+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansku83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kissendaal Ei tietenkään poisteta! :heart: Toivottavasti se vuoto nyt alkais sitte, ärsyttävää se odottelu, tiedän! Pillerit kun jätin pois, tuli mensut normaalisti, sitte oliki 5 kk väliä! Ja se vaihteli sitte sillee et välil oli normi n. 32 pv väli, sit oli taas 3 kk...jne! Onneks ne on nyt täs vuoden aikana jopa JO ruvennu tasottumaa! 5 vuottaha siihe meniki...

Huhhuh! Tää tuli äsken Davidin 10!!!!!

Dpo 13 tänään. Viimeks (syyskuussa) plussa meni kesken kp 30, tänään siis kp 28. Voisko tää olla totta VUODEN jälkeen????

Viimeksi muokattu:
Barbamama tuolla jokunen sivu sitten kyselit Clomeista ja tälleen clomi-"konkarina" voin kertoa, että ainakaan minulle niistä ei tullut oireita. Olen syönyt niitä tässä yrityksen aikana yhteensä muistaakseni 16 (tai jopa 18) kiertoa. Minä en huomannut tabujen aiheuttavan yhtään mitään, mutta ovis luultavasti tuli sillointällöin- ehkä jopa joka clomikierrossa.
Tsemppiä clomeiluun :)

Sunflower pahoittelut kp 1:stä. :(

Pahoitteluni myös muille kierron pään kohdanneille :( ja onnea uuteen kiertoon :)

Onnittelut Camillalle plussasta :)

MinyMom me olemme hoidossa julkisella... vähän hidasta, mutta edukkaampaa..

Onnea Plussasta Jul!

Sandemar
sinullekin paljon onnea matkaan, toivottavasti raskaus onnistuu :)

Viola30 Onnea plussasta :)

Nythän on käynyt oikein mahtava plussa-aalto täällä, kun jokasivulle riittää plussauutisia. :)

Harmittavasti se aalto ei vaan taaskaan yletä tänne asti. Huomenna on odotettavissa menkat ja ekat olot alkoivat jo tänäaamuna.
Testikin piti jo tehdä, jossa ei näy muuta kuin se viiva, joka noissa Sofi One Step-testeissä näkyy aina.
Huomenna on lähtö kylpyläreissulle, eli oikein sopiva päivä menkkojen alkaa. Viimeksihän ne alkoivat ristiäisiin...

Kp1:stä alkaa sitten e-pillereiden syönti ja niitä syödään sitten toukokuun loppuun asti. Sitten alkaa uusi hoitoyritys.

Mukavaa Vapun odotusta kaikille :)

iloksi: Kiitos kannustuksesta! Voi kumpa pääsisin itsekin noin helpolla niiden clomien kanssa. Ihana kuulla, ettei niistä välttämättä tule mitään oireita =) Voi kumpa se täti ei nyt kuitenkaan tulisi... b=)d

Jul, Camilla31 ja Viola30: Onnittelut plussista!!! :flower: =)

Maira: Taitaa olla ovis lähellä siellä =) Noi Davidin testit on NIIN surkeita... Ainakin mun kohdalla. Ja vissiin aika monen muunkin...

Ansku83: Mulla tuli kahdessa päivässä sieltä Halpa-testistä lähetys kotiin. Eli kyllä ne testit varmaan sullekin huomenna tulee, jos eilen kerran tilasit :) En ole vielä kokeillut niitä Wondfo:n ovistestiliuskoja, kun mulla oli pari Pregcheckin liuskaa jälellä. Mutta niitä on joku joskus kehunut tässä meidän pinossa, joten innolla odotan, että pääsen sellasen korkkaamaan :D Hullulla on huvinsa :laugh:

macy gray: Tuliko sulle raskausoireita niistä Lugeista? Millanen ohje sulla niihin oli? Oliko se niin, että oli viiden päivän kuuri? Mikä dpo se alotus oli? Kyselen siksi kun ajattelin, että pitäskö mun kokeilla tollasta lyhyempää kuuria, kun säästyis rahaa ja sit ärsyttää sekin kun menkat viivästyy aina sit ihan turhan takia ja joutuu odottelemaan kauemmin uuteen kiertoon pääsemistä... Toisaalta mietin myös, että pitäisköhän mun pitää välikierto Lugeista, ihan vaan nähdäkseni, että onko mun välivuotovaiva korjaantunu. Mutta plussatuulia sinne! :heart:

).( Enhän mä tietenkään malttanu pysyä erossa ovistesteistä,vaikka meinasin :D Tarkotus oli siis, että mentäis pari kiertoa ihan tjot-meiningillä, kun mulla alkaa se uusi työ elokuussa. Olis varmaan parempi, jos tulisin raskaaksi vasta sen uuden työn alettua, mutta vastoinkäymisetkin jo osoittavat, ettei näitä asioita voi mitenkään ajoittaa. Ja eihän sitä tiedä, vaikka me ei sitä toista lasta edes koskaan saataisi... Eli ei muuta kun "herran haltuun" vaan :D

