+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++



perjantai 1.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp49/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
PieniTytönTylleröinen..kp36/??.....................3. lapsi
Lisey..........................kp32/??..............28v.....2.lapsi...yk1/3kkm1
macy gray...................kp31/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp29/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp29/~34..............................yk4
Viola30.......................kp26/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp25/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp23/24............32v....6. lapsi......yk4
*Justiina*...................kp22/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Barbamama35............kp20/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp19/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp18/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Maira...........................kp17/28-30......25v...2. lapsi......yk1/3ku1
Ansku83......................kp13/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp11/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp10/26-31.................3. lapsi....yk4
nepari80.....................kp9/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp8/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp7/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp7/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Jul..............................kp5/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp4/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp3/28.............25v...1. lapsi......yk7
Minnarun....................kp2/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo15
macy gray..................dpo12?
Barbamama35............dpo8
viena..........................dpo5
SiSa78........................dpo0


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Maaliskuun pinkan linkki:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1931677-maaliskuussa-plussaavat-huhtikuuta-suunnittelevat/

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D


Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Jipii! Uusi hieno pino. :) Onpa söpö pääsisäisteemainen. Erityisen ihana tuo piinailukuva. :D

Ansku83 > "Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta!" ;) Myös edellisen pinon linkin voisi lisätä. :) Kiitos päivityksestä ja uudesta hienosta pinosta! :flower:

Kamalalta kuulostaa tuo toukokuuta suunnittelevat. Nyt kuulkaa kanssasisaret plussataan sankoin joukoin toukokuuta uhmaten! Keväthormonit hyrräämään ja vauvapölyt keräämään. :D Munarikasta pääsiäistä. :LOL:

Noh noh. Täytyypä tässä vähän rauhoittua. Aika levottomia ajatuksia aiheuttaa tuo väsymys. :D
 
Hihiii MG!!!! ;)

Kiitos Ansku uudesta pinosta, huippuvärikäs ja söpö:)!!!!

ONNEA hurjan paljon Maira ja Sisa oviksen bongauksesta!!!! Jihuuuuuu :D

Minnarun: oon pahoillani :hug: Voimia!!!!

Nyt kuulkaas plussataan niin että ROPISEEEEEEEE!!!! :rolleyes:
 
Sunflower11
Heh, mä oon niin päättänyt että tässä kuussa tärppää :LOL: Aivan kun se olis mun päätöksistä kiinni, nyt mennään sillä perusteella et joka toinen päivä harjotellaan :D Katotaan ny bongaanko oviksen ilman tikkuja vai tuleeko ens viikolla semmonen olo et jos testais tikulla "ihan pikkasen" :DD
 
Ansku83: Aivan ihana uusi pino!!! Kiitos :flower:

MG: Munarikasta pääsiäistä tosiaan toivotaan kaikille :LOL:

Maira: Jos mä oisin saanu tollaset ohjeet, niin hyödyntäisin jo kyllä nyt meneillään olevan oviksen :D En malttaisi odottaa, jos mulle ois ensin sanottu, että yhdet menkat riittää :ashamed:
 
Kiitos Ansku uudesta pinosta, niin se aika kuluu! :)
Voisinko mä päästä takas listalle oikein kunnolla, me se yritys aloitetaan kunnolla kuitenkin ihan vähän ajan päästä ja mä pysyisin itse paremmin kärryillä kierrossa kun voisin täältä luntata...? :whistle:

SiSa Mä olen kovin varovainen noiden asioiden kanssa, sillä mä unohdin kokonaan tuon neuvon ja elin sen 3kk mukaan, en haluis kuitenkaan ottaa riskiä että omilla teoillani ja hätäilylläni aiheutan lapselle esim. epämuodostumia tms.. mitkä ovat siis vaarana noiden sytostaattien kanssa leikkiessä. Kyllä meillä isäntä olis kovaa kyytiä jo uutta putkee tuuppaamassa, mut katotaan nyt..Kamala vauvakuume kyllä on.. :heart:
Kai mä vähän tuudittaudun siihen ajatukseen että kyllähän me helposti raskaudutaan kun ollaan raskauduttu tähänkin asti, joten ei ole kiire, mut saas nähä osuuko omaan nilkkaan noi ajatukset.

MG Kevyt repeäminen tolle "munarikasta pääsiäistä" kommentille.. :D Mut niinhän se on.. ;)

Toivottavasti moni, todella MONI saisi nyt tälle kuulle niitä plussia.. :)

Jotain mulla oli vielä mielessä mut komiasti unohdin...

Hei joo, tuli mieleen siitä et kun täällä on niin upea porukka, et jos joku haluaa vähän paremmin jutustella, niin olen valmis vaihtamaan esim.msn osoitteita! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Ansku uudesta pinosta ja vanhankin pinon hienoista hetkistä ;) Nyt olisi kertakaikkiaan plussien aika. Sen verran hiljaisesti on tipahdellut.

Ansku mut voi myös nakata tuohon piiiiiiiinailijoihin.. Oliskos nyt sitten Dp4. kiitti kiitti
 
Anskulle kiitoksia uudesta pinosta.

Ja kaikille muuten hyvää aprillipäivää!!!

mg kyseli greippimehun vaikutuksesta mulle. En oo huomannu, että oisin illalla/yöllä mitenkään virkeämpi. Yhesti aamuyöstä oon saanu ravata vessassa jo pitemmän aikaa ku oon muutenki lisänny vedenjuontia.

Mese-osoitteita vaihtamaan? Tuosta tuli mieleen, että onko kukaan fb:ssa? Sinnekihän vois perustaa ryhmän....
 
