. Huh, ei jaksais ottaa muuttoapua kämppää täyteen kun ne menkat alko tänään enkä ole oma iloinen itteni.. Vaikka superihania ystäviä ovat kun suostuivat vappuaattona avuksi. En kuitenkaan oo halunnu kertoa tästä kenellekään.
 

Yhteistyössä