+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Ansku kp17/28-30 (kova luotto siihen ettei kierto veny kovin.. :D)
yk...Keksi jotain! :D Yk 2:nenhan meillä jäi kesken sen KU diagnoosin jälkeen..Voi sen jättää tyhjäksikin eikä mua tartte siirrellä listalla, kunhan kiertopäivät pysyy mukana. :) Kiitos.

MG Nyt tuli kyllä paha kuva, en oo ihan varma, saatan tuossakin jotain nähdä, mu tmäkin syyllistyn vilkkaaseen mielikuvitukseen joten en vanno mitää.. :hug: Mut toivoa on niin kauan kun menkat ei ala ja kyllähän tuon pitäis sit jo maanantaihin mennessä vahvistua.. :)

Voi jessus et nää on niitä päiviä kun miettii et mitä ihmettä mä teen tuon miehen kanssa.. :rolleyes: Kyllä taas herralta pääsee sammakoita suusta kun ei yhtää mieti mitä sanoo.. : /
Eli perus parisuhde sontaa.. :D

Pitäis löytää motivaatio siivoomiseen, anoppi hyökkää huomenna yökylään... :whistle:
 
Maira: Taas lisää yhteistä :D Mulla on kanssa sellanen mies, jolta pääsee usein sammakoita suusta ja meillä anoppi käy kanssa yökylässä silloin tällöin (asuu sen verran kaukana, että jää aina yökylään kun tulee käymään). Hauskoja sattumia :LOL:
 
Tätä vaillehan tää mun kuumeilutouhu enää oli... Postissa tuli tänään mun Halpa-testistä tilaamani peruslämpömittari :D Nyt pääsen sitten tikkuihin kuseksimisen ohella mittailemaan lämpöjä! Hulluna on mukavaa :LOL:
 
Tuossa meidän kamerassa on jo pitkän aikaa ollut ongelma, että ei ymmärrä keinotekoista valoa. Sen takia tuo kuva on kellesrtävä ja tarkennuskin vähän niin ja näin. Monesti kuva saattaa näyttää ihan hyvälle kameran näytöllä, mutta koneelle ladattuna sitten olla todella tumma. Joskus on niin mustaa vaan, ettei kuvasta hahmota mitä siinä on. Seuraavan kerran siis vien testitikkuni heti dippaamisen jälkeen luonnonvaloon kuvattavaksi tai dippailen ikkunan ääressä. :D

Sellainenkin tuli mieleen olisiko se myöhemmin kadonnut viiva ollut vain joku varjo. Tokkuraisilla silmilläni sen kyllä näin ja kameran näytölläkin näkyy selvemmin kuin tuossa linkitetyssä kuvassa. Avatussa testissä minäkään en näe oikeastaan mitään muuta kuin toiveajatellun viivan. Jos siinä oli ihan oikea viiva eikä vain varjo, niin se tosiaan katosi testiajan lähestyessä loppua. Aikanaanhan tuo asia selviää. Siihen asti odottelen positiivisella asenteella, mutta skeptisesti plussaa ajatellen. Huomenna ei varmaankaan vielä kannata testailla, mutta sunnuntaina tai maanantaina voisi olla jo parempi ajankohta. Silloinhan se täti olisi odotettavissa, joten maanantain jälkeen olisi sitten jo myöhässä.
 
Viola30 > :hug: Hyvä uutinen tuo, että apuja on lupailtu. Toivottavasti sen myötä sitten pian tärppää. :) Tsemppiä tädin vierailuun ja vauvapölyä uuteen kiertoon!

SiSa78 > Arvaa olenko monta kertaa miettinyt tuota mittaria. :D En luota tuohon uuteen korvamittariini. Käytän edelleen perusdigiä, jota tosin täytyy pitää muutama minuutti vielä piippauksen jälkeenkin, koska lukema saattaa sinä ainaka nousta jopa reilun puoli astetta. |O Kiljuisin varmasti riemusta, jos ei tarvitsisi enää tuskailla voiko lukemaan luottaa vai ei.

