Jul,
Camilla31 ja
Viola30:
Onnittelut plussista!!! :flower: =)
Maira: Taitaa olla ovis lähellä siellä =) Noi Davidin testit on NIIN surkeita... Ainakin mun kohdalla. Ja vissiin aika monen muunkin...
Ansku83: Mulla tuli kahdessa päivässä sieltä Halpa-testistä lähetys kotiin. Eli kyllä ne testit varmaan sullekin huomenna tulee, jos eilen kerran tilasit

En ole vielä kokeillut niitä Wondfo:n ovistestiliuskoja, kun mulla oli pari Pregcheckin liuskaa jälellä. Mutta niitä on joku joskus kehunut tässä meidän pinossa, joten innolla odotan, että pääsen sellasen korkkaamaan

Hullulla on huvinsa
macy gray: Tuliko sulle raskausoireita niistä Lugeista? Millanen ohje sulla niihin oli? Oliko se niin, että oli viiden päivän kuuri? Mikä dpo se alotus oli? Kyselen siksi kun ajattelin, että pitäskö mun kokeilla tollasta lyhyempää kuuria, kun säästyis rahaa ja sit ärsyttää sekin kun menkat viivästyy aina sit ihan turhan takia ja joutuu odottelemaan kauemmin uuteen kiertoon pääsemistä... Toisaalta mietin myös, että pitäisköhän mun pitää välikierto Lugeista, ihan vaan nähdäkseni, että onko mun välivuotovaiva korjaantunu. Mutta plussatuulia sinne! :heart:
).( Enhän mä tietenkään malttanu pysyä erossa ovistesteistä,vaikka meinasin

Tarkotus oli siis, että mentäis pari kiertoa ihan tjot-meiningillä, kun mulla alkaa se uusi työ elokuussa. Olis varmaan parempi, jos tulisin raskaaksi vasta sen uuden työn alettua, mutta vastoinkäymisetkin jo osoittavat, ettei näitä asioita voi mitenkään ajoittaa. Ja eihän sitä tiedä, vaikka me ei sitä toista lasta edes koskaan saataisi... Eli ei muuta kun "herran haltuun" vaan