Kiitos Ansku83 uudesta pinosta! :flower:

Täällä siirrytään huhtikuun puolelle ihan yhtä sekalaisessa mielentilassa kuin aikaisemminkin... Lämmöt on joo vähän kohollaan (ei paljon, mutta esim. tänä aamuna 36,7 jälleen), tissit ei ole niin kipeät kuin yleensä oviksen jälkeen...mutta ne on jännät. Semmoiset "kylmänarat" tms. En tajuu. :O No, jos ei ens viikolla näy menkkoja/plussaa, niin sitten on munasarjat vielä nukkumassa... : /

Nyt kuulkaas laitetaan semmoiset pääsiäiskinderit tonne maha-nahan alle kasvamaan, että jää tavalliset yllätysmunat pahasti toiseksi, vai mitä? :D



ps: Mulla ei ole mese-osoitetta, mutta fb:ssä olen. :)
 
Mese-osoitteita vaihtamaan? Tuosta tuli mieleen, että onko kukaan fb:ssa? Sinnekihän vois perustaa ryhmän....
Fb olis muuten hyvä, mut mä en ainakaan osaa piilottaa ryhmiä yms. kaikilta kavereilta niin etteikö niitä näkyis jossain, joten sit se on ihan sama että kuuluttaa kaikille sukulaisille ja tutuille et hei me yritetään lisääntyä.. :D
Tietenkin jos joku alkaa toimii fb ohjaajana ja kertoo kuinka kaikki tollaset saa visusti piiloon niin mikä ettei. :)
 
Maira: Mun mielestä suljetut ryhmät ei näy kellekään. Ainakin mun yks kaveri kertoi kuuluvansa yhteen suljettuun ryhmään ja mä en kyllä nää sitä mitenkään sen profiilista... Ja eihän ryhmän nimen ja kuvauksen tarvitsisi olla mitenkään paljastava ;) Osaisko joku tehdä sellasen tai onko jollain edemmän tietoa asiasta?
 
FB:ssä olen, mutta en innostu siellä "palstailusta". En luota siihen, että se ei sietten näy kaikille kavereille. Vähän häiritsee sekin, että siellä ollaan omilla nimillä. En ole sellaiseen ainakaan vielä valmis vaikka tämä mahtava porukka onkin. Mesen osalta sama juttu. Olen myös ollut tarkoituksella passiivinen molemmissa ja jättänyt tämän palstailun aktiivisemmaksi. En siis luultavasti näyttäytyisi siellä kovinkaan usein tai sitten koneella istumisenio lähtisi ihan käsistä. Ideanahan tuo on hyvä, ei vain sovi minule ainakaan toistaiseksi. :) Jos haluatte ryhmän perustaa, niin eihän sitä mikään estä. Toivon kovasti, että täällä jatkuisi silti keskustelu ihan entiseen tapaan. :)

Tein sitten testin aamulla eli en malttanut odotella huomiseen. Sanokaapas arvon kanssasisaret näkyykö tuossa yksi vai kaksi viivaa, jos tuota hassua vaakasuuntaista ei oteta huomioon?

Mokopa apteekin aprillitesti. :kieh:
 
Maira > Ei tuolla meidän kameralla oikein saa valoisia kuvia testeistä. Otin avatusta sitten myöhemmin testiajalla, mutta siinä viivaa ei enää näy tai ainakaan niin selvänä kuin näkyi ekaa kuvaa ottaessa. Unisilmillä sen viivan näin, joten siksikin kiirehdin kuvaa ottamaan.

Muistaakseni jollakin täällä kävi niin, että testiviiva ensin piirtyi, mutta testiajan tultua loppuun se katosikin pois. Kuinka lopulta kävi eli tuliko plussa vai alkoiko vuoto? Tarkkoitaako tuo viivan käyminen mitään?

Testi näytti tältä avattuani testin heti ekojen kuvien ottamisen jälkeen. Testiaikaa oli vielä jäljellä. (Ohjeessa lukee, että tulos täytyy lukea 10min sisällä)

Melkosta tihrustamista. : /
 
MG Minulla on sellaiset silmät, jotka näkevät viivoja sielläkin missä niitä ei ole, joten minun ei edes kannata sanoa mitään tuohon kuva-asiaan. Minä tein Sofi One Step- testejä muutaman tuossa ennen menkkojen alkua ja voin kertoa, että niihin tulee ihan varmasti sellainen viivanpaikka.
Samoin sillon edellisessä kierrossa tekemääni Pregcheck- testiin tuli viivanpaikka.
Ja netistä googletettuani lueskelin jostain sivulta, että kaikkiin tulee jonkinlainen viivanpaikka.. tai jotain.
Ylemmässä kuvassa minäkin näen ehkä jotain.. mutta näen tosiaan kaikissa testeissä....
Toivottavasti iloisia uutisia olisi tulossa :)
 
MG Oon mieki tavan säheltäjä...sen siitä saa ku kiireessä vaan vaihtaa kuvat eikä tutki muuten sitä pinkkaa! :ashamed: Ja tuo piinailijoiden kuva, ku näin sen ni ei ollu kahta ajatusta etteikö se olis just passeli siihen! Ja on kyl niiiin suloinenki! =) Miekii näin tuossa ylemmässä kuvassa toisenkin viivan, mut tuossa avatussa en kyllä enää! : /

Ainii Maira heitäppä tiedot tapetille niin pistetään siutkin listalle rullailee! :) Toivottavasti nyt vaan rullaat ylös ja sieltä hyppäät suoraan +-listalle!! :heart:

Ja mitä tulee tuohon FB/Mese juttuun niin mukana myös! =)

Nyt mie rupeen korjaa tuota etusivua! :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mulla myös sama juttu facen ja mesen kanssa.. Mieluummin pidän erillään, kun en halua et facekaverit lukee juttuja.

Kyllä mäkin nään tossa ekassa testissä jonkinmoisen viivan!
 

Yhteistyössä