Maira > Jos löysit motivaation, niin kerro minullekin mistä se löytyy. :D Mulla on nyt väsyneen viikon päätteeksi niin monta hommaa kesken, etten tiedä mihin keskittyisin. Oikeastaan en edes voi keskittyä vaan pitää vähän poukkoilla ja silloin edistyy hitasti eikä oikein huvitakaan. Lapsikin tuli kipeäksi, joten levoton yö tiedossa (ja "parisuhdeilta" vaakalaudalla :|) ja pahoin pelkään itsekin sairastuvani.
 
macy gray: Se peruslämpömittari ei mielestäni ollut kauhean kallis hankinta. Maksoi 15 euroa ja postikulutkin saa ilmaiseksi kun on yli 10 euron ostos. Lohdullista kuulla, että joku muukin on edes harkinnut moista :D Ja meillä on kaiken lisäksi hajonnu tavallinen kuumemittari, joten tuohan oli suorastaan pakko ostaa... :whistle: Tosin samalla tuli tilattua muutama r-testi :ashamed: Tosi harmi, jos teillä suunnitelmat peruuntuu :( Parisuhdeaika on niin harvinaista ja tarpeellista herkkua... Paranemisia sinne :hug:
 
Kaikille mukavaa viikonloppua... jäi muutaman päivän tekstit lukematta ja nyt en ennätä mut jossain vaiheessa paneudun oikein kunnolla ja kommentoin... hieman nämä kierron alkupäivät vetää hiljaiseks ja vauvahaaveet pn jäähyllä kunhan kiertopäivät kasvaa ni eiköhän taas ala kuume nostaa päätään...
 
MG En löytänyt motivaatiota, mutta hampaat irvessä siivosin kunnolla kuitenkin.. :D

Mä tässä mietin et pitäiskö sitä tilata testipaketti vai ei, toisaalta se olis ihan kiva seurailla kiertoa, mut taas toisaalta, meneekö se sit ihan överiks ja kamalaks kyttäämiseks jos tilaan.. :D Saas nähä viittiikö..

Minnarun :hug:

Ansku Oikein hyvä on! :) Kiitos kaunis! :flower:
 
Kp 26 dpo 12, aamulla herätessä kovat menkkajuilinnat. Hitsi jos se täti yrittää kurvata jo nyt paikalle, vaikka laskelmien mukaan sen pitäisi tulla vasta maanantaina.

Maira, eikös tuo oo ihan sama ostaakkin niitä testejä :D Eihän ne vanhaksi heti mene, jos ei tässä kierrossa käytäkkään.

FB sivuilusta, en itsekkään siihen lähtis. Tai no en tiiä. Jännä ois kyllä nähdä fb:n kautta keitä te olette oikeasti :D Nämä nickit kun ei kerro kaikkea..

MG: paranemisia sinne teille! Toivottavasti saatte yhteisen iltanne.

Violalle täti pahottelut, mutta hyvä jos saatte sitten apuja!

Missähän vaiheessa sitä itse pitäisi alkaa apua pyytämään? 5.5 tulee vuosi pillereistä, vaikka ei olekkaan kokoajan ollut yritystä, niin hyvinhän noita yrityskertojakin on jo kerääntynyt. Hurjaa.

Joku kyseli siitä greippimehustakin. Minäkin oon sitä hörppinyt, mutta enpäs nyt tiedä onko siitä ollut apua. Alussa muistin tunnollisesti juoda, viime kierrossa join vain muutaman lasillisen.

Mutta joo, Oikein hyvää viikonloppua kaikille! Täällä päin on harmaa sää, mutta toivottavasti se arska alkais viimestään huomenna paistamaan taas. Sais tuo lumi sulaa, kohtahan on vappukin :D

P:S Tuli vielä mieleen, kun tuota yököttävää nestemäistä vehnänalkioöljyä join sen teelusikallisen, että aina sen naisen pitääkin kärsiä. Milloin kauneuden puolesta ja milloin hedelmällisyyden puolesta :D
 
Viimeksi muokattu:
Leppoisaa lauantaita kaikille :)

Mun on pakko tässä vaiheessa kompata MG:tä ton fb -ryhmän kanssa. En usko että täysivaltaista keskustelua voi ja kannattaa jakaa eri palstoille ja jos ryhmä perustetaan toivon myös että tämä ryhmä jatkaa yhtä aktiivista ja hedelmällistä linjaa. Itsellä on vaan myös se kauhukuva että mitä jos vaikka vahingossa ryhmän perustaja laittaakin ryhmän julkiseksi ja se pläjähtää satojen fb -kavereiden näkyville jossa ovat pomot ja sukulaiset ja kaikki niin en ehkä pystyisi sitä riskiä tässä muutenkin herkässä olotilassa ottamaan vastaan :) Mulla itsellä kävi toi moka vuosi sitten kun väänsin suljettua hääryhmää meidän häihin :ashamed: Niin oli nihkeetä kun se pläjähti kaikkien näkyville.