Viola30 > Onnea ja tarrasukkia! Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin. Koitan päästä vanavedessäsi masua kasvattamaan. :D

SiSa78 > Mulla on Luget 4*5pv eli käyn 30kpl kerrallaan vuotoon tai plussaamiseen asti. Ilmeisesti plussan tultua jatketaan tukemista sen verran, että tuo 4*30kpl on käytetty. Lieviä oireita minulla on, mutta ne saattavat johtua myös Pregnyl-pistoksesta, koska se sisältää melkoisen annoksen hcg:tä. En tiedä minkä aikaa tuo pistos vaikuttaa, joten on vaikea arvioida realistisesti Lugesteronin oireita. Aloitus oli oletettu dpo1 ja laitan 3 kapselia emättimeen aamuin illoin. Millaisella annostuksella ja ajoituksella sulla on?

Maira > Mahtavaa! Sitten vaan innolla peitot heilumaan ja vauvapölyt pöllyämään. :D

mg: Mulla on kans dpo 1 lähtien plussaan tai kierron loppuun saakka. Annostus on 12 tunnin välein 2 kapselia emättimeen. Eli siis kahdesti päivässä mullakin ne on, mutta hieman pienemmällä määrällä :) Eipä ole juurikaan eroa meidän ohjeilla... Ehkäpä kokeilen välikiertoa Lugeista. Jos maltan :D

Maira: Onnittelut oviksen bongauksesta! :flower: Peitonheilutusintoa ja tärppionnea! =)

Onnea Violalle!!!:heart: Miten sulla muuten lääkäri näki että ovis oli ollu oikealla puolella? Tarkoittaakohan se sitä, jos näin on ollut että sulla on päässyt munasolu kulkeutumaan sinne toisella puolella olevaan tuubaan ja siellä hedelmöittynyt!? Jos näin on, on se jo itsessään varmaan harvinaista :p

SiSa78 > Pidentääkö Luget siis sulla luteaalia kohtuuttomaksi? Onko odotettavissa, että täti voi viipyä vaikka tärppiä ei olisi tullutkaan? Ovishan mulla on varmasti tapahtunut, kun sen Pregnylin tuikkasin, joten viipyminen ei voi olla oviksen viivästymisestä. Kiinnostaa sikäli, että tiedän sitten tarvittaessa varautua ja asennoitua. :)

mg: Joo pidentää : / Mun yks ystävä on myös käyttänyt Lugeja ja hänkin sanoi samaa. Mulla luteaali pidentyy neljällä päivällä Lugejen takia. Lopetan siis Luget yleensä dpo 14 jos testit näyttää negaa. Ja siitä lopetuksesta menee vielä se 4 päivää, että vuoto alkaa...

SiSa78 > Hyvä tietää tuollainen vaikutus. Aika ärsyttävä tuollainen venyminen silloin, kun tärppi ei ole käynyt. Toivottavasti auttaisi tällä kertaa niin, ettei tätiä tarvitsisi kestitä pitkään aikaan. :)

Viola30 ONNEA!!!!!!! :heart:

SiSa Ettei nää nyt vaan oo samoja liuskoja ku pregcheckit...tuo r-testi on ainaki ihan samanlainen! :D Ja seuraavassa suttuinen ja sumuinen kuvamateriaali Wondfon One Step ovistestistä: Aijaa.com - 28.4.2011 kp10 - 7955722.jpg
Kännykän kameralla otettu, siks noin huono! : /
Ja tosiaan...kp on nyt 10 ja näyttäis niiku nyt jo likimain plussaa?! :confused:

Viimeksi muokattu:
Ansku83: Ei ne käsittääkseni voi olla samoja kun noi Wondfo:n testit valmistetaan Kiinassa ja Pregcheckit valmistaa suomalainen Oriola Oy... Samannäköisiä kyllä ovat :confused: Mutta siellä alkaa ovista näköjään pukata :p Ei muuta kun talletuksia tekemään ;)

Viimeksi muokattu:
SiSa No juu, ei ne sit samoja, mut tosiaan ihan presiis samanlaisia! Omituista kyllä hieman... Ilmeisesti se ovis on sitte saapumassa...onneks ne liuskat tuli tänää tai se ois menny taas ohi että jytinä käy! :D Täytyypä kampata tuo ukko tänäänkin tuonne punkan pohjalle... :p :D

Ansku83: Kandee testata vielä illalla tai huomenna. Jos noi testit on yhtään samaa sukua Pregcheckien kanssa, niin toi ei välttämättä ole vielä se plussa viiva. Ne nimittäin antaa tosi selviä viivoja, ei yleensä tarvii arpoa onko viivat yhtävahvoja, kun se plussa tulee. Tarkotan siis, että tuo saattaa hyvinkin tummua tuosta vielä! Veikkaisin vahvinta viivaa tälle illalle tai huomiselle :p

Yhteistyössä