Viola30 on aina positiivista kun asiat liikahtavat, edes vähän eteen päin. Se valaa uskoa! Kylläs e sieltä vielä napsahtaa :)

MG: Kyllä munkin optimistiset silmät siinä ekassa kuvassa haamua havaitsivat. En malta odottaa seuraavaa kuvaa. Oletko varma että odotat huomiseen? Jännitän täällä ihan täysillä ja pidän peukut kohti taivasta. KP20 kun on päällä huomaan omankin piinan voimistuvan päivä päivältä.
 


sunnuntai 3.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp51/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
tattoomam.................kp41/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp38/??.....................3. lapsi
Lisey..........................kp34/??..............28v.....2.lapsi...yk1/3kkm1
macy gray...................kp33/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp31/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp31/~34..............................yk4
Zanca.........................kp27/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp25/24............32v....6. lapsi......yk4
*Justiina*...................kp24/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Barbamama35............kp22/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp21/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp20/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Maira...........................kp19/28-30......25v...2. lapsi......yk1/3ku1
Ansku83......................kp15/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp13/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp12/26-31.................3. lapsi....yk4
nepari80.....................kp11/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp10/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp9/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp9/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Jul..............................kp7/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp6/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp5/28.............25v...1. lapsi......yk7
Minnarun....................kp4/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp4/27............31v...2. lapsi.....yk11
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo17
macy gray..................dpo14?
Barbamama35............dpo10
viena..........................dpo7
SiSa78........................dpo2


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Laiskottaa, joten kopioin tekstini toisesta pinosta. :ashamed:

Testasin taas aamulla, kun eilinen testi hämmensi ja tänään ollaan sitten viihteelle menossa. Varjo kai se eilinen viiva oli, sillä tänään testi näytti negaa. Meinaan juoda viiniä aterialla tavalliseen tapaan ja illalla sitten fiiliksen mukaan. Mitään änkyräkännejä kun en muutenkaan harrasta, niin tuskin tarvitsee harmitella vaikka testitulos myöhemmin positiiviseksi muuttuisikin. Plussaaminen on sen verran epätodennäköistä tilanteeni vuoksi, että ihan hyvällä omatunnolla elän nyt tuon negan mukaan.

Taitaa olla flunssa minullekin tulossa, sillä ruoka ei aamulla maistunut eikä oikein kahvikaan ja kurkussa on kummallinen tunne. Ei siis ole kipeä, mutta vähän epämiellyttävän tuntuinen. Toivottavasti saan pöpön nujerrettua kotikonstein, ettei ensi viikosta tule raskas. Jos sairastun ja menkat alkaa alkuviikon aikana, niin kipeän lapsen kanssa kaksin kotona oleminen on kyllä aika tuskaista. Tänään kuitenkin keskityn parisuhteeseen ja rentoutumiseen.

viena > En malttanutkaan. :D Voin minä jonkun kuvan laittaa tämän aamun testistä, mutta itse en ainakaan nää siinä mitään. Tiiraamalla voin siihen jotain kuvitella, mutta ihan puhtaasti toiveajatteluna sitä pidän. Testailen ensi viikolla uudestaan, jos tätiä ei ala näkymään. Tällä hetkellä uskon kuitenkin tuota negaa ja odottelen toiveikkaana seuraavaa kiertoa.

zanca > Kiitos! =) Ihan pirteä tuo lapsi on eikä kuumetta ole, joten saadaan kyllä miehen kanssa viettää aikaa kaksin. Hyvässä hoidossa yökyläilee, joten kaikki osapuolet ovat ihan hyvillä mielin. :)
 
Viimeksi muokattu:
MG: Harmi, että testi näytti negaa :hug: Mutta onneksi sinulla on tosiaan ensi kiertoon tulossa apuja, jos ei tästä kierrosta plussaa tule =)

).( Toivottavasti se ovis olis nyt sit tosiaan tapahtunu... Eilen oli kyllä pientä ajoittaista jomottelua vasemmalla puolella, mutta ei mitään kunnolllista oviskipua ollut : / Mutta toivotaan, toivotaan... :rolleyes: Peitotkin on kyllä heiluneet :p Tänään alotan sitten Luget kun on dpo 1. Harmittaa vaan, kun niistä tulee kaikenmaailman raskausoireet kävi sitten tärppi tai ei... Herättävät siis turhaa toivoa. Toisaalta, kun asian tietää, niin osaa hillitä innostustaan. Olisi vaan niin mukava kirjata mahdollisia oireita tuonne piinailijoiden pinoon, mutta en taida viitsiä kun ne mun mahdolliset tulevat oireet on jokatapauksessa lääkkeiden aiheuttamia... Siitä taas ei ole sitten mitään iloa kellekään lukea "epäaitoja" oireita. Noh, mutta pääasia, että niistä Lugeista olis jotain apua tukemaan mahdollista alkavaa raskautta. Ja ilo se on sekin, että ne mun loppukierron välivuodot pysyy poissa =)
 
Macy G, ihmeessä kuvaa aamuisesta niin voidaan yhdessä tiirata. Olen niin täpinöissäni että hulluuttani jopa mietin olisiko ihan junttia jo minunkin testailla!!!! Dp6:headwall: jep jep ja jäitä hattuun. Ei ole sen kummempia oireitakaan paitsi kymmeniä kuviteltuja oireita joita tässä olen löytänyt jo edellisissäkin nega kierroissa. Eli todellakin aion minäkin tänään illallisella punkkua nauttia. Ihan hyvällä omallatunnolla elämästä nauttien:p
 
Moii, minä ilmottaudun mukaan yllätyksellisesti kuumeilemaan koska menkat on myöhässä viime su-ti asti, kun kierto heittelee aina parilla päivällä mutta ei sen enempää:) Ti tein negan tikkutestin ja kaikki maholliset oireet löytyy, viikonloppuna oli aivan kaameet menkkakivut ja alaselän säryt ja rintojaki aristi monta päivää, huono olokin oli aaltoilevasti mutta nyt ei oikeestaan oo enää muutakuin kuin pieniä kolotuksia välillä jossain ja vilu usein iltaisin ja sairas ruokahalu ja turvotus. Oletan että menkat olis alkaneet kuitenkin mulla 22.2 viimeksi. Vauvakuumeilut en ole ole ihan siitä syystä kun tuo 1vuotiaskin on ihmelapsi, kun simpat miehellä huonot ja meidät hoitoihin passitettiin ja sanottiin että luomusti aika heikkoa. Luovutettiin sitten kun en pystynyt moisiin menemään niin johan tärppäs siis kolmenvuoden *yrittämisen* jälkeen. Nyt siis kuitenkin olis se kolmaskin tervetullut jos on tullakseen:D kai sitä vieläkin voi ihmeisiin uskoa:D? Mulla siis vanhempi poika edellisestä liitosta. Ainiin ja mikä hassuinta jos nyt oisin ihmeesti raskaana olisi sama tai lähes sama laskettuaika kuin tällä mun 09syntyneellä pojulla. Jep jännityksellä ootellaan, en tie koska uskaltaisin testin tehdä.
 
Ainiin ja kemiallisia mulla on ollut parikin tässä vuosien mittaa, tulee tosi haalee viiva tikkuun ja siitä sit mennyt viikko pari ja alkanut ihan sairas vuoto, mulla muuten tod. niukat menkat. EHkä sitä ne juuri ne huonot simpat teettää että ainakin yritystä on kiinnittäytyä. Pitäkää miul peukkui että tää ei nyt ainakaan sellanen olis... :)
 
tattoomam TERVETULOA!! :wave:

Jännät on ajat, ovista en oo tikuttanut kun ajattelin testata onnistunko löytämään sen ilman! Perjantaina iltapäivällä oli kiristävää kipuilua munis-kylki alueella, oikealla puolen! Tiistai-keskiviikko näyttää nyt sen oliko se ovis tuossa, vai lie vasta tulossa! Toisaalta, kun limat alko tulla vasta eilen, niin vahvasti epäilen että perjantaina se on varmaan ollut vaan jotain muuta! Jää nähtäväksi! =)
 
Sunflower onnea metsästykseen sinnekkin! =) Nyt taas miuta vähä sotkee tuo kipuilun ajankohta ja limailu kun alko vasta päivää myöhemmin! Mut liman perusteella olis vasta tulossa huomenna tai tiistaina! Kp:t osuis normiin kyl jos on vasta tulossa. Sori ällöteksti! :D
 
Sunnuntaita kaikille. :)

mg: Pahoittelut negasta. :( :hug:

Piinailijoilla peukkuja ja oviksen metsästäjille tsemppiä! :heart:

tattoomam, tervetuloa! :flower:

***

Oltiin eilen ystäväpariskunnalla iltaa istumassa ja jatkettiin miehen kanssa baariinkin siitä. Tämä päivä onkin mennyt ihan pelastusarmeijalle :D mutta ihan kivaa oli. Ja pitkästä aikaa tuommoinen iltama, edellinen olikin reilusti viime vuoden puolella. :)

Mutta siis kierto-uutisiin, tännepä täräytti täti kylään, ihan ilman ennakkovaroitusta!!! :O Ihan kuin olisi hana avattu, yhtäkkiä alkoi vuoto (kuin härän kurkusta tulekin, yök). No, siitähän sanottiinkin jossain että ekat menkat km:n jälkeen voi olla pitkät/runsaat/kivuliaat. : /

Eli täällä siis tänään kp 1 ja yk 2 (km:n jälkeen).

Nyt jään jännäämään teidän tilanteita. :) (ja hörppäilemään greippimehua, aloitin sen nyt tässä kierrossa sitten niiden vehnänalkioöljy-kapseleiden lisäksi...)

 

Yhteistyössä